manga_preview
Boruto TBV 09

Loučení a návraty 3

No, tak jsem přišla s dalším dílem mnohem rychleji, než jsem předpokládala... Ale na další si už budete muset počkat opravdu déle, musím dodat díly i k ostatním povídkám ;)

Naruto
Den, kdy se starý přítel vrátil.
Den, kdy se vše změnilo.
Všechno.
Vlastně to začalo normálně, zavzpomínal Naruto. Normální den, všichni jsme byli v Ichiraku Ramen, nejlepší restauraci vůbec.

Naruto konečně dojedl. Ostatní si oddechli. Zaplatil. Pomalu vstali, za chvíli se měl Naruto dostavit k Hokage-sama kvůli nové misi, Sakuru čekal trénink a ostatní měli také svůj program. Rozloučili se, na místě zůstala jen naše dvojice.
„Tak…“ Naruto najednou zmlknul. Podíval se někam Sakuře za záda.
„Naruto? Není ti nic?“
Naruto ztuhnul. Zdá se mu to? To byl…

U brány.
„Domů? Od kdy je Konoha tvůj domov?Přece jsi nás zradil.“
Sasuke se na něj podíval. Cítil, že strážný má možná pravdu, ale on… nechápal to. Nevěděl, co je to, někoho nenávidět… přijít o rodinu rukou vlastního bratra,cítit tu spalující nenávist, děsivou samotu a vztek nad tím, že on, Itachi si někde spokojeně žije, ale to Sasuke je vězněm jeho činů. Vězněm minulosti, pomsty, kterou musel vykonat. Neměl na vybranou. Byla to jediná věc, proč žil. Proč přežil. To touha po pomstě bylo to, co ho vedlo dál, pomsta byla jeho hnacím motorem, když mu docházela energie. Vzpomněl si, co cítil když zabíjel bratra. Díval se do jeho očí, chladných a výsměšných. Ty oči… byly tak... ale o to teď nejde.
„Vracím se,“ zopakoval. Vykročil k bráně.
„Počkej. Informuju Hokage-sama. Ta už řekne, co s tebou.“
Tsunade s jeho návratem kupodivu souhlasila. Už léta jí bylo jasné, že se poslední Uchiha jednou vrátí. Otázky byla, kdy. A navíc – kdyby nepovolila, tak by jí Naruto nejspíš zabil. (no, s trochou nadsázky…)

Naruto nevěřícně zíral. To… to není možné… byl to snad…
Sakura se ohlédla. Také ztuhla. Vždyť… to ale… je…
„SASUKE?!“
Ano, byl to on. Uchiha Sasuke, jejich bývalý přítel, spojenec, člen jejich týmu, a… nepřítel. Ten, který se dokázal za vidinou moci a pomsty přidat k té zrůdě, Orochimarovi. Ten, který je nechal na holičkách, zradil…
Chvíli na sebe ti tři jen nehnutě zírali. Čas jako by se zastavil. Celá Listová jako by přestala existovat, byli jen oni, Naruto, Sakura a Sasuke, nikdo jiný.
Nevěděli, co si mají myslet. To, o čem tolikrát snili, v co doufali, se konečně stalo. ON se vrátil.

Naruto si povzdechnul. Kdyby tehdy jen tušil….ale nemohl.

První se probral Naruto.
„Sasuke? Sasuke!“ rozběhl se za ním. Sakura se přidala.
Za několik vteřin všichni tři stanuli před sebou.

Sakura
Mladá žena se probudila. Cítila se dobře, snad ji jen trochu bolela hlava z toho pláče.
Poslední dobou plakala často. Proč nám největší bolest vždy způsobují ti, na kterých nám nejvíc záleží? Je to zvláštní.
Jako tehdy… bylo jí teprve dvanáct. Myslela si, že je zamilovaná, přímo bláznivě a nadoraz. Trochu se pro sebe zasmála. Nevesele zasmála. Tehdy… byla ještě dítě. Ano, už tehdy poznala co to znamená být opravdu nešťastná, ale ta pravá zoufalost přišla až teď. Měla přátele, ale přesto je sama… tehdy měla Naruta. A spolu s ním naději, že se Sasukeho podaří přivést zpět.
Vlastně je to ironie, nejdříve odešel Sasuke, pak se vrátil, a pryč je teď Naruto... Ano, má zpět Sasukeho, a je tomu moc ráda, ale přesto - co by dala za to, aby Sasuke byl pryč a Naruto tady… ale jak už bylo řečeno – minulost se změnit zkrátka nedá...

Za několik vteřin všichni tři stanuli před sebou.
Co říct? Chvíle, na kterou tak dlouho čekali, kterou si tolikrát představovali konečně nastala, a nikdo nevěděl, jak reagovat. I Naruto ztratil svou pověstnou výřečnost. Na chvíli.
„Sasuke… Ty… vrátil ses…“ Bylo vidět, jak Narutem cloumají emoce. Z jeho roztřeseného hlasu bylo slyšet překvapení, radost, úžas, nejistota, přátelství ale i kapička vzteku. To všechno dohromady.
Sasuke mu pohled vrátil. Ani on nevypadal tak nezúčastněně, jak byli zvyklí.
Naproti tomu Sakura věděla naprosto přesně, co dělat. Prudce se naklonila, a ještě prudčeji ho objala. „Sasuke-kun…“ zavzlykala. Slzy jí začaly stékat po tvářích. O tomhle tak dlouho snila… Sasuke její objetí (možná až příliš nadšeně) okamžitě opětoval.
„Sakura-chan…“ jemně ji pohladil po vlasech.
Sakura, která ani nepostřehla koncovku –chan, kterou jí nikdy před tím neoslovoval, pomalu uvolnila své objetí. Stále plakala. Slzy radosti a …slzy vzteku. Její výraz se najednou změnil.
„Nechal jsi nás na holičkách! Vykašlal ses na nás!“ S každým slovem překvapenému muži uštědřila novou ránu.
Naruto k ní přiskočil. „Sakura-chan, uklidni se…no tak…“
Sakura ho ještě pár vteřin mlátila, a pak přestala. „Sasuke-kun…“ zašeptala. Schoulila se Narutovi do náručí.
Teď byla řada na Narutovi.
„Naruto…“ Sasuke se pomalu vzchopil. Celé tělo ho bolelo, Sakuřina síla byla rok od roku větší. To ale on nevnímal. Hleděl na svého starého přítele, přítele, kterého vlastní vinou ztratil. Mohli by snad být znovu…?
Z Narutova výrazu bylo jasné, že přemýšlí podobně. Pustil Sakuru a vykročil k příteli. Ano, příteli. Ten bezděky, trochu bázlivě couvnul. Náhle – jako by se báli, že už k tomu nebudou mít příležitost, se oba mladí muži objali. Léta odloučení, vzteku na druhého, nepochopení… jako by vše bylo najednou pryč. Zůstala jen radost ze shledání.
Uplynulo několik minut. Krátkých minut pro ty, kteří nalezli něco, co tak dávno ztratili.

Pokračování příště.

Sasuke měl dva cíle. Jednoho už dosáhl. Ale co ten druhý? Ten, který na čas odsunul na vedlejší kolej?

No, tak.... komentíky, prosím.
a 4 je tady - https://konoha.cz/?q=node/25646

4.97436
Průměr: 5 (78 hlasů)

Kategorie:

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele Senpai-sama
Vložil Senpai-sama, Po, 2017-07-10 23:26 | Ninja už: 2696 dní, Příspěvků: 3016 | Autor je: ONLINE, Metař Gaarova písku

„Misia L2:“ Veru, trable majú obyčajne plíživý charakter a netrúbia do útoku. Sasukeho pocity pri bráne a reakcia na slová strážnych o zrade si vyjadrila originálne. Sasan ako väzeň činov Itachiho ma zaujal. Avšak ako si napísala v predchádzajúcom dieli, tak bola to jeho voľba, že nevidel inú cestu než pomstu, za ktorou sa bezhlavo hnal. Opis stretnutia členov bývalého Tímu 7 nesie tvoju pečať. Váhajúci Naruto, u ktorého nakoniec vždy zvíťazí srdečnosť, večne vyplakúvajúca Sakura v prítomnosti Sasana a v podstate ho citovo vydierajúca (čo u nej z duše neznášam) sa mu spokojne hodí okolo krku. Sasuke je doma a vrelo privítaný. Píšeš ozaj brilantne, mnohé je skryté medzi riadkami, uvidíme, ako sa klbko bude rozmotávať Smiling

Obrázek uživatele Sayoko
Vložil Sayoko, Čt, 2016-02-11 18:22 | Ninja už: 5869 dní, Příspěvků: 2209 | Autor je: Editor všeho, Editor FF, Manga tým, Naháněč jelenů

Mise V. Ten Sasuke se mi nelíbí... A přijde mi podezřelý! Jsem moc paranoidní, když si myslím, že má divné úmysly? xD Mimochodem, když ho Sakura mlátila, nemohla mu alespoň vyhodit čelist z pantů, aby ho to pořádně bolelo?

Obrázek uživatele nettiex
Vložil nettiex, Čt, 2016-02-11 18:23 | Ninja už: 5915 dní, Příspěvků: 3653 | Autor je: Editor všeho, Kankurova kosmetička

Jo, mně se taky nelíbí! Laughing out loud

Obrázek uživatele Atreides
Vložil Atreides, Po, 2013-09-30 19:52 | Ninja už: 5538 dní, Příspěvků: 271 | Autor je: Student Akademie

Jestli můžu tipnout tk ten druhý cíl bude Sakura. A proč? To Sakrua-chan je až moc podezřelé. Doufám že se příbeh konečne rozjede a nedudeš nás už tolik napínat Laughing out loud.

"War. War never changes..."

Obrázek uživatele Naruto Uzumaky7
Vložil Naruto Uzumaky7, So, 2011-02-19 16:10 | Ninja už: 5257 dní, Příspěvků: 364 | Autor je: Prostý občan

5 hvězd! Smiling

Obrázek uživatele lady_anjelik
Vložil lady_anjelik, Ne, 2008-10-19 19:22 | Ninja už: 5891 dní, Příspěvků: 1764 | Autor je: Prostý občan

Krásné!úplne ma to dojalo....*smrk-smrk*
Len tak ďalej!

Real Sasuke (ja som to hovorila vždy xD)

Obrázek uživatele Minnato
Vložil Minnato (bez ověření), Po, 2008-08-18 17:28 | Ninja už: 19848 dní, Příspěvků: 9609 | Autor je: Prostý občan

super a už asi tuším co je ten 2 cíl Smiling

Obrázek uživatele Lilithka
Vložil Lilithka, Čt, 2008-06-26 18:25 | Ninja už: 5808 dní, Příspěvků: 910 | Autor je: Prostý občan

je to náherné úplně si mě dojala Smiling

Obrázek uživatele Kazuka Inuzuka
Vložil Kazuka Inuzuka, Út, 2008-06-17 18:23 | Ninja už: 5801 dní, Příspěvků: 17 | Autor je: Prostý občan

No jo já jsem si je začla číst až teď poradila mě to Lady Kazakage, že je tady dost povídek na NaruSaku a já tenhle pár miluju a taky abych se zaregistrovala a je to tu vážně dobrý hlavně ty povídky a obrázky a ty píšeš fakt goooooooooooooood!!!!!!!

Obrázek uživatele Kazuka Inuzuka
Vložil Kazuka Inuzuka, Út, 2008-06-17 15:53 | Ninja už: 5801 dní, Příspěvků: 17 | Autor je: Prostý občan

Tak to bylo velmi dojemný a nádherný jsi veliký talent! Nakonec jsem stihla přečíst i třetí díl, ale teď už opravdu musím! No pokračování asi bohužel zítra možná večer, ale to pochybuju! Zatím se tu všichni majte krásně, já se loučím!Smiling

Obrázek uživatele nettiex
Vložil nettiex, Út, 2008-06-17 15:54 | Ninja už: 5915 dní, Příspěvků: 3653 | Autor je: Editor všeho, Kankurova kosmetička

Díky za komentáře, Kazuko... jsem ráda, že i když ta povídka skončila,tak jí někdo ještě čte Smiling

Obrázek uživatele naruto uzumaki 2008
Vložil naruto uzumaki 2008, Po, 2008-05-19 20:43 | Ninja už: 5892 dní, Příspěvků: 717 | Autor je: Prostý občan

dobrý díl vážně zajimavý Sakura Naruto

Obrázek uživatele Haruko Hime
Vložil Haruko Hime, Čt, 2008-05-08 16:31 | Ninja už: 6209 dní, Příspěvků: 961 | Autor je: Prostý občan

Jeď, Nett!! Kakashi YES

Obrázek uživatele odin-sama
Vložil odin-sama, St, 2008-04-23 22:04 | Ninja už: 6191 dní, Příspěvků: 1224 | Autor je: Prostý občan

dobrý díl vážně zajimavý

Obrázek uživatele BioNaru
Vložil BioNaru, Út, 2008-04-22 18:09 | Ninja už: 6064 dní, Příspěvků: 63 | Autor je: Prostý občan

Fakt super povídka.Nejvíc se mi líbi ta hloubka(no nenapadlo mě lepší slovo Laughing out loud)

Obrázek uživatele nettiex
Vložil nettiex, Út, 2008-04-22 18:13 | Ninja už: 5915 dní, Příspěvků: 3653 | Autor je: Editor všeho, Kankurova kosmetička

Díky moc Smiling snažila jsem se to napsat nějak ehm... hlouběji (taky mě nic jinýho nenapadaá Smiling)
Jinak další díl (podle mě příšernej) jsem už poslala... Smiling

Obrázek uživatele nettiex
Vložil nettiex, Po, 2008-04-21 16:26 | Ninja už: 5915 dní, Příspěvků: 3653 | Autor je: Editor všeho, Kankurova kosmetička

Děkuju všem za komenty, na dalším už pracuju, ale zatím nevím nevím, nějak mi to nejde... ale tak do středy (možná dřív) to tady bude Smiling

Obrázek uživatele Minata
Vložil Minata, Po, 2008-04-21 19:17 | Ninja už: 5903 dní, Příspěvků: 2381 | Autor je: Prostý občan

Uz se tesim ^^

„Kdykoliv se mě ptají, jakou knihu bych si s sebou vzal na opuštěný
ostrov, odpovídám: ‚Telefonní seznam. Je v něm tolik postav! Mohl bych
vymýšlet nekonečné množství příběhů.‘“
U. Eco

Obrázek uživatele Akiyoshi-do
Vložil Akiyoshi-do, Po, 2008-04-21 16:15 | Ninja už: 6133 dní, Příspěvků: 133 | Autor je: Prostý občan

Načo plytvať slovami? Laughing out loud...je to skvelé Smiling

stop trollin man!

Obrázek uživatele stajan
Vložil stajan, So, 2008-04-19 13:52 | Ninja už: 5887 dní, Příspěvků: 254 | Autor je: Prostý občan

Bude brzo další?

Obrázek uživatele nettiex
Vložil nettiex, So, 2008-04-19 14:23 | Ninja už: 5915 dní, Příspěvků: 3653 | Autor je: Editor všeho, Kankurova kosmetička

Další bude v týdnu, ještě mě čeká Mise, a navíc, moje fantazie (bohužel Smiling) není bezedná....

Obrázek uživatele Fňu
Vložil Fňu, Pá, 2008-04-18 20:43 | Ninja už: 6046 dní, Příspěvků: 6029 | Autor je: Prodavač v květinářství Yamanaka

čo na to povedať? snáď len, super:)) už aby bolo pokračovanie:))) chcem vedieť, čo sa stalo:))


Autori poviedok čítajte Pravidlá FF!! Smiling
Inak vaše poviedky skončia na našom externom blogu ^^
A takisto čítajte aj Důležitá sdělení pro spisovatele a čtenáře FanFiction!!!
Ak si nie ste istí písaním, nájdite si nejakú betu - Inzertní FF nástěnka.

----
Čiarka, taká maličkosť, ale dokáže úplne zmeniť význam vety.
Nezabúdajte na to.


Obrázek uživatele Alalka
Vložil Alalka, Pá, 2008-04-18 14:00 | Ninja už: 5889 dní, Příspěvků: 1015 | Autor je: Prostý občan

Nejsi ty náhodou nějaký pscholog nebo tak?Já jen,že to máš vždycky tak parádně do hloubky rozebraný. Moc pěkný.

Obrázek uživatele nettiex
Vložil nettiex, Pá, 2008-04-18 14:11 | Ninja už: 5915 dní, Příspěvků: 3653 | Autor je: Editor všeho, Kankurova kosmetička

Heh, já a psycholog... tak to fakt ne, jsem budoucí studentka obchodky..Smiling ale fakt moc děkuju za tenhle komentář, já se bála, aby to, co napíšu k Sasukeho návratu nebyl úplnej blábol...

Obrázek uživatele Alea
Vložil Alea, Pá, 2008-04-18 13:48 | Ninja už: 5943 dní, Příspěvků: 950 | Autor je: Prostý občan

jééééé, ono to tu už jee :-***** kujííí =D já tuhle povídku plostě baštím =DDDD no, konečně sakura mlátí i někoho jinýho než Naruta =D je to prostě super =D akorát sem zvědavá, co se tam pokazí =D doufám, že na další díl nebudeme muset čekat moc dlouho =D já sem totiž opravdu moooc zvědavá a napnutá a natěšená a..a už radši mlčim =D

Obrázek uživatele Minata
Vložil Minata, Pá, 2008-04-18 13:30 | Ninja už: 5903 dní, Příspěvků: 2381 | Autor je: Prostý občan

Perfektní ^^ Jinak se to snad ani vyjádřit nedá ^^
Sem moc zvědavá na další díl!
Btw., kdyby se Sasuke vratil ... presne tak si to predstavuju - sakura ho s vycitkama mlati, ale pritom je rada apod ... Proste skvely Smiling
Jenom se chci na neco zeptat Laughing out loud Jaky ma ted Naruto vlastne obleceni? Smiling

„Kdykoliv se mě ptají, jakou knihu bych si s sebou vzal na opuštěný
ostrov, odpovídám: ‚Telefonní seznam. Je v něm tolik postav! Mohl bych
vymýšlet nekonečné množství příběhů.‘“
U. Eco

Obrázek uživatele nettiex
Vložil nettiex, So, 2008-04-19 16:41 | Ninja už: 5915 dní, Příspěvků: 3653 | Autor je: Editor všeho, Kankurova kosmetička

jaký má teď vlastně Naruto oblečení... jo, tak to se dozvíte příště Smiling, až nějaký vymyslím Laughing out loud

Obrázek uživatele Schrödingerova kočka
Vložil Schrödingerova kočka, Čt, 2008-04-17 23:19 | Ninja už: 6005 dní, Příspěvků: 2945 | Autor je: Prostý občan

úžasné! Vážně stále překvapuješ

“A clear conscience is usually the sign of a bad memory.”

Obrázek uživatele evica129
Vložil evica129 (bez ověření), Čt, 2008-04-17 22:58 | Ninja už: 19848 dní, Příspěvků: 9609 | Autor je: Prostý občan

jeej supertak kraaasne a narusaku...jaaaj konecne mam co citat:D a uz sa tesim ked spravis aj hura nova mise

Obrázek uživatele nettiex
Vložil nettiex, Čt, 2008-04-17 23:02 | Ninja už: 5915 dní, Příspěvků: 3653 | Autor je: Editor všeho, Kankurova kosmetička

No jo, A hurá... hm... pokusím se něco sepsat během víkendu... nebo snad dřív, jestli mě něco napadne Smiling