manga_preview
Boruto TBV 09

Zakázané ovocie chutí najlepšie 34

f7c4f667312f2497ad574143c51cd1a0.jpg

Stáli sme so Sasukem v kuchyni a vybaľovali nákup. Všetci sme tu už boli. Otec bol ešte v robote. Chcel som so Sasukem byť chvíľu osamote, preto som poprosil Sakuru, aby zabavila chalanov.
„Inač, myslel som si, že pozveš aj Gaaru. Predsa len, vidíte sa vcelku málo,“ povedal Sasuke. Hodil som na neho pohľadom a opäť sa sústredil na tašku.
„No, nechcel som ho sem ťahať, keď sa budú riešiť vcelku súkromné veci. Normálne by som nezavolal ani Sakuru, ale bola svedkom hádky, tak som si povedal, že by tu mohla byť. Určite ju tiež zaujíma, čo sa deje. Predsa len, všetci poznáme Itachiho ako veľmi pokojného človeka,“ odpovedal som mu. Je pravda, že tu mám mini party a Gaaru som nezavolal, ale nemal som pocit, žeby to bolo vhodné.
„Možno máš pravdu. Netuším, čo sa s ním stalo. Naposledy som ho takto videl... ani neviem kedy,“ s týmito slovami sa oprel o linku a pozeral von oknom. Položil som mu ruku na rameno, čo ho prinútilo sa pozrieť na môj úsmev, ktorý sa mi stále držal na tvári.
„Určite to nie je nič vážne. Pravdepodobne je to len nejaká banalita,“ povzbudil som ho. Aspoň som sa pokúsil. Letmo mi vrátil úsmev.
„No čo? Rozprávali ste sa?“ spýtal som sa po chvíli ticha.

„Rozprávali, ale moc toho z neho nevyšlo.“
„A čo ti povedal?“ daroval mi krátky pohľad a zohol sa po debničku s pivami.
„Mitsumi vraj po ňom strašne šla a on jej natvrdo povedal, že ju nechce a ona sa stiahla,“ hovoril som pomaly, lebo ešte stále som nad tým premýšľal, „a teraz ho otec núti si ju vziať.“
Uzumaki sa na mňa zamračil: „Ale to v podstate už vieme.“
„Však práve preto uvažujem o tom,“ opäť som sa oprel rukou o linku, „ale vieš...“

Otočil som sa smerom na vstup do kuchyne. Nechcem, aby nás nikto počul. Priblížil som sa k Narutovi a on urobil to isté, bokom sa nastavujúc, aby mal ucho pri mojich ústach.
„V ten večer...čo sme boli v grillbare.“
Jemne prikývol a oči mu zbehli do bokov.
„Po tom celom fiasku sme šli s Itachim, Mitsumi a...Sakurou piť. Mitsumi u nás prespala. U Itachiho v izbe a predpokladám, že aj s ním v posteli,“ Naruto sa prudko odtiahol s trocha vypúlenými očami.
„Takže...?“
„To neviem,“ dvihol som ramená, „je to nejaké protichodné. Nechcel mi povedať, či spolu spali.“
Nepovedal jasné nie, tak z toho sa dá vyvodiť, že s ňou spal. To sa ale vylučuje s tým, že s ňou byť nechce. Alebo sa proste stala len nejaká jednorázovka medzi nimi? To mi zase k nemu nešlo.
„Je to divné,“ vytrhol ma z myšlienok, „keď po niekom dlho ideš a dostaneš stopku od neho, tak si zrazu v pohode. Bavíš sa s danou osobou, ako keby sa nič nestalo.“
„Neviem...“ až mi vadilo, aké zháčivé tóny som pri tomto rozhovore vydával, „netuším, či sa Mitsumi potom nejakým štýlom snažila Itachimu dostať pod kožu alebo to bolo predtým, než ju poslal k vode. Vždy, keď som ich videl, prišli mi celkom zohraní a že im je spolu dobre.“
„Čo ty vieš, možno má pláne sa Itachimu vtierkať pomaličky a nenápadne,“ zazubil sa na mňa.

„Hej,“ zdesene sa na mňa otočili a ja som sa zastavila, „čo sa tak ľakáte?“
„Vystrašila si ma,“ Naruto si zložil ruku na dekolt a Sasuke šramotal s niečím na kuchynskej doske.
„Tak to ďakujem, až taká škaredá nie som,“ zamumlala som s úsmevom a pristúpila k nim.
„Prestaň, si vždy kráásna,“ ruka na drieku ma pohladila a jeho pery pobozkali na líce.
Rád mi pusinkuje líca a ja to zbožňujem. Má tak mäkké a ľúúúbivé pery.
„Si tak sladký...“
„Óóóch,“ Uchiha vytočil oči a hlavu dohora, „nechajte si toto na inde.“
„Sasukééé,“ Naruto prekĺzol okolo mňa a natiahol k nemu ruky, špúliac pery, „daj mi pusúúú!“
Sasuke mu položil dlane na ramená, čertiac sa: „Prestaň, hov*do.“
„No tak lááska! Cmuk, cmuk. Len jedna pusa!“
„Naruto!“ čiernovlasý sa konečne rozosmial, „ťahaj niekam!“
„ROZVOD!“ zakričal Naruto, až som si musela zakryť uši.
Neušiel mi smiech a ani Sasukemu, za to môj úplne na hlavu (ne)padnutý priateľ sa urazene otočil ku mne.
„Zlatko, prepáč,“ vydýchol potichu Uchiha, „nerozvádzajme sa. Milujem ťa!“
„Vy ste retardi,“ zakrútila som hlavou, „tak ja vás tu nechám.“
Vzala som to, kvôli čomu som sa vlastne objavila v kuchyni. So smiechom, stískajúc tri plechovky piva som odchádzala: „Ja radšej idem pred tým, než si tu spravíte dieťa.“

„Jéé, vy ste to už presunuli?“ dvihla som obočie na stôl odsunutý do rohu miestnosti.
Obývačka sa tak stala zrazu o dosť väčšou, keď na zemi boli rozložené deky, milión vankúšov a presne šesť joystickov. Nehrávam ninja storm, ale myslím že dnes ma tá hra zase doženie.
„Áno,“ Shisui mi daroval úsmev, „nechcú hentí dvaja pomôcť?“
„Potom, čo sa tam docicmajú tak myslím, že nie,“ uškerila som sa na neho.
„Že sa nehanbia, dvaja chlapi,“ Uchiha drgol do ďalšieho Uchihu a on letmo hodil na neho úsmev.
Stále nemal náladu. Chalani mi povedali o čo sa jedná. Chápem, že si Itachi nechce brať niekoho z donútenia. Musí to byť strašné. Mitsumi, čo viem bola do neho po uši...

„No, tak pi!“ hovoril som nahlas, keď som znovu porazil Shisuiho. Ten si iba nahlas povzdychol a zobral si pohár.
„Prečo som jediný, čo prehráva?“ skríkol, „dokonca aj Hokage-sama ma poráža.“ So smiechom som sa pozrel na môjho otca. Mal síce v sebe pár panákov a jednu plechovky piva, no aj tak vyzeral úplne triezvy.
„Nemal by si ma podceňovať, Shisui,“ povedal s úsmevom na perách.
„Tak ako, ten charakter by dokázal hrať aj slepý, aj hluchý,“ odpovedal mu Shisui. Zasmiali sme sa na nich a išli na ďalšie kolo.

Minato dvihol obočie a joystickom ukázal na veľkú telku: „Shisui, poď teda ty proti mne Madaru.“
Shisui uvoľnil zamračený výraz a prikývol mu. Na to sa Hokagemu vykrivili kútiky a už bolo počuť, ako jeho protivník lamentuje: „To nie je fér, že hráte sám za seba!“
Smial som sa, lebo to bolo fakt vtipné. Itachi sa len chabo pousmial. Tváril sa skoro celý čas ako prd*l. Nevnímal som Shisuiho nadávanie a Minatov smiech. Sledoval som jeho výraz.

„Krížík, krížík! Shisui...krížik!“ kričala som.
„Bože, to je pako!“ Naruto sa zase chytil za čelo, „fakt to nevieš hrať.“
„Piješ!“ Hokage strčil Shisuimu popod nos kalíšek a on sa zaškaredil.
Nálada bola skvelá. Naruto má úžasného otca. Ako fakt som nečakala, že si k nám vodca dediny sadne v modrom pyžame a bude s nami piť a váliť lepšie ninja storm, než Sasuke a Naruto dokopy.
„Okej,“ ozval sa mladší blondiak a súkal sa pred telku.
Posadila som sa vedľa neho a chvíľu premýšľala, koho si vezmem. Chcela som niečo so zbraňami a nakoniec si vybrala Tenten.

„Inak,“ za mojim chrbtom prehovoril Sasuke, „videli ste nové číslo Buki no Ken?“
„Nie, čo je v ňom zaujímavé?“ opýtal sa Shisui.
„Tenten je na obálke.“
„Čožeee? Tak to je supeer! Aj ja by som bol rád na obálke časopisu. To by bolo super, však Itachi?“
„Hm...“
„Som hrdý na ňu, že sa tam dostala,“ v Minatovom hlase bol počuť úsmev.
„Itachi, halóó...vnímaš ma?“
Mala som celkom problém vnímať zápas proti Narutovi, ktorý ironicky hral Nejiho a zároveň vnímať rozhovor za nami. Itachi skutočne nebol vo svojej koži a to nehovorím, keď sa začali veci trocha obracať.

Poznámky: 

Pre tých, ktorým diel pripadal krátky a neprečítali si to, čo bolo pred dielom...bežte si to prečítať! Z lásky Lebo inak už nikdy nebudete môcť poznať pokračovanie našej FF.

Vaša Sabaku no Tanaris & Hikari Animaru

5
Průměr: 5 (4 hlasů)

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele GingerHimari
Vložil GingerHimari, So, 2018-07-28 18:58 | Ninja už: 2638 dní, Příspěvků: 149 | Autor je: Obsluha v Ichiraku

Mise L3:
Tak tedy dočetla jsem na nové stránce, je škoda, že tady to skončilo. Itachi na kluky je paráda, možná to vydýchám líp než kdyby si měl vzít sousedku kterou nemiluje.Sticking out tongue Každopádně holky díky za ty části tady a až bude čas dočtu to tam u vás.

Obrázek uživatele Senpai-sama
Vložil Senpai-sama, So, 2017-10-28 21:58 | Ninja už: 2685 dní, Příspěvků: 3012 | Autor je: Metař Gaarova písku

Pár dní rozmýšľam, čo sem napíšem... Tiež sa kadečo udialo, čo ma ešte viac nútilo premýšľať... Som smutná, hoci úvodný obrázok je rozkošný, ale aj tak Hrozná tragédie... Spomínam si, ako som začala čítať túto sériu a jej neukončenosť ma frustrovala, a tak, ako aj u iných autorov, som pátrala, vypisovala, až ste sa zas vrátili a znovu rozbehli s písaním na našu radosť, čo som veľmi oceňovala Kvítek sakury A teraz bum, finito, musí sa zakladať web, aby čitatelia neostali na mizine tak, ako sa mnohí skvelí autori presunuli, stratili, prestali písať, mlčia... Aj mne sa chce mlčať, dajako sa môj elan vital vytratil, však márnosť nad márnosť, úsilie sa často mení na vietor a dym. Myslím, že som známa tým, že milujem psychologické aspekty stvárňovania postáv. Žijeme v dobe, v akej žijeme, kadejaké problémy sa premieľajú, zákony sa menia a "ošemetný" problém v spoločnosti existuje od pradávnych čias. Množstvu neprekonateľných diel vďačíme práve takto orientovaným osobám. Nechcem písať prednášku, hoci by som mohla. Ľudia sú všelijakí, necítim sa ani oprávnená, ani poverená ich súdiť a odsudzovať, pokiaľ nepáchajú závažné zločiny a násilie. Chápem Aku, že by sa na ňu mohli vrhnúť tí, ktorým v minulosti neuverejnili poviedky, keď bol boom tejto témy a preháňalo sa, robila sa hlavne sranda a nedajbože by jej niekto chcel ubližovať Bad Dovolím si citovať Chinese, ktorá má vynikajúcu sériu SasuHina "Tak o mňa bojuj," ktorej som tiež písala, lebo posielala, po zákaze tu, ďalšie diely na požiadanie. "Min mal byť v skutočnosti homosexuál, a takisto to bola postava, ktorá mala isté problémy (depresia, úzkosť). Bolo to práve preto, pretože tieto "problematiky" sú niečo, čomu by sa, podľa môjho názoru, mali ľudia venovať o niečo viac." Poznám mnohých, prežívala som s nimi traumy, preto viem, aký môže byť život krutý. Na prasačiny si nepotrpím, nejaká štábna kultúra musí byť, to zdôrazňujem! Duše drahé, dúfam, že príbeh dopíšete, ja určite budem čítať i komentovať na novom webe, ktorý sa mi veľmi páči, je prehľadný a vymakaný Kiss! Z lásky Ino ti gratuluje!

Obrázek uživatele Vířivá
Vložil Vířivá, Út, 2017-11-14 17:10 | Ninja už: 3992 dní, Příspěvků: 180 | Autor je: Recepční v lázních

Ahojky, o jakém novém webu to mluvíš?

Obrázek uživatele Sabaku no Tanaris
Vložil Sabaku no Tanaris, Út, 2017-11-14 20:44 | Ninja už: 4046 dní, Příspěvků: 1473 | Autor je: Propadlý student Akademie

Ahoj radi ťa uvítame na našej stránke. Smiling Pred dielom v hide som spomínala, že prečo sme sa presunuli. A tuším aj v komente pod 35 dielom to je Eye-wink

Navštívte stránku Zakázaného ovocia! --> Z láskyZ láskyZ láskyZ lásky

Môj Wattpad https://www.wattpad.com/user/SabakuNoTanaris - čítajte príbehy aj mimo Naruta práve tu!
Blog Sabaku no Tanaris a Mestekovej www.sameta.blog.cz/

Obrázek uživatele Senpai-sama
Vložil Senpai-sama, Út, 2017-11-14 19:21 | Ninja už: 2685 dní, Příspěvků: 3012 | Autor je: Metař Gaarova písku

čavenky, Sabaku to má v poznámke, ale tu je http://zakazane-ovocie-chuti-najlepsie0.webnode.sk/ Smiling

Obrázek uživatele Akumakirei
Vložil Akumakirei, Po, 2017-10-23 19:12 | Ninja už: 5647 dní, Příspěvků: 2348 | Autor je: Editor všeho, Editor FF, Prostý občan

Všechno už jsme si napsaly, tak tedy ještě jednou štěstí při psaní a ať vám spolupráce vzkvétá i nadále, třebas zase nějaká časem i tu na Konoze Smiling

.Seznam FF, Poslední FF: Šampioni těžké váhy | Na kočku a na myš | Rozkaz zněl jasně | Bohům padají z talířů drobky
. • V noci jsou všechny kočky černé.
.Some days, some nights...

Obrázek uživatele Hikari Animaru
Vložil Hikari Animaru, Po, 2017-10-23 19:21 | Ninja už: 4254 dní, Příspěvků: 370 | Autor je: Konohamarova chůva

Ďakujeme Aku. Smiling A ako som ti už písala, dúfame, že ťa uvidíme aj na našej stránke. Smiling A ak náhodou nie, tak možno poď nejakou inou FF tu na Konohe. Smiling

Blog Mestekovej a Sabaku no Tanaris -> www.sameta.blog.cz/
Navštívte stránku Zakázaného ovocia!

Spoluautorská FF so Sabaku no Tanaris:
Zakázané ovocie chutí najlepšie - http://147.32.8.168/?q=node/107008

Obrázek uživatele Sabaku no Tanaris
Vložil Sabaku no Tanaris, Po, 2017-10-23 19:17 | Ninja už: 4046 dní, Příspěvků: 1473 | Autor je: Propadlý student Akademie

Ďakujeme veľmi pekne Z lásky . Dúfam, že si sa ti diel aspoň trochu páčil Smiling. Určite, keď dokončíme toto...pustíme sa do dačoho Cookie 1

Navštívte stránku Zakázaného ovocia! --> Z láskyZ láskyZ láskyZ lásky

Môj Wattpad https://www.wattpad.com/user/SabakuNoTanaris - čítajte príbehy aj mimo Naruta práve tu!
Blog Sabaku no Tanaris a Mestekovej www.sameta.blog.cz/

Obrázek uživatele Hikari Animaru
Vložil Hikari Animaru, Po, 2017-10-23 19:19 | Ninja už: 4254 dní, Příspěvků: 370 | Autor je: Konohamarova chůva

Možno aj počas. Nikdy nevieš kedy nás zasiahne inšpirácia. Smiling

Blog Mestekovej a Sabaku no Tanaris -> www.sameta.blog.cz/
Navštívte stránku Zakázaného ovocia!

Spoluautorská FF so Sabaku no Tanaris:
Zakázané ovocie chutí najlepšie - http://147.32.8.168/?q=node/107008