manga_preview
Boruto TBV 08

Piata veľká vojna ninjov 7. časť

"Ešte predtým... než pôjdeme nájsť Kakashiho, vám musím povedať o tom, čo sa vlastne odohralo v tej jaskyni," zhlboka sa nadýchol. "Sasuke sa snaží začať piatu vojnu ninjov," naprázdno prehltol.
"Naruto! Ty idiot! To si nám mal povedať hneď, ako si sa to dozvedel! Toto je vážne..." rozčuľovala sa Sakura aj napriek jej stavu.
"Ja viem... prepáč."
"To už je teraz jedno. Dôležité je nájsť Kakashiho. Nevie niekto, kde by mohol byť?"
"Keď sa premiestnim do bijuu módu, nájdem ho behom chvíľky. Sakura, zvládneš to sama?"
"Uhm..." odpovedala. Avšak hneď ako ju Naruto opatrne pustil, jej nos hľadal zem. Sai zničenú Sakuru chytil a podoprel ju. Naruto žiaril ako slnko. Vlasy mu lietali na všetky strany, aj keď vonku nefúkal vietor. To isté sa ďialo aj s jeho dlhým, niekde roztrhaným plášťom. Rozbehol sa dopredu. Sai, pretože podopieral Sakuru, šiel pomalšie.
"Je pri obchode s dangom." Rozbehol sa ďalej. Za chvíľu zmizol z dohľadu.
Keď sa Sai aj Sakura konečne dostali ku obchodu s dangom, Naruto už stál pred Kakashim a kričal. Nebolo mu takmer nič rozumieť.
"Upokoj sa, Naruto," slabím hlasom zamumlal jeho sensei. Naruto zrušil svoj bijuu mód.
"Teraz mi ešte raz povedz, čo sa stalo."
Naruto sa zhlboka nadýchol.
"Keď sme boli na poslednej misii, odohralo sa niečo dôležité. Objavili sa tam Akatsuki. Teda, dvaja členovia. Tuším, prvý sa volal Deidara a ten druhý Sasori."
"Deidara a... Sasori..."
"Sasori sa so mnou chcel rozprávať a povedal mi to..."
"Čo?"
"Sasuke sa chystá vyhlásiť piatu vojnu ninjov." Naruto sa pri vysvetľovaní zadýchal. Kakashi ostal prekvapený. Táto informácia ho zarazila natoľko, že sa musel oprieť o žltú stenu za ním. Nevenoval pozornosť ani Saiovi, ani Narutovi a ani udalosťou poznačenej Sakure. Hľadel na drobné rúžové lístky, ktoré opadávali zo stromov pár metrov pred ním. Premýšľal, čo povie. Má ich upokojiť? Poďakovať, že prišli práve za ním s takou dôležitou správou? Snažil sa zachovať si chladnú hlavu. Má vôbec zmysel niečo hovoriť?
"Musím ísť za Hokage-sama."
"Počkajte..." natiahol za ním ruku Naruto. "To ešte nieje všetko..."
"To nieje všetko?!" So strachom v hlase zahuhňal Kakashi pre seba.
"No dobre... ale s kým chce Sasuke bojovať?"
"Mám dojem, že Sasuke chytá ľudí do svojho genjutsu, aby z nich vytvoril svoju armádu," prehovorila po dlhom čase Sakura. "Snažil sa to použiť aj na Naruta, ale..."
"...ale Sakura-chan ma zachránila," pridal sa Naruto.
"Budú s ním bojovať aj Akatsuki?"
"To je to najdôležitejšie. Vravel som, že to Akatsuki nám povedali o Sasukeho pláne. Sasori ma poprosil... teda... on chce... on aj..." z Naruta to išlo ako z chlpatej deky.
"Hovor, Naruto!" okríkla ho Sakura.
"Akatsuki chcú bojovať proti Sasukemu s nami... teda to znamená, že sú na našej strane." Tieto novinky Sakura aj Sai teraz počuli po prvý krát. Jediné čo im predtým Naruto povedal, bolo o piatej vojne ninjov.
"Mám to povedať Tsunade. Zajtra bude Sasori presne o polnoci čakať na mieste, kde sme sa stretli. Ak neprídem, znamená to, že odmietla."
"Hneď musíme ísť za ňou!"
"Spomenul som, že to bude problém... je tiež pod vplyvom Sasukeho techniky."
Kakashi všetky tieto správy pobral len veľmi tažko.
"Kakashi-sensei! Vy máte Sharingan! Mali by ste tú techniku veďieť zrušiť."
"Obávam sa, že to nepôjde. Sasukeho Sharingan je na úplne inej úrovni ako ten môj. Ja niesom člen Uchiha klanu. A hlavne teraz keď..." odmlčal sa Kakashi a jeho pohľad spočinul na sakurách.
"Tak ako pomôžeme Tsunade?!" naliehal Naruto.
"Myslím, že existuje jedna osoba, ktorá by to zvládla."
"Naozaj?! A kde ju nájdeme?"
"Nachádza sa na hraniciach zeme Ohňa a Blesku."
"A on má Sharingan?!"
"Nie, má o mnoho silnejšie techniky."
Krátke ticho prerušil až Naruto s ďalšou otázkou.
"Ale ja sa mám so Sasorim stretnúť už túto polnoc. Ako sa do zeme Blesku dostaneme za tak krátku dobu?"
"Hm...? O to sa postarám ja," vyhlásil Sai a štetcom vo vzduchu nakreslil akýsi útvar.
"Mali by sme vyraziť čo najskôr. Choďte všetci domov a zbaľte si nejaké veci. Máte dvadsať minút. Stretneme sa pred hlavnou bránou."
Tieto slová Narutovi pripomenuli časi, keď bol ešte tím sedem pohromade. Ako sa neustále hádal so Sasukem. Chuuninské skúšky a bohužiaľ aj deň, keď sa to všetko pokazilo. Medzitým Kakashi zmizol. Sakura sa opierala o stenu, aby nestratila rovnováhu a nespadla.
"Kage Bunshin no jutsu!"
"Naruto, čo to..."
"Môj klon ťa odprevadí domov," usmial sa a spolu so Saiom odišiel. Ich cesty sa nakoniec rozdelili.
"Znova. A znova a znova! Neustále! Vždy sa nechám zachraňovať. Aj keď sú to len drobnosti. Nič nezvládnem sama... Ďakujem..." hovorila si v hlave, aby ju Narutov klon nepočul, zatiaľčo sa opierala o jeho rameno.
Prišli ku jej domu. Naruto jej ešte pomohol prekonať poslednú prekážku... schody. Otvorila dvere do jej izby. Jediné, čo Naruto stihol zazrieť, bola stará fotka týmu sedem. Hneď potom zmizol v oblaku dymu. Sakura ho udrela do brucha. Nenapadol jej iný spôsob, ako odvolať klon. Zbalila si len to najdôležitejšie. Ľahla si na posteľ a až do chvíle kým musela odísť, hľadela na biely strop.

***

Narutovi sa noha zavadila do starého dreva jeho schodov. Vytiahol ju, a tak odlomil ďalší kúsok. Bolo mu jedno, čo si zoberie na cestu. Zaujímala ho len tá osoba, krorá vie prelomiť Sasukeho genjutsu. Chvíľu len tak sedel na posteli. Nevedel, čo má robiť. Na balenie ani len nepomyslel. Mal ešte desať minút. Rozhodol sa skontrolovať si ninja zbrane. Mal spolu šesť shurikenov, štyri kunaie a tri výbušné lístky.
Na jeho stole bola položená fotka tímu sedem. Nevedel, prečo ju ešte stále má, jednoducho, nedokáže sa s ňou rozlúčiť. Táto fotografia má miesto aj v Sakurinom srdci. Odvrátil zrak a prekrútil očami.
"Chcel by som vedieť, či si na ten deň pamätáš, Sasuke..." Na jeho tvári sa objavil slabí, ale úprimný úsmev. "Keď sme sa fotili... ty si mi začal nadávať a provokovať ma. Ja som to samozrejme nenechal tak!" pousmial sa ešte viac. "Aká bola Sakura štastná, že bude mať fotku so Sasukem Uchihov." Uvedomil si, kam smeruje jeho monológ, tak sa odmlčal. Zobral si zo zeme prázdny vak a šiel ku hlavnej bráne, kde už čakal Sai. Naruto si myslel, že tam bude prvý on, predsa mal ešte šesť minút, no Sai ho predbehol.
Za chvíľu sa objavil aj Kakashi. Držal vo svojom náručí Tsunade. Nebola pri zmysloch. Naruto predpokladal, že na ňu Kakashi použil genjutsu. Následne prišla aj Sakura, ktorá stále pomerne viditeľne krívala.
"Môžme vyraziť?" prikývli. Aj Naruto, ktorý nebol vôbec pripravený.
Sai si z chrbta zložil priemerne veľký zvitok a začal naň kresliť.

Poznámky: 

No, po dlhšom čase je tu ďalší diel. Už siedma časť tejto série s ktorou to ide dole vodou.
Tak ten kto sa rozhodne si prečítať môj výtvor, tak dúfam že sa bude pokračovanie páčiť.

4.5
Průměr: 4.5 (2 hlasů)

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele Senpai-sama
Vložil Senpai-sama, St, 2019-09-11 22:43 | Ninja už: 2679 dní, Příspěvků: 3004 | Autor je: Metař Gaarova písku

Naruto konečne informoval svojich parťákov, čo mu povedali Deidara a Sasori. Jeho schopnosti s rôznymi módmi, ktoré ovláda sú obdivuhodné Wow, tak tohle je vážně krutě hustý!! Sláva, že Kakaši, aj keď nevie sám situáciu riešiť, tak pozná niekoho, kto to dokáže Jump! Som zvedavá aj ja, aké eso vytiahneš s rukáva Mrk Chudák Sakura je riadne doriadená, ale na na frfotanie má síl vždy dosť hihihi Nezdá sa mi, žeby séria išla dolu vodou, ja si ju vždy rada prečítam Tee-hee


Nenechaj sa odradiť blbými pocitmi a teším sa na pokračovanie, vďaka ti Ino ti gratuluje!

Obrázek uživatele Suiget_su
Vložil Suiget_su, Čt, 2019-09-12 15:42 | Ninja už: 1741 dní, Příspěvků: 73 | Autor je: Recepční v lázních

Ďakujem Ino ti gratuluje!

Kto nepoznal bolesť nikdy nedokáže pochopiť pravý mier.(Pain

Ako člen Akatsuki by si nemal toľko hovoriť ale byť skôr cool. Pretože byť cool je umenie.(Deidara)

Ochránim svojich priateľov bez ohľadu na to akú bolesť si budem musieť vytrpieť. (Pain)

Obrázek uživatele Akumakirei
Vložil Akumakirei, St, 2019-09-11 18:12 | Ninja už: 5641 dní, Příspěvků: 2348 | Autor je: Editor všeho, Editor FF, Prostý občan

Jsem věru zvědavá, kdo je ona tajemná osoba, která dokáže zrušit Sasukeho techniku, s níž si ani Kakashi neporadí. Tak snad doletí včas a všechno stihnou Smiling

.Seznam FF, Poslední FF: Šampioni těžké váhy | Na kočku a na myš | Rozkaz zněl jasně | Bohům padají z talířů drobky
. • V noci jsou všechny kočky černé.
.Some days, some nights...

Obrázek uživatele Suiget_su
Vložil Suiget_su, St, 2019-09-11 20:40 | Ninja už: 1741 dní, Příspěvků: 73 | Autor je: Recepční v lázních

No, uvidíme... Smiling

Kto nepoznal bolesť nikdy nedokáže pochopiť pravý mier.(Pain

Ako člen Akatsuki by si nemal toľko hovoriť ale byť skôr cool. Pretože byť cool je umenie.(Deidara)

Ochránim svojich priateľov bez ohľadu na to akú bolesť si budem musieť vytrpieť. (Pain)