manga_preview
Boruto TBV 08

699 + 6. Časť: Sasukeho oči

Vo vesnici bolo rušno. Zo strany mora sa konštruovali obranné katapulty a na útok sa pripravovali tí, ktorí bojujú na diaľku.
Za ten čas Mizukage riadila celú mobilizáciu z hlavného stanu a vedúcim kapitánom vysvetľovala celý plán akcie. Takmer päťsto mužov a žien bolo pripravených chrániť svoj milovaný domov za každú cenu.
„Kde je Uchiha?“ zúrila Mizukage.
„V skorých ranných hodinách opustil vesnicu,“ vysvetľoval Ao.
„To sa mi sníva,“ naštvane buchla rukou po kope papierov pred ňou, „už mám toho dosť! Po tejto trápnej fraške sa vzdám funkcie a už sa konečne vydám!“ Ao len naprázdno prehltol.
„Takže,“ začal opatrne Chojuro, „Uchiha vám nechal ráno odkaz?“
„Áno, písalo sa v ňom, že sa klan Denki blíži z východnej strany!“ prsatá tridsiatnička sa vystrela, „budú tu čo nevidieť.“
Vtom vbehlo do kancelárie malé bielovlasé dievča: „Mizukage-sama, je ich viac, ako sme si mysleli!!!“ lapala po dychu, „lode prichádzajú!!!“
***

„Booože, to je nuda, čo máme robiť my?“ Suigetsu sekal mečom do zeme. Celá partia sedela pred hlavným stanom. Karin nepríčetne zízala pred seba.
„Skľudni hormón, pako, energiu si nechaj na ten trápny klan. Už sú skoro tu!“ cítila v diaľke prichádzajúcu armádu.
„Si tak otravná! Kde je ten Sasuke, hádam sa nezľakol a neutiekol aj so svojou tehotnou priateľkou,“ Karin mu vrazila päsťou do tváre.
„Sklapni ty odporný slizák...“ zdrapila ho pod krk a triasla ním hlava-nehlava.
„Nepovedala si pred chvíľou, že sa má Suigetsu upokojiť, aby vládal bojovať?“ konštatoval Juugo. Karin pustila Suigetsua a postavila sa chrbtom k nim.
„Boože, toľko cirkusu pre ďalšiu Sasukeho frajerku,“ ohmatával si krk, či je celý, „žiarlivá babizňa!“
***

Celá vesnica s napätím čakala, až klan Denki dorazí. Mizukage vyšla z hlavného stanu a utekala smerom ku hlavnej bráne.
„Mizukage-sama, lode práve dorazili na breh!“
„Čakajte na rozkaz Mizukage!!“ zreval Ao a obranná jednotka na čele s Rukou stála na kamennom múre.
Keď z lodí začali vybiehať ninjovia v modrých plášťoch a približovali sa ku hlavnej bráne, všetci čakali na moment, kedy Mizukage dá rozkaz na útok. Karin sa otočila ku Suigetsuovi: „Mal by si prvý čakať na rozkaz, nie si tu náhodou doma?“
„To určite,“ zamrmlal popod nos. Napätie by sa dalo krájať. Obranná jednotka v tichosti čakala.
V tom sa ozval výkrik Mizukage: „TERAZ!!!“
Pred bránou s obrovským rachotom vyprskla vodná stena, ktorá obrovskou prívalovou vlnou odplavila do mora prvých nepriateľov. Po chvíľke zavládlo hrobové ticho. More sa upokojilo.
„To je všetko?“ Mizukáge si zotrela pot z tváre, pozrela na Aoa, ktorý hneď pochopil, čo má robiť.
Aktivoval svoj Byakugan a obzrel sa okolo seba.
„Mizukage-sama, na mori nikto nie je! Vyparili sa! Bunshin no Jutsu, bez pochyby!“ Ao zmeravel, pozrel za seba, „bola to pasca, útočia z opačnej strany!!!“
Vtom sa ozval výbuch v strede vesnice. Ozval sa hroziaci vreskot. Karin, Suigetsu a Juugo vyrazili ku miestu diania. Mizukage sa rozbehla spolu so svojim oddielom zľava a Ao zo svojim sprava. Pred Karin zastali ninjovia so zbraňami v ruke.
„Nazdar, krásavica, kde máte Uchihu?“
„Čo ťa po tom?“ rozbehla sa oproti nim s kunajou v ruke.
Suigetsu skočil do epicentra diania a začal nepríčetne vyvreskovať a bezhlavo sekať nepriateľov. Juugo prebudil svoju šialenú osobnosť a trhal všetkých a všetko rád-radom.
„Myslíte, že si pamätá, kto je nepriateľ?“ s obavami sa vypytovala Ruka, Karin.
„Skús ľahšiu otázku!“ a vybehli spolu proti dvom protivníkom.
Mizukage zneškodňovala svojich protivníkov lávovou technikou, kým k nej nedorazil veľký svalnatý chlap. Napol svoje bicepsy a vyceril žiarivo biele zuby.
„Silná ženská, Mizukage-sama...“ žmurkol očkom.
„Prečo sú vždy krásni chlapi psychopati?“ zaplakala, „Za iných okolností by som tvoj kompliment žrala a vážne, vyzeráš sľubne! Ale dnes musíš zomrieť!“
„To sotva! Ale ešte skôr, ako ukončím toto divadlo, povedz mi, kde máš Uchihu...“ rozbehol sa oproti nej s mečom v ruke, „nikto iný nás totiž nezaujíma!“
„Prečo je pre vás taký dôležitý?“ zablokovala jeho útok kunajou.
„No to mi je fuk. Ja len počúvam rozkazy! Tak, ako to je?! Kde sa ukrýva?!“
***

Medzitým v jaskyni sedí poslušne Sakura s povrazom na rukách. Shikamaru ležal s rukami za hlavou a zazeral na strop.
„345, 346, 347...“ počítal kliky Lee.
„Tak, kedy ma plánujete pustiť?“ ofučaná sa snažila dať ofinu z čela.
„Vidíš, keby si nevystrájala, nebola by si zviazaná,“ dudral popod nos Shikamaru.
„Možno potrebujú našu pomoc, nenapadlo vás to snáď?“
„Máme príkaz, Sakura!“ lenivo dokončí Shikamaru.
„Od kedy počúvaš Sasukeho rozkazy?“
„Od vtedy, čo ma upozornil, aby som to nepokašľal,“ zafrflal.
Vzdychla si a oprela sa o skalu. Pozrela nad seba. Sanbi v tichosti sedel a pozeral na nich zvrchu.
„Prečo vlastne po ňom idú?“
„No,“ nadýchol sa, „Hokage-sama si myslí, že pre to, akú silu získal,“ posadil sa, „po štvrtej nindža vojne si mierotvorci mysleli, že sme si vybojovali zaslúžený mier. Pravda je však taká, že je pár ľudí, ktorí nesúhlasia, aby dvaja najsilnejší ľudia na zemi, Sasuke a Naruto sídlili práve v Konohagakure. Vezmi, že Naruto má v sebe chakru Kyubiho a Sasuke môže ovládať všetkých chvostových démonov. To je taktiež dôvod, ktorý si Sasuke samozrejme uvedomuje, a preto väčšinu času trávi mimo Konohy.“
„Preto stále uteká z Konohy?“ prekvapene vyprskla Sakura. „Tomu nerozumiem, nezaslúžili sme si tento mier?“
„Mysli na to, Sakura, že vojna začala práve kvôli Madarovi a Obitovi, ktorí boli pôvodom z Konohy. Takže sa im až tak nečudujem, že sa obávajú. A popravde, Sasukemu neverím ani ja,“ Sakura pozerala do zeme.
„Shikamaru...“ uzemnil ho Lee, „Sakura-chan, on to tak nemyslel,“ venovala mu vďačný pohľad.
„Nemáš s ním budúcnosť, je mi to ľúto, že to tak vravím, ale jednoducho je to tak!“ Sakura sa zarazila, „Sasuke sa nemôže vrátiť domov, takže jediná možnosť je, že pôjdeš s ním.“
„To sa ťa netýka, Shikamaru,“ namrzene dokončila. Uvedomovala si veľmi dobre, že má úplnú pravdu, ale práve teraz tomu nechcela veriť. So Sasukem budú čoskoro rodičia a práve teraz len na tom záleží.
***

Sasuke preskakoval zo stromu na strom. Pokúšal sa čo najskôr dostať do hmlistej. Keď cítil, že armáda klanu Denki už dorazila do vesnice, nemal inú možnosť. Musel sa presunúť na bojisko a použiť Rinnegan. Aktivoval svoje ľavé oko a behom sekundy stál v strede vesnice. Len o vlások sa vyhol vybuchujúcej elektrickej guli. Vyskočil na najbližšiu budovu a porozhliadal sa. Musel nájsť aktéra, ktorý celý konflikt vyvolal.
Vtom sa vedľa neho objavil Chojuro, oprel sa o svoj gigantický meč a lapal po dychu.
„Ty-ty si ten U-uchih-ha, ktorého hľadajú?“ rozkašľal sa. Sasuke na neho odpudivo zazeral.
„Kedy dorazili?“ ignoroval jeho otázku.
„Noo,“ z hlboká sa nadýchol, „ráno, ale nejako sa dostali do vesnice,“ Sasuke prižmúril oči.
„Ako sa dostali cez bránu vesnice,“ pozeral na bránu z diaľky, ale nevšimol si, aby bola poškodená, „brána stojí, neverím, že ju všetci vyšplhali, zásadne sú každé hradby protichakrové, takže po nich nikto neprebehne.“
„To nikoho nenapadlo,“ poškriabal sa Chojuro po zátylku.
„To som si mohol myslieť, banda hlupákov!“ naštvane sa vrhol z budovy smerom k zemi a ponáhľal sa ku Mizukage.
***

Tá už medzi tým stála proti štyrom protivníkom. Usilovne sa vyhýbala útokom, ale bolo vidieť, že už nevládze. Keď po poslednom útoku veľkého svalnača spadla na zem takmer bez dychu, objavil sa pred ňou Sasuke.
„Máš vo vesnici poriadny bodrel, Mizukage.“
„Staraj sa o seba, Uchiha,“ rozkašľala sa a vypľúvala krv.
„Vo vesnici máš nepriateľov, ktorý klan Denki dnu pustili, to je ten dôvod, prečo sa nakoniec dostali dnu.“
Sasuke konečne venoval pozornosť protivníkom Mizukage. Vybral svoju katanu a namieril ju proti ním.
„Chlapi, ako sme sa učili, má Mangekyou Sharingan a Rinnegan,“ upozornil ich najväčší.
„Kde máte kapitána klanu?“
„Chceš sa hádam vzdať, Uchiha?“
„To určite!“
„Neboj sa, už je na ceste. Náš vodca čakal len na teba!“ zdôraznil. „Preto, nemá zmysel bojovať, môžeš sklopiť tú zbraň!“
Sasuke zdvihol prekvapene obočie: „Tak na tomto sa nedohodneme!“ vybehol proti ním, vložil Raikiri do katani a švihol ňou oproti nepriateľom. Jedného z nich Raikiri zasiahla a v momente sa zložil k zemi.
„Si rýchly,“ konštatoval vysoký.
V tú chvíľu, v pozadí jeden nich vytvoril pečať a použil privolávaciu techniku.
Keď sa Sasukemu naskytol pohľad na staršieho nízkeho pána, ktorý má obviazanú celú tvár vrátane očí s obväzom, nechápavo sledoval a čakal, čo sa bude diať.
Všetci jeho prívrženci prestali bojovať, otočili sa k nemu, pokľakli a uklonili sa. Mizukage sa posadila na zem, aby videla, kto je ten obávaný veliteľ, ktorý dokázal preniknúť do jej vesnice.
„Ale, ale, tak konečne som sa dočkal. Uchiha Sasuke, posledný z veľkého a obávaného klanu Uchiha,“ Sasuke pozeral pred seba. „Som vodca Muratabi z klanu Denki. Cítim, že si prekvapený. Čakal si zrejme niekoho mladšieho.“
Sasuke na neho arogantne zazeral.
„No, isto ťa zaujíma, prečo si pre mňa taký dôležitý?“ Sasuke s napätím čakal, aká múdrosť z toho starca vylezie. „Sasuke, si moja spása. Ako vidíš, ja oči nemám a poviem ti, bažím po tých tvojich.“
„Aha, takže preto. No a čo ja s tým?“
„Nie si prekvapený, to je zvláštne,“ podišiel bližšie, „zrejme nie som prvý, kto baží po tvojich očiach.“
Sasuke neveriac zízal pred seba. Ako môže vedieť, či je prekvapený, alebo nie.
„Teraz nastáva tá chvíľa, kedy si vezmem tvoje oči. Viem, že mi ich dobrovoľne nedáš, to by som sa čudoval, ale keďže máme obaja nejaký ten hendikep, mám šancu ťa poraziť a získať to, kvôli čomu som prišiel.“
„No dobre, keď myslíš!“ vybehol oproti nemu, vybral svoju katanu s puzdra, vložil do nej Raikiri a mieril presne, aby starca trafil. Náhle sa starec premiestnil a zmizol z jeho pohľadu. Vtom ho niekto chytil za ramená a vrazil ním do zeme. Keď sa otočil a zbadal starca stáť nad ním, neveril vlastným očiam.
Sasuke ho chytil za nohu, nohami sa odrazil zo zeme a snažil sa kopnúť nepriateľa, ale ten sa opäť vyparil.
„Čo do pekla,“ otočil sa a vzápätí ho zozadu trafil do chrbta, až letel do najbližšej steny. Náraz spôsobil, že celá omietka popraskala, „to nie je možné, ako?“ Sasuke si chytil rameno.
„No, zrejme si ma podcenil. Poviem to takto, pre mňa si momentálne viac než slabí. Genjutsu na mňa neplatí, keďže som slepí. V taijutsu som najlepší na celkom mori. Jediné, čím ma môžeš poraziť, je ninjutsu. Ale taktiež to má jeden háčik. Ninjutsu je na mňa veľmi pomalé. Uchiha, dnes nemáš šťastný deň!“
Sasuke sa uškrnul: „Ty si veľa ľudí so Sharinganom nestretol, však? Na tvoju škodu si mi práve povedal, v čom tak exceluješ. Niekedy je lepšie mlčať,“ povrchne dokončil, aktivoval Sharingan s Amaterasu.
„Vodca!!! S jeho okom sa niečo stalo!!!“ vrieskal jeden z jeho podriadených.
Sasuke si uvedomoval, že má výhodu práve v tom, že jeho nepriatelia sú necivilizovaní piráti, ktorí toho o ňom veľa nevedia. No na druhú stranu, ako je možné, že nedokáže predvídať jeho rýchle pohyby? Ako vravel Itachi, každé jutsu má slabinu, len musí prísť, aká je jeho. Má totiž lepšie reflexy ako človek, ktorý vidí.
***

Ozval sa hrubý hlas démona: „Mám pre vás odkaz od Naruta.“
Sakura sediac zviazaná na skale, pozrela nad seba na obrovského Sanbiho.
„Je niečo nové v Konohe?“
Démon privrel oči: „Je toho naozaj dosť,“ povzdychol si, „Naruto spolu so svojim týmom zastavili klan Denki blízko jaskyne, kde sa nachádza Kyuubi.“
„Prečo práve tam?“ čudoval sa Lee.
„To je jasné, nie, chceli získať deväťchvostového!“ recitoval Shikamaru.
„Kyuubi by s nimi nikdy nespolupracoval!“ potvrdila Sakura.
Sanbi sa zasmial: „Ten smiešny klan mál naozaj dobre premyslený plán. Naruto ich totiž pristihol pri vytváraní pečate, ktorá má privolávajúcu schopnosť.“
Shikamaru neveriacky počúval: „To je nemožné, privolávacia-teleportačná schopnosť, iba žeby...“ skočil mu do reči Sanbi.
„Bingo!“ zasmial sa, „klan Denki je len krycie pomenovanie. V skutočnosti ide o klan Uzumaki, vďaka Yamanaka Ino Naruto mohol zistiť viac informácií. Klan vznikol po odlúčení vedľajšej vetvy klanu, ktorá sa uchýlila na mori a postupne sa rozrastali spôsobom ako Akatsuki. Celý tento novovzniknutý klan tvoria zbehlí ninjovia z vašich vesníc. Vodcom sa stáva vždy najsilnejší z klanu. Ten ich sa momentálne nachádza v hmlistej a pravdepodobne bojuje so Sasukem.“
„Ale prečo? Čo od neho chce?“ naštvane vyštekla Sakura.
„Jeho oči...“ recitoval Shikamaru.
„Podľa informácií je ich vedca slepí.“
„Tak to je potom v pohode, nie?“ utešoval skupinu Lee.
„Omyl, Sasukemu je Sharingan a Rinnegan v podstate na nič,“ Sakuru chytala panika.
„Miluješ ho bez ruky, ak príde o oči, tvoje city k nemu sa určite nezmenia, a navyše už ti neutečie,“ uštipačne sa pokúšal Sakuru upokojiť Shikamaru. Ta na neho vrhla nepríčetný pohľad.
„Lenže tu vzniká celý problém. Vodca je najsilnejší z klanu. Keďže je potomok z klanu Uzumaki, dokonale vytvára pečate, čím sa dokáže premiestňovať ako štvrtý Hokage, exceluje v taijutsu a taktiež ma Kekei genkai, ktoré má v podobe, o akej som ešte nepočul a to som na tomto svete naozaj dlho,“ poznamenal Sanbi s obavami.
„O čo ide?“
„Šiesty zmysel. Cíti tak vnímavo, že vie predvídať tvoje kroky dopredu. Je to naozaj úctyhodný súper. Ak Uchiha prehrá, vodca klanu získa oči, následne majú v pláne ovládnuť chvostových démonov vrátane mňa a chcú ovládnuť svet.“
„Takže teraz, je celý svet v rukách Sasukeho?“ vystrašene poznamenal Shikamaru, „to je otrava, na tomto svete si nikdy nevybojuješ mier.“
„Bol som poverený odovzdať informácie. Teraz idem do hmlistej,“ oznamoval Sanbi.
Lee už predvádzal svoje bojové postoje a stepoval na mieste, pripravený na boj: „Ja som sa už rozcvičil, môžeme ísť!“
Sakura sa postavila čelom k Shikamarovi: „Ideme do hmlistej!“
„Ty by si mala zostať tu! Dal som Sasukemu slovo.“
„Slovo, neslovo. Na ne teraz kašlem!“ zopakovala Sasukeho frázu pred odchodom, „navyše, som lekársky ninja. Budem užitočná!“
Shikamaru si vzdychol: „Bože, prečo ja?“ Sakura sa pousmiala, keď zbadala, že ho presvedčila.

Poznámky: 

Všetkým prajem (oneskorené) šťastné a veselé Vianoce. Dúfam, že ste si všetci tento nádherný sviatok užili v pokoji so svojou rodinou.
Práve preto trošičku meškám s pokračovaním, za čo sa ospravedlňujem, ale nakupovanie darčekov na poslednú chvíľu, veľa zhonu pri príprave a rodinné návštevy dali poriadne zabrať Laughing out loud
Pri tomto pokračovaní som sa poriadne spotila, ... boj, bojové techniky a celkovo vojna sa dosť ťažko píšu, ale beriem to ako výzvu Smiling
Tak teda ešte raz "Šťastné a veselé prajem" a rovnako prajem aj príjemné čítanie Smiling

5
Průměr: 5 (4 hlasů)

Kategorie:

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele Poštolka
Vložil Poštolka, Po, 2017-01-16 18:28 | Ninja už: 4183 dní, Příspěvků: 5842 | Autor je: Admin, Editor obrázků, Manga tým, Člen Dvanácti strážných nindžů 

Mise N: Obecně se mi líbí, že se snažíš, aby povídka zapadala do mangy a nenarušovala její děj. Jen je trochu nevýhoda, že potom člověk předem ví, jak to dopadne, a že není potřeba mít strach o Mlžnou ani o konkrétní postavy včetně Saradina zárodku. Ale boj jsi popsala poutavě, a pravá identita Denkiů byla milým překvapením.

Pravidla a rady ohledně vkládání obrázků najdete na stránkách Jak přidat obrázek a Pravidla vkládání FA.
 
Jinak pořád na Konoze funguje hra Útok na Konohu, kde si můžete pořádně zmasakrovat pár „padouchů“.

Obrázek uživatele Kutulumototo
Vložil Kutulumototo, Ne, 2017-01-01 12:34 | Ninja už: 2704 dní, Příspěvků: 582 | Autor je: Student Akademie

Úplně ti rozumím já také naprosto nedokážu psát bojové scény, ale tobě se to povedlo na jedničku i když hodnotím za pět Smiling

Seznam FF

Tady Laughing out loud

Obrázek uživatele Yuki Kaze-san
Vložil Yuki Kaze-san, St, 2016-12-28 21:51 | Ninja už: 5707 dní, Příspěvků: 7877 | Autor je: Moderátor, Vydavatel Icha Icha

Ale bojovka se ti povedla. I já mám problém napsat dobře bojovou scénu. Takže plus pro tebe.
Jedeš teda v pokračování. Jen tak dál a těším se na další dílko. Eye-wink Kakashi YES

„Nepodceňujte sílu četnáře.“ Matthew Reilly
FF stránka moje a Nildona!!!
FC pro mě od nellynuska

Obrázek uživatele LadyL
Vložil LadyL, Čt, 2016-12-29 16:59 | Ninja už: 5551 dní, Příspěvků: 280 | Autor je: Pěstitel rýže

Haha dakujem za komentarik Smiling ľahšie sa to predstavuje ako píše Eye-wink

Ukončená sériovka SASUSAKU 699:


Sériovka TEAM Konohamaru

Obrázek uživatele Akumakirei
Vložil Akumakirei, St, 2016-12-28 19:18 | Ninja už: 5641 dní, Příspěvků: 2348 | Autor je: Editor všeho, Editor FF, Prostý občan

Vidím, že Mlžná je opravdu ve velkém nebezpečí, a dokonce i Sasuke je zřejmě v úzkých. Odolný klan Uzumaki se opravdu drží zuby nehty života, i když se tu jedná pouze o vedlejší větev. Dobře vymyšlená zápletka, jen ten vůdce z Denki je nějak příliš silný.

Poupravila jsem pár čárek, ale toto jsem ti chtěla napsat: Yuugo se správně píše Juugo, protože se čte jako [džúgo], ne [júgo], tak pozor na to Smiling

.Seznam FF, Poslední FF: Šampioni těžké váhy | Na kočku a na myš | Rozkaz zněl jasně | Bohům padají z talířů drobky
. • V noci jsou všechny kočky černé.
.Some days, some nights...

Obrázek uživatele LadyL
Vložil LadyL, St, 2016-12-28 20:04 | Ninja už: 5551 dní, Příspěvků: 280 | Autor je: Pěstitel rýže

Ďakujem veľmi pekne za komentík Smiling chcela som zaujímavého nepriateľa, v mojich predstavách je to super Laughing out loud pokúsim sa to v pokračovaní rovnako zaujímavo napísať Smiling
Ospravedlňujem sa, už je to opravené a popravde keď som na to pozerala, vyzeralo to čudne, ale nevedela som si vysvetliť prečo, teraz už viem Laughing out loud

Ukončená sériovka SASUSAKU 699:


Sériovka TEAM Konohamaru