manga_preview
Boruto TBV 15

Sama proti všem 04: Seznámení

Yoshino udělala neznámý pohyb prstů, v ruce se jí najednou objevila obrovská ohnivá koule a tu vrhla směrem...

...k obloze. Bleskurychle zpod svého pláště vytáhla dlouhou jehlu a hodila ji za koulí. Ta se rozprskla a vytvořila tak fantastický ohňostroj. Všichni úžasem vykřikli a opět se ozval ohlušující jásot. Dokonce i Tsunade ohromeně tleskala. Kakashi se překvapeně usmíval. Tahle dívka je opravdu jedinečná. Zase se rozjasnilo. Naruto z ní byl totálně vedle.
'Ta holka je prostě úžasná!!!' pomyslel si. Yoshino se otočila a chystala se odejít, ale někdo ji chytil za loket. Vyjeveně se podívala na ruku a pak na jejího majitele. Byl to vysoký, hnědovlasý kluk s kočičíma očima a červenými znaky na tváři. Vedle něj vrtěl ohonem bílý pes neuvěřitelných rozměrů. Yoshino se zamračila.
"Co chceš?" zeptala až příliš nevrle.
"Já jen...," začal koktat Kiba. Její reakce ho překvapila, " neznáme se?" dodal pochvíli trapného ticha.
"Ne!" odpověděla nakvašeně. Nesnášela týpky, kteří jí celé dny pořád trčeli za zadkem (a že jich bylo). Ale Akamaru ji uchvátil. Milovala psy a s Akamaruem si padli do oka. Hned ho začala drbat za ušima a různě ho rozmazlovat. Ten si to náramně užíval.
"Máš krásnýho psa, jak se jmenuje?" zeptala se Kibi, aniž by na něj pohlédla. Ten byl trochu raněn, že se mazlí s Akamaruem a ne s ním, ale byl rád, že na něj aspoň promluvila.
"A-Akamaru." odpověděl, když na něj upřela své ebenové oči.
"Nazdar Akamaru! No ty seš fešák! No to víš že jo!" usmála se, když jí psík (ehhhm...pes) olízl tvář. Kiba se cítil jako páté kolo od vozu.
"A já jsem Kiba Inuzuka." ozval se, když si ho Yoshino pořád nevšímala a natáhl k ní ruku. Ta se na ni chvilku dívala, jako by nevěděla, k čemu to je a pak ji nerozhodně stiskla. Kiba se snažil neřvat. Takovou sílu za svůj život ucítil jen u své matky. Byl si na sto procent jist, že kdyby (nedej bože) s ní bojoval, vymetla by s ním ulice Konohy.
"Já sem Yoshino."
"Jo, už jsem postřeh'." zazubil se. Yoshino se ušklíbla.
'Je docela milej.' pomyslela si.
'Ta má ale nádherný úsměv.' zasněně dumal Kiba. Jako první se probrala Yoshino.
"No nic. Už budu muset jít." řekla nakonec.
"Jo jasně. Zase se uvidíme." Yoshino už byla na odchodu, když na ni někdo zakřičel:
"Heeej!!! Yoshino počkej!!!"
'Ne! Už ne!' zanaříkala Yoshino. K dvojici (popř. trojici, eště Akamaru) doběhl udýchaný Naruto.
"Ahoj! Ta tvoje show byla fakt skvělá!"
"Hmmm...díky." opáčila otrávěně, stále ke klukům otočená zády.
"Jmenuju se Naruto Uzumaki," začal tím svým tónem, "a jednoho dne se stanu Hokage! Těší mě." Yoshino se překvapeně otočila.
'Takže tohle je ten legendární Kyuubi. Vypadá...divně.' hodnotila ho v duchu. Naruto též natáhl ruku. Yoshino ted' došlo, že to musí být jejich zvyk. V Království Stínů nic takového neměli. Tam se zdravili úklonem. Už tak dlouho nebyla v Konoze, že všechno pozapomněla. Stiskla jeho ruku. Naruto, narozdíl od Kibi, zařval tak, že by se za něj nemusel stydět ani Tarzan. Yoshino byla pěkně překvapená. Pohlédla na Kibovu ruku a všimla si, že je taky celá pohmožděná.
'To jsou takový slaboty? Ti by u nás nepřežili ani minutu!' pomyslela si.
"Nechtěla by ses projít?" zeptal se Naruto.
"Dej si odchod skrčku!" odpálkoval ho Kiba. At' už bylo klukům dvanáct nebo šestnáct, byl Naruto stále nejmenší ze všech, což ho děsně štvalo. Zatímco se tam takhle hádali, se Yoshino otočila a bleskurychle zmizela. Kluci se vyjeveně dívali na místo, kde ještě před chvílí stála holka jejich snů.
"Ty všechno zkazíš!" nadával Kiba.
"Jak já? Tos byl ty!" zařval Naruto a pokračovali v hádce.

Yoshino ležela pod stromem a odpočívala. Byla úplně kaput. Královstvý Stínů bylo od Konohy vzdáleno pět dní cesty bez přestávky a ona opravdu cestovala nepřetržitě.
'To je žůžo. Konečně klid.' libovala si. Přesně tohle zbožňovala. Klid a pohodu. Těsně nad ní se náhle objevil nějaký ninja. Bleskurychle po něm hodila jednu ze svých jehel, aniž by se zvedla. Ta se zabodla jen pár milimetrů od obličeje neznámého. Kakashi vykulil oko.
'To není možný! Jak mě mohla slyšet?!'
"Já slyším všechno." prolomila ticho Yoshino, stále ještě ve stejné poloze.
'Ona umí číst myšlenky či co?' vykuleně dumal Kakashi.
"V podstatě ano, jsem empatička." odpoveděla dívka. Kakashi seskočil ze stromu. Pozorně si ji prohlédl. Neměla na sobě plášt', takže ji mohl odhadnout lépe, než před budovou Hokage. Měla tričko bez rukávů s vysokým límcem a se zipem, který vedl od hrudi až ke krku. Rukávy nahrazovaly dlouhé návleky, které začínaly u loktů a končily někde u kolenou. Od zápěstí dolů se rozšiřovaly a úplně dole byly trochu nastřižené, to asi aby by jí nevadily v boji. Dále měla kalhoty, které končily nad kolenama a okolo pasu měla pásek, na kterém bylo připevněno plno jehel různých velikostí. Na nohou měla vysoké šněrovací kozačky s kovovou špičkou. Holá místa na jejím těle zakrývaly sít'ované návleky. To všechno bylo v černé barvě. Nebyly jí vidět dlaně, ale co Kakashiho upoutalo nejvíc, byly její vlasy. Byly černé jako havraní peří a sahaly jí až k lýtkům. U krku je měla zauzlované do takového culíku, který držel jen díky kratší jehle, kterou mohla v nouzové situaci použít jako zbraň. Celou levou část jejího čela a i kousek oka překrývaly vlasy, díky tomu že měla pěšinku na pravé straně. Kdyby byla v Kakashiho věku, tak by se mu docela líbila. Jen pásku nikde neviděl.
'No, Kakashi. Měl by sis dát od těch knížek pokoj (pozn. autora: hurááá!!!). Det' musí být tak o polovinu mladší než ty!' dumal Kakashi. Yoshino si ho taky prohlížela. Vypadal docela (ne)normálně, ale zajímalo jí, proč má zakrytý celý obličej, kromě pravého oka. Když už začala být trochu nervózní z toho, jak si ji prohlíží, zařvala na něj:
"Tak kdo ste, ksakru?!" Kakashiho to vytrhlo z přemýšlení a překvapeně se ni podíval. Takovou energickou dívku už dlouho nepotkal.
"Ehhh...jmenuju se Kakashi Hatake, těší mě." řekl a podal jí pravici. Yoshino to už přestalo bavit a nechtěla způsobovat další modřiny. Rozhodla se tedy, že ho bude prostě ignorovat. Kakashi byl ale neodbytný a tak se s povzdechnutím zvedla a podala mu ruku. Kakashiho její stisk trochu zabolel, ale ne tak jako u kluků. Teprve ted' si mohl na okamžik prohlédnout celé její paže. Na obou rukách měla sít'ované rukavice a prsty jí zdobily až nepřirozeně dlouhé nehty. Musely měřit aspoň dva centimetry. Pak si všiml, že má vzadu za opaskem černé pouzdro. To bylo určitě na shurikeny, výbušné lístky, bomby a jiné menší zbraně. Udivilo ho, že nemá pouzdro na kunaie.
"Ty jsi z klanu Nazuki?" optal se konečně. Yoshino svraštila obočí.
"Odkud to víte?" odpověděla otázkou.
"No řekněme, že jsem o vašem klanu něco slyšel," jiný na místě Yoshino by byl rád, že ho zná samotný Kakashi, ale pro ni to byl cizí člověk, takže jí to bylo celkem fuk, " a taky jsem se osobně znal s Yoshiko Nazuki." dopověděl. Kakashi jasně viděl, jak sebou Yoshino trhla.
"To byla tvoje příbuzná, že ano?" položil další otázku.
"Do toho vám nic neni!" spustila na něj rozzuřeně. Zase se v jejích očích objevil ten žlutý záblesk. Kakashi instinktivně couvl. V jejích očích mu bylo něco povědomé. Viděl tam nenávist, krutost...a hlavně bolest.
"Já...omlouvám se." vykoktal ze sebe. Yoshino se zase uklidnila.
"Jestli ste se chtěl jen seznámit, tak můžete zas jít." promluvila, otočená zády. Tohle ale nebylo všechno, co po ní Kakashi chtěl.
"Vlastně ne. Chtěl bych s tebou bojovat." Yoshino se k němu opět otočila. Její výraz se nijak nezměnil, ale přesto se ho zeptala:
"Vážně to chcete risknout?" byla sice o půl hlavy menší než Kakashi, ale i tak cítil, že to bude velmi těžký boj.
"Jo, chci." odpověděl po chvíli váhání.
"Dobře, jak chcete." ušklíbla se (konečně). Oba od sebe odskočili a připravili se do bojových pozic. V tom se k nim přiřítil Naruto (už zase Smiling).
"Yoshino! Tady jseš, všude tě..." Naruto se zarazil. Ona chce bojovat s Kakashim?
"Heeej lidi! To musíte vidět! Yoshino bude bojovat s Kakashim!" řval Naruto z plných plic.
'To ne!' zhrozila se Yoshino. Nesnášela obecenstvo. Pozdě. Jako tsunami se k nim přiřítili snad všichni shinobi z vesnice. Yoshino by v tu chvíli Naruta nejradši zabila. Zavrtěla hlavou. Přece se nenechá rozhodit "pár" lidma.
'No tak! To přece nic neni! Ted' se soustřed' hlavně na boj a pěkně jim vytři zrak!' povzbuzovala se v duchu.
"Připravena?" zeptal se Kakashi.
"Připravena." kývla na něj. Kakashi se narovnal a odhrnul si pásku.

4.957445
Průměr: 5 (47 hlasů)

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele Kishi-chan
Vložil Kishi-chan, Út, 2011-08-30 08:39 | Ninja už: 4873 dní, Příspěvků: 169 | Autor je: Prostý občan

Ten Naruto to tam vždycky zabije xDDD

Watakushi no namae wa Mangetsu Kishiko to moshimasu.
Watashi no shumi wa anime to manga desu.
Kaimono, tomodachi to kazoku ga suki desu.
Dozo yoroshiku, onegai shimasu. n_n

Obrázek uživatele mišule
Vložil mišule, Út, 2010-12-21 18:11 | Ninja už: 5738 dní, Příspěvků: 1732 | Autor je: Prodavač v květinářství Yamanaka

no kakashi bude překvapen až ho porazí šesnáctka Smiling

Obrázek uživatele Pary7
Vložil Pary7, Po, 2008-08-04 09:03 | Ninja už: 6072 dní, Příspěvků: 1817 | Autor je: Recepční v lázních

kam nemůže čert, tam nastrčí naruta Laughing out loud mam ho rád ale tady je fakt otravnej Laughing out loud

[img][/img]

Obrázek uživatele Bzzzz Ketsueki_Gaara
Vložil Bzzzz Ketsueki_Gaara, So, 2008-08-02 18:07 | Ninja už: 6018 dní, Příspěvků: 1936 | Autor je: Prostý občan

jéééééééé světlišky! a bude bitka!!! hahaha! snažila jsem se podle tvojeho popisu nakreslit Yoshino ale dopadlo to tragicky... ale představit sem si ji dokázala Laughing out loud

Můj Valenth

Obrázek uživatele Schrödingerova kočka
Vložil Schrödingerova kočka, Čt, 2008-07-31 19:12 | Ninja už: 6205 dní, Příspěvků: 2945 | Autor je: Prostý občan

Vuíí! Byl ohňostroj!! Joo a byl tam Kiba!! Kiba!! Všechny povídky s Kibou jsou dokonaléé!! Otázka pro San za deset milionů: San být také Kibofil jako Rika? Jestli ano, my být spřízněné duše!!
Ehm: Nevšímej si té, co píše tenhle komentář xD

“A clear conscience is usually the sign of a bad memory.”

Obrázek uživatele San Inuzuka
Vložil San Inuzuka (bez ověření), Čt, 2008-07-31 19:40 | Ninja už: 20049 dní, Příspěvků: 9606 | Autor je: Prostý občan

Shocked Uááá samotná Rika-sama čte moji trapnou FF???!!! Shocked Puzzled Uááááá ona mě nazvala spřízněnou duší?????!!!!! Shocked Puzzled Uááááááá!!!!!!! Schovejte mě někdooooo!!!!!!! Shocked Laughing out loud (OK už být klidná!!! Sticking out tongue) Jj San být moooooc velký Kibofil (ne nadarmo má nick San Inuzuka že?!!! Eye-wink) San být taky Gaarafil a San být taky Sanfil a San být kdo ví co všechno eště!!!!!!! Laughing out loud Sticking out tongue Jashine řekni San že se jí tohle všechno jenom zdá!!!!!!! xDDDDD Žjooovaaa!!!!! Shocked Ehm... sakriš asi sem mimo!!! xDDD (ne nevšímat si San ona být úplně v pořádku!!! Laughing out loud)

Obrázek uživatele hAnko
Vložil hAnko, St, 2008-07-23 07:45 | Ninja už: 6141 dní, Příspěvků: 5771 | Autor je: Editor ve výslužbě, Zatvrzelý šprt

POZOR! Následuje trocha nerozumných výkřiků! *radši upozorňuje předem, aby se o ní nevykládalo, že je cvok* Skvělý, senzační, úžasný, jooo, jooo, jooo!!! Smiling
Ono se to čte tak nějak samo, jak to děláš, San? Smiling

~ Hello Kitty´s dead! Mashimaro rules the world!!!
~ Nejnovější FF: Orochimarův absolutní životopis - 04.08. 2014
~ Manga tým, při své práci sem tam hodí rým, hrdě čelí slovům kritickým, náš silný manga tým!
~ Hay a ShAnko *-*
~ luksusss avatar made by Drek´than ^^
~ Kapitola 577: Rozhodující bitva začíná dnes kachna! *Google translate*
~ "Vieš čo je pád? Nie keď si vtáčik zlomí krídelko. Nie je to ani vtedy, keď si zlomí nožičku. Je to vtedy, keď vidí pred sebou les plný príležitosti a vletí do tvrdého kmeňa." Laterie

Obrázek uživatele Sayoko
Vložil Sayoko, Ne, 2008-05-25 14:07 | Ninja už: 6069 dní, Příspěvků: 2208 | Autor je: Editor všeho, Editor FF, Manga tým, Naháněč jelenů

dobrý. Začíná to být fakt zajímavý Smiling)

Obrázek uživatele Yamata no Orochi
Vložil Yamata no Orochi, Pá, 2008-05-16 17:36 | Ninja už: 6127 dní, Příspěvků: 3064 | Autor je: Prostý občan

Budu nadšený čtenář, ale takový urýpaný. U druhého dílu jsi chtěla slyšet kritiku. Tak si prosím ještě jednou přečti, co ti v komentu napsal xaint, popřemýšlej a pak piš, piš dál. Ten příběh za trochu námahy navíc stojí a nebude mu to rozhodně na škodu Smiling
Edit pro San: Nuda v žádném případě, já měla na mysli to míchání spisovných a nespisovných výrazů a podobně, to co je běžné v mluvené řeči tak potom v psaném textu působí hm... jak to říct..., zvláštně rušivě Smiling

FFkaři, prosím, čtěte Pravidla FF sekce!!! Evil

Kdo umí číst a psát, je gramotný. Kdo umí pouze psát, stává se spamerem!

Obrázek uživatele San Inuzuka
Vložil San Inuzuka (bez ověření), Pá, 2008-05-16 17:57 | Ninja už: 20049 dní, Příspěvků: 9606 | Autor je: Prostý občan

Když ono to začně být zajímavý až ke konci, já mám totiž pár dílů napsáno předem Smiling. Vim že teď je to trochu nuda, ale to hold patří k příběhu. Eye-wink

Obrázek uživatele SELINA
Vložil SELINA, Pá, 2008-05-16 17:13 | Ninja už: 6110 dní, Příspěvků: 392 | Autor je: Prostý občan

TO ZAČÍNÁ BÝT ČÍM DÁL TÍM VÍC ZAJÍMAVĚJŠÍ Smiling SKVĚLÍ HOLKA ,Laughing out loud

Obrázek uživatele naruto uzumaki 2008
Vložil naruto uzumaki 2008, Ne, 2008-04-27 10:45 | Ninja už: 6092 dní, Příspěvků: 717 | Autor je: Prostý občan

jasně že jo k tadytomu musí být pokráčko byla by škoda kdyby tak úžasnej příběch nebyl dokončenej.

Obrázek uživatele San Inuzuka
Vložil San Inuzuka (bez ověření), Čt, 2008-04-24 08:26 | Ninja už: 20049 dní, Příspěvků: 9606 | Autor je: Prostý občan

Chtěli byste pokráčko?