manga_preview
Boruto TBV 08

Pátranie po neznámom, časť 8.- To je koniec. Ale koho?

Itachi a Hinata sa rozbehnú za ním. Chvíľu spolu bojujú súbojom dvaja na jedného. Shei-tan sa šikovne uhýba ich útokom a vracia im to. V tom uskočí a uteká do hustého lesa.
„Ako sme predpokladali,“ pousmeje sa Itachi a otočí sa na Sasukeho.
„Sasuke!“
Zmieňovaný kývne hlavou a odíde iným smerom. Itachi a Hinata prenasledujú Shei-tana.
„Podľa tej Juniko by mala o pár metrov byť jaskyňa. Tam to skončíme,“ hovorí počas prenasledovania Itachi.
„Musíme ale dávať pozor. Nesmieme ho stratiť z očí. Potrebujeme ho dostať presne tam, kde chceme. Ináč bude všetko zbytočné. A budeme riskovať životy nás aj Sasukeho.“
Itachi prikývne a pokračujú v prenasledovaní.
Keď konečne prídu na miesto, Shei-tan ostane v pasci. Pred ním je zasnežený vchod do jaskyne, z ktorého vidno iba malú dieru, vedúcu do tmy. Za ním už stoja Itachi a Hinata.
„Je koniec. Nemáš kam utiecť.“
Hinata sa dá do bojovej pozície a vytiahne kunai. Rovnako urobí aj Itachi.
Shei-tan je rozhodený. Nečakal totiž, že sa im podarí zahnať ho do kúta. Vezme dva páry šípov a začne ich po nich strieľať.
Itachi a Hinata uhýbajú na strany a snažia sa vyhýbať ďalším a ďalším šípom.
„Zase tie hlúpe šípy. To je už ohrané. Nič lepšie nemá?“ mumle si pre seba Itachi.
„Itachi, teraz! Vtiahni ho do genjutsu. Použi Mangekyou Sharingan,“ kričí Hinata, kým sa uhýba.
„Si naozaj hlúpa,“ Shei-tan sa pousmeje. „Prečo prezrádzaš? To nie je zábava.“
Shei-tan sa začne pomaly meniť na ľad. Keď už je ako ľadová socha, zozadu k nemu priskočí Sasuke, ktorý sa skrýval za dunou pri jaskyni a čakal na svoju šancu. Vezme do ruky meč a zabodne ho do ľadovej sochy.
Ozve sa výkrik na celý les. Shei-tan sa vráti do svojej podoby a s mečom zabodnutým v hrudi padá na zem. Ležiac vyčerpaný na zemi si utiera krv z úst. Zdvihne hlavu, keď počuje kroky tesne pri ňom. Nad ním stojí Hinata s bratmi Uchihovcami. Sasuke drží v ruke meč, ktorý má krv pozdĺž čepele. Hinata vedľa neho s rukami v bok. Itachi mu vezme luk a zvyšné šípy, ktoré ležia na zemi kus od neho.
„Kto by to bol povedal. Aj legendárny Shei-tan má svoju slabinu,“ povie ironicky.
„Neváľaj sa tu už! Ešte by si zamrzol,“ pridáva sa Sasuke.
Zdrapí ho za kožuch a zdvihne zo zeme.

×××

Hinata sa vracia s Itachim späť do dediny. Okolo nich sa zhromaždí dav ľudí, len čo ich uvidí vychádzať z lesa.
„Legende menom Shei-tan je definitívny koniec. Už nikto nepríde o život. V lese je znova bezpečno,“ vyhlási Hinata.
„Klamstvo!“ ozve sa z davu.
„Tak klamstvo, hej?“ Itachi predstúpi a hodí na zem luk aj so šípmi.
„To ešte nie je dôkaz,“ povie chlapík im známy z podniku, kde sa často zdržiavali.
„Chceš dôkaz?“
Hinata a Itachi odstúpia a pomedzi nich prejde Sasuke. Pred seba strčí zviazaného Shei-tana, ktorý padne na kolená priamo pred dav.
Všetci na neho zhrozene pozerajú a začnú si čosi šepkať.
Zviazaný chlap len ticho sedí, ponížený z prehry s hlavou sklopenou k zemi.

×××

Všetci traja sa po splnenej misii pomaly vracajú do dediny.
„Takže Shei-tan nebol mýtus,“ povie provokačne Hinata, pozerajúc na Itachiho.
„A čo? Každý sa môže pomýliť,“ mykne ľahostajne plecom Itachi.
„Ak čakáš, že sa ti ospravedlní, tak v to nedúfaj,“ povie Sasuke, kráčajúc vedľa nich.
Hinata odute kráča ďalej.
„Kto to vlastne bol? Nejako som to potom všetko prepočula,“ zmení tému.
„Bol to ten chlapíka, o ktorom ti hovorila tá žena,“ pokračuje Itachi. „Bývalý nukenin z dediny. Ostatne nám to vtedy aj sám povedal. A jeho pravé meno je Yoshiaki.“
„Už je to jedno. Misia je splnená a ten chlap sedí. Trest ho neminie,“ povie Sasuke a pozerá na bránu Konohy, ku ktorej sa približujú.

Poznámky: 

Tak a je tu posledný diel série. Legendy menom Shei- tan je nadobro koniec. Naši hrdinovia úspešne dokončili misiu.
Dúfam že sa vám moja séria páčila. A dúfam, že si prečítate aj ďalšiu ktorú práve chystám Eye-wink

5
Průměr: 5 (1 hlas)

Kategorie:

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele Senpai-sama
Vložil Senpai-sama, St, 2019-09-11 22:11 | Ninja už: 2676 dní, Příspěvků: 3002 | Autor je: Metař Gaarova písku

Pekne si napísala a nenašla som žiadnu chybu Kakashi YES Je fakt, že si to napísala stručne. Nejako som nepochopila, v čom bola Shei-tanova slabina Sad Bol tam dajaký okamih, kým sa premenil na ľadovú sochu, tak bol ešte zraniteľný? Sasuke použil svoj slávny meč Kusanagi? Puzzled Hlavne, že naši prežili misiu a svet si môže vydýchnuť, keďže je o jedného zloducha menej Smiling Rozhodne to bola veľmi zaujímavá séria svojím námetom a hviezdnym obsadením Wow, tak tohle je vážně krutě hustý!! Určite budem vyčakúvať, čo ďalšie vymyslíš Jump!

Obrázek uživatele Uzumaki clan
Vložil Uzumaki clan, St, 2019-09-11 22:48 | Ninja už: 2188 dní, Příspěvků: 573 | Autor je: Leeho závaží

Chyby tam nie sú vďaka Rahzel (Arigato Prosím/promiň.)
Pre budúcnosť sa budem snažiť sériovky trochu viac po naťahovať, čestné slovo Kakashi YES

Obrázek uživatele Rahzel
Vložil Rahzel, St, 2019-09-11 23:41 | Ninja už: 2316 dní, Příspěvků: 745 | Autor je: Student Akademie

Aku// Našly se nějaké čárky, ale jinak pohoda, vážně je s betou vidět zlepšení Smiling

Obrázek uživatele Akumakirei
Vložil Akumakirei, St, 2019-09-11 18:22 | Ninja už: 5638 dní, Příspěvků: 2348 | Autor je: Editor všeho, Editor FF, Prostý občan

Bídákova tyranie konečně skončila a je velmi dobře, že skončila, naši tři hrdinové zachránili situaci, jen se mi to bohužel zdá krátké - nejen příběhově, ale také rozsahem, ta stránečka je opravdu málo, příští série ať to má delší Eye-wink. Čekala jsem alespoň nějaký soud se zločincem, reakce vesničanů na jeho polapení... získalo by to na atmosféře. Škoda, že jsme se ničeho takového nedočkali, zasloužil by si to.

.Seznam FF, Poslední FF: Šampioni těžké váhy | Na kočku a na myš | Rozkaz zněl jasně | Bohům padají z talířů drobky
. • V noci jsou všechny kočky černé.
.Some days, some nights...

Obrázek uživatele Uzumaki clan
Vložil Uzumaki clan, St, 2019-09-11 22:43 | Ninja už: 2188 dní, Příspěvků: 573 | Autor je: Leeho závaží

Bola to moja prvá sériová takže pre budúcnosť sa určite zlepší. Ďalší príbeh bude totiž inšpirovaný jednou zaujímavou knižkou ktorú som nedávno dočítala Eye-wink

Obrázek uživatele Rahzel
Vložil Rahzel, St, 2019-09-11 20:42 | Ninja už: 2316 dní, Příspěvků: 745 | Autor je: Student Akademie

Shei-tan bol vykreslený celkom zaujímavo a mal za sebou rozhodnutie, ktoré nebolo jednoznačne len jeho vinou. Tiež som dúfala, že naši traja hrdinovia ho nedostanú len do pút.