manga_preview
Boruto TBV 09

Proč?

saku.jpg

„Vstávej!"
„Hm... ještě chvíli," otočil se a polštářem si schoval hlavu před slunečními paprsky.
„Máš práci. Tak vstaň!" Ignoroval ji. „No tak... vstaň už. Vychladne ti snídaně!" strhla mu peřinu.
Pustil polštář, otočil hlavu a pomalu pootevřel oči. Zamrkal. „Co je za den?"
„Středa a už je 7:50."
„Coo?!" Vyšvihl se z postele, chytil oblečení a běžel dolů. Zachichtala se a vyšla za ním.
„Když se budeš tak ládovat, udusíš se."
Naruto se na ni otočil s plnou pusou, ze které mu visely nudle. „Jo... promiň."
„A s plnou pusou se nemluví," odpověděla Konan. „Trochu vychování." Naruto kývl a jedl dál. Konan zmizela v kuchyni. Umývala nádobí. Když dojedl, vstal, oblékl se a dal ruku na kliku, že odejde.
„Nagato tě bude prý čekat v devět u skály," zavolala ještě za ním Konan.
„Dneska?" zeptal se smutně Naruto. „Dnes jsem chtěl odpočívat. Co vůbec chce?"
„Nevím. Chce se s tebou o něčem pobavit," odpověděla a položila suchý talíř na polici.
„Ach. Nu dobrá," povzdychl si Naruto. „Do oběda budu zpátky, zlatíčko. Slibuji." Popošel k ní, pohladil jí zakulacené bříško, dal jí pusu na čelo a odešel. Konan tam zůstala stát ještě dvě minuty, než se vydala uklízet.

Naruto běžel přes celé město, až k sídlu Hokage. Rozrazil dveře a celý udýchaný řekl: „Jsem zde. Co máš pro mě za misi?"
„No tak, Naruto. Co takhle pozdravit?! A snaž se prosím ty dveře otevírat opatrně a pomalu. To už jsou páté za tento týden," odpověděla ospalá Tsunade. Naruto se sotva otočil a slyšel hlasité „BUM." Zvedl ramena, zašklebil se a pak se pousmál. Zašeptal: „Jejda." Tsunade jen beznadějně zakroutila hlavou.
„Dlužíš mi nové. No, přejdeme k tvé misi. Jedná se o problémy v Plamenné vesnici. Zuří tam prý nějaké stvoření. Místní obyvatelé říkají, že se jedná o legendární monstrum, ohnivého démona. U brány tě už čeká společník. Vyrazíte ihned. Zbytek ti řekne on."
„Hned? Já už něco mám."
„Takže co?! Ty si myslíš, že si jen tak můžeš dělat, co chceš a misi necháš plavat?!" vybuchla Tsunade.
„Ne... omlouvám se."
„Navíc jsi naše jediná možnost. Jsi z nás všech nejsilnější. Ale jediný způsob jak porazit zrůdu, je proti ní nasadit další," vysvětlila už klidná.
„Chápu," otočil se na patě. Obrátil hlavu směrem k ní a dodal: „Jo, a vše nej ke svatému Valentýnu." Mrkl na ni pravým okem, otočil hlavu zpět, zamával a zmizel v rychlosti blesku.
„Tobě taky..." odpověděla do prázdné místnosti.

„No toto trvalo. Kde to vázne?" řekl Nagato, čekající na Naruta.
„Co ty tu?"
„Mám misi. Co asi. Aspoň nemusíme chodit ke skále a můžu se tě zeptat po cestě."
„Dej mi minutku." Naruto zapískal. Do chvilky u něj byl orel. Nastavil ruku, aby na ni mohl orel přistát. Vzal papírek se jménem Konan, na který napsal vzkaz, dal ho Diavalovi, tak se ten orel jmenoval, do kapsičky na levé noze a nechal ho odletět.
„Můžeme?"
„Hai."

Když tak Nagato s Narutem běželi, tak se Nagato zeptal: „Co dáváš Konan na Valentýn?"
„Zatím nic. Ale jak se vrátím, hodlám to nachystat tak, že na něj nikdy nezapomene," usmál se.
„Měl bys požádat Jiraiyu o radu," zachechtal se Nagato. Naruto se na něj zprvu podíval nechápavě, ale pak se oba začali smát.
„A komu přeješ ty?"
„No... napadlo mě, že bych si mohl z Kakashiho vystřelit. Pozval bych Yūgao Uzuki na večeři.
„Tak to si předem vyber pohodlnou rakev, píseň na pohřeb a připrav se na smrt."
„Neboj. Já se jen tak nedám."
„Já se nebojím. Jen abys toho pak nelitoval." Zastavili.
„Jsme na místě," poznamenal Nagato.
„Jo." Rozhlédl se. Strašně se mu ta krajina líbila. Sice se vesnice nazývala Plamenná, ale nevypadala, jak si Naruto představoval. Myslel si, že bude celá ohořelá a tak, ale ona je naprosto překrásná. Všude rostou sakury, japonské třešně. Zafoukal vítr a roztancoval po obloze několik růžových lístečků. Narutovi z té podívané přecházel zrak.
„Kéž by to tak viděla Konan..." řekl, stále ohromeně.
„No vidíš. To je nápad. Přiveď ji sem, dejte si čajíček a máš postaráno. Na to určitě nezapomene." Pokračovali v chůzi dál. Čím víc se blížili ke středu vesnice, tím rudější byly lístky sakury.
„Proč se tomu tady říká Plamenná?"
„Protože je zde zapečetěný plamen démona. Celá vesnice je něco jako velká pečeť," odpověděl Nagato.
„Aha. Takže ten démon, s kterým budeme bojovat, je ten, který tu má zapečetěny plameny, jo?" zamyslel se Naruto.
„Správně. Jenže teď se ty plameny nějakým způsobem odpečetily. Kdysi se téhle vesnici říkalo Ai no hana, do té doby, než ji napadl démon Hakai, také nazýván Kuro."
„Jsme na místě."
Před nimi se tyčil velký chrám. Vstoupili.
„Vítám vás. Pojďte prosím za mnou," řekl nějaký muž.
„Hai," odpověděli oba najednou.
„Vy jste majitel tohoto chrámu? Mnich Rinji Okomura?"
„Jistě." Došli k dřevěným dveřím. Vstoupili. Dva ninjové z Listové zůstali stát u dveří, zatímco Rinji šel dál, až si klekl na podložku.
„Nestůjte tam tak a pojďte dál." Naruto a Nagato šli směrem k němu a usedli na podložky naproti Okomurovi. Zatímco se Rinji bavil s Nagatem, ohledně jejich cesty a mise, tak se Uzumaki rozhlížel kolem. Přemýšlel, co asi tak dělá Konan. Uslyšel náraz.
„To je on!" zařval Rinji. Nagato kývl a Naruto mu to oplatil svým kývnutím. Rozeběhli se za tím hlukem. Doběhli na druhý konec lesa sakur, kde je čekalo zvláštní překvapení. Uprostřed mýtiny stál kluk. O něco starší než Konan. Měl tmavě modré vlasy, které mu sahaly až k pasu. Černým provázkem je měl stáhnuté do volného copu. Neposlušně ale utíkaly ze sevření. Oblečený byl v černém tílku s rolákem a černých kraťasech, táhnoucí se až pod kolena. Kotníky mu až pod kolena zakrývaly černé boty. Předloktí neměl holé, ale pokrývaly mu je rukávy, které nebyly spojené s tílkem. Také měl černé bezprsté rukavice. Kraťasy mu držel rudý opasek. Naruto spatřil, že má na krku rudý obojek a na zápěstí se mu houpe rudý náramek. Všechno mu ladilo. Také si povšimnul jeho náhrdelníku. Byl to plamen, zatočený jako spirála. Oči mu svítily krvavou barvou. Na zádech měl meč v kožené pochvě. Ten kluk byl hezký. Naruto na něj i trochu žárlil.
„Kdo jste?" zeptal se podivný mladík.
„Neměl by ses představit první?" otázal se Nagato.
„Jak je libo. Stejně vám to k ničemu nebude. Za chvíli s vámi skončím. Mé jméno je..." oba vyčkávali na odpověď. „...Rin."
„Pěkné jméno, dattebayo."
„Dattebayo?" nechápal mladík.
„Yosh, dattebayo. Mé jméno je Naruto a tohle je Nagato. Je nám ctí tě poznat," usmál se. Rin se ušklíbl a zaútočil. Naruto útok odrazil. Když Rinovi došlo, že ninjutsu nepomůže, začal používat plameny. Naruto aktivoval Kyuubiho. Rina pohltily rudé plameny a Naruta rudá chakra. Nagato jen přihlížel. Protivník vrazil Uzumakiovi několik ran. Ten se však ihned uzdravil. Rin to nechápal. Opět. Ale pokračoval dál, než to zašlo tak daleko, že Rinovi narostl ocas, vlčí uši, drápy, tesáky a zornička se mu protáhla.
„Tak to ti taky něco předvedu," řekl Naruto. „Můžeme Kyuubi?"
„Hai."
Mladík chtěl zaútočit na Naruta, dokud se ještě nehýbe, ale Nagato mu zatarasil cestu. Bojovali spolu. No... Nagato spíše uhýbával. Uzumakiovi narostly čtyři ocasy, liščí uši, drápy, tesáky a oči se zbarvily na Kyuubiho. Rin ucítil zašimrání v břiše. Odhodil Nagata o deset metrů daleko a konečně se věnoval více silnému soupeři. Vyrostlo mu dalších šest ocasů. Měl jich sedm. Naruto to zopakoval. Měli stejný počet. Bojovali půl hodiny, až nakonec Kyuubi předal svému příteli veškerou chakru a s ní i poslední dva ocasy.
„Kurushimi... potřebuji veškerou tvou sílu," zašeptal Rin.
„KURUSHIMI?!" zařval Kyuubi.
„Kurushimi?" nechápal tentokrát Naruto. Nagato se stále nevracel.
„No víš... on to je..."
„MŮJ BRATR," řekli Kyuubi a Kurushimi spolu.
„C...co...cože?! Ty máš bratra?!" nevěřil svým uším Uzumaki.
„Jo. A dokonce silnějšího, než jsem já. Je to desetiocasý démon," vysvětlil a sklopil hlavu hanbou.
„Tak to je ten slavný Kurama, jo?" zachichtal se Rin. „Čekal jsem ho silnějšího. Zklamal mě." Mladíkovi narostlo všech deset ocasů.
„Co teď?" ptal se Kuramy Naruto.
„Co asi. Budeme bojovat až do samého konce. Je to přece mise," mrkl na Uzumakiho Kurama.
„Máš pravdu, příteli."
Bojovali dalších třicet minut. Rin podrazil Narutovi nohy ocasem. Ten upadl a zvrtl si pravý kotník. Zasyčel tupou bolestí. Rin vytáhl krvavý meč. Hned po vytažení vzplanul také. Napřáhl se a... všude vystříkla rudá kapalina. KREV. Naruto vyvalil oči. Soupeř udělal to stejné.

Konan byla probodnuta skrz naskrz a objímala Rina. Se slzy na krajích očí. Zrcadlily se v nich květy sakur. Pomalu stekly dolů a dopadaly na růžové lístky.
Zašuměl vítr v korunách stromů.
„Ko...konan..." řekl vystrašený Naruto.
„P...přest...přestaňte... prosím," zachraptěla Konan. „Rine... Naruto..." Poté co to dořekla padla na zem. Zemřela.
„Proč? Jak tě mohla znát?" Rin sklopil hlavu. Na zem padaly další slzy, spojující se se slzy Konan.
„To... to byla má... má roztomilá, malá... sestřička," rozbrečel se.
„Konečně jsem ji našel, a teď tohle," řval. Naruto se na ni díval. Přes slzy moc neviděl, ale zdálo se mu, že má malé bříško. Setřel si je a zjistil, že to byla pravda. Rin zpozorněl. Někdo se blížil. Byla to Yūgao s Kakashim. Kakashi vedl Nagata a Yūgao nesla dítě. Malé děťátko.
„Gratuluji," řekla smutně.

Poznámky: 

Má první jednorázovka. Snad se bude líbit. Mělo to být do mise, jenže toto tupohlavé stvoření si pozdě přečetlo, že se nesmí vymýšlet nové postavy a nové světy.

Pro zajímavost:
Hakai-zničení, zkáza
Ai no Hana-květ lásky
Kuro-zkratka Kurushimi (trpět)

5
Průměr: 5 (1 hlas)

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele Kompot
Vložil Kompot, St, 2018-08-01 19:40 | Ninja už: 4262 dní, Příspěvků: 500 | Autor je: Sluha v rezidenci klanu Hyuuga

To byla velmi hezká a zároveň smutná povídka Sad
Naruto a Konan jsou zvláštní pár (zvlášť když je Konan o několik let starší), velmi originální.
Docela mě překvapilo, že je ona i Nagato v Listové, když oba pochází ze Země Deště.
Plamenná vesnice? To zní hodně zajímavě Laughing out loud Jak říká Kurama..Naruto, mohla bys udělat víc dílů a seznámit nás s ní podrobněji Eye-wink
Boj byl popsán dobře, ale doporučovala bych si s ním příště víc pohrát - dělat více kratších vět (přidává to na rychlosti, spádu), třeba víc odstavců nebo i vykřičníky Smiling
A teď konec... jak já nemám ráda smutné závěry Cry Chudinka Konan, co si s tím malým teď Naruto sám počne? Proč?! Hrozná tragédie...

Obrázek uživatele wolfi-sama
Vložil wolfi-sama, St, 2018-08-01 21:10 | Ninja už: 2266 dní, Příspěvků: 512 | Autor je: Kakuzův kardiolog

Děkuji moc za přečtení!
Hihi. Hehe... Když já moc neumím psát veselé příběhy. Na to jsem naprosto levá. Hehe...
Konan je sice starší, ale v téhle době je zcela normální že jsou spolu lidé, kde je starší žena. Ale máš pravdu. Tady už je to celkem přehnané. Ale když oni mi přišli tak kawaii pár! Jump!
Zřejmě se do Konohy přestěhovali. Chcíp Už je asi omrzel ten neustálý déšť. Chcíp
Yosh! Plamenná byl můj menší výmysl. No...pokusím se vytvořit nějaké pokračování, ale první musím dokončit sérii Démon Naruto, což by ale mělo za krátkou dobu nastat. Už vím jak ji ukončit. Kakashi ^_^
Mnohokrát děkuji za radu. Budu se jí držet! Kakashi YES
Jak jsem psala nahoře, tak veselé a šťastné příběhy mi vážně nejdou. Proto také obdivuji ty, kteří dokáží vymyslet něco, co pobaví. Proč? Právě od toho navazuje název povídky. Jump! Všichni si budou pokládat otázku proč? Jump!

Nebudu říkat neplakej, neboť ne všechny slzy jsou zlé...“-John Ronald Reuel Tolkien ;•3
„Mnozí z těch, co žijí, by zasluhovali smrt. A mnozí z těch, co zemřeli, by si zasloužili žít.“-John Ronald Reuel Tolkien
KONOHA.CZ JE MŮJ ŽIVOT....
Podpoř mě na wattpadu... https://www.wattpad.com/user/wolfi-sama ;•3

Obrázek uživatele Kurama..Naruto
Vložil Kurama..Naruto, Ne, 2018-03-18 00:40 | Ninja už: 2398 dní, Příspěvků: 28 | Autor je: Prostý občan

Proč jenom jednorázovka, mě se to opravdu líbí a bylo by fajn kdyby jsi na to udělal pokračování Laughing out loud

Obrázek uživatele wolfi-sama
Vložil wolfi-sama, Ne, 2018-03-18 00:48 | Ninja už: 2266 dní, Příspěvků: 512 | Autor je: Kakuzův kardiolog

Možná že si někdy udělám čas na vytvoření dalšího dílu. Nyní se ale budu zabývat hlavně sérii Démon Naruto. Už mám vytvořeno několik dílů, jen si nevím s jedním rady. Dokonce plánuji další jednorázovku. Jednu už mám rozepsanou. Snad si ten čas najdu. Jsem velice ráda, že se ti to tak líbí. Vynasnažím se co nejvíce. Naruto

Nebudu říkat neplakej, neboť ne všechny slzy jsou zlé...“-John Ronald Reuel Tolkien ;•3
„Mnozí z těch, co žijí, by zasluhovali smrt. A mnozí z těch, co zemřeli, by si zasloužili žít.“-John Ronald Reuel Tolkien
KONOHA.CZ JE MŮJ ŽIVOT....
Podpoř mě na wattpadu... https://www.wattpad.com/user/wolfi-sama ;•3

Obrázek uživatele Kurama..Naruto
Vložil Kurama..Naruto, Ne, 2018-03-18 00:52 | Ninja už: 2398 dní, Příspěvků: 28 | Autor je: Prostý občan

Budu rád když bude i tento díl, mít pokračování a na Démon Naruta se taky velice těším.

Obrázek uživatele wolfi-sama
Vložil wolfi-sama, Ne, 2018-03-18 01:01 | Ninja už: 2266 dní, Příspěvků: 512 | Autor je: Kakuzův kardiolog

Tak to jsem ráda. Teeth

Nebudu říkat neplakej, neboť ne všechny slzy jsou zlé...“-John Ronald Reuel Tolkien ;•3
„Mnozí z těch, co žijí, by zasluhovali smrt. A mnozí z těch, co zemřeli, by si zasloužili žít.“-John Ronald Reuel Tolkien
KONOHA.CZ JE MŮJ ŽIVOT....
Podpoř mě na wattpadu... https://www.wattpad.com/user/wolfi-sama ;•3

Obrázek uživatele Kurama..Naruto
Vložil Kurama..Naruto, Ne, 2018-03-18 01:14 | Ninja už: 2398 dní, Příspěvků: 28 | Autor je: Prostý občan

věřím že se ti to povede a taky se těším na tvé další FF... Laughing out loud

Obrázek uživatele wolfi-sama
Vložil wolfi-sama, Ne, 2018-03-18 01:22 | Ninja už: 2266 dní, Příspěvků: 512 | Autor je: Kakuzův kardiolog

Děkuji moc za podporu. Velmi si vážím toho, že mám tak vytrvalého fanouška. Budu se snažit dvojnásobně. Aby jsi nemusel dlouho čekat. Kakashi YES

Nebudu říkat neplakej, neboť ne všechny slzy jsou zlé...“-John Ronald Reuel Tolkien ;•3
„Mnozí z těch, co žijí, by zasluhovali smrt. A mnozí z těch, co zemřeli, by si zasloužili žít.“-John Ronald Reuel Tolkien
KONOHA.CZ JE MŮJ ŽIVOT....
Podpoř mě na wattpadu... https://www.wattpad.com/user/wolfi-sama ;•3

Obrázek uživatele Kurama..Naruto
Vložil Kurama..Naruto, Ne, 2018-03-18 02:14 | Ninja už: 2398 dní, Příspěvků: 28 | Autor je: Prostý občan

mě nevadí čekání, já si klidně počkám a ty tak nemusíš pospíchat... Nepospíchej až tak moc já vím že se snažíš tak jak to jde a věřím že se ti povede stejně dobře a ještě líp než teď i když budeš pracovat stejně... Jediné co od tebe budu chtít je aby jsi sérii dokončila a nevzdala ji. Laughing out loud

Akumakirei// Možné další reakce poprosím do vašich soukromých zpráv Eye-wink

Obrázek uživatele Akumakirei
Vložil Akumakirei, So, 2018-03-17 20:46 | Ninja už: 5647 dní, Příspěvků: 2348 | Autor je: Editor všeho, Editor FF, Prostý občan

V zadání je uvedeno "nemíchejte do Naruta jiné světy", což je myšleno jako třeba ten náš reálný, Plamenná vesnice by problém s uznáním neměla, klasický Naruto svět tam máš. Ale vlastní postavy bych schválit nemohla, tentokrát opravdu jen oficiální. Jsem ráda, že tě to neodradilo od poslání.

Zvláštní párování Konan + Naruto, moc se nevidí. Máš je spolu ráda, nebo to bylo jen kvůli pravidlu z mise se zakázanými páry? Smiling A všimla jsem si Diavala xD Sice tu vystupuje jako orel, zatímco v Maleficent jako havran, ale hned mi ten film připomněl Smiling

.Seznam FF, Poslední FF: Šampioni těžké váhy | Na kočku a na myš | Rozkaz zněl jasně | Bohům padají z talířů drobky
. • V noci jsou všechny kočky černé.
.Some days, some nights...

Obrázek uživatele wolfi-sama
Vložil wolfi-sama, So, 2018-03-17 20:56 | Ninja už: 2266 dní, Příspěvků: 512 | Autor je: Kakuzův kardiolog

Jsem ráda, že se líbí. Naruto+Konan se mi líbí. Nějakou dobu jsem přemýšlela, proč je vlastně nedat k sobě. Tak jsem to zkusila, jak budou ostatní na tento pár reagovat. Kakashi ^_^
Diaval byl jen takový nápad, ale s tím filmem máš pravdu. Teprve teď mi to došlo. Naruto Ale když ono je to tak pěkné jméno. Možná kdyby se taky přeměnil na člověka, vypadal by stejně pěkně. Jump!

Nebudu říkat neplakej, neboť ne všechny slzy jsou zlé...“-John Ronald Reuel Tolkien ;•3
„Mnozí z těch, co žijí, by zasluhovali smrt. A mnozí z těch, co zemřeli, by si zasloužili žít.“-John Ronald Reuel Tolkien
KONOHA.CZ JE MŮJ ŽIVOT....
Podpoř mě na wattpadu... https://www.wattpad.com/user/wolfi-sama ;•3