Loučení a návraty 4
Tak jo, je tu další díl mé FF... snad se vám bude aspoň trochu tak líbit jako předchozí...
Lidem, kteří se pomalu začali srocovat v okolí Ichiraku Ramen, se naskýtal nezapomenutelný, dojemný pohled. Tři přátelé, konečně spolu. Starý tým 7. Každý znal jejich příběh, příběh pomsty, lásky, přátelství, odloučení, slz, příběh silných slibů, vítězství, proher, štěstí i zklamání. Příběh, který teď měl mít šťastný konec. Anebo ne? Vždyť konec je jenom další začátek…
Ztratili, a znovu našli. Konečně, po letech.
Naruto a Sasuke pomalu uvolnili své objetí. Sasuke si Naruta prohlédl. Zdál se mu jiný, než ten chlapec, jakým byl dříve. Byl mnohem vyšší, a – opravdu se hodně podobal svému otci, pověsti nelhaly. Delší blonďaté vlasy, vesta, jakou nosí jouninové – ale v černé barvě a se znakem spirály na zádech, pod ní tričko s dlouhým rukávem, a tmavomodré kalhoty .
Už dávno nebyl dítě.
A Sakura… ta taky ne. Byla dospělejší, než si ji pamatoval. Vlasy měla také delší, než dřív. Ale to nebyly jediné změny, kterých si na nich všimnul. Bylo to v jejich obličejích, to , jak se na něj dívali. Říká se, že oči jsou branou do duše. Co bylo za tou branou? Itachi měl oči chladné, plné lhostejnosti a nezájmu. Jeho bývalý učitel, Orochimaru, měl v očích nenávist, zběsilou touhu po moci. Jako já, uvědomil si Sasuke. Dřív.
Ale jejich oči… byly jiné. Plné radosti, štěstí, odhodlání… a mnoho dalšího. Co se ještě změnilo?
To zjistí později.
Naruto
Mladík vyšel. Hlavu měl stále plnou myšlenek na minulost. Zachvátil ho vztek. Vztek a lítost. Proč? Je to tak nespravedlivé... a nesprávné. Ovšem – na tomhle světě je čestných lidí už jen málo.
Nikdy nezapomene na ten den, kdy se Sasuke vrátil…
Měl to být začátek pokračování jejich přátelství… Jako když se dostanete v počítačové hře na další úroveň. Samozřejmě - spousta věcí byla jinak – už nebyli děti, Naruto a Sakura spolu chodili a navíc všechen ten čas… Ale proč přemýšlet nad zítřkem, když dnešek ještě pořádně nezačal? Užijme si ten čas, který prožíváme právě teď. Nikdy nevíme, kdy se v knize osudu obrátí list. A naše chvilka štěstí nenávratně zmizí, jako kapka deště ve vyprahlé zemi…
Sakura
Vstala. Byl čas na menší procházku, neměla by pořád jen polehávat v posteli, není to zdravé. A pláč taky škodí, a nejen jí.
Sešla do obýváku. Tam ji zastavila matka. „Sakura-chan?“
„Mami?“
„Je ti líp?“
Sakura se trochu pousmála. Byl to smutný, téměř zoufalý úsměv. Nebude jí líp, dokud se ON nevrátí. Maminka ji chápavě pohladila po vlasech. Mrzelo jí, že nemůže své jediné dceři, svému třešňovému kvítku, jak ji v dětství něžně nazývala, pomoci.
„Sháněl tě ten mladý Uchiha, Sasuke.“
Pohled dívky ztvrdnul. Sasuke… původce všech jejích neštěstí, její bolesti. Vždy, když byla nešťastná, měl s tím něco společného. Vždy. I když…tamto… byla to i její vina, to věděla. Uvědomovala si to až moc dobře, kolikrát od té doby sama na sebe zoufale křičela, nadávala si za to, co se stalo… a co se už nedalo odestát. Vlastně to byla jen hloupost, bezvýznamná chvilička. Ale ne nadarmo se říká, že v jediné chvíli se může celý náš život obrátit vzhůru nohama, zničit. I kvůli hlouposti, chvilce nekontroly...
Bylo to následující den, co se vrátil. Ano, tak krátce trval klid. Pouhý den. Den štěstí, den s přáteli. A pak konec. Veta.
Naruto (ač nenadšeně) odešel za Tsunade pro novou misi, takže Sakura se Sasukem osaměli. Zavládlo mezi nimi rozpačité ticho.
„Jak ses měla…celé ty roky?“ zeptal se náhle Sasuke.
Sakura se po něm udiveně podívala. Vždyť právě o tomhle celý den mluvili. O těch ztracených, nenávratně zmizelých letech.
Sasuke pochopil. Měl tu otázku formulovat přesněji. Byla jedna věc, kterou chtěl vědět. Potřeboval vědět.
Protože právě proto se vrátil. Splnit další část svého úkolu. Úkolu, na který myslel už od té doby, kdy mu bratr vyvraždil rodinu. Tehdy přísahal... a to teď splní. Podíval se na ženu vedle sebe. Byla krásná, mile se na něj usmívala… ještě ho miluje, cítil to. Musí ho milovat.
„Byl tady, zatímco jsi spala. Nechtěla jsem tě budit… prý za ním máš přijít, něco ti chce říct. Říkal, že je to důležité.“ Trochu nesouhlasně se zamračila. Uchiha Sasuke jí moc sympatický nebyl, ale nedávala to znát. Měla raději mladého Uzumakiho, ale ten odešel… nechal její holčičku samotnou. To mu nemohla zapomenout. Jako každá jiná matka.
„Půjdu za ním,“ rozhodla se Sakura.
Sakura se nejistě usmála. „Děje se něco?“ Sasuke se totiž na ní nepřestával dívat.
„Ne… jen…máš krásné oči, Sakura-chan.“ Sakura zrudla. Co se to děje? Proč jí to říká? Je snad…ne. To ne.
„Sasuke-kun, já…“
„Mlč,“ řekl jí nežně. Sakura nic nechápala. Co se to sakra… proč to říká? Jako by byl do ní… ne. Ona přece miluje Naruta, věděla to. To s ním přece poznala pravý význam slova láska.
Tak proč?
Proč neuhnula, když se k ní najednou naklonil, aby jí políbil? PROČ?!
Komentáře, prosím...
dál - https://konoha.cz/?q=node/25691
- Pro možnost psaní komentářů se přihlašte nebo zaregistrujte.
„Misia L2:“ Tak, tak: "Vždyť konec je jenom další začátek…" Kiež by si to každý uvedomil, vo svete by bolo oveľa menej nešťastných bytostí Zaujímavé je Sasukeho vnímanie zmien a túžba ich poznávať, a najmä jeho zameranie sa na oči a reflexia s tým spojená. Narutove úvahy nútia k zamysleniu sa a úplne súhlasím, čo si napísala o prežívaní súčasného okamihu, premýšľaní o zajtrajšku a šťastí, ktoré sa môže stratiť ako kvapka vo vyprahnutej zemi. Naruto v tvojom podaní predstavuje ľudskú múdrosť, Sasuke cieľavedomosť a Sakura márnosť nad márnosť. Vždy zvaľuje vinu na niekoho iného a hľadá chrbát, ktorý ju ochráni pred jej hochštaplerstvom a sebectvom. Jej otázka prečo neuhla pred Sasukeho bozkom vypovedá úplne o jej charaktere a stave psychiky. Som možno tvrdá a tvoj úmysel bol iný, ale tak to vnímam. Milý je spor v komentároch ohľadom Shakespeara, máš s ním spoločnú podstatu tvorby, že kladiete otázky a mohla by som uviesť pár veľmi podobných postáv, čo, samozrejme, neznamená, že si sa ním inšpirovala a keby aj, tak je to len dobre
Mise V. Takže jsi vymyslela oblečení! Černá vesta se mi lepší, než ta hnusná zelená! Mohla jsi mu nechat i tu oranžovou... Nevadí. xD A Sasuke parchant byl, je a bude! to mi nikdo nevymluví, dokud ho nenapíše tak, aby mi to vymluvil! xD
♪ Současná hudební inspirace: Why Should I Worry, Sandcastle Kingdoms, Night in the Woods, Cuphead the Musical, Attention
Kočičí škrábanice
A nějaké nové FF? YES! ^^ => Tanec iluzí 20 - S hlavou vztyčenu udělej krok vpřed, Tanec iluzí 19 - Lepší zítřky v nedohlednu, Není se čeho bát, Tanec iluzí 18 - Na tenkém ledě
Myslel jsem si to správně že ten cíl je obnovit klan a že to celé podělá Sakura tímhle způsobem. Jinak je to výborné čtení a doufám že si povídka tuto kvalitu udrží i v dalších dílech.
"War. War never changes..."
Ale notak! Sakura musí být s Narutem!!!!
Jaaaj mocinko pekné!Som pritom jedla syr s bazalkou a rajčinami a keď sa to blížilo ku koncu som žula rýchlejšie a rýchlejšie...až som s skoro zadusila bazalkou...xD (vedela si ako to štípe v krku?)
Real Sasuke (ja som to hovorila vždy xD)
užasnéé
Konečn to zase čtu. Jak se mi LAN mohly tak dlouho schovávat? Je to pecka!
jak si pročítávám komentáře tak mě docela nadchlo to o Shakespaerovi a musím souhlasit s ostatními, že ty jsi mnohem lepší než ON. ttebayo!! a tím jak se podceňuješ nedáváš najevo falešnou sebekritiku,podle mě je to mocik skromnosti, inak tato povidka mě fascinovalaa změnila jsem diki ní i názor na párik NaruSaku vážně jedna z nejlepších spisovatelek a Konoze
Moc díky... no, s tím podceňováním... já patřím k těm, kteří nebyli vychováváni stylem "Jsi nejlepší..." a navíc... nevím, ale při psaní téhle povídky jsem byla dost sebekritická, občas možná přehnaně, nevím... ale prostě - jinak to nešlo, já si nemůžu pomoct XDD
A dodatečně děkuji všem za komentáře
Tento díl byl fakt super nakonec jsem mohla jít ještě večer na počák! Jdu na další dílek!
To bylo skvely! Honem honem dalsi
´Pěknýýý!
Dobrý ale dost smutný
no toto je somarina. nic v zlom ale mne to nepaci. Je to dost pritiahnute za vlasy. A pripomina mi to nieco ako icha icha paradise. Ja podporujem vztah Naruto-Sakura, Sasuke-ta z akatsuki co je frajerkou Peina.
tak preto ten vztah sasuke-ta z akastukiMmmm... Konan a Sasuke? Celkom zaujímavý predpoklad, ale sklamem ťa, zatiaľ sa nestretli a podľa najnovšej mangy sa ani nikdy v dobrom nestretnú. Neviem kto ti nakecal že Sasuke bude v Akatsuki, ale už toho človeka nikdy nepočúvaj. A posledné miniinfo z domova: Toto je Fanfiction, nemusí ísť absolútne podľa anime a vlastne, toto ani nie je tak moc pritiahnuté za vlasy.
Vždyť to je účel, tak to píšu schválně
P.S. Já taky podporuju NaruSaku
tak to je ok!!!
ach jaaaj, kedy sa ten ďalší schváli? ja chcem vedieť, ako to išlo ďaleeeeeej xD...ale dúfam, že to nemyslíš vážne s tým koncom, je to dobré, a to by bola veeeeeeľká škoda XD
Autori poviedok čítajte Pravidlá FF!!
Inak vaše poviedky skončia na našom externom blogu ^^
A takisto čítajte aj Důležitá sdělení pro spisovatele a čtenáře FanFiction!!!
Ak si nie ste istí písaním, nájdite si nejakú betu - Inzertní FF nástěnka.
----
Čiarka, taká maličkosť, ale dokáže úplne zmeniť význam vety.
Nezabúdajte na to.
překrásný
"Ta-er al-Sahfer."
"What does that mean?"
"It means "The Canary"."
"If you're so far gone and so irredeemable... then why would they know you by such a beautiful name?"
juuj este to neni schvalene ja budem plakaaat
plakat? To budu já, až to schválí....je to... já nevím, prostě blbý...
preco? ska tato ff je upa super
Ne tohle nemůžeš skončit..chci aby to mělo tak 100 dílů...(jsem maximalistka)....prostě tohle je...dokonalé...ty pocity...to prolínání minulosti a přítomnosti...(áá proč já tohle neumim!!!)...prostě další!
“A clear conscience is usually the sign of a bad memory.”
Heh, 100 dílů... to fakt nehrozí ale tak ještě dva tři budou:) a to prolínání.... doufám, že se v tom vyznáte, je to trochu zmatený...
nejdriv to je depresivni a pak jeste tak zmateny...to je jak Shakespear
No jo, nemůže se to líbit každýmu...
Nemyslím že by si sa mala sťažovať, keď ťa niekto porovnáva so Sheakspearom
Nestěžuju...
Jo, Shakespeare... já psát aspoň z desetiny jako on, mám vystaráno... Ale to je sen asi každýho spisovatele
Tak nie som si istá či sa môžem nazvať spisovateľom, ale určite nie je môj sen byť ako Shakespeare. On je strašne nerozumiteľný! To ty si teda lepšia Rozumiem tomu úplne dokonale, vieš to tak krásne pospísať... A k tomu najnovšiemu komentu, že budeš plakať keď sa to tu objaví, tomu teda vôbec neverím, pretože to vravíš vždy Popravde, už mi dosť lezie na nervy ako sa tu všetci podceňujete, to už je falošná skromnosť! A ty si na čele tej strašnej sebakritiky