manga_preview
Boruto TBV 09

Piata veľká vojna ninjov 5. časť

Spoza jedného zo stromov sa vynoril blondiačik. Čierny plášť s červenými obláčikmi povieval vo vetre. Z opačnej strany stromu o niečo neskôr vykukol nízky muž. Alebo to nebol muž? Je to vôbec človek? Pohyboval sa veľmi pomaly. Naruto aj Sasuke venovali svoju pozornosť mladému chlapcovi. Ostatní hľadeli na "tú vec" so zvláštnym vzhľadom.
"Akatsuki," zamumlal Sasuke.
"To si ty! Ten čo minule napadol Konohu!" ukázal Naruto rozzúrene prstom na Deidaru.
"Je to moje umenie!" skríkol a usmial sa.
"Je to umenie, pretože umenie je výbuch!"
"Deidara! Ty o tom nič nevieš! Umenie je niečo krásne, čo vydrží večnosť. Umenie sú moje ľudské bábky!" hádal sa Deidarov spoločník.
"Nie! Nie! To vy o umení nič neviete, Sasori no Danna."
"Deidara a Sasori...to je už..."
"Máš pravdu Sasuke-kun. To je už doba, čo si opustil Akatsuki," odvrátil od spoločníka zrak Deidara.
"Sasuke-kun, ako to myslí?" spýtala sa Sakura.
"Prišli ste ma prehovárať, aby som sa vrátil?!"
"O to tu nejde," hrubým hlasom zahrmel Sasori.
"Tak čo tu chcete?!"
"Prišli sme sa porozprávať s Narutom."
"To žiaľ nie je možné. My teraz máme misiu..."
"...v Čajovej zemi. Viem, viem."
"Útok Akatsuki? Čo by sme asi chceli z Čajovej zeme? Len sme vás tu chceli dostať. Predovšetkým teba, Na-
ruto."
"Takže na Čajovú zem neútočíte?" s nádejou v hlase im do rozhovoru skočila Sakura.
"No, je tam Hidan, takže si nie som úplne..."
"Hej!" zreval Sasori, aby umlčal Deidaru.
"Nie, neútočíme. Tak čo Naruto, vypočuješ si ma?"
"Naruto..."
"To bude dobré Sakura-chan. Potrebujem vedieť, o čo ide. Dobre, pôjdem s vami."
"Ty tu zostaň Deidara!"
"No hej furt!"
Sakura premýšľala nad možnosťou úteku. Potom si však uvedomila, že Deidara je možno na úrovni Jonina. Ak by sa snažila niečo podniknúť, zastavil by ju. Vedela, že nemá problém človeka aj zabiť. Preto zostala stáť na mieste.
Sasuke vyzeral nervózne. On, Karin, Suigetsu aj Juugo sa kedysi ku Akatsuki pridali. Je možné, že o ich pláne vedia a chcú o ňom povedať aj Narutovi.
"Hej, Deidara!"
"Hmmmm."
"O čo vám ide?" rozhodol sa to poistiť Sasuke.
***
Naruto a Sasori vošli do kamennej jaskyne.
"Uzumaki Naruto," hrubým hlasom povedal Sasori. Potom pokračoval: "Vieš o Sasukeho členstve v Akatsuki? Bolo to už dávnejšie, ale aj tak sme sa o ňom niečo dozvedeli. Tak ja pôjdem rovno k veci. Potom ako zabil svojho brata Itachiho, sa dozvedel krutú pravdu. Zistil, že sa Itachi obetoval pre dobro svojej dediny. Preto chcel zničiť Konohu. Sasuke ju nenávidí kvôli tomu, akú bolesť a utrpenie Itachimu spôsobila. Čo je ešte horšie, vyhlási piatu veľkú vojnu ninjov."
"Piatu veľkú...vojnu ninjov..." spamätával sa Naruto.
"Prečo ste nás prišli varovať? Nechcete tú vojnu tiež?"
"To nie. Popravde, Akatsuki chcú bojovať s vami. S piatimi veľkými národmi. Aj keď ja osobne nevidím
dôvod, prečo by ste nám mali veriť, požiadať vás o to, bo-la naša misia. Ak už sa Konoha rozhodne akokoľvek, my chceme Sasukeho zastaviť."
"Ja by som veľmi rád súhlasil, ale to je už na bábi Tsunade."
"Myslíš Hokageho?"
"Ehm...áno."
"Naruto, povedz jej o tom. Potom za mnou príď a informuj ma. Zajtra presne o polnoci, budem čakať na tomto mieste. Ak sa do toho času neukážeš, znamená
to, že odmietla." Sasori odkráčal z jaskyne. Pred ňou už čakal Deidara, ktorý sedel na veľkom vtákovi.
Naruto sa rozbehol za ostatnými. Z diaľky videl len Sakuru a Saia.
"Kde sú ostatní?"
"Odišli," pípla Sakura.
"Späť do dediny?"
"Pravdepodobne," dodal Sai
"Čo ti Sasori povedal?" nervózne čakala na odpoveď.
"Asi bude lepšie, keď vám to poviem nad miskou dobrého rámenu." Táto veta Sakuru zneistila ešte viac.
Naruto celú cestu späť premýšľal, ako to oznámi Tsunade. Niekedy by býval vtrhol do kancelárie a vychrlil to na ňu. Teraz to bolo iné. Práve zistil, že piata vojna ninjov je za dverami. Bude musieť znovu bojovať so Sasukem. Snažil sa nemyslieť na všetky tie obete pred rokom a pol. To isté sa odohrá aj teraz. Možno stratí svojich priateľov. Ale to hlavné, prečo sa Naruto trápil, bola otázka, kto bude bojovať spolu so Sasukem? Suigetsu, Karin a Juugo? Tí štyria proti piatim veľkým národom, plus ninjom z Akatsuki, nezmôžu nič. Je možné, že päť veľkých národov budú chcieť Sasukeho zabiť. "To ja ale nedopustím. Aj keď Sasuke napáchal toľko škody, je to môj priateľ. Stále blúdi v temnotách. Ale ja ho zachránim. Ak ublížia môjmu najlepšiemu priateľovi, nikdy im to neodpustím!"
Z jeho vnútorného monológu ho prebral Sai.
"Zbytok cesty pôjdeme letecky." Vytiahol zvitok a štetec. O chvíľu všetci traja stáli pred hlavnou bránou.
Naruto sa rozbehol dopredu.
"Naruto! Počkaj! Najprv si nám mal povedať, čo ti Sasori povedal," kričala Sakura.
"Viem, ale toto je dôležité..."
"Naruto..." pribehla za ním.
"Ty, ja a Sai sme spolu v jednom tíme, jasné?! Či už sa ti to páči alebo nie, musíš nám dôverovať. To, čo sa chystáš urobiť, má niečo spoločné so Sasukem, mám pravdu?"
"Áno..." potichu zamumlal a otočil sa ku Sakure a Saiovi.
"Preto chcem vedieť, čo sa stalo."
"Dobre...mám sa teraz stretnúť so Sasukem." Sakura zostala stáť ako obarená. Nezmohla sa ani udrieť Naruta.
"Prečo si nám niečo také nepovedal?!" vyzerala vystrašene a zároveň, akoby sa mala rozplakať. Ostala stáť na kamennom chodníku pár metrov za bránou. Sai sa do ich rozhovoru nechcel zapájať. Veril, že Sakura to vyrieší svojim vlastným spôsobom.
"K-kde sa máte stretnúť?..." vysúkala zo seba.
"Pred Ichiraku rámen."
"N-naruto...urobíš pre mňa niečo?" zadržovala slzy.

Poznámky: 

Táto časť sa trochu zdržala, ale prišla.
Neviem či sa mi to len zdá alebo to tak skutočne je, príde mi že táto časť zatiaľ príbeh posunula najviac. Kakashi ^_^

5
Průměr: 5 (1 hlas)

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele Suiget_su
Vložil Suiget_su, So, 2019-08-24 21:22 | Ninja už: 1747 dní, Příspěvků: 73 | Autor je: Recepční v lázních

Ďakujem za chyby Ino ti gratuluje! .
Dúfam, že som všetky správne opravila. Musím povedať, že sa teším na písanie pokračovania. Jump! Sama neviem ako to bude pokračovať.

Kto nepoznal bolesť nikdy nedokáže pochopiť pravý mier.(Pain

Ako člen Akatsuki by si nemal toľko hovoriť ale byť skôr cool. Pretože byť cool je umenie.(Deidara)

Ochránim svojich priateľov bez ohľadu na to akú bolesť si budem musieť vytrpieť. (Pain)

Obrázek uživatele Senpai-sama
Vložil Senpai-sama, So, 2019-08-24 20:34 | Ninja už: 2685 dní, Příspěvků: 3010 | Autor je: Metař Gaarova písku

Tak predsa sa dostavilo umelecké duo v permanentnom názorovom spore, čo je umenie - Deidara a Sasori Wow, tak tohle je vážně krutě hustý!! Sasuke ich príchodom nie je nadšený a ešte, keď sa chcú porozprávať s Narutom. Sasori si zobral Naruta na pohovor a Sakura zas nevie, čo má robiť, našťastie sa rozhodla nekonať nič Jump! Sasori povie Narutovi o Sasukeho prežívaní a vyzradí jeho plán o ďalšej vojne, s ktorou oni nesúhlasia. Nuž, Akacuki sú obyčajne vždy dobre informovaní a Sasori je známy, že má svojich špeciálnych špicľov. Ooo, dokonca žiada Naruta, aby všetko povedal Cunade a Akacuki chcú spolupracovať Wow, tak tohle je vážně krutě hustý!! Hmhm, Sasuke a spol. odišli, akurát ostala zmätená Sakura so Saiom. Naruto zas v sebe bojuje, čo so Sasukem, ten je ním fakt posadnutý Ehh... jasně... hehe... Koho si Sasan pozve na pomoc? Však jeho tím nemôže zvládnuť takú presilu Puzzled Prepánajána, čo zas Sakura od Naruta chce? Tie jej slzy sú ozaj deprimujúce a otravné Bad Máš pravdu, príbeh sa pohol Kakashi YES Páči sa mi idea, že v istých veciach dokážu v tvojom príbehu spolupracovať aj zarytí oponenti Ino ti gratuluje!