manga_preview
Boruto TBV 07

Pátranie po neznámom, časť 5.- Stretnutie

Keďže už bolo neskoro večer, trojica odprevadila dievča späť k jej domu. Na kraji cesty, vedúcej na ulicu s domom, kde býva, sa zastavila.
„Ďakujem vám. Už je to blízko. Ďalej už pôjdem sama. Nechcem, aby ste mali problémy. Nie ste v tejto dedine veľmi obľúbení.“
Juniko sa im jemne poklonila na prejav vďaky a rozlúčila sa.
Tam sa ich cesty rozišli. Juniko išla domov a trojica sa tiež vrátila späť.
Skoro ráno sa otvorili dvere na jednej z izieb. Vyšiel z nej Sasuke. Vzal si bundu a potichu odišiel preč.
Cestou si ju obliekol a vošiel do baru, kde pracuje Akina. Rozhliadol sa naokolo. Nadránom tam už takmer nikto nebol. Iba zopár chlapov pri stole, ktorým sa po ťažkej noci akosi stále nechcelo odísť. Namieril si to na barovú stoličku za barom. Keď si sadol, otočil sa k nemu čierno, nakrátko ostrihaný barman a obslúžil ho. Zatiaľ čo chlapík utieral prázdne poháre, Sasuke sa začal vypytovať.
„To dievča, Akina, kedy príde do práce?“
Čašník sa pozrel jedným okom k nemu, a potom späť na poháre.
„Práve odišla. Dnes mala nočnú, tak sa šla vyspať.“
„Nemala nočnú," povie a pohľadom prebodáva chlapíka. „Včera sme tu boli s kolegami a nebola tu.“
Barman položil poháre na pult a oprel sa oboma rukami o linku pod pultom, pozerajúc na Sasukeho.
„Jedno mi povedzte. Čo je vás do toho, kedy Akina chodí do práce?"
„Kedy chodí do práce je jej vec, ja s ňou potrebujem iba hovoriť."
„Už zase? A čo také vám povie? Určite nie viac, ako vám už povedala.“
„Správy sa tu šíria rýchlo," zdvihol obočie Sasuke a odpil si z pohára saké.
Chlapík sa len tak-tak držal, aby mu nerupli nervy.
„Neviem ako tam u vás, ale tu sme príliš malá dedinka na to, aby sa tu niečo utajilo.“
„Ahá, ale ste zrejme príliš veľká na to, aby ste nepoznali Shei- tana.“
Po tom, čo Sasuke vysloví jeho meno, sa ľudia, ktorí ešte sedia v podniku, otočia a zavládne chvíľkové ticho.
„Radím vám, aby ste dopili a opustili podnik,“ povie šeptom barman, keď sa pozrie na hostí a späť na Sasukeho.
„Pochopil som. Ani vy o tom nič neviete a nemáte mi čo na to povedať,“ povie Sasuke mimoriadne ironicky, položí na pult nejaké drobné a odíde.
Barman nervózne zviera v ruke pohár až nakoniec praskne a poreže mu ruku. Vezme si utierku a obviaže si ju. Vtedy k nemu pristúpi chlapec približne v jeho veku, s hnedými, krátkymi vlasmi a čiernej polorozopnutej bunde.
„To je jeden z tých, čo tu sliedia za Shei-tanom?" opýta sa.
„Hej,“ odpovie mu nervózne barman. „Pýtal sa na Akinu.“
Zazerá na dvere, ktorými pred chvíľou Sasuke odišiel.
„Akinu? Čo chce s tvojou priateľkou?“
Podá mu dopitý pohár.
„Neviem, ale ešte raz tu za ňou bude sliediť, tak sa neudržím.“

×××

„Kde si bol?!“ ozve sa Hinata hneď, ako sa Sasuke objaví vo dverách.
„Dúfam, že si zase nešiel niekoho provokovať.“
Sasuke neodpovie a v miestnosti zavládne ticho.
„Ups," ozve sa po chvíli Itachi, „môj brat ani chvíľu neposedí.“
„A čo? Máš nejaký problém? Ty túto misiu berieš ako príležitosť si vypiť.“
„Ak budeš stále takto provokovať dedinčanov, môžeme to tu rovno zabaliť,“ vstúpi do toho Hinata. „Máme šťastie, že informácie už máme. Poobede sa pôjdeme niekam najesť, a potom vyrazíme do lesa. Je čas sa stretnúť so Shei-tanom zoči-voči,“ prehlási.

×××

Hneď po obede vyrazia všetci traja do lesa s napätím. Nevediac, čo ich postretne, kráčajú zasneženým lesom, obklopení len stromami a kríkmi, pokrytými čerstvo napadnutým snehom.
„Dávajte si pozor. Je dosť možné, že tu niekde je a my o tom ani nevieme,“ upozorňuje Itachi a sám si dáva veľký pozor.
„Možno by som predsa len mohla použiť byakugan,“ navrhne Hinata.
„Nepamätáš si, čo nám povedali? Dokáže zmraziť svoje telo. Čakra nebude vôbec viditeľná. Je to zbytočné plytvanie našou energiou pre prípad, že s ním budeme bojovať," pridá sa Sasuke a pomaly našľapuje do čerstvého snehu.
„Možno. Ale aspoň to skúsim. Ak aj nič nenájdeme, za skúšku to stálo.“
„Rob ako myslíš,“ povie nedbalo Sasuke a pokračuje v chôdzi.
Hinata aktivuje byakugan a rozhliada sa naokolo, no nič podozrivé zatiaľ nevidí.
V tom Itachi započuje akési šušťanie o niečo ďalej od nich, tesne po tom, čo si všimne zvláštne sa chovajúce vtáctvo na stromoch.
Sharinganom, ktorý medzitým aktivoval, si všimne priezračný šíp, ktorý letí na nič netušiacu Hinatu.
„Hinata!“
Okamžite sa rozbehne a strčí ju do snehu, kde padne aj on.
Sasuke spozornie a vytiahne kunai zo svojej brašne.
„Takže predsa len ste nindžovia. Veď kto iný by mal takéto reflexy," ozve sa hlas z lesa.
O niečo neskôr sa vynorí aj postava. Všetci traja upriamia zrak na muža, stojaceho pred nimi. Podľa opisu, ktorý majú, niet pochýb. Priamo pri nich stojí sám veľký Shei-tan.

Poznámky: 

Sasuke sa snaží nájsť Akinu, hovoriť s ňou znova. Chce z nej dostať ďalšie informácie no nepodarí sa mu to.
Poobede príde najviac očakávaná chvíľa... ocitnú sa zoči- voči Shei- tanovy.
Ako budú reagovať? A ako na nich bude reagovať on?
To uvidíte v ďalšej časti s názvom Minulosť

5
Průměr: 5 (1 hlas)

Kategorie:

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele Senpai-sama
Vložil Senpai-sama, Po, 2019-08-05 19:52 | Ninja už: 2658 dní, Příspěvků: 2989 | Autor je: Gaarova tykev

Sasuke je nezmar, neúnavne samostatne pátra, tá Akina ho akosi zaujala. Možno má aj dobrú intuíciu, keď sa na ňu tak zameral Cool Jasné, že v bare sa nič nedozvie. Zimomriavky mi nabehli, keď sa naši vybrali do lesa hľadať Shei-tana Whááá Ešteže je Itík taký pohotový a zachráni Hin od prepichnutia ľadovým šípom. Tak sa hľadaný konečne ukázal Wow, tak tohle je vážně krutě hustý!! Už len čakať, čo sa udeje v ďalšej kapitole Puzzled
Potešila si aj mňa, nenašla som žiadnu chybu až na jednu v Poznámke: voči Shei- tanovy(i). Dej sa rozbieha super, mám radosť a vďaka Ino ti gratuluje!

Obrázek uživatele Uzumaki clan
Vložil Uzumaki clan, Po, 2019-08-05 20:57 | Ninja už: 2170 dní, Příspěvků: 573 | Autor je: Leeho závaží

Dala som to na opravu 2 ľu´ďom, takže to už vyzerá lepšie Smiling
Som rada. V pokračovaní sa to bude viac a viac odkrývať ale aj zamotávať Smiling

Obrázek uživatele Senpai-sama
Vložil Senpai-sama, Po, 2019-08-05 21:02 | Ninja už: 2658 dní, Příspěvků: 2989 | Autor je: Gaarova tykev

čo lepšie, je to vynikajúce Kakashi YES

Obrázek uživatele Akumakirei
Vložil Akumakirei, Po, 2019-08-05 17:43 | Ninja už: 5620 dní, Příspěvků: 2346 | Autor je: Editor všeho, Editor FF, Prostý občan

Tajemný zabiják se konečně objevil a jsem vážně zvědavá, jak to s ním příště dopadne a co se o něm dozvíme. Určitě to není jen tak.
Vidím, že domluva o opravě proběhla úspěšně, bezva Smiling

.Seznam FF, Poslední FF: Šampioni těžké váhy | Na kočku a na myš | Rozkaz zněl jasně | Bohům padají z talířů drobky
. • V noci jsou všechny kočky černé.
.Some days, some nights...

Obrázek uživatele Uzumaki clan
Vložil Uzumaki clan, Po, 2019-08-05 20:58 | Ninja už: 2170 dní, Příspěvků: 573 | Autor je: Leeho závaží

áno, to prebehla. Veľmi ste mi pomohli, díki Smiling