manga_preview
Boruto TBV 07

MISS KONOHA 2008 - část 011

Tento díl je tak trochu celý o tom, jak si ninjové vyhrožují, a pak se tomu smějou jak magoři... Malinko jsem ho natáhla abych vám vynahradila tu dlouhou pauzu. Eye-wink Ještě mi dovolte vzkaz pro Sashenku - Ibiki stále chybí, ale neboj, pokusím se ho vecpat do dalšího dílu. :)

Konohagakure no Sato se utápěla ve večerním tichu. Slunce líně zapadalo a zívalo přitom víc než Shikamaru při sledování Telettubbies... (Brutální útok na jeho intelekt...)

Dva páry drobných chodidel vířily prach na hlavní třídě Konohy. Hinata se docela dobře bavila. Vlastně se bavila poprvé po dlouhé době. V několika posledních měsících stále jen vzdychala a omdlívala při pouhém pomyšlení na Naruta a všichni si mysleli, že je ještě divnější než bývala dřív. S Noriko si však připadala volná, jako by ostatní děcka z vesnice neexistovaly...
„A tenhle znáš? Jakej je rozdíl mezi Orochimarem a šampónem??? Žádnej - oba jsou na hlavu!!!“
Hinata se smála jak blázen, až zakopla a padala k zemi. Noriko se ji pokusila chytit, ale taky jí na kluzké dlažbě podjely nohy a obě skončily v jednom chumlu uprostřed ulice. Vůbec jim to ale nevadilo, zůstaly tam ležet rozpláclý jak žaby a smály se dál... Když se vychlámaly dosytosti, pomohla Noriko Hině vstát, a pak se posadily na obrubník.
„Víš co mě teď napadlo, Noriko-chan?“ pípla Hina a když blonďatá kunoichi zavrtěla hlavou, pokračovala: „No, tvoje jméno... vlastně znamená něco jako 'zásadové dítě'. Myslím, že se k tobě hodí. Jsi... jsi taková, jak říkáš a na nic si nehraješ. Docela mi připomínáš... Naruta.“
Po vyslovení jména svého idolu Hinata malinko zčervenala, ostatně pro nás žádná novinka. Noriko si zamyšleně upravila culík nad levým uchem.
„Hm, to jsem ani nevěděla... Tak díky za informaci. A taky za pochvalu, teda pokud to byla pochvala, protože toho tvýho... Naruto jsi říkala? Tak teda toho Naruta neznám. Doufám, že to není nějaký pako! A když už jsme u těch jmen, co znamená Hinata?“
„Naruto není pako, je jen... no řekněme zvláštní, ale já ho mám ráda. A moje jméno znamená... znamená...“
A už zase si ďobala ručičkama... Noriko ji přes ně plácla, načež po ní Hinata střelila mimořádně rozezlený pohled (jo, ona to fakt umí) a hrdě řekla: „Moje jméno znamená 'na slunci', tak na mě moc nešahej, ať se nespálíš!“
Vzápětí se obě znovu válely po chodníku...

U kašny se taktéž někdo válel, ale velkou srandu z toho neměl. Chudák Kankurou totiž neudržel rovnováhu na té větvi, kam ho tak krásně vysadil Asuma a švihnul sebou pěkně po vertikále rovnou dolů. Jo, jo, gravitace je mrcha. Když se opatrně vyškrábal na nohy a zkontroloval, jestli má vcelku všechny kosti, vytáhl z kapsy zrcátko, podíval se do něj a...
„Asuma-san!!! To fakt nemuselo bejt! Podívejte se, jak vypadám! A já zapomněl doma šminky!!! Omluvte mě, asi omdlím...“
A seknul sebou znova... Gaara si jen povdechl a jal se sbírat svého bratříčka ze země. Shikamaru se ladně sesunul z větve, aby mu pomohl a přitom si mumlal: „To je ale otrava! Napřed ze sebe dělá drsňáka, a pak se zhroutí kvůli rozmazanýmu make-upu. Jak ubohé!“
Asuma si mezitím v klidu a pohodě dokouřil své cigárko. Doutnající filtr hodil do kašny, potom se rozhlédl po modrých krepových fáborkách kolem a řekl: „Tak co to tu chystáte, smradi? Hej, Chouji, hoď mi sem nějaký chipsy!“
Když mu sáček oněch slaných pochutin málem přistál na hlavě, trochu se zaškaredil, ale vzápětí ho roztrhl, zanořil ruku dovnitř jen to křuplo a už se ládoval jak nezavřenej.
Neji se samozřejmě nenechal dvakrát pobízet a hned spustil jako kolovrátek o tom, jakej je ten jeho Missák cool nápad a že bude určitě lepší než Miss a ať se zeptá Anko s Kurenai, že ty už jim slíbily účast v porotě...
Najednou ho Asuma chytil pod krkem a nacpal mu do pusy hrst brambůrků. Všichni si oddychli, když na kašně konečně zavládl klid a mír... Asuma rozvážně dožvýkal, co měl v papuli, načež si hřbetem ruky utřel drobky na bradě.
„Jestli teda chcete, tak vám do té poroty půjdu. Ale jedině jako předseda, na jiným místě by mě byla škoda,“ praví s roztomile samolibým úsměvem, zatímco z krabičky vytahuje další cígo. Kurenai s Anko se můžou smíchy potrhat a Neji vyrazí vítězoslavný výkřik, který probudí Kankura z kómatu. Kankurou si sednul, smutně pohlédl na fialové šmouhy na zpocených dlaních, pak se zvedl a pro jistotu šel zkontrolovat své „mumií“ zavazadlo. Nebyl si totiž jistý, jestli náhodou neschoval jedno balení šminek Vráně do spoďárů...

V půlce cesty ho však zarazil Kibův dotaz: „ Tak co, vy dva písečňáci? Přidáte se? No tak, Gaaro, nebuď labuť... Když se zrovna netváříš jako vrah, jseš docela pěknej kluk. A ty kdybys sundal tu svou masku a la Batman, Kankurou, taky bys nebyl k zahození...“
Chvíli bylo ticho, a pak se zase celé naměstí otřásalo hurónským smíchem, do kterého občas někdo vypísknul „Hahahá! Batman!“, „Batmaní maska, já nemužu!!!“, „Není – k – zahození! To – mě – asi – zabije!!! Hahaha, chichichi!“... Kankurou se pomalinku otočil. Hodil po Kibovi obzvlášť znechucený pohled. Serval si masku z hlavy, utřel do ní zbytky make-upu, vztekle ji mrsknul do křoví a nakonec se zhluboka nadechl.
„Řekli jste si o to! Zúčastním se té vaší pakárny! Ale počítejte s tím, vy ujetý trhlouši, že až vás všechny porazím, tak se vám budu hodně, ale fakt hodně smát!!!“
Gaara nevěřícně zakroutil hlavou, chytil Kankura za rameno a řekl: „Teda, brácha, to byla výhružka jak prase! Já nevim, kdybys třeba řek, že Kiba je mrňavej tuberáckej chrchlíček a ten jeho podvraťák jenom ublafaná ruina, že Neji je karikatura muže a Shikamaru naprosto jetej mimoň a že jim vytáhneš srdce očním důlkem a přibiješ jim ho na čelo...“
„Gaaro! Jestli tu ruku nesundáš, tak ti ji urvu a umlátím tě s ní k smrti!“ zavrčel Kankurou.
Gaara se usmál: „No vidíš, jak ti to vyhrožování najednou jde a stačilo tě jenom trochu nas...“
Vzápětí padl na kolena a šíleně se rozkašlal, poněvadž bráška ho složil jednou dobře mířenou ranou na solar. Když ho záchvat kašle přešel, beze slova vstal a zapsal se do Nejiho bloku, ležícího na lavičce. Jestli Neji splnil svoji supervýhružku ohledně šahání na jeho psací potřeby ve které figurovalo lámání končetin a žhářství, to není známo...

Tělocvičnou duněl soundtrack z Flashdance... Nedělám si srandu, to je fakt! Ebisu se právě svíjel na molu v rytmu písničky Maniac (v tomto případě svíjení = pokus o tanec) a pod pódiem se svíjeli ostatní chlapi – v tomto případě smíchy! Najednou na překvapeného Iruku dopadl černý roláček, černé brýlky a šátek...
„Héj, Ebisu! To děláš striptýz nebo co?“ řehtal se Ero-sennin. Ebisu ihned zanechal křepčení, nafouknul se jak papuč a zelenej vzteky skočil dolů... rovnou Jiraiyovi na nohu. Jeho bolestné vytí zaniklo v pokřiku Kotetsu a Izuma, kteří vtrhli na molo jak velká voda, chytili se za ruce, hopkali a zpívali: „Okólo Konohy, vyskóčte na nohy, budéme tancovat!!!“
Kakashi se hned vyšplhal za nima, hvízdnul na Iruku, ten vyměnil CD Flashdance za Step Up! (vážně nevim, proč jsou teď ve skrytých vesnicích v kurzu soundtracky) a náš milý kopírovací ninja předvedl nesmrtelný break dance! Kdo neviděl, neuvěří... Nutno ještě podotknouti, že přitom ani na chvíli nedal z ruky své oblíbené čtivo.

Ostatní se nechali strhnout hudbou a rozjeli to ve velkém stylu. Dokonce i Ebisu se přestal mračit, znova si uvázal šátek a udělal pár pěkných otoček na hlavě. Jak si tak chlapci pařili, ani si nevšimli, že do tělocvičny rázným krokem vpochodovala Tsunade. Na krátký okamžik se zdálo, jako by měla nutkání se k nim přidat, nakonec však zvítězila její pracně vybudovaná pověst chladné a nekompromisní tvrďačky. Pomalu došla k hi-fi věži, lehce odsunula stranou Iruku (měl štěstí, že u zdi byly naskládáné žíněnky) a potom stiskla tlačítko STOP...
Izumo a Kotetsu, kteří právě předváděli část Labutího jezera v moderním provedení se zarazili, hned vzápětí jí však radostně sprintovali naproti. Bohužel si příliš pozdě uvědomili, že je něco špatně. Sotva se přiblížili na vzdálenost pěti kroků, schytali od Tsunade pěkných pár za ucho. S viditelným uspokojením pozorovala ty dva chudáčky, jak se jí valejí pod nohama a potom se rozhlédla po ostatních, kteří v mírném šoku postávali na molu.
„JSTE TUPÁ, ODPORNÁ, DEPRIMOVANÁ HOVADA! Vy čtyři poskoci - ano, tím samozřejmě myslím i tebe, Ebisu - jste dostali za úkol vyzdobit tělocvičnu a postavit pódium, ne si válet šunky a dělat blbosti! Na to vás užije, co? Krávoviny, bigbít a trenýrky do zvonu... A co se týče VÁS DVOU PITOMCŮ,“ zařvala na Kakashiho s Jiraiyou, kteří se snažili vyplížit dveřma do posilovny, „vy máte tak velkej průser, že to radši ani nechtějte vědět! Hokage-sama se po vás shání už dvě hodiny!!!“
Kakashi se rozpačitě škrábal ve vlasech a nenápadně schovával za záda Icha Icha Paradisu, jelikož z předchozích zkušeností věděl, že Tsunade je na její oranžovej přebal obzvláště háklivá. Zato milý Ero-sennin si ze své týmové parťačky nic moc nedělal, culil se na ni jak neviňátko a povídá: „Ale, brouku, zlato, puso! To přece nic nebylo, my jsme si jen chtěli vyzkoušet volnou disciplínu.“
„Toho 'brouka' budeš litovat do konce života! Obě dvě vteřiny!!!“ procedila Tsunade skrz zuby a zaujala bojový postoj. V té chvíli však duchapřítomný Iruka přiskočil k hifině a hned nato se tělocvičnou rozlehlo I've Had The Time Of My Life. Jiraiya si spokojeně zamnul ruce a pošeptal Kakashimu: „To je Tsunina oblíbená písnička! Teď uvidíš hříšnej tanec jak se patří!“
A co přesně krásná legendární sanninka prováděla na molu??? To ví jen těch šest šťastných ninjů... Eye-wink

P.S. Popěvek Izuma a Kotetsu si můžete zanotovat na melodii Okolo Hradce. Smiling A pro představu - jak to asi vypadá, když se Kakashi pustí do break dance. Laughing out loud Pěknou zábavu!!!

P.P.S. Příště se dozvíte co dělaly budoucí Missky v Ichiraku ramen a zjistíte, proč šel Neji za Hokagem...

4.949365
Průměr: 4.9 (79 hlasů)

Kategorie:

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele Yukiko Satoru
Vložil Yukiko Satoru, Po, 2020-11-30 18:54 | Ninja už: 1217 dní, Příspěvků: 47 | Autor je: Pěstitel rýže

Mise PM
Ah, musím se přiznat, že přihlásit se do téhle mise takhle na poslední chvíli byl masakr a zítra asi budu slepá, neboť už značně pošilhávám.
No ale k povídce. Hinata se směje? HINATA SE SMĚJE?? To bych chtěla někdy vidět. Kromě drobného, nenápadného úsměvu jsem jí snad nikdy neviděla se smát. A ti týpci jsou magoři, místo aby připravovali co mají, tak dělají kraviny, ale zase aspoň je sranda Laughing out loud

Obrázek uživatele Palantir
Vložil Palantir, Čt, 2016-07-07 18:17 | Ninja už: 5162 dní, Příspěvků: 6215 | Autor je: Moderátor, Editor fóra, Znalec tisíce technik

Misia L: S Asumom sa vážne zvýšila úroveň celej sériovky. Už aj prv bola chlapčenská časť omnoho silnejšia, ale teraz sa s tou blbinou v dievčenskej časti nedá zrovnať, nech už Tsunade na tom pódiu robila čokoľvek. Eye-wink Sticking out tongue O tej blonďatej babe si teda vážne neviem, čo myslieť, hoci stále preferujem teóriu, že by malo ísť o Naruta.

Nové FF: Ďalšie dieťa, Klietka, CSI KONOHA: Sobášny podvod?, Fajka ; aktuálna séria: Krvavá hmla 01 - 03,
ostatné nájdete aj s popismi na - Poviedky značky PALANTIR Smiling Fan-mangy:
To nestihnem; Dnes neumieraj!; Vlasy...

Obrázek uživatele Kakari
Vložil Kakari, Út, 2010-06-22 17:34 | Ninja už: 5301 dní, Příspěvků: 2061 | Autor je: Ošetřovatelka Kakashiho smečky - specialistka na Pakkuna

Řekla bych, že lepší hláška z Gaarových úst ještě nikdy nevyšla, i když co já vím, ještě nejsem na konci téhle série Smiling

Život je legrace! Pokud ovšem sdílíte jeho smysl pro humor.
FF

Obrázek uživatele liptakovav
Vložil liptakovav, Ne, 2009-08-09 14:10 | Ninja už: 5591 dní, Příspěvků: 14 | Autor je: Prostý občan

Kotetsu s Izumou fakt nemaji chybu!

Obrázek uživatele None-kage
Vložil None-kage, Út, 2009-06-02 19:32 | Ninja už: 5530 dní, Příspěvků: 561 | Autor je: Prostý občan

LOL: „JSTE TUPÁ, ODPORNÁ, DEPRIMOVANÁ HOVADA! njn cimrman 4ever !


Fullmetal PANIC- Asi nejlepší anime co sem viděl Eye-wink

Obrázek uživatele Svitilka
Vložil Svitilka, Pá, 2009-01-16 18:46 | Ninja už: 5611 dní, Příspěvků: 108 | Autor je: Prostý občan

eeeh xD zase se válím smíchy xD jinak kdo by chtěl dalšího breakujícího Kakashiho (tentokrát bohužel bez knížečky), tak tady je: http://www.youtube.com/watch?v=jtvhSKKs4Hs&NR=1

Chodí šneček okolo, nekoukej se na něho...
Kdo se na něj koukne, toho šneček poslintá!!!

Obrázek uživatele yoakesora
Vložil yoakesora, Ne, 2010-10-17 07:52 | Ninja už: 4935 dní, Příspěvků: 3 | Autor je: Prostý občan

Škoda jen, že to video už tam není. Ani jsem se na něj nestihla podívat.

Jedna ze smutných povídek u kterých jsem brečela a to moc nebrečím:
...ALIVE
...ALIVE II-fight to death
a tady jsou odkazy:
http://pudli.blog.cz/0902/alive
http://pinkcherry.blog.cz/0905/by-amy-chan
Jinak si myslím, že nejsem žádné ořezávátko.

Obrázek uživatele hAnko
Vložil hAnko, Út, 2010-10-19 21:26 | Ninja už: 5902 dní, Příspěvků: 5771 | Autor je: Editor ve výslužbě, Zatvrzelý šprt

Brejkující Kakashi byl roku 2008 hooodně populární. Smiling TOTO je toho důkazem:
http://www.youtube.com/watch?v=AmVrfPSpmrE&feature=related
http://www.youtube.com/watch?v=vF51fO1TOPs&feature=fvw
http://www.youtube.com/watch?v=Blj8eZ0-Vy0&feature=related
http://www.youtube.com/watch?v=Nc2UD88lcXs&feature=related
http://www.youtube.com/watch?v=0IRGmuA7qeY&feature=related

~ Hello Kitty´s dead! Mashimaro rules the world!!!
~ Nejnovější FF: Orochimarův absolutní životopis - 04.08. 2014
~ Manga tým, při své práci sem tam hodí rým, hrdě čelí slovům kritickým, náš silný manga tým!
~ Hay a ShAnko *-*
~ luksusss avatar made by Drek´than ^^
~ Kapitola 577: Rozhodující bitva začíná dnes kachna! *Google translate*
~ "Vieš čo je pád? Nie keď si vtáčik zlomí krídelko. Nie je to ani vtedy, keď si zlomí nožičku. Je to vtedy, keď vidí pred sebou les plný príležitosti a vletí do tvrdého kmeňa." Laterie

Obrázek uživatele Yuki Kaze-san
Vložil Yuki Kaze-san, Ne, 2008-12-21 18:17 | Ninja už: 5685 dní, Příspěvků: 7877 | Autor je: Moderátor, Vydavatel Icha Icha

Šmarjá to je vražedná FF u ní se člověk zasměje Laughing out loud

„Nepodceňujte sílu četnáře.“ Matthew Reilly
FF stránka moje a Nildona!!!
FC pro mě od nellynuska

Obrázek uživatele Mirindaaa-chan
Vložil Mirindaaa-chan, St, 2008-08-06 12:19 | Ninja už: 5718 dní, Příspěvků: 52 | Autor je: Prostý občan

Dostaly mě obě dvě vteřiny do konce života - ty mě chceš zabít???!

NECHODÍM SEM. A UŽ ANI NEBUDU. SORRY.

Obrázek uživatele Styron Leonyda
Vložil Styron Leonyda, Po, 2008-07-21 13:50 | Ninja už: 5748 dní, Příspěvků: 4071 | Autor je: Prostý občan

Plno báječnejch hlášek, potoky slz od smíchu. Například tahle mě dostala obzvlášť: Ero-sennin si ze své týmové parťačky nic moc nedělal, culil se na ni jak neviňátko a povídá: „Ale, brouku, zlato, puso! To přece nic nebylo, my jsme si jen chtěli vyzkoušet volnou disciplínu.“
„Toho 'brouka' budeš litovat do konce života! Obě dvě vteřiny!!!“ procedila Tsunade skrz zuby

Prostě parodie jak má být Laughing out loud

http://147.32.8.168/?q=node/31633 - mé království zde na Konoze
www.leonyda.mysteria.cz - hlavní web
styron.mysteria.cz - druhý web, v rekonstrukci

http://www.leonyda.mysteria.cz/zvireci-patroni-povidek.html - Můj zvěřinec!

http://www.leonyda.mysteria.cz/krmicsky-list.html - Uživatelé Valenthu! Hledáte potvůrky, na kterých byste si mohli snadno nahnat velké peníze a nechce se vám složitě hledat? Zajděte sem a určitě nebudete litovat. PS: Hodně mi tím pomůžete Eye-wink

Obrázek uživatele Soulek
Vložil Soulek, Pá, 2008-07-18 17:57 | Ninja už: 5842 dní, Příspěvků: 319 | Autor je: Prostý občan

tak to bylo good ale k tomu videu na youtube Smiling musim rict ze to bylo bez knizky Laughing out loud
jo a jeste ten hrisny tanec by Tsunade kde k nemu je video?!

Obrázek uživatele Hunter from Uncia
Vložil Hunter from Uncia, Po, 2008-06-16 16:50 | Ninja už: 5872 dní, Příspěvků: 300 | Autor je: ONLINE, Prostý občan

Nebyl si totiž jistý, jestli náhodou neschoval jedno balení šminek Vráně do spoďárů...
Hej tak to mě dostalo

Obrázek uživatele es
Vložil es, Út, 2008-06-10 16:26 | Ninja už: 6041 dní, Příspěvků: 159 | Autor je: Prostý občan

Nevím, na co mám koukat zamilovaněji. Jestli na tenhle díl, nebo na krásně a sexy tancujícího Kakashiho.... Laughing out loud

Obrázek uživatele Uchiha Sterethys Yumi
Vložil Uchiha Sterethy..., Út, 2008-06-03 20:05 | Ninja už: 5859 dní, Příspěvků: 470 | Autor je: Prostý občan

jasaaaaaaaaaan! To video ma dostalo- rovnako ako dej!

Obrázek uživatele Mon-chan
Vložil Mon-chan, So, 2008-03-29 17:59 | Ninja už: 5878 dní, Příspěvků: 461 | Autor je: Prostý občan

To bolo super!!! A to video, čo si tam k tomu dala ma dostalo!!!

NYOHOHOHOO~

Obrázek uživatele seia uchiha
Vložil seia uchiha, Čt, 2008-03-27 08:40 | Ninja už: 5907 dní, Příspěvků: 212 | Autor je: Prostý občan

jaaaaaaaaaaaaaaaaaj cawes moja s tym videom si to trafila po hlavicke inak mi napis na icq plsky

Obrázek uživatele Aiyu
Vložil Aiyu, St, 2008-03-12 17:06 | Ninja už: 5902 dní, Příspěvků: 250 | Autor je: Prostý občan

aky pujdu an plastiku obliceje musim suhlasiť s Sabaku no Baara pze sem smichy triskla hlavou o monitor a mam rozsekly reta ete otazecnka?budou sutaziť i akatsuki?itachi by vrahl na cele care :*Z lásky

Obrázek uživatele hAnko
Vložil hAnko, St, 2008-03-12 19:41 | Ninja už: 5902 dní, Příspěvků: 5771 | Autor je: Editor ve výslužbě, Zatvrzelý šprt

Bohužel, Akatsuki soutěžit nebudou. Sad A to z jediného a prostého důvodu - než by soutěž skončila, Itachi a Sasuke by se navzájem zavraždili a už by to nebyla taková sranda... Laughing out loud

~ Hello Kitty´s dead! Mashimaro rules the world!!!
~ Nejnovější FF: Orochimarův absolutní životopis - 04.08. 2014
~ Manga tým, při své práci sem tam hodí rým, hrdě čelí slovům kritickým, náš silný manga tým!
~ Hay a ShAnko *-*
~ luksusss avatar made by Drek´than ^^
~ Kapitola 577: Rozhodující bitva začíná dnes kachna! *Google translate*
~ "Vieš čo je pád? Nie keď si vtáčik zlomí krídelko. Nie je to ani vtedy, keď si zlomí nožičku. Je to vtedy, keď vidí pred sebou les plný príležitosti a vletí do tvrdého kmeňa." Laterie

Obrázek uživatele snowfox
Vložil snowfox, Út, 2008-03-11 19:13 | Ninja už: 5876 dní, Příspěvků: 1579 | Autor je: Prostý občan

ROOOOOOOOOOOOOOOOOOOFL! xDDDD
A co se týče VÁS DVOU PITOMCŮ,“ zařvala na Kakashiho s Jiraiyou, kteří se snažili vyplížit dveřma do posilovny, „vy máte tak velkej průser, že to radši ani nechtějte vědět! Hokage-sama se po vás shání už dvě hodiny!!!“
Kakashi se rozpačitě škrábal ve vlasech a nenápadně schovával za záda Icha Icha Paradise, jelikož z předchozích zkušeností věděl, že Tsunade je na její oranžovej přebal obzvláště háklivá. Zato milý Ero-sennin si ze své týmové parťačky nic moc nedělal, culil se na ni jak neviňátko a povídá: „Ale, brouku, zlato, puso! To přece nic nebylo, my jsme si jen chtěli vyzkoušet volnou disciplínu.“
To mě dostalo xD Smála jsem se ještě dve hodiny xD

Ale... Envy je stále nejlepší Evil
A máme rádi Obita!!
Výlev jednoho ublíženýho třináctiletýho děcka... aneb proč tu nejsem

Obrázek uživatele Bamboo
Vložil Bamboo, Út, 2008-03-11 17:28 | Ninja už: 5884 dní, Příspěvků: 102 | Autor je: Prostý občan

to video bolo strasne kruteeeee on sa tam vyzlikal ach boze ja som nemohla ja som padla na zem a utrpela som mensi otras mozgu za ucelom evakuacie pred pohladom na vyzliekajuceho sa kakshiho..... ja som cakala ze si da dole aj to tricko ale chvala panu bohu sa tak na moje obavy nestalo .....ak by sa vyzliekol tak by ma odvazala sanitka....... pribeh bol uuplne fesniiii ale to video ach dufam ze uz ma nikdy taketo nic nepostihne....... bolo dobre len s casti de bol ece komplet obleceny ale potom som dostala infarkt Sticking out tongue

Obrázek uživatele Lonely Soul
Vložil Lonely Soul, Út, 2008-03-11 16:59 | Ninja už: 5935 dní, Příspěvků: 309 | Autor je: Prostý občan

XD XD XD Ja tie tvoje poviedky žerem Laughing out loud...už sa teším na ďalšiu časť Eye-wink

Obrázek uživatele Sabaku no_Gaara
Vložil Sabaku no_Gaara, Po, 2008-03-10 14:07 | Ninja už: 5964 dní, Příspěvků: 119 | Autor je: Prostý občan

telettubies Smiling tak to je dobre Laughing out loud

Obrázek uživatele Irmicka
Vložil Irmicka, Ne, 2008-03-09 19:45 | Ninja už: 6160 dní, Příspěvků: 290 | Autor je: Prostý občan

No to je úplně skvělý, jak jinak!

Nothing is True and Everything is Permitted.
Bublina a zombie jsou krásná slova.

Obrázek uživatele T.a.r.a.n.e.e
Vložil T.a.r.a.n.e.e, So, 2008-03-08 22:13 | Ninja už: 5872 dní, Příspěvků: 1099 | Autor je: Pěstitel rýže

Super, super, super! nevim, jestli ta moje ubohá židle vydrží, když se na ní smíchy otřásám...

一度に心の中で本物の願望があります、そしてその願望和津沿いです...そのときあなた和本物の明らかにされていない脳l族をみつける。
"When there is a true desire in your heart and that desire is strong...that is when you find the real strength that even you did not know you had." (Orochimaru-sama)




PS: Ano, to na tom avataru jsem já.

Obrázek uživatele Teny
Vložil Teny, Čt, 2008-03-06 20:57 | Ninja už: 5954 dní, Příspěvků: 208 | Autor je: Prostý občan

no jako hustý no co jinýho mám asi napsat ale fak si připadam jak zaseklej kazeťák....sorry Sticking out tongue

Obrázek uživatele hAnko
Vložil hAnko, Čt, 2008-03-06 21:03 | Ninja už: 5902 dní, Příspěvků: 5771 | Autor je: Editor ve výslužbě, Zatvrzelý šprt

Jen víc takových zaseklých kazeťáků, čili věrných čtenářů, co mě chválí Smiling Je to povzbudivé a mooooooooooooooc mě to těší Eye-wink

~ Hello Kitty´s dead! Mashimaro rules the world!!!
~ Nejnovější FF: Orochimarův absolutní životopis - 04.08. 2014
~ Manga tým, při své práci sem tam hodí rým, hrdě čelí slovům kritickým, náš silný manga tým!
~ Hay a ShAnko *-*
~ luksusss avatar made by Drek´than ^^
~ Kapitola 577: Rozhodující bitva začíná dnes kachna! *Google translate*
~ "Vieš čo je pád? Nie keď si vtáčik zlomí krídelko. Nie je to ani vtedy, keď si zlomí nožičku. Je to vtedy, keď vidí pred sebou les plný príležitosti a vletí do tvrdého kmeňa." Laterie

Obrázek uživatele naruto x sasuke
Vložil naruto x sasuke, Čt, 2008-03-06 14:24 | Ninja už: 5882 dní, Příspěvků: 208 | Autor je: Prostý občan

kakashi ides

Obrázek uživatele ManDy
Vložil ManDy, Čt, 2008-03-06 01:20 | Ninja už: 5920 dní, Příspěvků: 450 | Autor je: Prostý občan

hej tak tohle mě totálně dostalo Když se zrovna netváříš jako vrah, jseš docela pěknej kluk. A ty kdybys sundal tu svou masku a la Batman, Kankurou, taky bys taky nebyl k zahození...“
to je fakt dobrý Laughing out loud

Obrázek uživatele Sabaku no Baara
Vložil Sabaku no Baara, St, 2008-03-05 18:51 | Ninja už: 5878 dní, Příspěvků: 36 | Autor je: Prostý občan

Nejdřív jsem se snažila držet stolu nebo židle ale po Kankurovi a šminkách,ketrý schovává Vráně do spoďárů jsem se vzdala a sekla jsem sebou!!Jsi fakt nejlepší!!!!Teď mě omluvte,jdu na plastickou operaci,páč mám od smíchu vytahanou hubu...