manga_preview
Boruto TBV 09

Naruto - Nové dobrodružství začíná část 6.

Díl 6. - Itachi Uchiha se vrací

Všude je tma.Všude je ticho.Všude je prázdno.Ocitáme se na místě,které právě bylo napadeno.Vesnice Konoha.Někteří se o tom dozvídají jako poslední a vůbec z toho nejsou nadšeni.
„Ne!To není možné!TO SE NEMOHLO STÁT!!!“ řve Shikamaru na celou vesnici.
„Shikamaru,to bude dobrý!“ utišuje ho Temari.Kankuro s Gaarou se snaží zjistit podrobnější informace a rozhlížejí se po okolí.Shikamaru se mezitím topí v slzách a Temari se snaží ho utěšovat.
„Kde řikal Kotetsu,že jsou ostatní?“ ptal se Kankuro.Jelikož Shikamaru nebyl schopen mluvit,odpověděla za něj Temari.
„Myslím,že řikal,že jsou všichni schovaní v kanceláři Tsunade“
„Dobře,jdeme tam“ zavelel Gaara.Shikamaru ale nebyl schopen se hýbat a tak ho Temari musela nést na zádech.Měla o něj velký strach.Ještě nikdy ho neviděla takhle zničeného.Když dorazili do kanceláře Tsunade,Itachi už tam byl.Všichni ostatní,Naruto,Sasuke,Sakura,Nanami,Kiba,Shino,Hinata,Ino,Choji,Kakashi,Asumo,Kurenai atd. už leželi na zemi,ale Tsunade právě stála před Itachim,který jí držel kunai u krku a vyhrožoval jí.
„Tak jste konečně dorazili!“ řekl svým tajemným hlasem Itachi.Temari položila Shikamara a snažila se ho povzbudit,aby se uklidnil.Shikamaru možná vypadal,že o ničem neví,ale ve skutečnosti věděl úplně všechno.V jednu chvíli od sebe Temari surově odstrčil a hbitě se postavil na nohy.Zvedl hlavu a výraz měl doslova vražedný.Bez jakéhokoli plánu a rozmýšlení se Shikamaru vrhl na Itachiho.
„Né,Shikamaru stůj!“ křičela na něj Tsunade.Shikamaru však neposlechl a běžel dál.Najednou Itachi napřáhl ruku s kunaiem proti němu a počkal si až přiběhne blíž.Druhou rukou si Tsunade raději pořád jistil.Jakmile byl Shikamaru dostatečně blízko,ohnal se a udělal Shikamarovi přes obličej velkou řeznou ránu.
„SHIKAMARU!“ zakřičela Temari.
„Shikamaru,Shikamaru,jsi v pořádku?!“ strachovala se.
„Co to děláš ty blázínku.Nemůžeš se na něj takhle sám vrhnout!“ komandovala ho Temari.
„Buď zticha!Tohle se tě netýká!“ odsekl Shikamaru.
„Co myslíš tím,že se mě to netýká?Týká se to nás všech,ať se ti to líbí,nebo ne!“ naštvala se Temari.
„NE!Jak jsem řekl.Vás se to netýká!Já to vyřídím sám!“ odporoval Shikamaru.
„Ty blázne,Itachi tě zabije!“ přidal se do toho Kankuro.
„BUĎTE VŠICHNI ZTICHA!!!Vůbec nic nechápete.Nejde o to,že si to chci vybojovat sám,ale o to,že mám o vás strach.Jste moji přátelé,a jestli by se vám něco stalo,nikdy bych si to neodpustil.A o tebe mám strach nejvíc!“ dopověděl Shikamaru a podíval se na Temari.Temari celá ztuhla,ale po chvilce se usmála.
„Nechápu,o co se tu snažíš.Můžeš nám to vysvětlovat jak dlouho chceš,ale my se stejně nevzdáme.Budeme bojovat!“ řekla s úsměvem Temari a všichni se postavili do bojovné pozice.
„Usmrkanci!Vás zvládnu levou zadní!“ vytahoval se Itachi.
„Vy idioti.Co myslíte,že chcete dokázat?Utečte dokud můžete!“ řvala na ně Tsunade.Ostatní ji ale vůbec nevnímali.Domlouvali si plán.
„Tak jdeme na to!“ zavelel Shikamaru a všichni se rozeběhli do svých pozic.Kancelář byla malá a proto ho museli nejdříve vylákat ven.Itachi tušil,že už konečně chtějí začít bojovat a sundal si svůj poněkud těžký plášť.Rozpoznal jejich plán,že ho chtějí vylákat ven,ale on jenom souhlasil,protože boj v takové malé místnosti by mu taky jenom přitížil.Vydal se tedy za nimi.Mezitím se Tsunade snažila ostatní přimět k vědomí.Zastavili se až na známém tréninkovém prostoru se třemi kůly uprostřed ( Naruto i Jirayia byli za trest přivázáni na jednom kůlu ).Když Itachi skočil na zem,všichni se kolem něj rozprostřeli.Itachi okamžitě aktivoval svůj Sharingan.Pomalu se díval po každém z nich a čekal na jejich útok.Dlouho se ale nic nedělo.Každý tam jenom tak stál a pozoroval ostatní.Najednou Shikamaru zavřel oči,což byl signál k bojovné pozici.Shikamaru šel do bobku a svým známým gestem přiložením rukou k sobě vymýšlel taktiku.Mezitím ho všichni ostatní chránili.Neměli však důvod.Itachi tam jen tak stál a znuděně je pozoroval.Najednou Shikamaru z kruhu vyskočil a začal po Itachim házet zbraně.Když zbraně začali padat k zemi kývnul na Temari a ta okamžitě věděla co dělat.Použila svůj vějíř k tomu,aby na něj zbraně znovu zaútočily.Marně!Itachi je všechny naprosto bez problému odrazil.Potom Kankuro vytáhl svojí Vránu a začal po Itachim házet dřevěné jehly.Ten se jim vyhýbal.Mezitím,co na něj všichni 3 útočili,pokoušel se Gaara okolo něj postavit velkou písečnou kopuli,která by ho uvěznila.Itachi však není blbec a okamžitě to prokoukl.
„Tak jo,konec her!“ řekl vážným hlasem a hned aktivoval svůj Mangekyou Sharingan (omlouvám se,ale nevím jak se to přesně píše Smiling .
„Ach!Honem,zavřete všichni oči!“ zařval rázně Shikamaru.Temari ho poslechla a Gaara taky,ale Kankuro se jenom divil a nestihl to.Genjutsu ho plně zasáhlo a on se ocitl ve světě,kde na něj útočili vlastní loutky.
„Hej,nechte toho!Já vám to poroučím!“ pokoušel se je přemluvit Kankuro,ale marně.Najednou se ozvalo:
„Release!“ (to znamená uvolnit) Kankuro byl zase v realitě.Koukal se okolo,odkud to vyšlo.Nikde nikdo až před něj najednou skočila Sakura a se silným úderem roztříštila zem.
„Sakuro!“ zakřičela nadšeně Temari,že vidí Sakuru živou a zdravou.
„Ha,a to nejsem sama!“ řekla pyšně Sakura a v tu ránu se za ní objevili všichni ostatní.Byli tam všichni a dokonce se tam kupodivu objevil i Tým Gaie.
„Páni,přišli opravdu všichni.Všichni přežili“ radoval se Shikamaru a začal brečet štěstím.
„Klid Shikamaru,nechceš si dát brambůrku na uklidněnou?“ řekl Choji,který se k němu přiblížil s pytlíkem slaných brambůrků.Shikamaru se začal opravdu hlasitě smát a všichni ostatní s ním.Měli opravdu dobrou náladu,ale tu jim zkazil nečekaný útok od Itachiho,který směřoval na Sasukeho.
„Tak se znovu setkáváme bratříčku“ šeptal mu do ucha Itachi.
„To sice jo,ale tentokrát,už je to doopravdy naposled“ dodal Sasuke.
„Jak si můžeš být tak jistý?“
„Protože tady,už si skončil!“ ozvalo se ze zadu a rázem dostal Itachi velkou ránu růžovou kozačkou.
„Díky,Nanami“
„Nemáš zač“ řekla Nanami a mrkla na něj.Itachi vstával ze země a otřel si krev,která mu tekla z pusy.
„Tak jo,uznávám,že je vás trošku moc,ale aby to bylo fér,vrátím se a tentokrát přivedu i já své přátelé“ vyhrožoval Itachi a zmizel v korunách stromů.
„Jen přijď ty slizkej červe.Budeme připraveni!“ pořval si konečně Naruto.Nanami se na něj usmála a dala mu pusu na tvář.Naruto se začervenal a udiveně se na ní podíval.Nanami najednou došlo,že on si vlastně nic nepamatuje a začala se také červenat.
„Tak jo!Na tohle už se nemůžu dívat!Naruto!Copak ty si nikoho z nás nepamatuješ?“ začal Sasuke.
„Je mi to líto,ale opravdu ne!“ omlouval se Naruto.
„Tak jo,budeme muset nasadit trochu tvrdší metodu“ ohlásil Sasuke a všem oznámil,ať udělají něco,podle čeho by je Naruto mohl poznat.Tak mu Sakura dala přes hubu ( s prominutím ),Sasuke na něj: „Ty seš takovej ubožák!“ ,Shikamaru začal zývat a prohlásil: „To je ale otrava!“ ,Temari se na Shikamara usmála a dala mu pusu,Lee s Gaiem začali řvát na celý les: „Tak jo Lee!Necháme explodovat sílu mládí!“ , Hinata si pořád tloukala prstíky o sebe a snažila se Narutovi něco říct,Kiba začal s Akamarem předvádět psí kusy,Shino si hrál s broukama,Ten Ten začala házet všelijaké zbraně do stromů,Nejimu nařídili aby aktivoval Byakugan,i když se mu vůbec nechtělo,okolo Gaary začal tancovat písek a Kankuro si hrál s loutkama,Choji žral svoje brambůrky,Ino si hrála s vlasama a hádala se se Sakurou,Kakashi se četl svoji oblíbenou knížku „Icha Icha Paradise“,Asumo mezitím vykouřil už nejmíň 10 cigaret a Kurenai okolo něj pořád poskakovala a snažila se ho zaujmout.Jediná Nanami neví,co má dělat a Sasuke jí poradil,aby ho políbila.
„Cože??Zbláznil ses??“ lekla se Nanami.
„Ne,proč??Jestli ho políbíš,může to být třešnička na dortu a on by si mohl konečně vzpomenout!“ vysvětloval jí to Sasuke.
„Jasně,jasně,to chápu,ale před očima všech.Já se stydím!“ červenala se Nanami.
„Nemáš za co!Láska je to nejlepší co tě kdy mohlo potkat.A navíc,když jí prožíváš s Narutem.Sice o tom nemá ani páru,ale když ho políbíš,mohl by si vzpomenout“ přesvědčoval jí Sasuke.Nakonec jí přesvědčil a ona se odhodlala.
„Takže,TICHO!!!Přichází velké finále!“ začal křičet Sasuke a všichni zpozorněli.Nanami tohle zaskočilo.Nečekala,že všichni ztichnou a budou se dívat jenom na ní.Najednou začala být šíleně nervózní.Přišla k Narutovi a začala koktat.
„Na-Naruto,já-já jsem jenom…no…víš…“ Najednou Nanami zavřela oči a políbila Naruta.Všechno se stalo!Před očima všech!Nanami políbila Naruta!Políbila ho tak vášnivě,že se to Narutovi i líbilo a nechtěl,aby přestala.Když přestali,Nanami zašeptala:
„Naruto,miluji tě!“ šeptla,otevřela oči a zahleděla se do těch jeho.Najednou Narutovi přeběhlo v mysli takových vzpomínek,že se mu to tam pomalu ani nevešlo Laughing out loud a on si začínal vzpomínat.Vzpomínal na všechny tváře,které kdy uviděl,všechny okamžiky,které prožil,všechny mise,které splnil,všechny city,které v sobě choval a najednou…BLIK! Laughing out loud
„Ha?Kde to-kde to jsem?Sasuke?Sakuro?Přátelé?NA-NANAMI!“ zařval nakonec a pevně jí objal.
„Už si vzpomínám!“ ohlásil a všichni radostně skákali.
„Nanami,promiň mi všechna ta trápení,co jsem ti způsobil!Ty víš,že tě miluji,a to je silnější,než jakékoliv kouzlo!“ řekl Naruto a políbil jí na čelo.Všichni se potom společně vrátili zpět do vesnice.Když tam přišli,dobrá nálada je okamžitě opustila.Jediné co viděli byli samé trosky všude kolem a mrtvá těla.Začali okamžitě prohledávat vesnici,jestli tam náhodou ještě někdo nepřežil.Naštěstí několik lidí přežilo.Tsunade a Nanami se okamžitě dali do léčení a Nanami nabídla Sakuře,že jí to potom taky naučí.Obě dvě byli po léčení utahané,a chtěli si jít lehnout.Zapomněli však na to,že jejich domovy jsou zničeny a tak se všichni vydali do lesa a přespali tam.Ráno,když se probudili,začala s obnovováním vesnice.Každý něčím přispěl.Naruto se Sasukem pořád soutěžili,kdo toho opraví víc,Sakura rozbíjela moc velké kusy na přenášení,Temari svým vějířem odvalovala kameny,Shikamaru se pokoušel pomocí stínu zvednout kamení ( byl příliš líný na to,aby to udělal ručně ),Choji jako mohutný a robustní chlapec se vždycky hodil ( zvlášť se svými zásobami jídla ) Laughing out loud,Shino povolal své broučky,Hinata padala na kolena,Kibovi pomáhal Akamaru,Ino si neustále upravovala vlasy,za Gaaru všechno dělal písek a za Kankura jeho loutky,Lee s Gaiem lítali po vesnici jako blázni,Neji se mohl spoléhat na své „svaly“,Ten Ten odvážela kameny ve vozíku a Nanami,ta to měla nejlehčí.Se všemi svými silami si poradila s každým kusem dřeva nebo kamene apod. a vesničané pracovaly s tím,co jim bylo k dispozici.Podařilo se jim opravit aspoň budovu Hokage,kde potom všichni přespali.

Už uplynul rok a vesnice vypadala zase dobře.A navíc,rok je dost dlouhá doba na to,aby se shromáždili všichni členové Akatsuki a vymysleli plán bitvy.Každý den se čekalo na jejich příchod.Všichni ninjové tvrdě trénovali a ostatní si schovávali zásoby na přežití.A co jinak?Jinak všichni žili opravdu šťastně.Všude plno radosti a lásky.Uprostřed Konohy se procházela naše čtveřice.Naruto se držel za ruku s Nanami a Sasuke zase se Sakurou.
„Tak co budeme dneska dělat?“ zeptal se Naruto.
„Nevím,je teplo,slunce svítí,co takhle si vyrazit na výlet?“ řekla Nanami.
„To není špatný nápad,ale nesmíme zapomenout na Itachiho a spol.Víme,že můžou kdykoliv zaútočit a my bychom se neměli sami toulat někde venku mimo vesnici!“ zdůrazňoval Sasuke.
„Ale no tak,ty dokážeš myslet jen na boj.Zkus si trochu užívat.A navíc jít na výlet nemusí hnedka znamenat,že opustíme vesnici.Co takhle si udělat piknik nahoře nad našimi monumenty.Je to pěkná výška,což znamená pěkný výhled!“ napadlo Sakuru.
„Máš pravdu,to může být super!Já a Sakura připravíme jídlo a vy dva zatím můžete zabalit!“ rozhodla Nanami a tak se i stalo.
„Takže přesně v 16:00 se sejdeme na náměstí!“ zavelela Nanami a všichni souhlasili,až na Naruta.
„Počkat!V 16:00?Není to pozdě?“ divil se Naruto.
„Ne,není!Je to tak akorát,abychom stihli západ slunce!“ usmála se Nanami a mrkla na všechny.
„Dobře!“ souhlasil Naruto a šlo se balit a vařit.Nanami uvařila Ramen a Sakura k tomu dělala různé přílohy.Kluci se celou dobu hádali,co mají a nemají vzít s sebou.
„Tak vezmeme dalekohled!“ navrhoval Naruto.
„Seš blbej?Slunce je dost velký!“ odsekl Sasuke.
„A co si mám vzít za oblečení?“ strachoval se Naruto.
„Ty idiote!Všiml sis snad,že by venku sněžilo,nebo pršelo?NE!Je teplo!Tak si laskavě vem něco letního a neotravuj!“ zuřil Sasuke mezitím co si balil svoje věci.
„Už to mám!Zabalím si to,co si balíš ty!“ vyjekl Naruto a okamžitě nakoukl do Sasukeho baťohu.
„Hele starej se o sebe!“ sykl Sasuke.
„Promiň,jenže já nevím,co si mám vzít s sebou!“ fňukal Naruto.
„Hele!Holky berou všechno ohledně jídla a pití.Tak my můžeme vzít nějakou deku,skleničky,příbory,talířky atd. a pro jistotu i nějaký zbraně!“ dodal Sasuke a Naruto si během průběhu vysvětlování všechno balil.
„Tak jo,myslím,že je to všechno!“ řekl Naruto a spolu se Sasukem se vydali na náměstí.
„Tak jo,myslím,že je to všechno!“ řekla Nanami a spolu se Sakurou se vydali na náměstí.

Poznámky: 

STRAŠNÝ PSYCHO...!!! Laughing out loud

4.884615
Průměr: 4.9 (26 hlasů)

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele Kishi-chan
Vložil Kishi-chan, So, 2011-07-23 12:46 | Ninja už: 4665 dní, Příspěvků: 169 | Autor je: Prostý občan

úžasný nejlepší ale stejně bylo jak se mu všechno připomínali

Watakushi no namae wa Mangetsu Kishiko to moshimasu.
Watashi no shumi wa anime to manga desu.
Kaimono, tomodachi to kazoku ga suki desu.
Dozo yoroshiku, onegai shimasu. n_n

Obrázek uživatele DakuHonoo
Vložil DakuHonoo, Út, 2010-01-12 23:19 | Ninja už: 5572 dní, Příspěvků: 411 | Autor je: Prostý občan

O...Oh
M...My
F...Fucked
J...Jashin

vedel som ze je to trochu sialene blaznive detinske nie je to naruhina ... seci su tam take lemry ...... ale toto? toto je uz nejaka lamerska rozpravka ... v tych prvych dieloch sa to dalo ... no teraz uz ani moc nie

Obrázek uživatele Yuki Kaze-san
Vložil Yuki Kaze-san, Ne, 2008-10-19 17:00 | Ninja už: 5716 dní, Příspěvků: 7877 | Autor je: Moderátor, Vydavatel Icha Icha

Jashinova noha
kdo by vzal roha?
Je to nádherný
a nepřehlédnutelný.

„Nepodceňujte sílu četnáře.“ Matthew Reilly
FF stránka moje a Nildona!!!
FC pro mě od nellynuska

Obrázek uživatele Cookie
Vložil Cookie, Ne, 2008-07-27 17:35 | Ninja už: 5909 dní, Příspěvků: 230 | Autor je: Prostý občan

Haya:Díkes moc,ale s tebou se rozhodně nemůžu rovnat... Smiling
Verča 007X:Woow,děkuju moc Laughing out loud
Naruto Uzumaki 2008: Laughing out loud U tebe už mě nic nepřekvapí Laughing out loud Pořád ty stejné a okopírované komentáře od ostatních Laughing out loud
Larten:Opět hrozně miloučká slovíčka a o Hinatu si starost nedělej,však já se taky pokusím jí s někym dát dohromady Laughing out loud

Obrázek uživatele Larten
Vložil Larten, Pá, 2008-07-18 22:51 | Ninja už: 5824 dní, Příspěvků: 566 | Autor je: Prostý občan

Je to strašně hezký, petkapko, akorád mi bylo trochu líto Hinaty, když Nanami Naruta políbila. Chudák... Laughing out loud ale píšeš strašně hezky Smiling

Moje NEJOBLÍBENĚJŠÍ FF - Extra long! 20th is coming! Finally! by Lilgaara
Njelepší FFkáři - hAnko, Lilithka, sorafay, Takari, Lilgaara, ... uf, to by bylo moc na dlouho, je jich fakt neskutečně moc! Laughing out loud
Jsem Hidanofil, Kibofil, Temarifil, Hinatofil, Gaarofil, Peinofil,... a věrný Jashinista xD

Obrázek uživatele naruto uzumaki 2008
Vložil naruto uzumaki 2008, St, 2008-05-21 17:43 | Ninja už: 5884 dní, Příspěvků: 717 | Autor je: Prostý občan

Je to super faakt......honem pokráčko
Smiling

Obrázek uživatele Verča 007X
Vložil Verča 007X, So, 2008-03-22 20:52 | Ninja už: 5935 dní, Příspěvků: 600 | Autor je: Prostý občan

Woow, nemůžu se dočkat na pokráčko!!!

Yuumei - více spoluautorská FF xD Laughing out loud určo se mrkněte ;-)

Dedík a POMELO!! Joj, POMELO!!! Boží obrázek našeho spolku xD

Pomelo, to je věc.
Kdo řek něci jinýho- je to kec.
Pomelo vládne světu,
řekně jen tu jednu větu:
Pomelo je náš král
každý se ho vždycky bál!!

Aneb POMELO vždy výtězí Laughing out loud Laughing out loud

Nebýt Natush(té HLAVNĚ!! xD), tuším že Michi(nebo to byla Miya?? Puzzled xD) slovenskýho prezidenta a dalších blbostí, pomelo by skončilo na ulici... teď je z něj náš BŮŮŮŮH xD Laughing out loud Kakashi YES

Obrázek uživatele Haya
Vložil Haya, Pá, 2008-03-21 20:21 | Ninja už: 5884 dní, Příspěvků: 267 | Autor je: Prostý občan

Je to super Smiling faakt......honem pokráčko Ja to nebyl