manga_preview
Boruto TBV 08

Boj nebo láska?

large (4).jpg

V Listové je rušno. Lidé si šuškají, že Akatsuki chce zaútočit na vesnici. Proto pátá Hokage povolala všechny Chuuniny, Jouniny a Anbu.
„Jak víte, Akatsuki chce zaútočit na vesnici," začala. „A kvůli tomuhle jsem vás sem zavolala. Akatsuki by se měli schovávat někde poblíž Listové. Chtějí zaútočit jen pro-,"
„Proč na nás útočí!?" křikl blonďatý chlapec v místnosti.
„Protože tě potřebují získat. Jsi poslední žijící Jinchuuriki, Naruto," vysvětlila pátá.
„Hmm... Tak se prostě nechám chytit!" vyhrkl ze sebe.
„Ne!!! Je to moc nebezpečné!" okřikla ho.
„Ať se ti to líbí nebo ne, já vesnici zachráním!" řekl a zmizel v obláčku kouře.
„Narutooo!!!" Ale Hokage nestihla kluka chytit.
„Ten id**t! Na noc rozdělím vám úkoly. Všichni Chuuninové musí hlídat Naruta, Jouninové zvýšete obranu a buďte ostražití! A nakonec Anbu, vy budete prozkoumávat lesy a pokud potkáte nějaké členy Akatsuki, hned pošlete zprávu a pokuste se je zastavit. Je všem vše jasné?"
„Ano!"
„Můžete jít!" rozkázala a ostatní zmizeli pryč.

U dveří Narutova bytu stála růžovlasá kunoichi.
„Naruto!!!" zakřičela na něj. Uvnitř se ozývaly divné rány. Co to sakra je?! Co to tam dělá? Musím do toho rychle zasáhnout. přemýšlela a vykopla dveře. On si ji všiml a zařval, „Sakuro! Hned odtud vypadni!!!" Když Sakura viděla chlapa v černém plášti s červenými mráčky. Jeho vlasy jsou blond barvy a v rukou měl ústa. Co to je za chlapa?! ptala se sama sebe.
„Ale, ale. Ty chceš taky okusit mé umění? Za chvíli přijde celá vesnice a budu slavný!" zachechtal se muž na bílém umělém ptákovi.
„Nech Naruta na pokoji ty...ty-"
„Ani neumíš vymyslet urážku! Hahahah!!!" vysmál se jí. Tos neměl dělat!
„Jak chceš,"řekla Sakura a usmála se.
„Huh?" Sakura skočila do vzduchu přímo na něj, namířila pěst na jeho obličej, dala mu pěstí a u toho zařvala, „Šannarooo!!!" Odrazila ho někam do daleka. Chudák, možná přišel i o pár zubů.
„Áhhh!!!" zařval.
„Já nemám žuby!!!" Růžovláska se otočila na blonďáka a usmála se.
„Říkals že se necháš odnést, ne?" Naruto jen otráveně zamručel. Mezitím přiběhli ostatní přátelé.
„Co se tu, ksakru, stalo?" optal se kluk na bílém psovi.
„Naruto-kun! Jsi v pořádku?" ptala se starostlivě černovlasá dívka s byakuganem.
„No, byl tu týpek z Akatsuki a já ho odrovnala. Toť vše," usmála se. Pes a kluk zůstali s otevřenými ústy.

Dalšího dne šla Sakura navštívit Naruta. Zaklepala na dveře, ale nikdo neotvíral. Po chvíli přišla k oknu a byt byl celý rozházený. Sakra! Oni tu byli! Musím co nejrychleji za Tsunade-sama. uvědomila si a zmizela v kouři.

„Tsunade-sama!" křikla Sakura, která se objevila v kanceláři. Pátou skoro trefil šlak.
„Sakuro! Kolikrát ti budu říkat že tu jsou dveře! Brzo mě s takovou odvezou," pokárala ji.
„Omluvte mne, ale Naruta odnesli!" Tsunade vyskočila z křesla.
„Cože?!?"
„Šla jsem ho navštívit a když mi nikdo neotvíral, podívala jsem se do bytu oknem a celé to tam bylo vzhůru nohama." pověděla.
„Shizune!" zavolala svoji asistentku.
„Ano, Tsunade-sama?"
„Svolej všechny Chuuniny. Hned!" rozkázala a Shizune odkráčela zavolat ninji.

Po chvíli byli všichni v kanceláři.
„Sice jste teprv Chuunini, ale je to naléhavé. Naruto byl unesen." Jakmile slyšeli tu poslední větu, lekli se. Hinatě na něm opravdu moc záleželo a bála se o něj nejvíc.
„A nevíte kde jsou schovaní?" zeptala se Hinata.
„Anbu poslali zprávu o tom, že se skrývají nedaleko v lese. Shikamaru, jsi kapitán. Jsi totiž jediný Jounin, který nestráží."
„To je otrava," řekl znechuceně.
„Můžete vyrazit." Všichni zmizeli v obláčku.

Shikamaru a ostatní už byli před bránou.
„Vysvětlím vám, jak půjdeme," začal, „Kiba a Akamaru jdou první, protože máte skvělý čich a vyčmucháte ho. Za nimi jdeš ty, Hinato. Máš byakugan, což znamená že se budeš rozhlížet kolem, jestli nás nikdo nesleduje. Za Hinatou budeš ty, Ino. Kdykoliv může někdo vyskočit ze křoví a zaútočit, jen ty můžeš útočníkovi vlézt do myšlenek a ovládnout ho. Za ní jsem já, protože jsem kapitán a musím chytit Ino. Ino umí léčit tak ji musím chránit. Za mnou bude Shino. Jsi uprostřed, protože můžeš udělat broučí bariéru, která nás ochrání." Když domluvil mohli vyrazit.

Nic je cestou nepotkalo. Byli téměř u skrýše, když v tom na ně vyskočili dva muži v černém s červenými mráčky. Jeden měl kosu a na krku podivný náhrdelník. Ten druhý měl masku přes ústa a divné zelené oči. To jsou členové Akatsuki! Sakra! proklel Shikamaru. Kiba a Akamaru se zastavili a ostatní za nimi taky.
„Hele, Kakuzu! Vypadá to, že máme návštěvu!" křikl ten s kosou.
„Hmmm... Doufám že mají prachy. Jestli jo, tak je přepadnem." řekl druhý.
„Shikamaru! Nech je nám!" křikla na něj Tenten. On jenom kývl na souhlas a oni skočili před celou skupinu.
„Neji, Lee! Jdeme na ně!" křikla a už se bojovalo.
„Ostatní, pojďte!" rozkázal kapitán a šli rovnou do úkrytu. U vchodu do úkrytu byl blonďák s ofinou přes jedno oko jako Ino.
„Já jsem Deidara. A vy jste kdo?" představil se jim s úsměvem. Ino si ho změřila pohledem od dola nahoru. Zastavila se u jeho hlavy. To je ale fešák! Má stejné vlasy jako já. Asi jsem se zamilovala. zamyslela se a zrudla. Deidara si všiml jejího zbarvení do červena a taky se zamyslel Páni, to je kočka! Stejný vlasy jako já. Já ji miluju.
„My ho zastavíme! Ostatní běžte dál a zachraňte Naruta!" rozkázal Shikamaru.
„Ino! Chouji! Jdeme na něj!"
„Technika zvětšení!" křikl Chouji a zvětšil se. Ino se držela stranou. Ona Deidarovi nechtěla ublížit. On ji viděl a tak vytvořil obřího ptáka. Pak ještě udělal malé potvůrky a hodil je na zem. Shikamaru ještě nevěděl, co má za schopnosti a proto se k těm věcem přiblížil. Blonďák letěl k Ino. Chytil ji kolem boku a tak byla na velkém ptákovi i s ním.
„Katsu!!!" zakřičel a Shikamara s Choujim to málem zabilo.
„Shikamaru! Chouji! Neee!!!" zařvala a upadla jí slza. Pak ještě jedna a sputil se prudký vodopád.
„Cos to udělal?!?"
„Nic se jim nestalo. Jsou ještě naživu. Já to vím, protože na to, aby je to sejmulo, by tam muselo být mnohem víc mých panenek," uklidňoval ji.
„A jak ti mám věřit?!" řekla agresivně.
„Tak ti to ukážu," rozhodl. Pták letěl k místu výbuchu. Tam leželi ti dva.
„Jsou v bezvědomí."
„Nech mě je vyléčit," udělala na něj psí oči.
„No dobře." Ona seskočila z ptáka a běžela k Shikamarovi. Když začala léčit on ji chytl za zápěstí. Ona se lekla a podívala se na něho.
„I...no..." řekl chraplavým hlasem.
„Shikamaru..." řekla a u oka měla slzu. On zvedl ruku a slzu ji smyl.
„Neboj se, nějak se s Choujim dostaneme do nemocnice..."
Ona se zvedla a řekla Deidarovi, „Hej! Chci aby jsi je odvezl do nemocnice v Konoze!" On měl pro Ino slabost a souhlasil. Seskočil z ptáka a přešel k Shikamarovi. Zvedl ho a odnesl na jeho umění. Pak tam donesla i Choujiho. S tím tlusťochem to bylo těžší. pomyslel si Deidara.
Za nějakou dlouhou dobu letu byli v Konoze museli letět dost vysoko, aby je neviděla hlídka Listové. Přistáli na střeše nemocnice. Ino vzala Shikamara a blonďák s culíkem tlusťocha. Bože, to je tíha!
Hned jak byli hotovi, se ho Ino zeptala: „A co teď?"
„Teď půjdeme na moje oblíbené místo," usmál se šibalsky. Ino nic nenamítala. Znovu nasedli na ptáka a letěli.
Za nějakou dobu byli tam. Přistáli a Ino se všude rozhlížela. Všude kolem to rostlo květinami. Pestrobarevní motýlci poletovali z květiny na květinu. Ptáci zpívali veselé písničky. Vodopád pěkně šustěl a bublal. Leskl se a třpytil na zlatavém Slunci. V jezírku si vesele plavala husa a housátka.
„Tak co říkáš?" usmál se.
„Je to...nádherné!" řekla okouzleně.
„To jsem rád."
„A jak se vlastně jmenuješ?" zastavila se Ino v obdivování krásy přírody.
„Jmenuji se Deidara a jak se jmenuješ ty?" představil se.
„Já jsem Ino Yamanaka," usmála se. Sedli si do trávy a začali si povídat.
Po nějaké době povídání si k ní přisedl blíž. Ona si ho všimla. Chtěla ho poškádlit a tak si položila hlavu na jeho rameno. On zrudl. Potom ji začal lechtat a Ino spadla na zem.
„Ahahah!!! Přestaň! Prosíím!!!" kňučela a on přestal. Poté ji podal ruku, aby se zvedla. Ona ruku přijala a zvedla se. Oba dva stáli a zírali na sebe. Deidara se naklonil pro polibek. Ino se od něho nemohla odlepit. Po dvou minutách se od sebe odlepili, aby se nadechli.
„Hned ,jak jsem tě viděl, ses mi líbila. Miluji tě." Ino zčervenala.
„Já tě taky milu-"
„Ino!" zakřičel na ni někdo z povzdálí.
„Sai?!" lekla se. Když doběhl, chytl ji a schoval ji za sebe. Měl na sobě svoje Anbu oblečení. Vytáhl svoji katanu a namířil ji na Deidaru.
„Je to moc ostrý. Neměl by sis s tím moc hrát, kluku." zasmál se Deidara.
„Nech Ino na pokoji!" křikl a zaútočil. Deidara se vyhnul.
„Měl bys ochutnat moje umění!" Deidara začal házet jeho umění a Sai se hbitě vyhnul všemu.
„Kats!!!"
„Áhh!!! Ty parch**te!" zařval na něj Sai.
„Saii! Deidaro!"
„Ino, pomoz mi!" řekl jí černovlásek. Když měl Sai namířenou katanu přímo na Deidaru, tak mu Ino vstoupila do rány a místo Deidary probodl Ino.
„Ino!!!" zakřičeli oba dva najednou. Sai z ní vyndal katanu. Deidara k ní přiběhnul a vzal si ji do náruče.
„Proč ty? Proč?!" začal brečet .
„To je v pohodě. Dokážu se vyléčit. A...přestaňte bojovat. Prosím."
„Dobře. Pro tebe všechno." Když se podíval za sebe, Sai tam nebyl.

O pár dnů později
Deidara odešel z Akatsuki a začal chodit s Ino, která se vyléčila. Sai si našel holku v Anbu. Naruto byl zachráněn a Akatuski byli skoro vymazáni z povrchu. Ten skrček Tobi přežil, protože když se bojovalo, tak on byl na procházce. Tobi teď pronásleduje Deidaru-senpai. Shikamaru a Chouji jsou vyléčeni, ale pár jejich spálenin zůstalo. Deidara se stal ninjou Listové. Ale vždy, když potká Naruta, snaží se ho chytit do síťky na ryby.

Poznámky: 

Doufám že to bude stačit na misi. A jestli se líbí, tak jsem ráda. Smiling
Přemýšlela jsem koho udělat. Nakonec tu je Deidara a Ino! Laughing out loud Oni spolu pěkný pár dle mého.

Hezký Valentýn přeju všem! Eye-wink
PS:Hlavně hodně lásky. Laughing out loud

5
Průměr: 5 (2 hlasů)

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele Yuki Kaze-san
Vložil Yuki Kaze-san, Čt, 2017-02-23 11:36 | Ninja už: 5707 dní, Příspěvků: 7877 | Autor je: Moderátor, Vydavatel Icha Icha

Vida, vida, to je mi ale páreček... taky už mě kolikrát napadlo, že by ti dva se k sobě mohli hodit, kdyby ovšem nebyl Deidara takovej cvok do výbušnin. Laughing out loud
Krásná povídka a je vidět, že ses o hodně zlepšila. Smiling Jen tak dál a u další tvé povídky zdar!

„Nepodceňujte sílu četnáře.“ Matthew Reilly
FF stránka moje a Nildona!!!
FC pro mě od nellynuska

Obrázek uživatele Ejinka-chan
Vložil Ejinka-chan, So, 2017-02-25 22:35 | Ninja už: 2693 dní, Příspěvků: 43 | Autor je: Pěstitel rýže

Děkuji. Smiling
Jsem ráda že se líbí.

Obrázek uživatele Kakari
Vložil Kakari, Út, 2017-02-14 20:58 | Ninja už: 5323 dní, Příspěvků: 2061 | Autor je: Ošetřovatelka Kakashiho smečky - specialistka na Pakkuna

Jak se tak říká - vrána k vráně sedá a tihle dva mají opravdu stejně zbarvené peří. Až se i divím, že o nich není těch povídek víc.
Mise splněna Smiling

Život je legrace! Pokud ovšem sdílíte jeho smysl pro humor.
FF

Obrázek uživatele Ejinka-chan
Vložil Ejinka-chan, St, 2017-02-15 22:05 | Ninja už: 2693 dní, Příspěvků: 43 | Autor je: Pěstitel rýže

Děkuji Smiling
Když mě nějaký pár napadl, nevěděla jsem co napsat. Vzpoměla jsem si na Ino a pak i na Deidaru. Laughing out loud