manga_preview
Boruto TBV 09

Piata veľká vojna ninjov 6. časť

Naruto nechápal, čo po ňom Sakura chce. "Pre teba urobím čokoľvek, Sakura-chan." Nahol hlavu do ľavej strany a usmial sa.
Ona chcela niečo povedať, ale plač a slzy jej to nedovolili. Naruto len čakal na odpoveď.
Zhlboka sa nadýchla a snažila sa pokojne rozprávať.

***

Sasuke sa opieral o ošúchanú stenu pri Ichiraku rámen.
Čakal na Naruta. Jeho traja spoločníci vykukovali spoza stromu pár metrov pred Sasukem a nervózne, zároveň nedočkavo, hľadali ich cieľ.
"Sasuke," povedal Naruto pokojným hlasom.
Sasuke sa prebral zo zamyslenia. Uškrnul sa a odstúpil od steny.
"Popravde, nečakal som, že prídeš," pokračoval.
"Chcel som sa len porozprávať. Ale tu to nepôjde." Vytiahol z vrecka kunai, ktorý následne hodil na strom oproti. Naruto následoval Sasukeho a rozmýšľal, ako by mal začať rozhovor.
Sasuke ho však predbehol. "Všimol si si to?"
Naruto nechápal jeho otázku.
"To, ako sa Sakura zmenila." Táto téma nemala nič spoločné s tým, čo Sasuke plánuje. Nejako predsa začať musel. Napriek tomu si to všímal čím ďalej tým viac.
Naruto si zmenu nevšimol. Sakura ho mláťi stále rovnako.
"Nevšimol som si žiadny rozdieľ," prehlásil a nervózne sa usmial.
"Možno máš pravdu," konštatoval Sasuke, aj keď nebol úplne pri zmysloch.
Od doby, čo sa Sasuke vrátil, sa s ním Naruto skoro vôbec nerozprával. Aj keď mal milión otázok, ktoré mu vŕtali v hlave každý deň. Chcel sa ho spýtať, ako zabil Orochimara. Ako sa spoznal s jeho priateľmi. Teda, ak sa im tak dá hovoriť. Zaujímalo ho aj to, čo sa stalo medzi ním a Itachim. Aj keď mu už časť povedal Sasori, on chcel počuť celý ten príbeh od svojho priateľa. Všetky tieto otázky by sa dali odložiť. Najviac chcel poznať odpoveď na tú jedinú otázku, ktorá mu nedala spať. Myslí úprimne svoj návrat do dediny?
Rozhodol sa získať odpoveď. Aj keby ho mal Sasuke zmláťiť, vynadať mu, nemohol to v sebe naďalej dusiť.
"Hej! Sasuke," zamumlal. "Dúfam, že sa neurazíš potom, čo sa ťa niečo opýtam. Ak áno, tak mi prosím odpusť."
Naruto bol zvyknutý jednať s ľuďmi narovinu. So Sasukem to bolo iné. Hlavne teraz. Pozbieral posledné kúsky odvahy a začal: "Myslíš svoj návrat do dediny úplne... úprimne? Sasuke..."
Nemalo zmysel mu odpovedať. Nič by tým nezachránil. Potom si uvedomil, že Naruto na odpoveď príde už za malú chvíľu. Preto sa rozhodol naďalej nečakať. Zastavil v strede kamennej cesty. Zatvoril oči, a keď ich znovu otvoril, boli podliate krvov. Boli červeno-čierne, plné nenávisti. Naruta pri pohľade do nich striaslo.
"Teraz budeš robiť, čo ti poviem." Tesne za tým, ako Sasuke dokončil vetu, sa Naruto zmenil na oblak dymu.
"Kage Bunshin?!" zhrozil sa.
"Mala si pravdu, Sakura-chan," ozval sa za Sasukem hlas, ktorý veľmi dobre poznal.
"Ako si..." pomaly sa otočil. Zbadal Sakuru a Naruta.
Sakura tam stála ako ovalená. Bola tesne pred zrútením. Rukou si utierala slzy, ktoré neustále pribúdali. Nakoniec to vzdala.
"Ako si to vedel?!"
"To Sakura."
"Ako to myslíš?"
"Kôli nej teraz niesom chytený v tvojom genjutsu."
Ani jeden z nich nepredpokladal, že Sakura prehovorí. Preto ich prekvapilo, keď začala plynule rozprávať. Jej hlas sa takmer vôbec netriasol.
"Tušila som, že niečo plánuješ... Sasuke. Už od začiatku som to tušila! A teraz viem, že som celý ten čas mala pravdu." Na moment sa zastavila. Bála sa, že ak znovu prehovorí, začne sa jej triasť hlas. "Snažila som sa ti veriť, Sasuke, ale aj tak som na teba dávala pozor. Potom, čo som sa dozvedela o tvojom stretnutí s Narutom, som ho o niečo požiadala..."
"Požiadala?"
"Chcela som, aby namiesto pravého Naruta išiel jeho tieňový klon. Ak by si sa mu rozhodol ublížiť. Bolo šťastie, že ma poslúchol. Pretože teraz by mohol byť v tvojom genjutsu!" Tentokrát si bola istá, že svoje slzy naďalej neudrží. "Povedz mi prečo! Prečo toto celé robíš?"
Ironicky sa pousmial.
"Prečo? To je jednoduché. Tak jednoduché, že aj taká chudera ako si ty, Sakura, by to pochopila."
Tieto slová ju zaboleli.
"Hodlám vybudovať nový svet. Svet, ktorému budem vládnuť. Pomocou svojich nových, silných očných technýk, oživím svoj klan. Predovšetkým svojho brata Itachiho. Nebojte sa, plán zničiť Listovú ešte nepadol."
"Ty..."
"Čoskoro sa uvidíme... Naruto, Sakura." Svojou časopriestorovou technikou sa premiestnil nevedno kde. Obaja vedeli, že nemá zmysel ho hľadať. Zmizol spolu s tými tromi.
"Sakura! Sakura! Hej, Sakura!" Narutov hlas v Sakurinej hlave čím ďalej tým viac sílil. Čiastočne ju prebral tvrdý dopad na studenú, kamennú zem. Nevládala sa postaviť. Naruto naďalej kričal jej meno a silno ňou triasol. Ucítila bolesť v pravej dlani. Pozrela sa na ňu. Bol v nej zapíchnutý kunai. Vďaka bolesti v pravej ruke sa spamätávala. Cítila, ako jej niekto podoprel hlavu. Bol to Naruto. Pomohol jej sadnúť a jej sa znova začal rozostrovať zrak. Spočinul na Narutovom vystrašenom výraze. Po chvíli Sakura nabudla vedomie.
"Prepáč, Sakura-chan... nešlo to inak."
Uvedomila si, že sa jej ospravedlňuje za kunai v ruke. Tú bolesť prestávala vnímať.
"To je v poriadku. Vlastne ti ďakujem."
Naruta to prekvapilo. Čakal jednu z jej prehnaných reakcií ako ho začne biť po hlave. Ale ona to naopak zobrala s kľudom. Ešte mu aj poďakovala.
"Mali by sme ísť za Tsunade," navrhol Naruto.
"To nepôjde," oznámil Sai, keď zoskočil zo stromu.
"Videl..."
"Som to celé. Nemyslite si, že Sasukeho pôjdete zastaviť sami. Sme v tom spoločne. Ako tým sedem."
Naruto sa pousmial. Sakura nereagovala. Snažila sa postaviť na nohy. Nedarilo sa jej to. Naruto ju chytil za ruku a následne si ju omotal okolo krku.
"Ako to myslíš, že to nepôjde?"
"Ak sa nemýlim, Tsunade je v Sasukeho genjutsu tiež."
"To snáď," pískla Sakura.
"V tom prípade nájdeme Kakashiho."
Sakura rozmýšľala, ako je Naruto silný. Práve sa dozvedel, že jeho najlepší priateľ sa chystá zničiť svet, a on to prekoná za pár minút. Nie, že by mu na Sasukem nezáležalo. Práve naopak. Zo všetkých síl sa ho bude snažiť zastaviť a pomôcť mu. A ešte sa snaží uamievať.
"Zatiaľčo ja neviem ani chodiť. Nemôžem sa neustále spoliehať na Naruta. Snažím sa ich dohnať, aj Naruta aj Sasukeho. Ale zatiaľčo ja sa posuniem o jeden zbabelý krok dopredu, oni ich ujdú sto. Nechcem byť celý život pozadu. Nechcem, aby ma museli ochraňovať."

Poznámky: 

Na poslednú chvíľu Kakashi ^_^
Uhm...neviem čo dodať.
Asi len, dúfam že tým ktorý sa rozhodli príbeh čítať, sa páčil (poprípade sa bude páčiť ak patríte ku skupinke ľudí ako som ja, že si najprv prečítam poznámky a až potom príbeh. Alebo som jediná? hihihi)

5
Průměr: 5 (1 hlas)

Kategorie:

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele Akumakirei
Vložil Akumakirei, Po, 2019-09-02 17:18 | Ninja už: 5647 dní, Příspěvků: 2348 | Autor je: Editor všeho, Editor FF, Prostý občan

Sasuke se vybarvuje. Překvapilo mě, že Naruto poslechl Sakuru, a pobavilo, jak přemýšlel o její změně. Naruto si zmenu nevšimol. Sakura ho mláťi stále rovnako. Laughing out loud Sakura si začala uvědomovat, jak těm dvěma nestačí, tak snad začne víc trénovat a méně mlátit Naruta Smiling

.Seznam FF, Poslední FF: Šampioni těžké váhy | Na kočku a na myš | Rozkaz zněl jasně | Bohům padají z talířů drobky
. • V noci jsou všechny kočky černé.
.Some days, some nights...