manga_preview
Boruto TBV 09

Loučení a návraty 14

Láska a nenávist. Radost a smutek. Přátelství a lhostejnost. Noc a den. Loučení a návraty.
Samé protiklady... nemají nic společného ale přesto jeden nemůže být bez druhého, protože tím by ztratil svůj význam. Jak bychom poznali, jaká je radost, kdybychom nepoznali také smutek? Proč bychom se báli temnoty noci, kdybychom znali jen slunečný den...
A jen ten, který poznal bolest loučení, může cítit opravdovou radost návratů...

No, doufám, že se vám tahle kapitolka bude aspoň trochu líbit...:)

Naruto
Ztuhnul. Sakura... žena, kterou miloval víc než cokoli jiného, ta, díky které poznal, co je to láska... ta, která mu způsobila tolik bolesti, ale díky které poznal pravou lásku... Pravou pro něj, ale ona to cítila jinak, namluvil si rychle.
Běžela k němu, trochu vyděšeně ji pozoroval. Stál bez nejmešího pohybu, nevěděl, co dělat. Měl strach. Strach z toho, co se stane. Strach, proti kterému nemohl nic dělat, jen tam tak hloupě stát... dívat se, jak je stále blíž a blíž...
Už byla nedaleko, sotva deset metrů. Zpomalila. Zadívala se mu do očí. Zelené oči se zabodly do modrých, nic ten pohled nemohlo přetrhnout. Nic na světě nemá takovou sílu, jako ztracený a znovu nalezený cit.
Narutovou tváří zmítaly smíšené pocity. Sakura.... i to jméno ho bolelo. Stalo se toho tolik...
Pořád ji miloval. Byla tak nádherná.... její delší vlasy, její jemná tvář, hluboké oči... její velké bříško, nosící plod lásky...
Ale ne jeho lásky. Ta myšlenka ho zabolela. Ono, byla jedna věc o jejím těhotenství slyšet, ale vidět ji... to bylo mučení.
Mučení, které podstupoval dobrovolně. Ten pohled... přitahoval ho, ale zároveň by byl raději, kdyby ji už nikdy nespatřil... ji a její dítě. Sasukeho syna, či dceru...
Proč? Zase ta stará otázka...
Čas jako by se zastavil. Vlastně to byla podobná situace, jako když se vrátil Sasuke, ale tohle bylo přece jen... jiné.
Atmosféra byla napjatá. Všude najednou zavládlo ticho... anebo se jim to jen zdálo? Vnímali jen sebe...
Naruto náhle pocítil strach. Strach z... čeho? Strach ze své lásky k ní... strach ze svého návratu, strach z toho, co bude...
Neměl sem chodit... celé to byla hloupost... mohl vědět, že k tomu setkání dojde... vlastně, kdyby měl být upřímný, tak to někde v hloubi duše čekal. Bál se toho, ale zároveň v to doufal... bylo to šílené.

Sakura
Byl to on! Naruto... Zašeptala jeho jméno. Naruto... vypadal jinak než předtím... nějak... dospěleji. Tvářil se vážně, tvář strhanou trápením... trápením, za které mohli oba. Co si nalhávat, lidé dělají chyby, to je normální... chyby, za které pak musí zaplatit. Občas je ta cena příliš vysoká...
Pak se náhle usmála. Proč přemýšlet nad tím, co bylo? Je zpět! Všechno se změní. A k lepšímu!
Jejich dítě bude vyrůstat s otcem, budou šťastná rodina! Sasuke splnil svůj slib...
Znovu se rozběhla. Několik kroků, a...

Sakura a Naruto (kurzíva ona, nomální on)
Konečně budou spolu...

Moc ji miloval... tak proč ho nechala?

On, ona a jejich syn či dcera...

Setkání po měsících... nikdy mu nepřipadala tak krásná jako teď... tak se mu po ní stýskalo...

Koho zajímá minulost? Teď je přítomnost! Tady a teď! Konečně! Její tvář zdobil čím dál širší úsměv.

...ale návraty také bolí... někdy víc, než samotná loučení... zvlášť, když když každý od návratu čeká něco jiného...
Možná že se chtěl vrátit... ale k Sakuře. K ní, ale ne k ní a Sasukemu. Ale...
Díval se do jejích očí. Chtěl si zapamatovat každý jejich detail, každičkou jiskřičku, zářící jako kapka rosy na zelené louce... ale na to už nebyl čas.

Aniž by přetrhla kouzlo okamžiku, Sakura prudce vykročila, téměř běžela. Těch několik metrů... most mezi minulostí a budoucností, pomyslná dělící čára mezi nimi... Už byla pryč.

Co-... Neměl ani čas myšlenku dokončit. Vzápětí totiž svíral v náručí ženu, kterou miloval.
Trochu zmateně, se zvláštní, téměř neveřícnou úctou ji začal jemně hladit po delších vlasech. Bylo mu jedno, co by na to řekl Sasuke... Vlastně, Sasuke... úplně na něj zapomněl. Teď existovali jen on a Sakura-chan, nikdo jiný do jejich světa teď neměl přístup.
„S... Sakura-chan,” pronesl chraplavě. Přitiskla mu svou tvář na hruď. Konečně! Konečně ho má zpět... Slova nebyla třeba.

Ta chvíle jakoby trvala tisíciletí. Vesničané procházející branou se začali zastavovat, v údivu nad tou kouzelnou, dojemnou chvílí. Málokdo věděl, o co jde, pro ně se prostě Naruto vrátil z dlouhé mise. Jen ti nejbližší skutečně nahlédli pod povrch, znali pravdu. Ale to na situaci nic neměnilo, všichni cítili atmosféru něčeho důležitého, něčeho slavnostního...

Cítil, že mu po tvářích stékají slzy. Ale tentokrát se za ně nestyděl. Byly to slzy štěstí... ale také smutku a bolesti. Protože věděl, co musí nutně přijít...
Sakura na tom byla podobně. Ani ona nezadržela slané kapky padající na jeho vestu. Cítil je a sevřel ji ještě pevněji, jako by se bál, že mu ji někdo znovu vezme. Ale – to nebylo jediné, co cítil. Zarazil se. Takové lehké cuknutí, kopnutí. To to dítě...

Sakura si toho všimla. Přes slzy se usmála.
„To ten maličký…“ Zvedla hlavu.
Byla jedna věc, kterou potřebovala vědět. Tedy – z jeho reakce viděla, že ji stále miluje, cítila to.
Ale chtěla to slyšet. Měsíce nejistoty a nevědomosti se podepsaly i na ní.
„P-.. Proč jsi… odešel?“

Proč? To slovo je tady poslední dobou nějak moc často, pomyslel si. Trochu od ní oddálil tvář.
„T-ty víš.“ Pohlédl směrem na Sasukeho, který se tvářil…šťastně.
Kdyby Naruto o tom trochu uvažoval, možná by mu došlo že správně by měl Uchiha protestovat, když mu někdo takhle objímá matku jeho dítěte… kdyby.
„Naruto, já-“ začala Sakura.
„Ne. Teď…“ zavřel oči. „Řekni mi jednu věc.“ Znovu jí pohlédl do očí. Dokáže se jí ještě vzdát?
„Proč jsi chtěla, abych se vrátil? Já… nezůstanu tady. Nemůžu. Do Listové už nepatřím.“

Sakura ztuhla. Do Listové už nepatřím… nezůstanu…
Nemiluje ji! Všechno… všechno to bylo jen… lež? Proč jsi chtěla… Ne. Ne! To… to nemůže být pravda.
Najednou ji pustil. „Doufám, že…“ jeho hlas zněl divně. Otočil se k ní zády. „Že… budeš šťastná.“
NE! Stejná slova, jako tehdy…A bude to mít i stejný konec?
Už ne.
„Proč?“ zašeptala, sotva slyšitelně. Ale on ji zaslechl. Sklopil hlavu.

Zase ta otázka… Tolikrát byla položena, ale ani jednou zodpovězena.
Protože tě miluju, zařval v duchu. Nemůžeš po mě chtít, abych tady byl a… NE!
„Sakura-chan…“ řekne jí to. Naposledy…

Nenechá ho odejít. Nikdy se nevzdám, to bylo jeho heslo. A vlastě i moje, dodávala si odvahy.

Chystal se odejít. Znovu... Proč se pořád opakuje ta stará nesmyslná historie? Celá ta záležitost je tak... zbytečná. Zbytečná, a přitom důležitá.
Ale... vzduch najednou proťal bolestný výkřik...

Čí? A co se ještě stane? To se dozvíte příště... tedy, pokud vás to zajímá, že :)

Poznámky: 

No, tak... ale co, na kritiku jste tady vy Smiling takže komentáře, prosím Smiling

A další, v pořadí již patnáctý díl bude poslední...

4.959595
Průměr: 5 (99 hlasů)

Kategorie:

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele Senpai-sama
Vložil Senpai-sama, Ne, 2017-07-16 15:32 | Ninja už: 2695 dní, Příspěvků: 3015 | Autor je: Metař Gaarova písku

„Misia L2:“ Fenomenálna časť, kde traja protagonisti rozmýšľajú úplne na iných frekvenciách. Nadšená Sakura, že konečne budú spolu, nechápajúci Naruto: "Možná že se chtěl vrátit... ale k Sakuře. K ní, ale ne k ní a Sasukemu. Ale...," šťastný Sasuke, že dostál slova... Hotové Kocúrkovo Laughing out loud Booože, koľko ľudí sa takto mučí aj v reálnom živote Sad Vidím, že túto sériu si písala doslova v ohrození života (protiatómový kryt, vešanie záclon atď.), možno preto je taká invenčná, v strese je človek schopný nadľudských výkonov Smiling

Obrázek uživatele Sayoko
Vložil Sayoko, Pá, 2016-02-12 15:18 | Ninja už: 5868 dní, Příspěvků: 2209 | Autor je: Editor všeho, Editor FF, Manga tým, Naháněč jelenů

Mise V. Horní část s protiklady je super. Vím, že je to jenom jakási poznámka, ale stejně. Bez jednoho není druhé... Sasuke je blbec, že se pořádně nevyžvejknul, Naruto je ťululum, že se nezeptal. A doufám, že už ten protiatomový kryt nepotřebuješ. xD

Obrázek uživatele Atreides
Vložil Atreides, St, 2013-10-02 14:29 | Ninja už: 5537 dní, Příspěvků: 271 | Autor je: Student Akademie

To je tak tragické Sad . No snad to dopadně dobře.

"War. War never changes..."

Obrázek uživatele Naruto Uzumaky7
Vložil Naruto Uzumaky7, So, 2011-02-19 17:59 | Ninja už: 5256 dní, Příspěvků: 364 | Autor je: Prostý občan

To je šíleně napínavé!! Musím to dočíst! Laughing out loud

Obrázek uživatele Kikulines
Vložil Kikulines (bez ověření), Út, 2008-10-21 21:06 | Ninja už: 19848 dní, Příspěvků: 9609 | Autor je: Prostý občan

A slzičky padajú.. smuuutnééé Sad a kráááásnééé

Obrázek uživatele Kikulines
Vložil Kikulines (bez ověření), Út, 2008-10-21 21:01 | Ninja už: 19848 dní, Příspěvků: 9609 | Autor je: Prostý občan

A slzičky padajú.. smuuutnééé Sad a kráááásnééé

Obrázek uživatele Minnato
Vložil Minnato (bez ověření), Po, 2008-08-18 18:21 | Ninja už: 19848 dní, Příspěvků: 9609 | Autor je: Prostý občan

ach jo já skoro brečím..

Obrázek uživatele campercz
Vložil campercz, So, 2008-07-05 13:46 | Ninja už: 5783 dní, Příspěvků: 101 | Autor je: Prostý občan

musim napsat koment. Mě je tý sakí tak nehorázně líto Sad((((((( chudák, kdyby mu to ten popleta sasan řek naruťákovi pořádně. Sad(((((((

Obrázek uživatele Kazuka Inuzuka
Vložil Kazuka Inuzuka, Út, 2008-06-17 21:29 | Ninja už: 5800 dní, Příspěvků: 17 | Autor je: Prostý občan

No jo zase se nedozvěděl že je to dítě jeho a já myslela že už se to konečně dozví no nic jdu teda na ten poslední díl!

Obrázek uživatele nettiex
Vložil nettiex, Ne, 2008-06-01 18:17 | Ninja už: 5914 dní, Příspěvků: 3653 | Autor je: Editor všeho, Kankurova kosmetička

No, předem upozorňuji, že to není zrovna nějak super díl... však uvidíte.

Obrázek uživatele evica129
Vložil evica129 (bez ověření), Ne, 2008-06-01 18:34 | Ninja už: 19848 dní, Příspěvků: 9609 | Autor je: Prostý občan

to vravis na kazde Smiling

Obrázek uživatele nettiex
Vložil nettiex, Ne, 2008-06-01 18:38 | Ninja už: 5914 dní, Příspěvků: 3653 | Autor je: Editor všeho, Kankurova kosmetička

ale teď je to pravda

Obrázek uživatele Fňu
Vložil Fňu, Ne, 2008-06-01 18:42 | Ninja už: 6045 dní, Příspěvků: 6029 | Autor je: Prodavač v květinářství Yamanaka

neni to môžem potvrdiť Eye-wink


Autori poviedok čítajte Pravidlá FF!! Smiling
Inak vaše poviedky skončia na našom externom blogu ^^
A takisto čítajte aj Důležitá sdělení pro spisovatele a čtenáře FanFiction!!!
Ak si nie ste istí písaním, nájdite si nejakú betu - Inzertní FF nástěnka.

----
Čiarka, taká maličkosť, ale dokáže úplne zmeniť význam vety.
Nezabúdajte na to.


Obrázek uživatele evica129
Vložil evica129 (bez ověření), Ne, 2008-06-08 00:14 | Ninja už: 19848 dní, Příspěvků: 9609 | Autor je: Prostý občan

to potvrdime seci

Obrázek uživatele evica129
Vložil evica129 (bez ověření), Ne, 2008-06-01 18:14 | Ninja už: 19848 dní, Příspěvků: 9609 | Autor je: Prostý občan

uz je to tu uz je to tu nettiex loobim ta a velmoo uz len aby schavili a budem loobit aj ich

Obrázek uživatele stajan
Vložil stajan, Ne, 2008-06-01 18:13 | Ninja už: 5886 dní, Příspěvků: 254 | Autor je: Prostý občan

Super! Konečně je to tady. Už aby to schválili

Obrázek uživatele Katotoka
Vložil Katotoka, Ne, 2008-06-01 15:54 | Ninja už: 5877 dní, Příspěvků: 1137 | Autor je: Prostý občan

1. den: *pohledla sem jednim okem-nic-zatim sem v pohode*
2. den: *pohledla jsem dvema ocima-sem v pohode-sice nic- ale ja si pockám*
3. den: *pohledla sem jednim ockem, druhym,-nic- chapu, je to posledni dil*
4. den: *kukam kukam, -nic- ale tak co- dáme holce trochu casu*
5. den: *pohledla sem jednim ockem, druhym,-nic- jsem ale kruta borka-ja neco vydrzim!*
6. den: *nevzdala sem to-kukam-nic- ale tak co, jeste nejakej cas-vzdit ja taky nejsem zadenej blesk*
7. den: *teda, tetka kukam vsema ocima-nic- uz by to tu mohlo byt*
8. den: *saham po sutru. div nerozbijim obrazovku*
9. den: *mily denicku, dnes sem nabil sapik, jdu kuknut, kde ta nettiex bydli, sakra!*
Laughing out loud

Obrázek uživatele nettiex
Vložil nettiex, Ne, 2008-06-01 16:01 | Ninja už: 5914 dní, Příspěvků: 3653 | Autor je: Editor všeho, Kankurova kosmetička

Ehh... *okamžitá změna adresy - super-mega-protiatomový kryt* Laughing out loud
Promiň, za čekání...já nevím, ten díl je nějak divnej, vůbec mi nejde napsat... ale snažím se Eye-wink

Obrázek uživatele Katotoka
Vložil Katotoka, Ne, 2008-06-01 16:21 | Ninja už: 5877 dní, Příspěvků: 1137 | Autor je: Prostý občan

V poho! Laughing out loud

Obrázek uživatele Fňu
Vložil Fňu, Ne, 2008-06-01 16:06 | Ninja už: 6045 dní, Příspěvků: 6029 | Autor je: Prodavač v květinářství Yamanaka

len v kľude píš, ja ti tam pošlem zatiaľ nejakú ochranu Smiling ešte by sa ti náhodou nejako tým útokom na teba pokazil pc, to by bola katastrofa Eye-wink


Autori poviedok čítajte Pravidlá FF!! Smiling
Inak vaše poviedky skončia na našom externom blogu ^^
A takisto čítajte aj Důležitá sdělení pro spisovatele a čtenáře FanFiction!!!
Ak si nie ste istí písaním, nájdite si nejakú betu - Inzertní FF nástěnka.

----
Čiarka, taká maličkosť, ale dokáže úplne zmeniť význam vety.
Nezabúdajte na to.


Obrázek uživatele Pary7
Vložil Pary7, Ne, 2008-06-01 16:42 | Ninja už: 5871 dní, Příspěvků: 1817 | Autor je: Recepční v lázních

ježiši, to by pak byl spáchán atentát na toho kdo to zapříčinil... a polovina konohy by je... z toho že by umřela nedočkavostí na tu povídku Laughing out loud to by se pak vyvedl účel zabití konohy jako u mise ananas ale trochu míň příjemným způsobem ...

[img][/img]

Obrázek uživatele stajan
Vložil stajan, Ne, 2008-06-01 15:36 | Ninja už: 5886 dní, Příspěvků: 254 | Autor je: Prostý občan

Vim že už sem děsně otravnej a musim tě s tim strašně štvát ale stejně se zeptám. Jak to vypadá s patnáckou?

Obrázek uživatele nettiex
Vložil nettiex, Ne, 2008-06-01 15:41 | Ninja už: 5914 dní, Příspěvků: 3653 | Autor je: Editor všeho, Kankurova kosmetička

Pracuju na ní... nejpozději zítra se tu objeví... tedy, pokud mamka nesplní svou výhružku a nedá mi na !měsíc! zákaz PC.... (trochu jsem ji naštvala...) ji musím nějak ukecat XDD Sad
Jinak, neštveš mě, to ne... aspoň vím, že je o povídku zájem, a to je dobře, ne? Smiling

Obrázek uživatele Takara
Vložil Takara, So, 2008-05-31 18:46 | Ninja už: 5896 dní, Příspěvků: 370 | Autor je: Prostý občan

no co dodat nettiex je to krasne asi ma zacinas ovplyvnovat a coraz viac mam rada par NaruSaku nadhera!!!

Obrázek uživatele evica129
Vložil evica129 (bez ověření), So, 2008-05-31 18:59 | Ninja už: 19848 dní, Příspěvků: 9609 | Autor je: Prostý občan

haaa nettiex vidis ovplivnujes ludi dobrym smerom este iac takychto poviedok

Obrázek uživatele evica129
Vložil evica129 (bez ověření), So, 2008-05-31 17:21 | Ninja už: 19848 dní, Příspěvků: 9609 | Autor je: Prostý občan

juuuj kedy bude kedy bude? nevidrziiim

Obrázek uživatele Lady Kazekage
Vložil Lady Kazekage, So, 2008-05-31 16:14 | Ninja už: 5829 dní, Příspěvků: 204 | Autor je: Prostý občan

DOKONALÉ..............vlastne ako vzdy, tesim sa na dalsi!!! BIG KISS FOR YOU::::: CMUQ Smiling

Obrázek uživatele Ookami Hime
Vložil Ookami Hime, So, 2008-05-31 16:05 | Ninja už: 6005 dní, Příspěvků: 456 | Autor je: Prostý občan

Začni si kopat hrobeček, ty malý ptáče! Ježišmarjá tak s tou 15. pohni!!!!!

Obrázek uživatele nettiex
Vložil nettiex, So, 2008-05-31 16:12 | Ninja už: 5914 dní, Příspěvků: 3653 | Autor je: Editor všeho, Kankurova kosmetička

Ale já se snažím... jenže je těžký se soustředit, když mě mamka každou chvíli volá, abych něco uklidila (teď zrovna věšení záclon), sestra mi zírá přes rameno a ječí něco o nějakým Travianu apod. ...
Navíc je to poslední, tak to nechci zkazit....

Obrázek uživatele Katotoka
Vložil Katotoka, Ne, 2008-06-01 10:49 | Ninja už: 5877 dní, Příspěvků: 1137 | Autor je: Prostý občan

Jasan! To chce klídek, soustředit se... Však já to taky znám! P-D
Sice jsme všichni napjatí jak trenýrky, ale mi to vydržíme...že?! Laughing out loud