manga_preview
Boruto TBV 08

A ideme na hory, alebo Totálna pohroma

Takže, som sa pokúsila vytvoriť niečo čo by sa dalo nazvať paródiou...no ale toto je taký suchý humor že až. Snaha bola ale fakt to nieje žiadna výhra. Ale aj tak by som nechcela postavy z Naruta stretnúť na horách Laughing out loud. Ale varujem vás že až na pár momentov, ktoré sú aspoň trochu vtipné, je táto poviedka fakt o ničom. Na to že som ju písala dva týždne, mohla byť lepšia aj dlhšia ale čo už Sticking out tongue Dúfam že sa aspoň niekomu bude páčiť.

Zima. Sneh. Hory.
Ideálna príležitosť pre vybitie energie našich hyperaktívnych hrdinov.
„Konečne...“ vzdychla Sakura, keď po tridsiatom páde z pomy doliezla k svojim spoločníkom z týmu.
„Hm...možno som vás predsa len mal radšej vziať na tú lanovku...“ poznamenal Kakashi, keď si prezeral tabuľku pádov svojho týmu (Sakura: 30 Naruto: 25 Sasuke: 26 počas prvej jazdy na vleku).
„KAKASHI-SENSEI!!!“ zvolali zborovo s výrazmi masových vrahov. Avšak ten ich už nevnímal, bol totiž hlboko začítaní do najnovšej Jirayiovej knihy.
„A tento nás ma učiť snowboardovať...“ vzdychol Sasuke.
„Hovoril si niečo, Sasuke?“ spýtal sa Kakashi.
„Nie, sensei, kľudne čítajte ďalej!“ odpovedal mu.
„A ja som si myslel že som vás prišiel učiť snowboardovať a vy tu len tak stojíte a frflete, ani snowboardy nemáte zapnuté. No makáme, makáme, alebo mám zavolať tú peknú chatárku nech vás obuje?“ sprdol ich s kľudom tučniaka.
„Hej, tu chatárku nechaj mne. Mimochodom...Tvoj pes?“ ozval sa za Kakashiho chrbtom známy hlas. Naruto natešene zdvihol hlavu od zložitého zapínania skladajúceho sa z dvoch suchých zipsov a šnúrok a pozrel na príchodzieho. Nestál tam nikto iný, než náš veľmi známy, veľmi úchylný Jiraiya a v ruke držal niečo čo vyzeralo ako Pakkun s napuchnutým ňufákom.
„Nieje to Pakkun? Čo tu hľadá? A čo má s ňufákom?“ pýtal sa Naruto.
„Kde si ho našiel?“ opýtal sa Kakashi Jiraiyu.
„Bou pfom f ueše uovit uežkov.“ zašušlal Pakkun.
„Čo hovorí?“ spýtala sa nechápavo Sakura.
„BOU PFOM F UEŠE UOVIT UEŽKOV!“ zopakoval hlasnejšie.
„Mne sa zdá že hovorí že bol v lese loviť ježkov...“ poznamenal Sasuke.
„A jeden ho napichal.“ uškrnul sa Jiraiya.
„V akom slova zmysle?“ zasmial sa Kakashi.
„Dúfam že nemyslí, na to, na čo si myslím že myslí.“ povedal Naruto.
„Naruto?! Ty aj myslíš?“ podpichla ho Sakura. Naruto si ublížene sadol do snehového záveja.
„Mimochodom...čo tu hľadá Pakkun?“ spýtal sa Sasuke.
„No...ehm...Keďže ja mám veľa práce, tak som vyvolal Pakkuna aby vás naučil základy.“ povedal Kakashi.
„PROSÍM???“ vykríkli všetci traja naraz.
„Myslím že tu ma už netreba...“ poznamenal Jiraiya a zmizol skôr než nastala pohroma.
„Hah, veľa šťastia. Ten pes vás naučí špičkovo jazdiť.“ povedal dajaký hlas a už okolo nich prefičali dve indivíduá na prknách. Tými indivíduami myslím Nejiho a Shikamara, koho iného by som tak mohla nazvať? Ale vráťme sa k príbehu.
„By som chcel vidieť vás...“ zamrmlal Sasuke.
„To je otrava...Mali by sme ísť hľadať Hinatu, skôr než sa niekde vyrýpe.“ povedal Shikamaru a ťahal Nejiho za rukáv.
„Čo je s Hinatou?“ spýtal sa Naruto.
„Aaale, dali sme si menší závod a Hinata nás tak predbehla že vôbec netušíme kde je.“ povedal Neji.
„To je otrava...“ dodal Shikamaru.
„To sme už počuli, poď ideme...“ povedal Neji a už si to razili dolu svahom.
„Heh...žeby sa už naučili jazdiť?“ spýtala sa tupo Sakura.
„Nie...Neji, Shikamaru a Hinata sa učili jazdiť už ako malý.“ odpovedal Kakashi.
„A to skade viete?“ opýtal sa Naruto.
„Vtáčikovia o tom čvrlikajú...“ odpovedal.
„Neboli tu Neji a Shikamaru?“ spýtal sa tichý hlas a vedľa Naruta zabrzdila Hinata.
„Jee, ahoj Hin...no práve išli dolu...“ povedal jej Naruto s tým jeho typickým úškrnom.
„V-vďaka...“ poďakovala, celá červená ako reďkovka.
„Oni o chvíľu určite pôjdu hore, myslím že by bolo lepšie keby si ich tu počkala.“ povedal Kakashi.
„Uhm.“ prikývla Hin.
„A na mna šte žabudli?“ zašušlal Pakkun.
„Čo sa mu stalo?“ opýtala sa Hinata.
„Lovil ježkov...“ odpovedal jej Sasuke.
„Ježkov??? Prečo si to neskúsil s krtkami?“ spýtala sa pobavene.
„Kltkovia žmlžli!!!“ odpovedal.
„Zmrzli???“ spýtala sa tentokrát Sakura.
„Aňo, žmlžli...“
„Chudáci...“ uškrnul sa Naruto. Zrazu mu na hlave pristála obrovská snehová guľa.
„Čo dopekla...“ obzrel sa. Jediné čo videl bola ďalšia snehová guľa, ktorá mu pristála na xichte.
„KOHO ZABIJEM!!!“ vykríkol už totálne dopálený Naruto a rukou si odstránil sneh z tváre.
„Ajaj, malér...“ povedal Shikamaru, mimochodom...to bol on.
„SHIKAMARU!!!“ zahučal Naruto a pripravoval si v rukách snehovú guľu na odplatu. Hodil ju do Shikamara, ktorému sa pekne rozpleskla na bunde. O chvíľu sa tam tí dvaja bláznili, snáď horšie než malé decká.
„No to by som do Shikamara nepovedal, že sa vie aj baviť...“ poznamenal Neji, ktorý ich sledoval z bezpečnej vzdialenosti.
„Sú ako malé deti...“ poznamenal Sasuke a pritom ich otrávene sledoval. „Omyl...oni SÚ malé deti...“
„Sasuke POZOR!!!“ zakričal Naruto, no bolo neskoro. Sasuke dostal plný zásah do tváre.
„JA VÁS ZABIJEM!“ vykríkol a zasypal ich paľbou snehových gulí.
„A kto je tu malé decko...“ vzdychol Neji.
„Naruto toto ti nedarujem!“ hučal Sasuke a v ruke držal obrovskú snehovú guľu.
„Pomoc...“ povedal Naruto a schoval sa za Nejiho, ktorý to schytal do brucha.
„NA-RU-TO!!!“ predýchaval zlosť, otočil sa, schmatol Naruta a šľahol ho do najväčšieho záveja. Všetci dostali záchvat smiechu, dokonca aj Kakashi sa pod maskou škeril.
„Čo keby ste sa prestali smiať a pomohli mi?“ naliehal Naruto, ktorému vytŕčala iba hlava.
„Hin, prečo mu nepomôžeš?“ žmurkla na ňu Sakura.
„N-n-no d-d-dobre...“ vykoktala a išla Narutovi na pomoc.
„Vďaka, aspoň jedna dobrá duša.“ poďakoval keď bol vonku zo záveja.
„Mali by sme ísť...“ povedal Neji.
„Prečo? Konečne sa bavím a ty chceš aby sme odišli?“ povedal Shikamaru.
„Vtipkujem...“ zvolal Neji a začal každého bombardovať snehovými guľami. O chvíľu boli všetci biely od hlavy k pätám ale hlavne že sa bavili Smiling
Na druhej strane svahu zatiaľ prebiehala iná zábava.
„Lee, pozorne ma sleduj!“ zvolal Gai a postavil sa do pózy krásneho muža.
„Áno, áno Gai-sensei!“ horel nedočkavosťou Lee.
„Kuchiyose no Jutsu!“ zvolal a vyvolal tú jeho korytnačku a postavil sa jej na pancier.
„Ninkame, počúvaj ma...“ Gai potichu povedal nejaké inštrukcie.
„Ako si želáš...“ povedala korytnačka, schovala sa do panciera, roztočila sa a pustila sa dolu svahom. To musel byť pohľad.
„Juchúúúú!!!“ ozýval sa krik zdola.
Prítomný ľudia len zírali. Okrem Leeho tam boli ešte Tenten, Chouji, Ino a pár jouninov.
„To bola jazda.“ povedal Gai keď vyliezol hore.
„GAI-SENSEI!!! Môžem sa zviesť?“ vyhŕkol Lee.
„No jasne, Lee, čo by som neurobil pre môjho pilného žiaka.“ usmial sa Gai. Viete si predstaviť čo nasledovalo. Po hodinovom objatí začal dávať Gai Leemu inštrukcie ako jazdiť na Ninkame.
„Tu to teda žije...“ ozval sa dakde od lesa hlas.
„Aaaa...Dobrý deň Tsunade.“ pozdravil Gai.
„Vidím že si už Leeho zasvetil do tvojho tajomstva.“ podišla k nim.
„No dá sa povedať...“ odpovedal jej Gai.
„Gai-sensei, môžem sa už spustiť?“ spýtal sa Lee.
„Áno, Lee, môžeš ale nezabudni čo som ti vravel.“ odpovedal mu Gai.
„Jo...“ prikývol a už si to rútil dolu svahom na chrbte Ninkame.
„Ide mu to...“ pochválila ho Tsunade. „Asi sa aj ja spustím...“ uškrnula sa.
„Tsunade-sama? Vy sa chcete spustiť na Gai-senseiovej korytnačke?“ spýtala sa opatrne Tenten.
„Nieeee...ja sa spustím na mojom slimáčikovi!“ uškrnula sa. Všetkým prítomným padla huba na zem.
„Nemyslím že to je...“ začal ju odhovárať Asuma. No to už tam Tsunade nebola. „...nápad.“
„No super, teraz máme na zjazdovke stopu po slimáčom slize...“ afektovala Ino.
„Ino, nepreháňaj.“ schladil ju Chouji.
„Nepreháňaj? Nepreháňaj? Ja nepreháňam však sa na to pozri, tam sa nedá jazdiť.“ hnevala sa.
„Tak poďme na druhú zjazdovku, bože môj.“ zamrmlal Chouji.
„Dobrý nápad.“ ozvalo sa zborovo a všetci sa vybrali na druhú zjazdovku. No to ešte nevedeli čo ich tam čaká. Najprv jedna snehová guľa trafila Ino, potom to schytali aj ostatný.
„Hups...pardon...“ povedali Sakura, Sasuke, Naruto, Neji, Kakashi, Shikamaru a Hinata zborovo.
„PARDON? PARDON? JA VÁS ZABIJEM!!! ZNIČILI STE MI ÚČES!!!“ hučala Ino ako zmyslov zbavená.
„Tak ja ti s tým pomôžem!“ vrčala Tenten.
„Hej, stop, my sme nechceli...POMOOOC!“ hučali.
„Tenten, to mi predsa neurobíš...“ brblal Neji, keď sa k nemu blížila Tenten s rukou plnou snehu.
„Ale áno, urobím...“ uškrnula sa a nasypala mu sneh za golier.
„STUDÍÍÍÍÍÍ!!!“ vyvreskol Neji a začal pobehovať a vytriasať si sneh spoza trička na čom sa Tenten aj ostatný dobre bavili. A v takej nálade pokračovali aj ďalej, až sa z toho stala najväčšia snehová válka na svete a.... na zjazdovke neostalo ani trochu snehu, všetok bol totiž na našich ninjoch.
No a tu by som mohla rozprávanie ukončiť ale je tu ešte jedna udalosť, ktorú vám chcem napísať.
Večer, keď už boli všetci prezlečení do suchého, sa zišli v jedálni na večeru a hlavne na diskotéku, ktorá sa mala konať po tom. Večera prebiehala...hm...v podobnej nálade ako celý deň. Síce nie pri všetkých stoloch, ale našli sa aspoň tri, pri ktorých boli všetci celý od jedla. No a deň zakončili diskotékou. Každý sa bavil v rytme divokej hudby až dokým sa nezačalo všetko triasť a dunieť.
„Čo to je?“ spýtali sa všetci a pribehli k oknu. Tam sa im naskytol nádherný výhľad. Hudba bola taká hlasná že Gamabunta, dopravný prostriedok, ktorý ich dopravil na toto miesto, ináč aj veľká ropuchaa, ju počul a začal si podupkávať...respektíve búrať všetky stromy. Nakoniec, keď už z lesa ostala iba spúšť asi ako v Tatrách po orkáne, rozhodli sa všetci že radšej už sa vrátia späť do Konohy, aby nemuseli platiť škody.

The end Smiling

No ja viem bola to hrôza Sticking out tongue A kritiku vítam

4.72973
Průměr: 4.7 (37 hlasů)

Kategorie:

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele Palantir
Vložil Palantir, Ne, 2021-08-22 16:33 | Ninja už: 5185 dní, Příspěvků: 6230 | Autor je: Moderátor, Editor fóra, Uchazeč o ruku Mizukage

Misia O2: No tak toto bolo svojim spôsobom natoľko sureálne a zmetočné, že si to viem predstaviť iba tak pri už už klasických pokusoch o paródie Akatsuki. Akurát, že Akatsuki v čase písania tejto FF ešte neboli známi, tak to schytali klasické postavy. Každopádne je mi trocha ľúto, že guľovačka zmarila výuuku snowboardingu, keďže s hendikepovaným Pakkunom mohla byť väčšia zábava. Ani jiraya sa veľa neohriach, náhlil sa popracovať na chatárke ... Ja to nebyl

Nové FF: Ďalšie dieťa, Klietka, CSI KONOHA: Sobášny podvod?, Fajka ; aktuálna séria: Krvavá hmla 01 - 03,
ostatné nájdete aj s popismi na - Poviedky značky PALANTIR Smiling Fan-mangy:
To nestihnem; Dnes neumieraj!; Vlasy...

Obrázek uživatele Enii Uchiha
Vložil Enii Uchiha, Pá, 2012-07-27 16:16 | Ninja už: 4351 dní, Příspěvků: 213 | Autor je: Obsluha v Ichiraku

S kľudom tučniaka Laughing out loud výborné Smiling

ZÁKON RELATIVITY
- Politika sama osebe nie je svinstvo, iba jej výsledky...

Politika, pokiaľ ju nerobia ľudia nie je svinstvo, ale vznešená, ťažko pochopiteľná abstraktná veda. Aby ju pochopili aj neposlanci, treba im ju ukazovať na jednoduchých príkladoch zo života. A čo môže byť názornejšie ako svinský rypák v hŕbe hnoja...

Obrázek uživatele Aideilisa
Vložil Aideilisa, Út, 2012-02-28 17:16 | Ninja už: 4473 dní, Příspěvků: 628 | Autor je: Prostý občan

geniální povídky sice jsem čech ale rozuměla sem.. no fakt skvělá povídka a náký momenty jen vtipný ? já se hihnala furt Laughing out loud skvělý

Obrázek uživatele trhs
Vložil trhs, Pá, 2011-12-30 22:01 | Ninja už: 4506 dní, Příspěvků: 12 | Autor je: Prostý občan

„Tenten, to mi predsa neurobíš...“ brblal Neji, keď sa k nemu blížila Tenten s rukou plnou snehu.
„Ale áno, urobím...“ uškrnula sa a nasypala mu sneh za golier.
„STUDÍÍÍÍÍÍ!!!“ vyvreskol Neji a začal pobehovať a vytriasať si sneh spoza trička - to mě dostalo :DDDDD Seš v oblíbenejch. Eye-wink))

Obrázek uživatele něco divnýho
Vložil něco divnýho, So, 2011-12-03 20:17 | Ninja už: 4523 dní, Příspěvků: 444 | Autor je: Pěstitel rýže

chcípám smíchy Laughing out loud Laughing out loud

všichni jste blázni, jen já jsem letadlo^_^

Obrázek uživatele Tatsuri
Vložil Tatsuri, So, 2010-10-02 13:22 | Ninja už: 5274 dní, Příspěvků: 404 | Autor je: Prostý občan

cooooool cooool coooool coooool proste total super!!!
paráda fakt len by sa hodilo dlhšie Laughing out loud
skús pokračovanie alebo také niečo Smiling
kakashi učí ich troch snowboardovať to chce viac ako 1 FF!!!

Hovorí sa: Múdrejší ustúpi.
Ale keby múdrejší vždy ustupovali, svet by patril hlupákom.

Obrázek uživatele ENNUI
Vložil ENNUI, Pá, 2010-06-04 22:31 | Ninja už: 5069 dní, Příspěvků: 2 | Autor je: Prostý občan

Mne sa zdá že hovorí že bol v lese loviť ježkov...“ poznamenal Sasuke.
„A jeden ho napichal.“ uškrnul sa Jiraiya.
„V akom slova zmysle?“ zasmial sa Kakashi.
„Dúfam že nemyslí, na to, na čo si myslím že myslí.“ povedal Naruto.
„Naruto?! Ty aj myslíš?“ podpichla ho Sakura wachachacha! :-DDD suprdupr

Obrázek uživatele sue-chan
Vložil sue-chan, Čt, 2010-04-29 14:36 | Ninja už: 5175 dní, Příspěvků: 159 | Autor je: Prostý občan

Hrôza??? Ani nahodou. Uz len ta predstava celej tej situacie donuti cloveka rehlit sa Laughing out loud. (teda aspon ja som sa smiala cely cas kym som to citala) Ale zajimava predstava ze z Naruta je najlepsi jazdec na vleku z tých troch Smiling

http://www.mugiwara.cz/

Obrázek uživatele Athalien
Vložil Athalien, Ne, 2009-08-23 11:20 | Ninja už: 5398 dní, Příspěvků: 245 | Autor je: Horší než odpad

Laughing out loud Ako v Tatrách... Smiling Prečo rovno, nie, že to bolo v Tatrách? Pravda o kalamite Laughing out loud Správna haluz to bola... Smiling A že Gai a Lee v hodinovom objatí Smiling No koniec so mnou Laughing out loud

Obrázek uživatele -Rock-PrinceSs-
Vložil -Rock-PrinceSs-, Ne, 2009-08-09 20:09 | Ninja už: 5532 dní, Příspěvků: 120 | Autor je: Prostý občan

Náhodou suprový!! xDD

Obrázek uživatele Kikul
Vložil Kikul (bez ověření), Ne, 2009-07-19 18:30 | Ninja už: 19833 dní, Příspěvků: 9609 | Autor je: Prostý občan

Kakashi YES Laughing out loud

Obrázek uživatele Aizen
Vložil Aizen, Ne, 2009-03-15 13:11 | Ninja už: 5577 dní, Příspěvků: 122 | Autor je: Prostý občan

Tak toto nemalo chybu...XD Halúúúúúúúúúúúz

Obrázek uživatele Niigata
Vložil Niigata, So, 2009-01-24 21:32 | Ninja už: 5565 dní, Příspěvků: 149 | Autor je: Prostý občan

boze to je haluzneeeeeeeeeee XD

Obrázek uživatele Ket
Vložil Ket, Čt, 2008-10-23 20:11 | Ninja už: 5675 dní, Příspěvků: 427 | Autor je: Prostý občan

hahahahahahahahahaha - paráda!!!

Obrázek uživatele K.Iwi the Fox
Vložil K.Iwi the Fox, So, 2008-10-04 13:41 | Ninja už: 5734 dní, Příspěvků: 553 | Autor je: Prostý občan

takto ma este nikto nerozosmial Laughing out loud super , len tak dalej , nechapem ako mozes napisat ze je to nuda??? mna skoro mama vyhodila od pc !!!Laughing out loud

Paper is dead without words
Ink idle without a poem
All the world dead without stories
Without love and disarming beauty

Careless realism costs souls
- Nightwish (Imaginaerum), Song of Myself

SPOLEK ŽROUTŮ KNIH!!!

Obrázek uživatele _Ichi_
Vložil _Ichi_, Pá, 2008-08-22 23:11 | Ninja už: 5783 dní, Příspěvků: 25 | Autor je: Prostý občan

pěkný sranda xD

Obrázek uživatele Uchiha Sterethys Yumi
Vložil Uchiha Sterethy..., Po, 2008-07-14 10:49 | Ninja už: 5882 dní, Příspěvků: 470 | Autor je: Prostý občan

Ten Shiki nemal chybu! Ako to ze "až na pár momentov, ktoré sú aspoň trochu vtipné, je táto poviedka fakt o ničom."????!!!! Ako mozes nieco take napisat?

Obrázek uživatele HINATAhyuuga.O_o
Vložil HINATAhyuuga.O_o, Ne, 2008-07-13 11:15 | Ninja už: 5826 dní, Příspěvků: 18 | Autor je: Prostý občan

Wow! Bola to p***l...Ako fakt som sa rehotalaa... Smiling

Obrázek uživatele ajdalenka25
Vložil ajdalenka25, Po, 2008-06-09 23:15 | Ninja už: 6010 dní, Příspěvků: 52 | Autor je: Pěstitel rýže

Smiling JUU OPRAVDU PEKNYY VTIPNY PRIBEH!!!!! MOC PEKNYYYY

"Ta-er al-Sahfer."
"What does that mean?"
"It means "The Canary"."
"If you're so far gone and so irredeemable... then why would they know you by such a beautiful name?"

Obrázek uživatele animeotaku
Vložil animeotaku, Ne, 2008-06-01 12:54 | Ninja už: 5805 dní, Příspěvků: 93 | Autor je: Prostý občan

uzasne to bolo sice kratke ale super..Smiling

Obrázek uživatele Smejeje
Vložil Smejeje (bez ověření), Ne, 2008-05-25 15:31 | Ninja už: 19833 dní, Příspěvků: 9609 | Autor je: Prostý občan

Laughing out loud to bnolo fakt dobre Laughing out loud a usta... ze kratke...Laughing out loud uzasne to bolo

Obrázek uživatele Darkness 4you
Vložil Darkness 4you, Ne, 2008-05-11 18:43 | Ninja už: 5858 dní, Příspěvků: 427 | Autor je: Prostý občan

žjooo to bolo SUPEEEEER:D Laughing out loud Laughing out loud Laughing out loud no nemôžem z toho


Nakŕmit pleas
jo a odporúčam si pozrieť "Trik se špičatým kloboukem" Laughing out loud

Obrázek uživatele Rock lee 11
Vložil Rock lee 11, Pá, 2008-04-04 22:21 | Ninja už: 5921 dní, Příspěvků: 1 | Autor je: Prostý občan

supeeeeeeeeerrrrrr!!!!!!!!!!!!! Sticking out tongue

Obrázek uživatele Lilgaara
Vložil Lilgaara, Čt, 2008-04-03 14:55 | Ninja už: 5892 dní, Příspěvků: 488 | Autor je: Prostý občan

náhodou bylo to docela supr... jenže co mě tam zarazilo jenom taková malá chybička... když se začali koulovat tak na sobě měli pořád přpnutý snowboardy... to znamená že si je museli někdy sundat, ale myslím že to takový chyba neni Smiling

Obrázek uživatele nikon
Vložil nikon, Út, 2008-03-18 09:35 | Ninja už: 6137 dní, Příspěvků: 288 | Autor je: Prostý občan

Prázdniny v Konoze http://www.konoha.cz/?q=node/22761

Obrázek uživatele snowfox
Vložil snowfox, So, 2008-03-08 22:05 | Ninja už: 5899 dní, Příspěvků: 1579 | Autor je: Prostý občan

To je supperr^^

Ale... Envy je stále nejlepší Evil
A máme rádi Obita!!
Výlev jednoho ublíženýho třináctiletýho děcka... aneb proč tu nejsem

Obrázek uživatele naruto x sasuke
Vložil naruto x sasuke, St, 2008-03-05 19:41 | Ninja už: 5905 dní, Příspěvků: 208 | Autor je: Prostý občan

je to super

Obrázek uživatele Merrick
Vložil Merrick, Ne, 2008-02-24 20:41 | Ninja už: 6005 dní, Příspěvků: 142 | Autor je: Prostý občan

Bylo to dobré.

Obrázek uživatele Mon-chan
Vložil Mon-chan, Ne, 2008-02-24 19:34 | Ninja už: 5901 dní, Příspěvků: 461 | Autor je: Prostý občan

Bola to celkom sranda! Skoda, ze taketo nieco nenapadne aj mne...

NYOHOHOHOO~

Obrázek uživatele seia uchiha
Vložil seia uchiha, So, 2008-02-23 19:44 | Ninja už: 5930 dní, Příspěvků: 212 | Autor je: Prostý občan

ty pocuj suchy humor toto rozhodne nebol este teraz sa rehocem ked si predstavim Nejiho ako beha po svahu a vrieska.........proste to bolo uplne supeeeeeeeeeeeeer