Forbidden- VII. Nečakaný zvrat
Striaslo ma, keď som spozorovala zmenu jeho výrazu. Atsushi sa už netváril milo a starostlivo. Ochotu v jeho tvári vystriedala trpkosť. Cúvla som o krok dozadu. Naskočili mi zimomriavky, keď sa pohŕdavo zasmial. Predtým som mala nepriaznivé tušenie, že s ním niečo nie je v poriadku. Snažila som sa mu veriť. Nikdy by ma však nenapadlo, že sa veci môžu takto skomplikovať.
„Prepáč, Mana, ale vieš priveľa nato, aby som ťa nechal len tak odísť a všetko vytárať,“ povedal takým sykavým hlasom, až mi prešiel mráz po chrbte. Ostala som zarazená zmenou jeho postoja. Správal sa ku mne, akoby som bola iba obyčajnou špinou na podrážke.
„Nie je v tom nič osobné. Možno, keby si sa zbytočne toľko nepýtala, nemuselo to vôbec takto dopadnúť,“ podotkol na záver.
„To určite,“ zašepkala som potichu. Snažila som sa vymyslieť plán, ako sa Atsushim nenechať zabiť. Množstvo mojej čakry sa ešte nestihlo obnoviť po predošlom boji. Vedela som, že jej nemám dostatok, ale na obranu mi možno čakra bude stačiť. Zaujala som bojový postoj a pevne stisla rukoväť katany. Nebola som ešte pripravená bojovať, pretože som sa cítila príliš unavená. Lenže som nemala na výber. V kútiku duše som dúfala, že sa Atsushi na mňa usmeje a povie, že si zo mňa iba strieľa. Že to, čo mi povedal, nie je pravda. Nechcela som mu ublížiť, ale ak mi nedá na výber, budem sa brániť aj so všetkými dôsledkami. Pokiaľ bude treba, bez váhania ho zabijem, ak dokážem nad ním zvíťaziť. Nechala som ho, nech začne ako prvý. V mesačnom svite som videla, ako sa zablysla hrana ocele. Atsushi stál s kunajom pripraveným v ruke, ale odrazu zmizol. V tme som takmer nič nevidela. Zrazu som zacítila tvrdý náraz a zastonala som od bolesti. Odpoveďou mi bol Atsushiho tlmený smiech. Môj protivník sa zrejme vyžíval v mojej bolesti. Nikdy by som o ňom nepovedala, že je takým dobrým hercom. Vôbec sa nepodobal na toho milého a obetavého chlapca, ktorého som poznala. Vzápätí prišiel druhý úder, tentoraz si to odniesla moja hlava. Zahmlilo sa mi pred očami a z úst mi vytiekol tenký pramienok krvi. Nemohla som dopustiť, aby so mnou takto vymetal zem. Plne som sa sústredila, kým som aspoň čiastočne nezachytila tok jeho čakry. Postrehla som pohyb a podarilo sa mi odraziť kunaj, ktorý nebezpečne rýchlo letel smerom k môjmu krku. Nechýbalo veľa a bolo by po mne. Naštvane som si odpľula. Cítila som sa ako bezbranná myš chytená v pasci. Chopila som sa svojej jedinej zbrane a moja katana sa zaleskla v svite mesiaca. Vycítila som Atsushiho, ako sa zozadu rúti ku mne. Zvrtla som sa a vyrazila mu naproti. Naše zbrane sa stretli. Chvíľu nebolo počuť nič iné, len škrípajúce sa trenie ocele. V tomto súboji boli naše sily vyrovnané a boj by skončil iba vtedy, kým by jeden z nás nepadol od únavy. Nemala som toľko času, preto som využila príležitosť, ktorá sa po chvíli naskytla a podrazila som svojmu protivníkovi nohy. S hlasitým buchotom dopadol na zem. Napriahla som sa a moja zovretá päsť zasiahla jeho spánok. Vrazila som mu takou silou, až mi obeleli hánky. Vtom momente sa Atsushiho telo podo mnou rozplynulo na prach.
Dofrasa, kawarimi, pomyslela som si v duchu.
Atsushi sa musel skrývať niekde nablízku. Opäť som zaujala obranný postoj a vyčkávala, kým zaútočí. Dlho sa nič nedialo. Celá situácia sa mi zdala nejaká zvláštna. Premáhal ma spánok a navyše sa zachvela zem pod mojimi nohami. Okolie pomaly začalo meniť svoju tvárnosť.
Genjutsu? blyslo mi hlavou.
Je len jediný spôsob, ako to zistiť. Chystala som sa prerušiť tok svojej čakry, ale zistila som, že to nedokážem. Stratila som kontrolu nad čakrou. Ako to dofrasa urobil? Toto nebude len obyčajné genjutsu. Musela som rýchlo niečo urobiť, inak hrozilo, že z tejto situácie nevyviaznem živá. Odrazu ma niečo napadlo. Chcela som siahnuť do puzdra a vytiahnuť nejaký kunaj, lenže som si spomenula, že žiadny nemám. Schytila som teda katanu a jej hrot si hlboko zabodla do stehna. Ostrá bolesť ma prebrala z utópie. Klesla som na jednu nohu a sťažka oddychovala. Ilúzia mi odobrala aj zvyšok čakry. Cez zaslzené oči som videla, ako Atsushi pomaly kráča ku mne. Chcela som naňho zaútočiť a vymlátiť z neho dušu. Lenže namiesto toho, aby som mu jednu poriadne vrazila, som stratila rovnováhu a zviezla sa na zem. Atsushi ma schmatol za vlasy a ťahal ma hore. Vrtela som sa a snažila sa mu vykrútiť zo zovretia, ale moje úsilie bolo márne. Pritlačil ma o kmeň stromu a silnými rukami mi gniavil krk. Začala som sa dusiť. Videla som rozmazane a všetko svalstvo mi postupne ochabovalo. V tej chvíli som nechcela nič iné, len aby sa to už skončilo. Zatvorila som oči a čakala na svoj koniec. Vtom zovretie okolo môjho krku povolilo a zosunula som sa dolu. Zrýchlene som dýchala, aby som dostala kyslík do pľúc. Zdvihla som oči od zakrvavenej zeme a pozrela na Atsushiho. Nechápala som, čo sa stalo.
Niekto prišiel a vrazil Atsushimu takú silnú ranu, až ho odhodilo. Videla som, ako sa môj záchranca skláňa nad Atsushim a rozdáva mu jednu presne mierenú ranu za druhou. Nevedela som, kto to je, pretože v tme som neznámemu vôbec nevidela do tváre. Opäť som sa snažila nadýchnuť, ale nešlo to. Začala som vykašliavať krv. Cítila som, ako ma opúšťajú aj posledné sily. Môj záchranca sa bez váhania ku mne rozbehol a zobral ma do náruče.
„Vydrž, budeš v poriadku,“ zašepkal mi neznámy do ucha.
Telom mi prešli zimomriavky, keď som na líci pocítila jeho horúci dych. Vzápätí sa mi zakrútila hlava a upadla som do bezvedomia. Mojím posledným vnemom bolo, že Atsushi využil príležitosť a zmizol odtiaľ aj so zvitkom.
Prebrala som sa na neznesiteľnú bolesť hlavy. Prirýchlo som sa posadila, čo spôsobilo, že sa mi hlava opäť zakrútila. Cítila som stále väčšiu nevoľnosť. Prezrela som okolie unavenými očami, aby som zistila, kde sa vlastne nachádzam. Sedela som v malej miestnosti, ktorej zariadenie pozostávalo iba z jedného nočného stolíka, stoličky a z pozostatkov niečoho, čo kedysi slúžilo ako posteľ. Teraz tam bola len kopa polámaného dreva a hrdzavých tyčí. Bola som tu sama. Opatrne som sa postavila a pomalými krokmi dokrivkala ku dverám. Chcela som z toho hrozného a neznámeho miesta vypadnúť.
Potichu som otvorila dvere a nazrela do chodby. Všade bola tma, čo mi napovedalo, že vonku je stále noc. Nahnevane som si zahryzla do spodnej pery, keď som si uvedomila, že Atsushi zmizol aj so zvitkom. Vzápätí som si spomenula na neznámeho muža. Chcela som sa mu poďakovať, ale potom som si uvedomila, že to pokojne môže byť aj môj nepriateľ. Nenápadne som sa vybrala k východu. Práve som sa načahovala, aby som otvorila posledné dvere, keď sa mi za chrbtom ozval mierne naštvaný hlas. Nemusela som sa ani otáčať, aby som si s istotou uvedomila, kto to je.
„Kam si sa vybrala?“ spýtal sa ma dotyčný nahnevaným tónom.
„Dofrasa,“ utrúsila som potichu, ale Uchiha ma aj tak počul. Prečo musí byť vždy všade tam, kde som ja? To mi naozaj nikdy nedá pokoj?
„Musím povedať, že máš naozaj vyberaný vkus, ako niekomu poďakovať za záchranu života,“ poznamenal uštipačne Sasuke.
Moje vnútro razom zaplavil hnev. Prečo ma musel zachrániť práve on, nukenin? Mala som v boji radšej zomrieť. Chcela som sa otočiť a niečo nepríjemné Uchihovi odpovedať, lenže zranená noha ma práve v tej chvíli zradila a ja som spadla na zem. Pokúsila som sa postaviť, ale bezvýsledne. Podišiel ku mne, a opäť ma vzal do náruče. Celá som sa vrtela a chcela som sa vymaniť z jeho zovretia. Zahľadel sa na mňa a ja som celá stuhla. Úplne ma ovládal. Prečo som vždy v jeho blízkosti taká nesvoja?!
Sasuke ma starostlivo zložil na zem. Oprela som sa o stenu a snažila sa skryť bolestivý výraz.
„Nech ťa ani nenapadne odtiaľto odísť,“ napomenul ma hlasom, ktorému sa nedalo odporovať a zmizol za dverami.
Čo si o mne myslí? Akoby som mohla utiecť, keď sa nedokážem sama ani postaviť?!
Netrvala dlho a Uchiha sa vrátil. V jednej ruke niesol nádobu s čistou vodou a v druhej obväzy. Sklonil sa nado mnou a chystal sa začať v ošetrovaní, keď som mu zlostne vyrazila nádobu s vodou z ruky.
„Nedotýkaj sa ma!“ vydrala som zo seba tlmene a čakala na jeho reakciu. Sasuke si unavene povzdychol.
„Ak sa nenecháš ošetriť, tak dostaneš infekciu,“ rezignovane podotkol.
Po chvíli ticha som k nemu neochotne pristúpila a nechala ho, aby sa o mňa postaral. Uchiha vzal obväz a napevno mi ním obmotával zranenie na ruke, ktoré mi predtým spôsobil kamenný shinobi. Ticho som ho pritom pozorovala. Pri každom jeho dotyku mnou prešla vlna horúčavy. Nešlo mi do hlavy, prečo so mnou tak ohľaduplne zaobchádza potom, ako som sa k nemu drzo správala. A prečo ma to vlastne zaujíma?! Takí ako on predsa zabili moju matku.
„Prečo to robíš?“ spýtala som sa ho napokon.
Sasuke prešiel moju otázku mlčaním a ďalej pokračoval v ošetrovaní. Po chvíli som ticho už neuniesla. Bolo mi trápne, že sa o mňa musí starať práve on. Vždy som pred ním taká slabá, akoby som sa nevedela o seba postarať. To ma naštvalo ešte viac, lebo som vedela, že to nie je pravda.
„Prečo ma jednoducho nenecháš tak? Ja som ťa o nič neprosila,“ vyprskla som.
„Už som raz na tvoju otázku odpovedal. Mám za úlohu na teba dohliadnuť, keď sa dostaneš do nebezpečenstva.“
„Neodpovedal si mi, kto je zadávateľom misie! Už som ti hovorila, že nepoznám nikoho, komu by na mne tak záležalo, aby mi zaobstaral osobnú ochranu,“ prskala som opäť na Uchihu jednu otázku za druhou.
„To si myslíš iba ty,“ poznamenal tónom, ktorý jasne hovoril, že ďalšie otázky sú zbytočné. Vedela som, že viac z neho nedostanem.
Sasuke mi nežne prešiel rukou po stehne. Vyplašene som sa strhla a pozrela naňho s vytreštenými očami. On však iba ošetroval ranu, ktorú som si sama spôsobila, keď som sa snažila dostať z ilúzie. Neušlo mi, ako sa pobavene pousmial nad mojou reakciou.
Po chvíli bol Sasuke so mnou hotový. Noha, ktorú som mala tentoraz spevnenú obväzom, mi konečne dovolila, aby som sa na ňu postavila. Pomalými krokmi som sa dotrepala k dverám. Chcela som odtiaľto vypadnúť a byť čo najďalej od neho.
„Kam si sa vybrala? Zostaneš pekne tu, kým si nebudem istý, že ťa môžem nechať odísť samú,“ povedal.
To si vážne myslí, že ho budem poslúchať a jeho názory sú pre mňa zaujímavé? Otvorila som dvere a pokračovala ďalej. Ani som sa neobzrela. Po chvíli som ucítila na sebe niečí dotyk. Sasuke ma schmatol okolo pása a vyhodil si ma na rameno ako obyčajné vrece zemiakov. Čo si to dovoľuje? Ten arogantný sedliak! Neznášam ho!
„Okamžite ma daj dolu!“ skríkla som naňho.
Snažila som sa mu vykrútiť, ale opäť bezvýsledne. Niesol ma naspäť do chatrče. Hneď ako sme vošli do vnútra, ma priam hodil o zem. Zrejme so mnou strácal trpezlivosť. Ak ma tu mieni naďalej držať proti mojej vôli, tak si to riadne odskáče. Ešte bude ľutovať, že vzal tú prekliatu misiu!
Ahojte, moji milí čitatelia!
Som tu s novým dielom, ktorý by som rada venovala vám všetkým, ktorí čítate túto FF Pripravila som si pre vás opäť bojový diel, ale to by som nebola ja, keby som sem nedala nejakú akciu Opäť pekne ďakujem Senpai-sama, si super!
Atsushi sa nám ukázal ako riadny podliak, nemyslíte? A čo Sasuke? Môže mu Manari veriť alebo ju nenávisť ku všetkým nukeninom utvrdí v tom, že Sasuke je jej nepriateľ?
Pridávam dodatočne obrázok Kreslila ho jedna moja kamarátka, ktorá bohužiaľ nie je na Konohe Dúfame, že sa vám obrázok páči
Nezabudnite zanechať svoje komentáre, pukám od zvedavosti. Prajem príjemné čítanie a veľké arigato!!!
No, tak nakonec se ukázala ta jedna ze dvou možností, a to ta, že Atsushi je pěknej podrazák... a Sasuke? Klasika, nemluvný, a když už promluví, stojí to za to. A co si o něm myslím? Že říká pravdu a také mám jisté podezření, kdo mu dal za úkol ji hlídat. Tak snad se někdy dozvíme, kdo to je. Ten záhadný dobrodinec.
Díky za další dílek, který mi tak rychle utekl, sotva jsem se začetla, už byl konec... ale tak to má být.
Obrázek je hodně povedený a zrovna takhle jsem si Manari představovala.
Těším se na další a jen tak dál.
„Nepodceňujte sílu četnáře.“ Matthew Reilly
FF stránka moje a Nildona!!!
FC pro mě od nellynuska
Náš největší vzor sice zemřel, o tom se hádat nebudu, ale předtím stihl vyučit pár lidí, kteří se rozutekli do celého světa. Nyní se spojujeme opět dohromady, abychom bojovali proti uctívačům Kiry, našeho i eLova největšího nepřítele.
Žáci, kteří se nám zatím podařilo sehnat:
2. Yuki Kaze-san (ta, která jí s tím pomáhá)
3. Shaman-werewolf-sama
4. ivy
5. Neal-X
6. Eros 3in1
7. Kairi.Ratten
8. Shadow-dono
9. Elys
10. M-san
11. MadYoko
12. Buuublinka
13. akai
14. Liss Ryuzaki
15. Enkidu
16. Barbara_Uchiha
17. Sayge
18. June
19. Vurhor
20. uchiha777
21. limetka
22. adabo
23. Nikirin-chan
24. Otaku-chan
25. SuZuKi_ShiHouiN™
26. lacca
27. luccca
28. Ookami-Kyuu
29. Alexx-sama
30. Neko_Hachi
31. Aryen-nyan
32. SASUKE5478
33. cibo91
34. Ayame-Senpai
35. Blue-misty
pro vlastní bezpečnost uvádíme pouze přezdívky a místo fotografií různé obrázky, ovšem ani ty nevedou k naší identitě…
…pokud patříte k nám žákům a následovníkům a odmítáte vše Kirovské můžete se přihlásit, jistě, že pod svou přezdívkou, aby vás Kira nemohl zabít, u mě, nebo TsuchiKim
A den, kdy se nám podaří sehnat všechny eLovy žáky, se stane i černým dnem pro Kirovi příznivce, protože ten den se uskuteční závěrečná bitva, kterou vyhrajeme.
Juj, som rada, že sa ti dobre čítalo
Som taká happy, že skoro skáčem od radosti
Nemajte strach, budem sa snažiť, aby boli všetky otázky zodpovedané Zožiera ma zvedavosť, som veľmi zvedavá, kto je podľa teba skutočným zadávateľom misie, naozaj. Ale tak, ako si aj vy musíte počkať nato, kedy sa to Manari dozvie (dúfajme, že čoskoro XD)si asi aj ja musím počkať na teba
Každopádne som veľmi zvedavá a spolu s kamoškou ďakujeme, že sa ti obrázok páči
Vidíme sa u ďalšieho diela, dovtedy zdar!
FF, ktorá sa oplatí pozrieť < 3 :3: http://konoha.fjfi.cvut.cz/?q=node/103779
Senpai-sama: Ty ma vieš vždy svojím komentárom rozosmiať Ďakujem, potešila si ma
Akumakirei: Ďakujem pekne za komentár a nie je začo Je mi radosťou pre vás písať S tou nenávisťou máš pravdu, ale je len na Manari, či to pochopi.
FF, ktorá sa oplatí pozrieť < 3 :3: http://konoha.fjfi.cvut.cz/?q=node/103779
Supeeer, Balážka Napnutá som ako staré gate Bohvie, čo je Atsushi za existencia a odrazu začal Mane tykať. Ešteže máme nášho spasiteľa Sasukeho Mana je fakt riadne na neho drzá, aj keď jej rozprúdil svojím dotykom krvný obeh Juuj hrozne je preexponovaná a narazila kosa na kameň s tou nenávisťou a aroganciou Myslím, že Manari môže Sasukemu veriť, vyzerá, že svoju misiu berie vážne a mám dojem, že čosi ho spája s jej mamou. Už musíme len čakať, ako budeš v príbehu pokračovať
"Představte si to ticho, kdyby lidé říkali jenom to, co vědí..." Karel Čapek
Atsushi je hajzlík a Sasuke zachránce, i když by mohl ještě na svém gentlemanství trochu zapracovat.
Ne vždycky je všechna nenávist dobrá, spravedlivě opodstatněná, někdy asi potřebujeme jen nenávidět a namlouvat si, že opravdu hluboce nenávidíme, abychom si uvnitř sebe nemuseli přiznat, co za žádnou cenu nechceme. Bolí to totiž.
A díky za vzpomenutí na čtenářstvo
. • Seznam FF, Poslední FF: Šampioni těžké váhy | Na kočku a na myš | Rozkaz zněl jasně | Bohům padají z talířů drobky
. • V noci jsou všechny kočky černé.
. ♪ Some days, some nights...
. .Aku začíná chápat a dřímat...
...„Ale proč chtějí všechny OC pomáhat s výběrem šatů zrovna Hinatě?“ (Kakari)
. .„Žádný Hatake není veselý...“ (Sayoko)
.
. .Hrdá členka a se Sayoko spoluzakladatelka Spolku Žroutů knih! Naši závislost na knihách nelze ovládnout. Založeno 12. 3. 2009; Kdo fandí knihám, ať se přidá. Žrouti všech žroutů, spojte se! A hlavně rádi čtěte ^^
Členové: Sayoko, Akumakirei, K.Iwi, Leiko, Dantuška, nettiex, sajo-nara, Minata, Memphisto, hAnko, Ayame-sama, kushina-hime, Mirek93, Rein, Yamata no Orochi, Adam Švorc z Nemanic, TsuchiKim, ni.kola, Kameko-sama, výtlems.kissa, -_-Aya-_-, Kitsumo, elficek, himiTsume, Buuublinka, DeiDei girl-uchiha, lacca, nellynuska, Yuki Kaze-san, Kaia-chan, Faith, zrůda-SaNaSu, Namika, l.i.ch., Oneran, Juubi, Conner Uzumaki, Anegiri, Joanne, Miky-chan, sannin Naruto, Otaku-chan, narutorolo321, Killer_Bee, Hinata-Hyuuga-chibi, Adel-san, Gloria Uzumaki, Nightmare moon, Yamako, Hyuuga_Shikamaru
Pro přihlášené: Nemusíte si kopírovat seznam členů, mění se, a proto aktuální najdete vždycky u mě. A do podpisu si nic dávat nemusíte, nebo si můžete vymyslet jinou (originálnější) poznámku než tu nahoře, je to jen na vás :)
_____________...
Členka Klubu gazdovské parenice: Klub je hrdým podporovatelem a spřízněncem Kultu pána Pomela, aneb NAJLEPŠÍ PRODUKT A NAJLEPŠIE OVOCIE SA OFICIÁLNE UZNALI A SPRIAZNILI! NECH ŽIJE PARENICA A POMELO! Klub gazdovské parenice je hrdým podporovatelem a spřízněncem klubu gangsterů. Zaplétáme se do nelegálních obchodů, aneb postupně ovládáme podsvětí..., rovněž je podporovatelem a spřízněncem klubu za ovce (aneb bez nich bychom neměli co opěvovat); a KPP (kultu pracího prášku), bez nich by naše "uniformy" nebyly tak zářivě bíle.