manga_preview
Boruto TBV 13

Kroniky Vzduchu: Díl 1 - Začátek

Byl krásný letní den, když Jaden vstal a šel dolů na snídani.
Jeho děda je pekařem v Konoze.
„Tak čau dědo, já jdu!“ zavolal Jaden, „Ahoj chlapče!“ odpověděl mu jeho děda.
Jaden Shimoto byl sirotek a bydlel u svého dědy Ranimi Shimota.
Měl krátké, tmavě blonďaté vlasy, byl celkem vysoký a měl přátelskou a veselou tvář navzdory jeho zážitkům z mládí.
Bandité mu vypálili vesnici a zabyli jeho rodiče a tak skončil u svého dědy v Konoze.
Studoval na Ninja Akademii a chtěl se stát mocným ninjou aby se už nikdy nestalo někomu
z jeho blízkých to, co se stalo jeho rodičům…

Dnes spěchal do Akademie, protože šel pozdě…zase!
„Sakra! Jestli přijdu pozdě tak mě sensei Iruka zabije!“ myslel si a začal běžet.
Zatím na Akademii opakovali přeměňovací techniku, protože Naruto zase počmáral tváře Hokage na skále.
Jaden vtrhl do dveří „Omlouvám se sensei Iruko, ale po cestě se vysypal na ulici vůz plný kedlubnů a tak jsem to musel vzít oklikou!“ zajíkal se Jaden.
„Jadene! To je už po páté za sebou co jsi přišel pozdě a těch výmluv mám už taky dost! Za trest pomůžeš Narutovi smít to grafity z kamenných tváří!“ zuřil Iruka.
„Cože?! To je ten trotl zase počmáral?! A já za něj budu odnášet jeho průsery?! To ti pěkně děkuju Naruto!“ začal se rozčilovat Jaden.
„Hej! Kdybys chodil včas tak to dělat nemusíš a kdo je u tebe trotl ty zelenáči?!“ ohradil se Naruto.
„Nechte toho! Oba dva! nebo vám přidám ještě pomoc v kuchyni!“ utnul je Iruka.
Oba zmlkly a Jaden se posadil na své místo vedle Naruta a propalovali se pohledem.
„Na zítra nezapomeňte, že se koná závěrečný test!“ oznámil sensei Iruka a ukončil vyučování.

O chvíli později už s Narutem myli kamenné tváře Hokage.
„Sakra! Sakra!“ nadával Naruto, „Buď radši zticha! Stejně to je tvoje chyba!“ rozčiloval se pro změnu Jaden. „Nikam nejdete dokud to celý nesmažete!“ prohlásil Iruka.
„Mě to neva, na mě doma stejně nikdo nečeká!“ odsekl Naruto. „Ale na mě jo! Tak pohni!“ odvětil Jaden.
Iruka se na ně chvíli díval a pak řekl: ,,Hele kluci, až budete hotoví, mohl bych vás vzít na Ramen, co vy na to?“
Naruto se rozzářil: „Fakt? Super! Tomu řikám motivace!“ „Já děkuju, ale nemůžu, slíbil jsem dědovi že mu pomůžu v pekárně.“ Odmítl Jaden.
Oba trochu zrychlili.

Večer, když se Jaden vrátil domů, na něj děda čekal u stolu v kuchyni, měli dvoupatrový dům.
„Čau dědo, tak jsem tu, sorry že jsem se zdržel ale ten trotl Naruto zase pomaloval tváře Hokage a já mu to musel pomáhat smejt!“omlouval se Jaden.
Ranimo se usmál a řekl: „To nevadí, posaď se Jadene… je na čase abych ti odkryl tajemství naší rodiny, když z tebe zítra bude ten ninja.
Jaden se zarazil: „Jaké tajemství?“ divil se.
Ranimo se nadechl: „ Nemám rád mluvení kolem věci tak ti to řeknu rovnou, máme v rodině Kekkei Genkai, ovládat Element vzduch, říkáme tomu Větrné Oko.
„Co je to Kekkei Genkai dědo?“ ptal se Jaden, který byl trochu v šoku.
„To je genetická schopnost, která se dědí a může ji mít jenom ten, co patří do rodiny, v našem případě se dědí ale jenom ob generaci.“ Vysvětlil Jadenovi Ranimo.
„A proč mi to říkáš až teď?“ otázal se Jaden.
„Nebyl důvod ti to říkat dřív, byl jsi ještě malí a neměl by jsi z toho rozum.“ Odpověděl Jadenovi jeho děda.
„Páni! Takže já umim ovládat vítr jo?“, „Umíš ale ještě budeš muset své nové schopnosti rozvinout než je budeš moct plně ovládat Jadene.“ Připomenul mu Ranimo.
„Tak na co čekáme? Jdeme trénovat dědo!“ Jásal Jaden.
„V osm večer? Zítra je času dost, po škole začneme tak se připrav a nezapomněl jsi na něco?“ připomněl Ranimo.
„Na co?...jooo, pekárna co? No jo už jdu na to.“ Vzpomněl si Jaden a šel připravit pečivo do košů na zítra. Ranimo se za ním ještě chvíli díval a usmál se, Tak vidíš Jadene, jsi zase o krok blíž ke svému snu.

Příští den, když Jaden vstal, okamžitě nasadil široký úsměv. Konečně, konečně budu ninjou! Ale měl bych máknout, protože jestli jestli přijdu pozdě i dnes tak bych na to mohl rovnou zapomenout, pomyslel si Jaden.

O půl hodiny později už byl v Akademii a seděl v lavici… vyjímečně v čas.
Ostatní už byli ve třídě také, nikdo nechyběl.
Do třídy vstoupil sensei Iruka a zahájil test: „Začneme závěrečnou zkoušku, až budete vyvoláni, jděte do třídy hned vedle. Předmětem zkoušení pude technika Stínových klonů.“ Oznámil Iruka a začal vyvolávat.
Ó ne! V týhle technice nejsem tak dobrý! lekl se Naruto.
Jaden věděl, že má Naruto s touto technikou problémy, jemu šla docela dobře: „Neboj, musíš se soustředit na svojí chakru a uvidíš že to pude!“ povzbudil Naruta Jaden.
Přesto že se občas hádali, byli Jaden s Narutem dobří přátele.
„Hmm“ zahučel Naruto.

„Shimoto Jaden.“ Vyzval ho sensei Iruka.
„Zatím, já si jdu pro pásku!“ zazubil se Jaden.
„Hodně štěstí!“ popřál mu Naruto a začal být trochu nervózní.
Jaden vstoupil do třídy, za stolem na druhém konci tam seděli sensei Iruka a sensei Mizuki, Tak jo dáme se do toho! Pomyslel si Jaden, naznačil rukama znak soustředění, soustředil se na svou chakru: „Bunshin no Jutsu!“ Pronesl hlasitě Jaden a v kouři kolem něj vznikly čtyři klony.
„Dobré, velmi dobré, gratuluji ti ninjo Jadene Shimoto, prošel jsi!“ poblahopřál Jadenovi Sensei Iruka a podal mu čelenku se symbolem Vesnice, skryté v listech.
„Jóó, Bruci Lee, máš nového soupeře!“ zavtipkoval Jaden.
O chvíli později byl na řadě i Naruto.
Musim to zvládnout! Slíbil si Naruto a zaujal stejný postoj jako před tím Jaden.
„Bunshin no Jutsu!“
A vedle naruta se objevil jenom jeden Klon, bledý a ne moc zdařený, ležící na zemi.
Naruto se nad tím zašklebil a zastyděl se.
Sensei Iruka z toho také nebyl zrovna dvakrát na větvi.
„Propadl jsi!“
„Sensei Iruko, jeho postup byl dobrý a pohyby také, možná by jsme ho mohli nechat projít.“ Navrhl sensei Mizuki.
„Sensei Mizuki, každý dokáže vytvořit alespoň tři klony a Naruto vytvořil jenom jednoho a navíc takového odfláknutého! Nemůžu ho nechat projít! Rozhodl sensei Iruka.
Naruta to velmi rozzlobilo, vždyť on se tak snažil! Copak je jediný kdo propadl?

Venku před Akademii byl dav rodičů a dětí, kteří prošli a stali se ninji jako Jaden.
Všichni se radovali a povídali si jaké to asi bude být ninjou. Všichni až na dva.
Jadena a Naruta.
Naruto seděl sklesle na houpačce a Jaden se opíral o strom se založenýma rukama na prsou.
Jaden se neradoval s ostatníma, protože mu bylo líto Naruta.
„Nic si z toho nedělej, jestli chceš můžu se zkusit u senseie Iruky přimluvit, aby tě vyzkoušel znovu a do té doby s tebou můžu cvičit Bunshin no Jutsu, Naruto.
Naruto jen mlčel a díval se ostatní děti, jak se radují a povídají si s jejich rodiči.
Jaden vzdychl, „Hele, já už musím jít a jak jsem řekl Naruto, život jde dál a na udělání zkoušek máš i další šanci.Čau.“
„Ahoj a díky!“ rozloučil se Naruto.
Když Jaden odešel, Naruto ještě chvíli seděl na houpačce, když se najednou vedle něho objevil sensei Mizuki. A podivně se na Naruta usmíval…

U Akademie stál sensei Iruka s Třetím Hokage: „Iruko…potřebuji s tebou později mluvit.“ , „Ano pane.“ Odpověděl mu Iruka.

4.911765
Průměr: 4.9 (34 hlasů)

Kategorie:

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele mišule
Vložil mišule, St, 2010-10-27 21:08 | Ninja už: 5685 dní, Příspěvků: 1732 | Autor je: Prodavač v květinářství Yamanaka

začíná to velice dobře, jdsem zvedava jak to bude dal Smiling

Obrázek uživatele Jaden
Vložil Jaden, St, 2010-10-27 22:57 | Ninja už: 6067 dní, Příspěvků: 3462 | Autor je: Editor všeho, Moderátor, Ichiny trojky

Díkyz a hodnocení ^^ Smiling

Ale musím přiznat...že se mi zdá, že Kroniky vzduchu po zpátečním ohlédnutí se mi doposud podle mě moc nepovedli... xD Jsou bez nápadu :-S Až skončí Naruto jako takovej, tak Kroniky asi celý předělám, a místo abych se držel hlavního děje a místy ho upravoval, tak ho asi taky předělám... Sticking out tongue xD


Obrázek uživatele mišule
Vložil mišule, Pá, 2010-10-29 09:39 | Ninja už: 5685 dní, Příspěvků: 1732 | Autor je: Prodavač v květinářství Yamanaka

to je jen na tobe ale jestli tak udelas tak mi dej vedet protoze si to ráda přečtu Smiling

Obrázek uživatele mashinkA_rainBow
Vložil mashinkA_rainBow, Út, 2009-07-14 02:01 | Ninja už: 5971 dní, Příspěvků: 236 | Autor je: Prostý občan

To je super! Krom toho začátku(Čau lidi), hej! Laughing out loud Ale jinak bezzva chci si to přečíst!!!

Obrázek uživatele Jaden
Vložil Jaden, Út, 2009-07-14 10:21 | Ninja už: 6067 dní, Příspěvků: 3462 | Autor je: Editor všeho, Moderátor, Ichiny trojky

Sem rád, že se ti to líbí Smiling
Tak přeju pěkný čtení Eye-wink Smiling


Obrázek uživatele r6nd99l
Vložil r6nd99l, So, 2009-07-04 09:32 | Ninja už: 5720 dní, Příspěvků: 536 | Autor je: Prostý občan

to je hodně dobrý.... Kakashi YES

Obrázek uživatele Jaden
Vložil Jaden, So, 2009-07-04 15:59 | Ninja už: 6067 dní, Příspěvků: 3462 | Autor je: Editor všeho, Moderátor, Ichiny trojky

Tak to jsem moc rád že se líbí Smiling a doufám že i nadále bude Smiling


Obrázek uživatele -Nobody-
Vložil -Nobody-, So, 2009-05-30 12:31 | Ninja už: 5701 dní, Příspěvků: 42 | Autor je: Prostý občan

Zatim nejlepsi povidka kterou sem cetl

Obrázek uživatele Jaden
Vložil Jaden, Ne, 2009-05-31 00:07 | Ninja už: 6067 dní, Příspěvků: 3462 | Autor je: Editor všeho, Moderátor, Ichiny trojky

fakt??? Shocked díky moooc ^^ tak doufám, že se tvůj názor nezmění Smiling


Obrázek uživatele taira
Vložil taira, Po, 2009-03-09 20:48 | Ninja už: 5690 dní, Příspěvků: 21 | Autor je: Prostý občan

tak jsem se pustila do čtení a zatím to vypadá, že to budu hltat podobně jako Naruta samotného. Smiling

Obrázek uživatele Jaden
Vložil Jaden, Út, 2009-03-10 17:10 | Ninja už: 6067 dní, Příspěvků: 3462 | Autor je: Editor všeho, Moderátor, Ichiny trojky

fakt??? páni tak to je hoooodně velký kompliment Smiling děkuju Smiling


Obrázek uživatele Verča 007X
Vložil Verča 007X, Čt, 2009-02-26 21:31 | Ninja už: 6090 dní, Příspěvků: 600 | Autor je: Prostý občan

žjuuuu xDDD teda fakt sem nečekala že je to tak dobrý (promííííň xD) mno teda zajímaví, jdu na další díl Eye-wink

Yuumei - více spoluautorská FF xD Laughing out loud určo se mrkněte ;-)

Dedík a POMELO!! Joj, POMELO!!! Boží obrázek našeho spolku xD

Pomelo, to je věc.
Kdo řek něci jinýho- je to kec.
Pomelo vládne světu,
řekně jen tu jednu větu:
Pomelo je náš král
každý se ho vždycky bál!!

Aneb POMELO vždy výtězí Laughing out loud Laughing out loud

Nebýt Natush(té HLAVNĚ!! xD), tuším že Michi(nebo to byla Miya?? Puzzled xD) slovenskýho prezidenta a dalších blbostí, pomelo by skončilo na ulici... teď je z něj náš BŮŮŮŮH xD Laughing out loud Kakashi YES

Obrázek uživatele K.Iwi the Fox
Vložil K.Iwi the Fox, St, 2009-02-11 18:16 | Ninja už: 5896 dní, Příspěvků: 553 | Autor je: Prostý občan

A podivne sa na Naruta usmieval.. no (rofl) a sakra -.-"
bolo to dobré, dobre si tam zaplietol tú svoju hlavnú postavu Eye-wink aokby tam stíle bola. A ak píšem "dobre" neznamená to trojku, ale 5 ^w^. Idem si to prečítať celé...

Paper is dead without words
Ink idle without a poem
All the world dead without stories
Without love and disarming beauty

Careless realism costs souls
- Nightwish (Imaginaerum), Song of Myself

SPOLEK ŽROUTŮ KNIH!!!

Obrázek uživatele Jaden
Vložil Jaden, Čt, 2009-02-12 01:33 | Ninja už: 6067 dní, Příspěvků: 3462 | Autor je: Editor všeho, Moderátor, Ichiny trojky

yeah! XD
díky Smiling
pěkný čtení Eye-wink Smiling


Obrázek uživatele Sayoko
Vložil Sayoko, Po, 2009-02-09 12:15 | Ninja už: 6015 dní, Příspěvků: 2208 | Autor je: Editor všeho, Editor FF, Manga tým, Naháněč jelenů

Další hlav. postava v normálním Narutu? Zajímavý, tím víc, řže mám tušení, že tak trochu tu dějovou linii pozmění, nebo ne? Jinak píšeš skvěle Smiling

Obrázek uživatele Jaden
Vložil Jaden, Po, 2009-02-09 17:12 | Ninja už: 6067 dní, Příspěvků: 3462 | Autor je: Editor všeho, Moderátor, Ichiny trojky

si piš že pozmění! XD
a mockrát děkuju Smiling


Obrázek uživatele bla bla
Vložil bla bla, Pá, 2009-01-09 21:54 | Ninja už: 5743 dní, Příspěvků: 26 | Autor je: Prostý občan

2 NARUTO XD stebe bude spisovatel !!!!
SUPER

Obrázek uživatele Jaden
Vložil Jaden, Pá, 2009-01-09 22:56 | Ninja už: 6067 dní, Příspěvků: 3462 | Autor je: Editor všeho, Moderátor, Ichiny trojky

jupíí díkes !!! Laughing out loud


Obrázek uživatele Kikulines
Vložil Kikulines (bez ověření), Pá, 2008-12-26 00:01 | Ninja už: 19995 dní, Příspěvků: 9609 | Autor je: Prostý občan

Hééj, prečo som to ja nezačala čítať skôr?! XD
Už aj letím na ďalší diel xDD Zatiaľ sa mi to páči veľmi xD

Obrázek uživatele Akimoto Kaito
Vložil Akimoto Kaito, Čt, 2008-12-18 11:27 | Ninja už: 6146 dní, Příspěvků: 514 | Autor je: Prostý občan

Super FF, ikdyž jsem to teprv začal číst, tak mi to příjde skvělí !!!

Obrázek uživatele Yasu
Vložil Yasu, So, 2008-12-27 22:48 | Ninja už: 5754 dní, Příspěvků: 30 | Autor je: Prostý občan

souhlas! prostě the best!

Yasu - Dřív Temari-Hime. Příliš mnoho lidí mělo za to, že příponu(či jak jinak to nazvat) Hime myslím vážně. Tak jako tak, Yasu se ke mně hodí víc Smiling

Obrázek uživatele Jaden
Vložil Jaden, Čt, 2008-12-18 15:39 | Ninja už: 6067 dní, Příspěvků: 3462 | Autor je: Editor všeho, Moderátor, Ichiny trojky

wow super!! díkes!! Laughing out loud


Obrázek uživatele Lali
Vložil Lali, Ne, 2008-11-23 23:39 | Ninja už: 5910 dní, Příspěvků: 501 | Autor je: Prostý občan

Sice pořád ještě chcípám smíchy xD, ale ta povídka je dokonalá xD trotl Naruto xD Takže jenom.. možná by to chtělo přepis..
Byl krásný letní den, když Dýňohlav vstal a šel dolů na snídani...


Komu nešibe s námi, tomu s největší pravděpodobností šibe s někým jiným... Smiling

Obrázek uživatele Jaden
Vložil Jaden, Ne, 2008-11-23 23:45 | Ninja už: 6067 dní, Příspěvků: 3462 | Autor je: Editor všeho, Moderátor, Ichiny trojky

já tu hrozbu uskutečním a budu vymejšlet taky...!!! XD
a díky za koment Smiling


Obrázek uživatele Ero Michi
Vložil Ero Michi, Po, 2008-10-27 13:57 | Ninja už: 5852 dní, Příspěvků: 640 | Autor je: Pěstitel rýže

tak to je zajímavé Laughing out loud jsem zvědavá na jeho kekkei genkai :D

SAJRAJTI!

Na pana S a na pana K nám nesahejte! Jsou výhradním majetkem dvou nezbedných úchylů :3

Obrázek uživatele ichi
Vložil ichi, Po, 2008-08-18 20:41 | Ninja už: 6287 dní, Příspěvků: 2187 | Autor je: Moderátor, Editor fóra, Jadenovo osobné Icha icha

Jadene-sensei! Fakt užasný dílko!!!


Obrázek uživatele Iriam .GUMMY MÉĎA.
Vložil Iriam .GUMMY MÉĎA., Ne, 2008-06-01 21:31 | Ninja už: 5992 dní, Příspěvků: 846 | Autor je: Prostý občan

Hooohoooo famóozníí du přečíst další díly !!! Smiling Kakashi YES

Komplet moje tvorba - ať už kresby nebo FF příběhy naleznete ... :KLIK ZDE,Na Konoze

Ano ... už to tak bude ... IRIAM má své FA Laughing out loudLaughing out loudLaughing out loud



→ MIX MAXI FÓRUM by Iriam :-*

Btw: hledám ještě někoho, kdo na něm se mnou zapracoval... :P



Welká fanynka -

Obrázek uživatele odin-sama
Vložil odin-sama, Ne, 2008-04-13 00:57 | Ninja už: 6338 dní, Příspěvků: 1224 | Autor je: Prostý občan

To jméno Jaden si vybral ze seriílu YU-GI-OH GX! že jo

Obrázek uživatele Jaden
Vložil Jaden, Ne, 2008-04-13 22:16 | Ninja už: 6067 dní, Příspěvků: 3462 | Autor je: Editor všeho, Moderátor, Ichiny trojky

No, vlastně jsem ho vybral ze hry star wars jedi knight jedi academy,
říkal jsem si tak jako jedi Smiling
Ale pak jsem ho slišel v tom YO-GI-OH a řekl jsem si, že když ho používaj i japonci, tak je asi pro všechny jazyky a hodil jsem si ho sem Smiling
Navíc se jmenuju Jakub a to je podobný Smiling


Obrázek uživatele George
Vložil George (bez ověření), Po, 2008-04-07 20:58 | Ninja už: 19995 dní, Příspěvků: 9609 | Autor je: Prostý občan

hele to je fakt brutální úplnej hukot nemúžu se dočkat pokračování