manga_preview
Boruto TBV 07

Zmätený Kazekage 76.

Diel 76..jpg

„Sasuke,“ do uší mu udrel jej strach a následne bolestivé syknutie.
Jeden z jeho klonov bežal po štyroch medikov a behom malého okamžiku sa všetci vrátili, pretierajúc si oči. Niekto z nich rozsvietil a len Hikari sa vyrútila k posteli. Bruškami prstov okúsila tekutinu a požmolila ju v rukách: „Plodová voda?“
„Čože?“ vydýchla čiernovlasá Shizune a vymenila si pohľad s vedúcim medikov Suny.
„To je skoro, ešte nemala ani kontrakcie,“ Masashi tikal očami po Tanaris a Hikari, ktorá s ňou hovorila.
„Mala,“ ozvala sa jeho kolegyňa, „museli začať teraz pred chvíľou.“
„Aj tak je to skoro,“ Sakura si všetkých poobzerala, „musíme ju doviesť do sálu.“

Sál, miestnosť v sídle, ktorá bola prispôsobená na pôrod. Síce to bolo robené na rýchlo, bola to kvalitná práca, ktorá nebola zrovna najlacnejšia. Nič z toho nebolo podstatné, keď Tanaris ležala na bielom lôžku a predýchavala kontrakcie. Sasuke celé tie hodiny vedľa nej stál a nechal svoju dlaň mliaždiť pod jej silou, o ktorej by nečakal, že je schopná až takú vyvinúť. Medzitým dvojica ninjov z Piesočnej pripravili zvyšné veci a dvojka z Konohy si išla ešte pospať po niekoľkodňovej ceste. Tak či tak, nedalo nič iné ako čakať.

Zaujímavejšie to bolo, keď sa Tanarisine stonanie, niekedy už v napol kriku, sa znížili na časový odstup šiestich minút. Uchiha verne stojaci vedľa nej, zacítil nebezpečnú chakru, prebúdzajúcu sa v nej. V tvári mala snahu umlčať Orochimarovu časť v sebe, no to jej spotrebovávalo sily viac, než chcela. Sasuke skoro ani nestihol pustiť jej dlaň, keď sa jej prudko po tele rozrástol darček od hadieho muža. Inuzuka zvreskla, ako ju ešte nikdy nepočul. Z toho sluchového podnetu sa mu urobilo blivno. Vyslal veľké množstvo chakry do jej tela a zbesilé dýchanie rodiacej prešlo. Trocha sa mu z toho zahmlilo pred očami. Naďalej udržiavajúc pečať, spoločne pretrpeli takto do neskorej takmer štvrtej hodiny rána...

„Nádych!“ Shizunin hlas sa rozprestrel naokolo, „a tlač!“
Ukrutný krik Inuzuky im udieral do uší a neverili by ste, čo robil so Sasukem. Vnútro sa mu chvelo strachom a bezmocnosťou...pritom si myslel, že všetko bude mať pod kontrolou a nemal nič. Pečať zatiaľ nebesnila toľko, koľko sa očakávalo i tak bol Uchiha zamestnaný oboma rukami, ktoré boli zomknuté s tými jej. Bol k nej celý nahnutý, keďže ho ťahala k sebe. Občas zacítil horúce kvapky potu z jej čela na tom svojom. Krik a prosenie s ním hýbalo viac než chcel, než si dokázal predtým predstaviť a než dokázal zvládnuť.

„Hlavička!“ vykríkla nadšene Sakura, „poď, Tanaris!“
Steny sa otriasali od šialených zvukov, doprevádzanými krvou a zúfalými nádychmi. Prišli ďalšie sťahové momenty v jej svaloch, ktorými sa snažila dostať syna von. Na scéne sa znova objavila prudká horúčka a tá značne zabraňovala schopnosti tlačiť. Jej ručanie sa zrazu zmenilo a všetci prítomní, či už prekvapene alebo zdesene pozreli na ňu, zanechávajúc všetkého, čo robili. Hlas démona sa v nej prebudil a rozmiestňoval čierne stopy po tele.

Sasuke sa len ťažko vymanil zo zovretia jej dlane. V hlave sa mu trocha rozjasnilo od nabúšených emócií a začal sa sústrediť. Pustil chakru do nej, ale fungovala minimálne. Zamračene zopakoval svoj pokus s väčším množstvom, no výsledok bol rovnaký. Shizune si nervózne kusla do pery: „Sharingan?“
„Nemôžem, potom je niekoľko minút neschopná sa hýbať.“
„Do frasa!“ zanadával Masashi.
„DAJ MI TU PEČAŤ!“ Tanaris zrevala hrdelne na neho, „je mi jedno, čo mi to urobí!“
„Sasuke,“ ozvala sa Sakura a pozrela na blondínku zo Suny, „s Hikari jej budeme dodávať chakru.“
„PEČAŤ! Tú pečať, inak vás všetkých zabijem,“ vyhrozila sa posadnutá ochromujúcou bolesťou.

Sasuke sa nadýchol a začal robiť sériu veľkého množstva ručných znakov, zatiaľ čo sa Hikari so Sakurou premiestnili za ňu a tlačili ju dopredu, aby mohla lepšie zapojiť brušné svaly.
„Fuujin: Jinkaku no Yousei!“ ruky pevne priložil na rameno a okolo jej tela sa objavila intenzívna žiara, ktorá sa hneď vcucla spolu s temnotou do čierneho tetovania a ustala. Tanaris sa oprela a vydýchla si, aspoň na moment ignorujúc nehoráznu a najhoršiu bolesť v živote plávajúcu v bruchu a krížoch.

Potom šlo už všetko hladkejšie až na to, že dve medičky nestíhali Tanaris dodať toľko chakry, koľko vypotrebovala technika za určitý čas. Tanaris tlačila dieťa, no začali na ňu dochádzať mdloby. Jediné, čo ju držalo pri vedomí a nútilo, aby pomohla životu na svet, bol jeho hlas, ktorý ako jediný bola schopná vnímať.

„Už to bude. Posledný krát,“ ich prepletené prsty utuhli medzi sebou ešte viac.
„Nemôžem,“ vydýchla a rezignovane krútila hlavou na opierke, neschopná pobrať akékoľvek sily.
„Sasuke-sama,“ vystrel sa pri Masashiho oslovení, „musíte ju nejako vzpružiť. Ak ho neporodí čo najskôr, teploty sa jej budú zhoršovať a ona ešte viac zoslabne.“
Uchiha nasal značné množstvo vzduchu a kľakol si na kolená k posteli. Spojil ich hlavy a šepkal jej do ucha: „Tanaris, počuješ ma?“
Len mierny šteklivý pocit na čele od jej hnedého závoja mu naznačil, že áno.
„Sedíš v lese, tmavom lese. Je tam kľud a ticho,“ znova prikývla, „pred tebou je ohnisko a v ňom plápolajú plamene. Sleduješ ich a začneš cítiť ako sila z ohňa prechádza na teba...sleduješ ich?“

Pukot dreva jej naplnil uši. Prírodná autorita menila kedysi mohutnú vetvu na schátraný kus uhlíku. Vlievala do nej dobrý pocit. Niečo sa v ohni pohlo a do výšky vyleteli veľké iskry. Inštinktívne zaklonila hlavu, aby ich videla. V tom si uvedomila, kde je. Miesto bolo neznáme. Vôbec to tu nepoznala. Zmätene sa postavila a s obavami začala skúmať priestor okolo seba. Nič, len tma. Prehltla strach a nechápala.

„Kľud, nič sa ti tu nestane...“
Hlas, ktorý prehovoril ju zrazil naspäť na zadok. Netušila odkiaľ sa rozliehal, keď okrem seba a ohniska neroznávala žiadne iné siluety. Chcela niečo prehovoriť, no zlomil sa jej hlas pod kamennou gučou v krku. Niekde z diaľky sa začalo ozývať klopkanie topánok na opätku. Snažila sa určiť smer, odkiaľ pochádzali. Jasné jej to bolo, až keď sa v drobnom svetle začala mihotať ženská postava. Kráčala pomaly a sebaisto.

„Mami...“ vydýchla Inuzuka s vypúlenými očami, keď vo svetle živlu spoznala známe rysy.
Šedovlasá žena sa pousmiala a sadla si vedľa nej. Tanaris neschopná nič urobiť, nechala nech si vezme jej dlane k sebe. Plač sa predral na povrch pri spomienke, že keď matka držala jej ruky naposledy, úplne sa v nich stratili.

„Neplač,“ darovala jej krásny úsmev, „neprišla som ťa rozplakať.“
„Mami? To som mŕtva?“ spýtala sa, no vôbec si neuvedomovala, aký by to malo následok vo svete živých.
„Nie, zlatko,“ pohladila ju po tvári, „človek, ktorý sa dostane ku stavu blízko smrti, môže stretnúť mŕtvych blížnych.“
„Chýbaš mi,“ šepla potichu a prisunula k nej bližšie, aby sa mohla o ňu oprieť.
„Odpusť...“
„Za čo?“
„Za všetko. Podcenila som Orochimara a kruto som za to zaplatila.“
Inuzuka schovala tvár v dlaniach a váhala. Zvedavosť však vyhrala: „Orochimaru. Je to všetko pravda?“
„Odpusťte mi to,“ chcela ďalej hovoriť, no potrebovala chvíľku, aby sa ukľudnila, „ty, Ashi a chlapci. Ste fragmenty toho sviniara a to som svojim dietkam do vena dať nechcela.“
„Mami,“ pousmiala sa Tanaris, „nehovorím, že nám to neskomplikovalo život, ale vyrástli z nás dobrí ľudia a dobrí shinobi.“
„Vybrala som vám najúžasnejšieho otca. Viem,“ dvihla uplakanú tvár na dcéru, „a preto som tu.“
„Prečo?“
„Nevzdávaj život kvôli pečati. Kvôli nemu,“ výraz sa jej z uplakaného zmenil na odhodlaný, „dieťa ťa potrebuje...viacerý ťa potrebujú.“
Pramienok šedej ofiny, ktorú po nej zdedila jej založila za ucho: „Aj on ťa potrebuje.“
„On?“

Jej hlas prerušili zvuky z okolia. Zrazu už naokolo nebolo ticho, ale hlboký zvuk. Matka sa postavila. Počula, že sú to slová, ale neregistrovala ich význam. Po pár sekundách v nich spoznala Sasukeho. Volal ju a matka začala od nej odstupovať.
„Mami!“ natiahla za ňu ruku.
Ukázala jej biely rad zubov: „Už je čas, zlatko.“
„Nie!“
„Tanaris!“
„Mami!“ jej postava sa stratila niekde, ale nie preto, že by odišla.
Okolie nadobúdalo farby a divné tvary.
„Tanaris! Tlač!“

„Tlač! Som pri tebe,“ tmavá postava sa pri nej zaševelila.
Dezorientovane zapierajúc sa do nej, tak učinila. Srdce jej zalial pokoj a šťastie naplnilo jej bytie pod vysoko-oktávovým plačom jej syna. Bezstarostne, úplne jedno čo s ňou bude sa vyvalila a odpočívala. Hlasy naokolo nej stále niečo švitorili, ale mala totálne háku čo. Dôležité bolo, že dieťa je z nej vonku a je zdravé. Nemala v sebe absolútne žiadnu silu, nahnala sa do nej až potom, čo ju Sasuke odpečatil. Zrak sa zaostril a všetky životné funkcie sa zrýchlili. Nanešťastie vďaka tomu začala viac pociťovať bolesť a horúčky.

Zdalo sa jej, že niečo robia s pupočnou šnúrou. Nič však necítila.
„Chceš ho na ruky?“ tušila, že to musel byť Masashi.
Letmo súhlasila a už videla, ako sa k nej blíži s plačúcim klbkom. Opatrne jej ho zložil do náručia. Bol ešte krvavý a pleť mu hrala rôznymi farbami spolu s typickými červenými tesákmi klanu Inuzuka. Synovi sa jeho plač ustaľoval, jeho matka bola tak zničená, že aj to tri a pol kilové stvorenie nedokázala udržať. Zrakom zbehla k Sasukemu, ktorý sťa socha, nespúšťal z nej oči. Tanaris pomaličky otvorila ústa, aby prehovorila na neho, no on hneď vedel, čo chce. Nastavil k dieťaťu ruky a vystierajúc sa do svojej plnej výšky, si ho obzeral.

Bolo to...ako päsť do brucha. Euforické pocity ho zaliali a on nedokázal zabrániť kútikom, aby sa usmievali a očiam, aby nezvlhli. Čakal by, že jeho zadržované emócie raz vybuchnú v agresívnej tlakovej vlne. Miesto toho sa intenzívne nasiakávali do malého stvorenia, zachumlaného v teplej látke. Sasuke starostlivo vinul dieťa k sebe a Sakura po ňom zvláštne a neisto pokukovala. Ignoroval všelijaké pohľady všetkých, pretože stredobodom pozornosti celého vesmíru, bolo dieťa v jeho rukách. Strateného, kdesi vo vlastnom vnútri ho vyrušila Shizune: „Má Tanaris vybrané meno?“
Všetci na ňu pozreli, no tá už bola mimo a nevnímala.
„Má,“ pozrel dieťaťu na červené znaky po nej, „Segawa...“

Poznámky: 

Tak...Laughing out loud túto časť som písala uprostred noci (tak ako väčšinu posledných dielov a aj budúcich ). Laughing out loud Bola to dosť sranda. Úplne živo to mám v hlave, hádam som to podala, čo najviac živé, aby ste si aj vy urobili kompletný obraz situácie Smiling

5
Průměr: 5 (6 hlasů)

Kategorie:

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele TakamisLittleBird
Vložil TakamisLittleBird, So, 2021-03-27 19:09 | Ninja už: 1165 dní, Příspěvků: 127 | Autor je: Obsluha v Ichiraku

Mise pro V;

Tanaris porodila bez väčších komplikácii! No teraz, keďže pôrod prešiel v poriadku si prosím Gaaru na scénu Mrk chcem poriadnu zápletku. Keďže tuto sa aj dá jedna poriadna spraviť. Tanaris určite nebude rada z faktu že je Gaara jeho otcom a bude si nárokovať ho výdať. Chcem vidieť ako sa situácia vyvinie a čo sa stane medzi Tanaris a Gaarou.

Obrázek uživatele Pato-Sama
Vložil Pato-Sama, Pá, 2017-08-11 16:22 | Ninja už: 2443 dní, Příspěvků: 10 | Autor je: Prostý občan

Tak trvalo mi to dva dni ale prečítal som to celé. Veľmi podarená poviedka a už sa teším na ďaľší diel a aj nato ako sa to vyvinie. Len tak ďalej a držím palce v ďaľšiom písaní.

Obrázek uživatele Sabaku no Tanaris
Vložil Sabaku no Tanaris, Pá, 2017-08-11 16:24 | Ninja už: 4019 dní, Příspěvků: 1473 | Autor je: Propadlý student Akademie

Jéééj, nový čitateľ! Kráásne ďakujem za záujem o moju poviedku aj za komentár! Z lásky Som moc šťastná Jump!
Nový diel je už dávno napísaný, len pravidlá hovoria, že oba jeden diel za týždeň. Smiling

Navštívte stránku Zakázaného ovocia! --> Z láskyZ láskyZ láskyZ lásky

Môj Wattpad https://www.wattpad.com/user/SabakuNoTanaris - čítajte príbehy aj mimo Naruta práve tu!
Blog Sabaku no Tanaris a Mestekovej www.sameta.blog.cz/

Obrázek uživatele Pato-Sama
Vložil Pato-Sama, Pá, 2017-08-11 16:31 | Ninja už: 2443 dní, Příspěvků: 10 | Autor je: Prostý občan

To som rád a už sa veľmi tešim Smiling

Obrázek uživatele Sabaku no Tanaris
Vložil Sabaku no Tanaris, Pá, 2017-08-11 17:36 | Ninja už: 4019 dní, Příspěvků: 1473 | Autor je: Propadlý student Akademie

Ďakujem Ino ti gratuluje! aj ja sa veľmi veľmi teším. Jump!

Navštívte stránku Zakázaného ovocia! --> Z láskyZ láskyZ láskyZ lásky

Môj Wattpad https://www.wattpad.com/user/SabakuNoTanaris - čítajte príbehy aj mimo Naruta práve tu!
Blog Sabaku no Tanaris a Mestekovej www.sameta.blog.cz/

Obrázek uživatele Senpai-sama
Vložil Senpai-sama, Út, 2017-08-08 21:02 | Ninja už: 2658 dní, Příspěvků: 2989 | Autor je: Gaarova tykev

Ooo, také krásne venovanie od neskutočne milej, priateľskej a rozumnej osôbky, ktorá s takým nadšením píše pre nás krásne príbehy, ďakujeeem Z lásky Už som nedočkavo vyčakúvala tento diel, keďže Tanaris začala rodiť Smiling Čakanie na príchod nového života je hrozné a ešte v takej situácii OMG! Vážně nevím, co dál... Sasuke asi musí byť už riadne zmorený, ten má v sebe asi jadrový pohon, že to vydrží Shocked Oro je fakt na zabitie Tak teď jsem se hrozně naštval a rozmlátím si notebook!! Prepánajána, však rodia spolu, veľmi sugestívne si opísala ich situáciu a Sasukeho duševný aj fyzický stav Kvítek sakury Keď si predstavím nášho "pomstiteľa" v takej role, odpadávam, ale zas ako neúnavne sa hnal za pomstou a čo všetko pre to urobil, tak oceňujem jeho vytrvalosť a ako som písala minule, keby som sa ocitla v núdzi, chcela by som ho mať pri sebe aj s jeho negatívami Smiling Ježkove oči, hlavička sa objavila, ale aj démon sa plne aktivoval Cry Tak nakoniec musel Sasan aktivovať pečať, o ktorej si minule písala, aká je nebezpečná, aby všetkých Tanaris nepozabíjala. Bohvie, či by cisarák v tomto prípade bol možný Puzzled Sasuke sa úplne prekonáva, v podstate jej dáva hypnózu na odpútanie a ukľudnenie. Zaujímavé, ako je Tanaris na neho upnutá a vníma len jeho, ale nečudujem sa. Výborne si napísala stretnutie s mamou a ich rozhovor. V ťaživej situácii aj mama prišla dcére pomôcť. „Nevzdávaj život kvôli pečati. Kvôli nemu (pozn.: asi otcovi),“ výraz sa jej z uplakaného zmenil na odhodlaný, „dieťa ťa potrebuje...viacerí ťa potrebujú.“
Tu si nám predhodila záhadu: "Pramienok šedej ofiny, ktorú po nej zdedila jej založila za ucho: „Aj on ťa potrebuje.“ „On?“ Tiež som zvedavá, kto je On, mám tušenie, ale počkám si Smiling Malý je konečne na svete Jump! Tanaris je totálne vyfľusnutá, ani dieťa nevládze udržať a komu ho dá? Tomu, komu asi najviac dôveruje po všetkej apokalypse, ktorú spolu prežili Smiling Už si rozumejú aj bez slov Smiling Vyvrcholením drámy sú Sasukeho pocity s dieťaťom v náručí. Úžas Jofuku pro tebe :-) Heroický agresor a pomstiteľ sa roztápa: "Čakal by, že jeho zadržované emócie raz vybuchnú v agresívnej tlakovej vlne. Miesto toho sa intenzívne nasiakávali do malého stvorenia zachumlaného v teplej látke." Dokonca povie meno malého Segawa (mám dojem, že Tanaris k tomuto bratovi mala osobitý vzťah), keďže matka je úplne mimo. Aj obrázky sú krásne, Sasuke má zvláštny výraz, ani ho nedokážem momentálne presne uchytiť a Tanaris s malým sú rozkošní Z lásky Tento príbeh musí človek nielen prečítať, prežuť, ale hlavne precítiť Smiling Vidno, že pôrod si naštudovala a ušila na mieru Tanaris Smiling Otázok je nastolených milión. Ako bude reagovať Gaara, čo všetko budú musieť lúskať všetci zúčastnení? Máme na scéne aj Sasukem posadnutú Sakuru... No, Zlatinko, máš čo riešiť, ale ide ti to zatiaľ ako po masle Ino ti gratuluje!

Obrázek uživatele Sabaku no Tanaris
Vložil Sabaku no Tanaris, Út, 2017-08-08 23:52 | Ninja už: 4019 dní, Příspěvků: 1473 | Autor je: Propadlý student Akademie

Nemáš začo Z lásky venovala som ti to s láskou, lebo sme si fakt sadli. Smiling
Tak hodíme pár vecí na pravú mieru Laughing out loud teda asi len dve. :D Kvôli nemu (pozn.: Orochimarovi),“ výraz sa jej z uplakaného zmenil na odhodlaný, „dieťa ťa potrebuje...viacerí ťa potrebujú.“
Jednoducho, Orochimaru a jeho prekliatá pečať nestoja za to, aby umrela. Laughing out loud Nie a nikdy!
Na to ON si počkáš Smiling všetko sa uvidí i keď ty dosť dobre vidíš do mojej hlavy, aby si to sama odhadla. Čo sa týka Segawu, jej brata, tak on bol taký najchladnejší z nich, ale nie preto, že by bol ten typ ako Sasuke, ale preto lebo to bol pošahaný pubertiak. Všetky city a objímačky a pod. mu prišli fuj. Laughing out loud
Lenže...neviem ak si spomínaš, tak on umrel pre Tanaris. Postavil sa medzi ňu a Orochimara, keď sa chcel do nej zakusnúť. No a prijatie pečate neprežil. Tanaris sa preto rozhodla zachovať jeho pamiatku a dať mu meno po ňom. hihihi
Sasuke v tomto diely bol nabušený emóciami ako ešte nikdy Laughing out loud Nedivím sa mu. Hádzalo to s ním zo strany, na stranu ale malo prečo. Ako spomínala Aku tu pred tebou, zamotáva sa. Z lásky Jump! hihihi
Ďakujem krááásne za dlhý, dlhučičký komentááárik, som moc šťastná! Z lásky

Navštívte stránku Zakázaného ovocia! --> Z láskyZ láskyZ láskyZ lásky

Môj Wattpad https://www.wattpad.com/user/SabakuNoTanaris - čítajte príbehy aj mimo Naruta práve tu!
Blog Sabaku no Tanaris a Mestekovej www.sameta.blog.cz/

Obrázek uživatele Senpai-sama
Vložil Senpai-sama, St, 2017-08-09 11:15 | Ninja už: 2658 dní, Příspěvků: 2989 | Autor je: Gaarova tykev

Fajn, že si mi vyjasnila v hlave, aj ostatní sa lepšie zorientujú Jofuku pro tebe :-) Veď to som už nechcela vypisovať, že Oro asi neostane nečinný, však uvidíme Puzzled Na ON-ého sa teším Laughing out loud

Obrázek uživatele Akumakirei
Vložil Akumakirei, Út, 2017-08-08 17:59 | Ninja už: 5620 dní, Příspěvků: 2346 | Autor je: Editor všeho, Editor FF, Prostý občan

Přijde mi, že se do toho Sasuke čím dál víc citově zamotává Smiling

.Seznam FF, Poslední FF: Šampioni těžké váhy | Na kočku a na myš | Rozkaz zněl jasně | Bohům padají z talířů drobky
. • V noci jsou všechny kočky černé.
.Some days, some nights...

Obrázek uživatele Sabaku no Tanaris
Vložil Sabaku no Tanaris, Út, 2017-08-08 23:41 | Ninja už: 4019 dní, Příspěvků: 1473 | Autor je: Propadlý student Akademie

Áno, zamotáva sa. A to riadne. Laughing out loud

Navštívte stránku Zakázaného ovocia! --> Z láskyZ láskyZ láskyZ lásky

Môj Wattpad https://www.wattpad.com/user/SabakuNoTanaris - čítajte príbehy aj mimo Naruta práve tu!
Blog Sabaku no Tanaris a Mestekovej www.sameta.blog.cz/