manga_preview
Boruto TBV 13

Loučení a návraty 7

A už je tu sedmá...

Sakura
Jestli se to má narodit. Jestli se její dítě narodí. Jestli se narodí. …
Proč by se nemělo narodit? Myslí si snad, že kvůli tomu, že… že Naruto odešel, ona to dítě nechce? A on vlastně neodešel, vrátí se… musí se vrátit, vždyť ona ho miluje! Ano, jistě že se vrátí… za několik hodin, možná dřív… znovu uvidí jeho rozesmátou tvář, jeho světlé věčně rozcuchané vlasy… Bude mít úsměv na rtech a se svou obvyklou bezstarostností jí řekne, že ví, že to nebyla její vina… že to byla jenom hloupost, nevinná chvilka nekontroly… že ví, že ona, Haruno Sakura milovala a miluje jen jeho.
A až mu řekne, že spolu čekají miminko… bude nadšený. Ano, tak to bude. Není čeho se bát. Vůbec, ale vůbec ničeho.
„Já to dítě chci,“ řekla pevným hlasem. „Naruto se vrátí.“
Tsunade si znovu povzdechla. Ona to nepochopila… tady přece nejde o to, jestli se ten chlapec vrátí, nebo ne… I když, jak si teď uvědomila, to taky bude hrát velkou roli. Klid je pro budoucí matky velmi důležitý, a Hokage měla nejasný pocit, že toho si Sakura asi moc neužije… Je to pořád znovu a znovu. Ti, kteří si tolik zaslouží štěstí, ho mají nejméně.
„Tady… tady nejde o Naruta, ale…“ zarazila se. Možná, že by jí to měla říct až později… teď by měla odpočívat, a ne se vystavovat dalšímu stresu…
Ale Sakura postřehla v její tváři změnu. „Co se děje?“
„Ale nic, Sakuro… veř mi… teď odpočívej, a já zatím-“
„Neříkejte mi, že se nic neděje! Je snad něco se mnou? Nebo s dítětem? S Narutem?“ Její hlas znovu získával hysterický podtón. Proč? Proč se všechno špatné musí stát zrovna v tuto chvíli? A proč jí? Zatracený osud!

Jak říká Naruto, nemá smysl svádět vše na osud, pomyslela si Sakura, když šla k člověku, který to vše vlastně spáchal. On a ona. Nemá smysl svádět to na něj, byli tam oba… Stejně dobře by mohla dávat za vinu svému nenarozenému synovi (nebo dceři?) že Naruto odešel… Kdyby přece nebyla těhotná, neudělalo by se jí špatně a ona by mohla běžet za Narutem, a vše mu vysvětlit… Ale to je hloupost. Ten človíček za nic nemůže, je to jen nevinné dítě.
Stejně jako to připisovat na vrub osudu. To dělají jen ti, kteří se nedokáží smířit s vlastními chybami. Je přece mnohem jednodušší to svést na nějakou vyšší sílu, na něco, co nemůžeme ovlivnit. I Sakura to dělávala… i když věděla, že je to nesmysl.
To Naruto jí to naučil, že v životě si sami určujeme cestu, po které jdeme, jen my, a nikdo jiný. Naruto…
Ne, když na něj bude pořád myslet, zpět jí ho to nepřivede. I když nemyslet na něj je tak těžké.
Brzy došla k místu, kde Sasuke bydlel. Byl to bývalý dům jeho rodiny, klanu Uchiha. Po letech se tam vrátil…

Naruto
Takže co teď? Mise je splněna… Vrátit se do vesnice? Do Konohy, domů? Ne. Nemohl by tam být, a dívat se na ně… šťastné obličeje těch, kteří se těšili z nového shledání. Mezi které měl taky patřit.
Ale co bude dělat… ohlédl se na bránu té vesnice. Její vůdce mu dokonce nabízel, ať zůstane déle… ale ne. Nechtěl zůstávat na jednom místě. Ode dneška bude cestovat, trénovat a sílit. A pak… pak se uvidí.

Pak se uvidí… no, ten čas možná nastal.

Sasuke
Stál před svým domem, a čekal na ni. Věděl naprosto přesně, co jí řekne…
Prohrábl si své temně černé vlasy. Byla chyba, že se vracel? Nikomu tím moc štěstí nepřinesl, a zvlášť ne těm, na kterých mu tolik záleželo… Ale on přece nevěděl, že Naruto se Sakurou chodí… Nebo nechtěl vědět?
Vždyť ona ho vždy spíš nesnášela… Tak jo, možná něco vytušil… ale pozdě bycha honit. A Sasuke nechtěl být tím, který pořád jen něčeho lituje. To nebyl jeho styl.

Už přicházela. Byla krásná jako vždy, vyšší postava s delšími růžovými vlasy, na sobě tmavočervené šaty, spadající dolů přes své pětiměsíční bříško.
Lehce nervózně ji pozdravil. Vždy, když viděl její břicho, projel jím pocit provinilosti. Ať už to zní jakkoli, cítil se zodpovědný za to, že to dítě možná nepozná otce… A tomu se hodlal postavit. Přišel čas, aby někdo uvedl věci do pořádku.
Ironie je, že právě on věci spíše zamotával, než řešil. No, je čas na změnu stylu.

Sakura
„Tak co je?“
Tsunade došlo, že z tohohle se asi jen tak nevykroutí.
„Tsunade-sensei…“
Náplast se má strhávat rychle, aby to co nejméně bolelo.
„Tvé těhotenství… je rizikové. Mohou nastat různé komplikace, které by tě mohly ohrozit na životě. Tebe, i tvé dítě.“
Sakura vyděšeně zbledla. „Takže..“
Tsunade rychle zareagovala – „Ale pokud se budeš udržovat v klidu, bude vše v pořádku. Klidový režim, žádná námaha, občasné procházky, zdravá strava a spousta odpočinku, rozumíš? A hlavně – žádný stres.“ To bude dost těžké, pomyslela si. Ale nepředbíhejme.
„V nemocnici si tě necháme ještě pár dní na pozorování.Pak půjdeš domů. Máš štěstí, že jako ninja jsi ve skvělé fyzické kondici, takže by to nemusel být takový problém.
A neboj se, vše dobře dopadne. Určitě.“ Nesnášela ten neupřímný úsměv. Ale zdálo se, že si kunoichi ničeho nevšimla.

Došla až k němu. Zdál se jí nějaký neklidný, co se asi děje?
„Ahoj, Sakuro.“ Jednou, když byla hodně naštvaná, mu zakázala oslovovat ji Sakura-chan. Kromě Leeho , jediný, kdo ji tak oslovoval byl Naruto. A ona chtěla, aby to tak zůstalo.
Pak došlo na obvyklé řeči, typu ‚Jak se máš‘ nebo ‚Co je nového‘… Ale ten stín, co byl mezi nimi od té noci, cítili oba. Jako by si už neměli co říct. Sakura mu odpustila, co jí jiného zbývalo…
Sasuke se konečně odhodlal. „Přivedu ho zpět,“ prohlásil.
„C..Cože?“
„Přivedu Naruta zpátky. Ještě dnes vyrazím. Najdu ho, a přivedu ho. K tobě a … jemu,“ kývl směrem tam, kde se jí šaty vzdouvaly.
„Sasuke-kun…“
„Je to moje povinnost, vůči tobě a celé vesnici. Vlastně - celému světu. A taky - chci to udělat. Je to můj nejlepší přítel, skoro jako... bratr.“ Věnovala mu udivený pohled. Jak moc se změnil?
„Přivedu ho, to ti slibuju,“ řekl s plamenem odhodlání v očích. Jak moc jí v této chvíli připomínal…
„Od teď to bude moje cesta ninji. A přítele.“

Ták... a ze Sasukeho je nakonec celkem kladná postava... Tým 7 Forever!
Komentíky :)

A další... https://konoha.cz/?q=node/26021

4.97647
Průměr: 5 (85 hlasů)

Kategorie:

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele Senpai-sama
Vložil Senpai-sama, Čt, 2017-07-13 17:59 | Ninja už: 2840 dní, Příspěvků: 3024 | Autor je: Metař Gaarova písku

„Misia L2:“ Sakura sa po kladení otázok a ich svojským zodpovedaním rozhodne pre dieťa. Však mávnutím čarovného prútika sa všetko vráti do starých koľají, veď nič sa neudialo... Tsunade ako predsa už svetom ostrieľaná žena má pochybnosti o bezstresovom tehotenstve, ktoré je veľmi dôležité, a navyše, keď Sakurine je rizikové. Úvahy o osude, vyšších silách a Narutovom pohľade na vec, ktorý rozdával ako dedičstvo, sú zas na premýšľanie. Sasukeho sebareflexia je vynikajúca a jeho rozhodnutie nájsť Naruta a priviesť ho späť, je správne, poukazuje na to, že je predsa zodpovedný muž, ktorý je ochotný niesť následky za svoje činy. Píšeš ozaj bravúrne Smiling
P.S. maličká chyba krásy je, že chýbajú odkazy na predchádzajúce diely, keď napr. si chcem niečo pripomenúť Smiling

Obrázek uživatele Sayoko
Vložil Sayoko, Pá, 2016-02-12 14:07 | Ninja už: 6013 dní, Příspěvků: 2208 | Autor je: Editor všeho, Editor FF, Manga tým, Naháněč jelenů

Mise V. Ale? Karty se obrátily, tentokrát slibuje Sasuke? xD Doufám, že až se sejdou, tak před ním Sasuke odhodí svou hrdost a pýchu! A jedna pořádná do držky by taky neuškodila... Ano, pořád ho nemám ráda. xD

Obrázek uživatele Atreides
Vložil Atreides, Út, 2013-10-01 17:26 | Ninja už: 5683 dní, Příspěvků: 271 | Autor je: Student Akademie

Taky jsem si myslel že se Sasuke pokusí Sakuru nějak získat. No každý se plete. Spíš by mňa ale zajímalo co se bude dít u Naruta.

"War. War never changes..."

Obrázek uživatele gagar
Vložil gagar, So, 2011-03-26 22:11 | Ninja už: 4951 dní, Příspěvků: 501 | Autor je: Prostý občan

Tak to jsem nečekal. já si myslel ze ji požádá o ruku ale on ho chce přivest moc pěkné.

Moje FF Legenda jménem Uzumaki NAruto http://147.32.8.168/?q=node/86243 Na ni navazuje Legenda jménem Namikaze Naruto http://147.32.8.168/?q=node/88042
Černý přízrak http://147.32.8.168/?q=node/88596. Namikaze Kuran no shinjitsu http://147.32.8.168/?q=node/91025. Vesnice Krvaé mlhy http://147.32.8.168/?q=node/92142. Přečtě te si, a když tak zanechte koment:d Přijímám i kritiku. Moc díky všem kdo čtou moje povídky.

Obrázek uživatele Naruto Uzumaky7
Vložil Naruto Uzumaky7, So, 2011-02-19 16:58 | Ninja už: 5401 dní, Příspěvků: 364 | Autor je: Prostý občan

Supeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeer!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Laughing out loud

Obrázek uživatele x.Natano.x
Vložil x.Natano.x, Po, 2009-12-07 02:22 | Ninja už: 6160 dní, Příspěvků: 1233 | Autor je: Pěstitel rýže

jak dlouhý nebo okořeněný koment po mě chceš? já nemám slov stačí, když ti sem napíšu tuhle véééééélikou jedničku s hvězdičkou?? 1* xDxD seš dobrá!!

This is how it must end! Dependence

Delena

Assholes

Obrázek uživatele Minnato
Vložil Minnato (bez ověření), Po, 2008-08-18 17:48 | Ninja už: 19993 dní, Příspěvků: 9609 | Autor je: Prostý občan

super..

Obrázek uživatele xxxfire
Vložil xxxfire, Ne, 2008-08-03 03:49 | Ninja už: 5908 dní, Příspěvků: 33 | Autor je: Prostý občan

hmmm dobrýýýý bez stresu to asi tak hladce nebude doufam že nejsi jako někteří a že se dočkám happyendu

Obrázek uživatele Haruko Hime
Vložil Haruko Hime, St, 2008-07-16 11:44 | Ninja už: 6353 dní, Příspěvků: 961 | Autor je: Prostý občan

Já se o to dítě začínám bát! Laughing out loud Můj ty bože, to je tak super!

Obrázek uživatele ---Orochimaru---
Vložil ---Orochimaru--- (bez ověření), So, 2008-07-05 13:03 | Ninja už: 19993 dní, Příspěvků: 9609 | Autor je: Prostý občan

Sasuke fuuuuj <<<<<<<<<<<<<<<<< SMRT !

Obrázek uživatele nettiex
Vložil nettiex, So, 2008-07-05 13:07 | Ninja už: 6059 dní, Příspěvků: 3653 | Autor je: Editor všeho, Kankurova kosmetička

a jak to souvisí s mojí FF? Fórum Proč nenávidíte Sasukeho je jinde, víš?

Obrázek uživatele campercz
Vložil campercz, So, 2008-07-05 12:59 | Ninja už: 5929 dní, Příspěvků: 101 | Autor je: Prostý občan

končím s psaním komentů u tohodle FF protože už se mě všude nechce psát jak je to nádherné, takže odemě automaticky čekej za 5 Laughing out loud a jdu cist dalsi tak papa Laughing out loud

Obrázek uživatele Wizz - san
Vložil Wizz - san, Ne, 2008-06-29 11:35 | Ninja už: 5939 dní, Příspěvků: 56 | Autor je: Prostý občan

doufám že to dobře dopadne už se fakt těším

Obrázek uživatele Kazuka Inuzuka
Vložil Kazuka Inuzuka, Út, 2008-06-17 20:35 | Ninja už: 5946 dní, Příspěvků: 17 | Autor je: Prostý občan

To je tááááááááááááák nááááááááááááááááááááááádhernáááááááááááááááááá povídka! Honem letím na další!

Obrázek uživatele Naruto uzumaki-5 hokage
Vložil Naruto uzumaki-..., Pá, 2008-05-30 20:47 | Ninja už: 5973 dní, Příspěvků: 11 | Autor je: Prostý občan

o cem se tu vlastne mluvi

Obrázek uživatele naruto uzumaki 2008
Vložil naruto uzumaki 2008, Pá, 2008-05-30 20:44 | Ninja už: 6036 dní, Příspěvků: 717 | Autor je: Prostý občan

doufám že Sasuke najde Naruta a ten se vrátí k Sakuře

Obrázek uživatele evica129
Vložil evica129 (bez ověření), St, 2008-04-30 11:56 | Ninja už: 19993 dní, Příspěvků: 9609 | Autor je: Prostý občan

este to neni schvalene..ale ake ale? sak si to neukoncila ? T-T srdcovi infarkt dostanem

Obrázek uživatele nettiex
Vložil nettiex, St, 2008-04-30 11:58 | Ninja už: 6059 dní, Příspěvků: 3653 | Autor je: Editor všeho, Kankurova kosmetička

Právě jsem to sem hodila Smiling
ale poslední to není... ještě ne.

Obrázek uživatele evica129
Vložil evica129 (bez ověření), St, 2008-04-30 12:06 | Ninja už: 19993 dní, Příspěvků: 9609 | Autor je: Prostý občan

fhuu uz som sa zlakla.....jhaaaj theraz cakat kym tho schvalia ja nevydrziiim

Obrázek uživatele nettiex
Vložil nettiex, St, 2008-04-30 12:10 | Ninja už: 6059 dní, Příspěvků: 3653 | Autor je: Editor všeho, Kankurova kosmetička

Ále... na tenhle díl...

Obrázek uživatele evica129
Vložil evica129 (bez ověření), St, 2008-04-30 12:13 | Ninja už: 19993 dní, Příspěvků: 9609 | Autor je: Prostý občan

to vravis na kazdy Sticking out tongue a v kazdom sa nieco deje kazdy je kraaasny

Obrázek uživatele nettiex
Vložil nettiex, St, 2008-04-30 15:07 | Ninja už: 6059 dní, Příspěvků: 3653 | Autor je: Editor všeho, Kankurova kosmetička

Díky Smiling ale ta série už pomalu končí...Sad ale s posledním dílem (příští?) si dám možná trochu načas... miluju napínání Laughing out loud

Obrázek uživatele evica129
Vložil evica129 (bez ověření), St, 2008-04-30 15:28 | Ninja už: 19993 dní, Příspěvků: 9609 | Autor je: Prostý občan

jaaaj umrem dvtedy Laughing out loud

Obrázek uživatele nettiex
Vložil nettiex, St, 2008-04-30 15:30 | Ninja už: 6059 dní, Příspěvků: 3653 | Autor je: Editor všeho, Kankurova kosmetička

Ale neumřeš... já umřu - kdy bude další Návrat Namikazeho? Smiling

Obrázek uživatele evica129
Vložil evica129 (bez ověření), St, 2008-04-30 16:56 | Ninja už: 19993 dní, Příspěvků: 9609 | Autor je: Prostý občan

dufam ze dneska zajtra neni skola uz len aby ma sestra pustila za pc...ked sa dostaneme za pc thak prelozim cast ale inak musim chodit na ocinov notebook de to nemam a radsej to tam pchat nebudem bo si to zliznem

Obrázek uživatele nettiex
Vložil nettiex, Čt, 2008-05-01 20:37 | Ninja už: 6059 dní, Příspěvků: 3653 | Autor je: Editor všeho, Kankurova kosmetička

dobře Smiling už se na další těším... Bouřka skončila zajímavě Smiling

Obrázek uživatele Katotoka
Vložil Katotoka, Út, 2008-04-29 19:57 | Ninja už: 6022 dní, Příspěvků: 1137 | Autor je: Prostý občan

Krásné...
Už se nemůžu dočkat na další(hm, tipický komentář, jen co autor dopíše dva díly, čtenář už chce dalšíXD) Ale je to fakt pěkný! Ten popis těch citů a tak...Mno hezký:-)

Obrázek uživatele Hamano Ayumu
Vložil Hamano Ayumu, Út, 2008-04-29 18:29 | Ninja už: 6314 dní, Příspěvků: 802 | Autor je: Prostý občan

Panebože! (Co to kecvám to jsem si zakázala! No nic už) To je naprosto úžasný!!! Všechny kapitolky jsem přečetla jedním dechem! Je to úžasný, skvělý, famózní a ten tvůj styl je fakt třída!!! Jedním slovem to nejde Laughing out loud

Z láskyTak jo xD Dovoluji si dneškem sama sebe prohlásit za největšího Gaarofila na světě Laughing out loud
Já ho prostě M-I-L-U-J-I-!!!!!Z lásky

Vzdělání umožňuje člověku zlobit se nad věcmi ve všech koutech světa. (Můj případ xD )
Lež je velmi nekvalitní náhražkou pravdy, avšak jedinou, kterou se až dosud podařilo vynalézt.
Autor: Hubbard Elbert
.

Teprve když zdravý onemocní, uvědomí si, co měl.
Autor: Carlyle Thomas

Obrázek uživatele odin-sama
Vložil odin-sama, Út, 2008-04-29 18:27 | Ninja už: 6336 dní, Příspěvků: 1224 | Autor je: Prostý občan

dobrý příběch podle toho to vypadá přesně jak v seriálu odešel Sasuke a Naruto šel s ostatními za ním.
A Naruto slíbil Sakuře že ho přivede zpět
že je to jeho cesta ninji.

Obrázek uživatele hrabošík-san
Vložil hrabošík-san, Út, 2008-04-29 17:52 | Ninja už: 6019 dní, Příspěvků: 319 | Autor je: Prostý občan

aaa u vim tohle je povidka ktere davam bronzovou pozici:)


no nečumte a klikejte! Laughing out loud doufám že mně nechcete naštvat -__-