Sakuřina volba díl 3.
Ráno
„Bíp, bíp, bíp!“ zazvonil růžovlásčin budík.
„Áááh!“ zívla a švihla s sebou zpátky do postele. Chvilku si snad zdřímnout můžu, usmála se ospale a usnula.
O půl hodiny později
„Ááááh, no tohle je trochu lepší,“ řekla si a podívala se na budík.
„Do prd**e!!! Já zaspala!“ křikla Sakura a běžela se obléct.
„Já jsem taková blbka!“ pokárala se a šla se ještě do koupelny upravit. Poté polapila svoji tašku, seběhla schody, obula si boty a vyrazila do školy.
Z pohledu Naruta
Kde je Sakura-chan? Jak to že nepřišla do školy? Vždyť už začala první hodina... dumal blonďák nad jeho láskou, vtom ho přerušil učitel, který měl vlasy svázané do culíku a ten mířil nahoru. Barva jeho vlasů byla čokoládově hnědá. Přes nos měl jizvu, jako by ho před dvěma lety někdo pořezal nožem.
„Ále, Uzumaki Naruto, ty jsi ještě nebyl zkoušen,“ vyšlo z učitelových úst.
„Kdo, já?" podíval se udiveně Naruto a celá třída se začala hihňat.
„Nedělej ze sebe hlupáka! Pojď k tabuli, hned!“ okřikl ho učitel. Naruto se nakonec k tabuli doplazil a otráveně vzdychl.
„Tak mi pověz, kdo byl prvním Hokagem?“ zeptal se Naruta na první otázku.
„Nevím, tak třeba... Hashirama Senju?“ tipnul si Naruto.
„Správně,“ usmál se na blonďáčka a třída na něho vykulila oči, dokonce i Naruto se podivil. A dostal další a další otázky dokud nedošli k poslední desáté a tu jako všechny ostatní otázky zodpověděl dobře.
„No, překvapil jsi mě, Naruto, dnes máš za jedna,“ řekl mu. Celá třída na něho nepřestala zírat. Než stihl učitel vůbec něco říct, tak se dveře otevřely dokořán. Ve dveřích stála zpocená dívka s růžovými vlasy.
„Omlouvám se, Iruko-sensei, ale zaspala jsem,“ omluvila se a šla se posadit.
„Dobře,“ pověděl klidným hlasem. Sakura a zaspat? Nojo, asi jí nezvonil budík nebo něco... pomyslel si blonďáček.
Když hodina skončila, tak si to Naruto namířil přímo k Sakuřině lavici.
„Ahoj Sakuro-chan, jak se dneska máš?“ optal se jí.
„Ahoj Naruto, mám se docela dobře a ty?“ odpověděla.
„Taky to docela ujde,“ usmál se. Ona je tak krásná, pomyslel si Naruto. Oba se zapovídali. Potom začalo zvonit na další hodinu. Celý den uběhl docela rychle. Oba dva spolu šli domů a povídali si. Došli k Sakuřině domu a rozloučili se. Než Naruto odešel úplně, tak ho Sakura chytla za ruku a přitáhla k sobě.
„Co to-“ nedořekl Naruto, protože na jeho rtech už byly Sakuřiny. Co to sakra dělá? Je tohle snad sen? Nemůžu tomu uvěřit... ptal se sám sebe Naruto v duchu. Když se od sebe konečně odtrhli, tak ho Sakura pohladila po tváři.
„Miluji tě, Naruto,“ řekla láskyplně a objala ho.
„Nechceš jít ke mně? Máma ani táta nejsou doma,“ optala se ho.
„Já... já nevím...“ vylovil ze sebe.
„Ale no ták... pojď, bude sranda,“ usmála se na něho a táhla ho za sebou. Jak bych ji mohl odmítnout? řekl si a nechal se táhnout. Když byli v Sakuřině domě, tak se oba posadili na gauč a začali si povídat.
Povídali si asi dvacet minut. Poté se Naruto tajně přisedl blíž k Sakuře.
Sakura si toho všimla, a tak se postavila a zašla si do koupelny. Za chvíli se vrátila, ale nesedla si na místo, kde seděla, sedla si na Naruta obkročmo.
A začala ho líbat, Naruto se tentokrát přidal. Tahle líbačka trvala asi deset minut.
„Už musím jít,“ usmál se a políbil ji.
„Vážně?“ posmutněla Sakura a doprovodila ho ke dveřím. Polibkem se rozloučili.
Když už byl Naruto doma, hodil batoh do rohu svého pokoje, převlíkl se a zalehl do postele. A přemýšlel o tom, co všechno se dneska vůbec stalo. A usnul. Pojďte se podívat do blonďákova snu.
Narutův sen
„K-kde to jsem???“ zeptal se rozcuchaný Naruto.
„Proč tu jsem... Proč jsem na ulici?“ ptal se pořád.
„Naruto,“ ozval se něčí hlas. Narutovi byl ten hlas povědomý.
„Sasuke?“ podíval se na černookého kluka. Vypadalo to, že chce útočit.
„Naruto...“ vyslovil znovu blonďákovo jméno.
„C-co je, Sasuke?“ optal se Naruto a připravil se na obranu.
„Naruto!!!“ vykřikl tentokrát a s rukou v pěst se rozeběhl po Narutovi.
„S-Sasuke?!“ podivil se Naruto ještě víc. Naštěstí se Naruto ubránil.
„C-co to děláš?!“ vykřikl Naruto. Sasuke jenom ukázal na dívku, která tam stojí a sleduje ten boj.
„S-Sakuro-chan... co tady děláš?“ lekl se.
„Tys mi ji sebral... já jsem se s ní políbil dřív než ty,“ vysvětlil mu to Sasuke.
„C-cože?!“ vykoktal ze sebe Naruto.
„Proč jsi mu to řekl!?!“ křikla Sakura z plných plic a rozbrečí se.
„Takže to vše, co mezi námi bylo, byla pouhá lež?“ otočil se na Sakuru.
„A-ano,“ vzlykala Sakura.
„Proč? proč?“ ptal se, ale odpovědi se nedočkal.
Po nějaké době se Sakuřina postava vypařila v růžovém obláčku a Sasuke hned po ní se vypařil v černém obláčku. Ulice se proměnila v černotu.
V realitě
„Ááh!!!“ vzbudil se Naruto s křikem a hrůzou v obličeji.
„T-to byl jen sen...“ řekl si a zase si lehnul a usnul.
Z pohledu Sakury
Když si šla zelenoočka vyčistit zuby, přišla jí smska.
„S-Sasuke?!“ podivila se. Ahoj, Sakuro. Bylo ve zprávě psáno.
Sakura mu hned odepsala. Ahoj, Sasuke. Jak to že jsi nebyl ve škole?
optala se ve své zprávě.
Mám rýmu. Asi jsem to chytl od Naruta, byl vůbec dneska ve škole? Jinak, jak se máš? Já se mám dobře, odpověděl Sasuke.
Aha, mohla bych k tobě zítra přijít??? Jo a Naruto ve škole byl. Padla další otázka.
No jistě, Sakuro, šikla by se nějaká společnost.
Tak já přijdu po škole. A už jsem unavená, nevadí, že už půjdu spát?
Ne, nevadí jen se pěkně prospi. Miluju tě a dobrou noc.
Taky tě miluju a tobě též dobrou noc. Po dlouhém psaní si Sakura lehla do postele a myslela na to co dneska za blbosti udělala.
Bože, já jsem taková kr**a!!! Tohle podvádění Sasukeho a Naruta mě jednou zabije. Co budu dělat, když budou oba dva ve škole? Proč jsem dneska s Narutem takhle flirtovala?! No, vlastně to nebylo úplně flirtování. Vždyť jsem ho pozvala k sobě domů! A líbala se s ním trochu moc. Co to se mnou je? Proč jsem tak blbá? Proč jsem si začala s oběma? Proč?
Po dlouhém přemýšlení usnula.
No začíná se to zaplétat. Kdy příjde Sasuke do školy? Dozví se co je mezi Narutem a Sakurou? Dozví se Naruto, co je mezi Sasukem a Sakurou?
V tomhle díle to bylo hlavně z Narutova pohledu a trošku dramatičtější.
V dalším díle se dozvíte co se stane!
Doufám že se vám tenhle díl líbil.
- Pro možnost psaní komentářů se přihlašte nebo zaregistrujte.
Souhlasím s Kat a Aku, chtělo by to opravdu rozepisovat scény a trošku si pohrát s těmi pohledy alá Naruto, Sasuke a Sakura. Takhle mi přijde, že jsou scény o něco ochuzeny a přijdou mi takové nedotažené. Ale jinak povídka je to slušná s jistým potenciálem, který je potřeba rozvíjet a trošku více se nad tím zamyslet.
Budu se těšit na další díl a snad bude povídka růst jak si zaslouží.
„Nepodceňujte sílu četnáře.“ Matthew Reilly
FF stránka moje a Nildona!!!
FC pro mě od nellynuska
Náš největší vzor sice zemřel, o tom se hádat nebudu, ale předtím stihl vyučit pár lidí, kteří se rozutekli do celého světa. Nyní se spojujeme opět dohromady, abychom bojovali proti uctívačům Kiry, našeho i eLova největšího nepřítele.
Žáci, kteří se nám zatím podařilo sehnat:
2. Yuki Kaze-san (ta, která jí s tím pomáhá)
3. Shaman-werewolf-sama
4. ivy
5. Neal-X
6. Eros 3in1
7. Kairi.Ratten
8. Shadow-dono
9. Elys
10. M-san
11. MadYoko
12. Buuublinka
13. akai
14. Liss Ryuzaki
15. Enkidu
16. Barbara_Uchiha
17. Sayge
18. June
19. Vurhor
20. uchiha777
21. limetka
22. adabo
23. Nikirin-chan
24. Otaku-chan
25. SuZuKi_ShiHouiN™
26. lacca
27. luccca
28. Ookami-Kyuu
29. Alexx-sama
30. Neko_Hachi
31. Aryen-nyan
32. SASUKE5478
33. cibo91
34. Ayame-Senpai
35. Blue-misty
pro vlastní bezpečnost uvádíme pouze přezdívky a místo fotografií různé obrázky, ovšem ani ty nevedou k naší identitě…
…pokud patříte k nám žákům a následovníkům a odmítáte vše Kirovské můžete se přihlásit, jistě, že pod svou přezdívkou, aby vás Kira nemohl zabít, u mě, nebo TsuchiKim
A den, kdy se nám podaří sehnat všechny eLovy žáky, se stane i černým dnem pro Kirovi příznivce, protože ten den se uskuteční závěrečná bitva, kterou vyhrajeme.
No, pripadá mi, že Sakura tou svojou nerozhodnosťou ublíži jak sebe tak Obom chalanom
Moja rada znie: Viem, že chceš moc písať o zaujímavých veciach, interakcie medzi sakurou a sasukem či narutom, no podľa mňa je príbeh príliš uponáhľaný. Sakura príliš rýchlo vysloví tie slová: Milujem ťa. Viem, že skutočná láska sa neodohráva v reálnom živote takýmto tempom. Viem aj to, že je to fanfiction, no aby si pridala svojmu príbehu na dôveryhodnosti a zaujímavosti, skús sa nad tým viac zamyslieť
A nie je na škodu pridať do poviedky aj trochu opisov, ako už napíala Akumakirei, bude sa to omnoho lepšie čítať. Nikam sa neponáhľaj, lebo pomaly ďalej zájdeš. V príbehu sú potrebné nudnejšie časti, pretože to trochu brzdí tempo príbehu a robí ho plynulejším a reálnjším No, na veľa vecí prídeš sama časom, každý si tým musí prejsť
Inak sa teším na Tvoj pokrok, už sa tu rysuje
Môj FC od Joshiny
Katemine poviedky
Sakura v tom má řádný binec, jak tak koukám. Snad si nakonec vybere ke své spokojenosti a nebude kluky příliš dlouho trápit
Zkus víc používat popisy, i pro okolí, ve kterém se postavy nachází (škola, dům, přecházení mezi prostory, ne je nadepisovat nadpisy), a méně využívat jejich jména; zvlášť pokud je na scéně jen jedna postava, tak není potřebné pořád opakovat její jméno, čtenář ví, o kom se mluví. Kupříkladu: „Naruto!!!“ vykřikl tentokrát a s rukou v pěst se rozeběhl
po Narutoviproti svému příteli / proti němu.„S-Sasuke?!“ podivil se Naruto / blonďáček ještě víc. Naštěstí se
Narutoubránil.Smsky jsem ti dala vždy na nový řádek dle pisatele, aby se lépe četly a nevznikl zmatek. Jinak myslím, že se zlepšuješ a časem na spoustu věcí ještě přijdeš
. • Seznam FF, Poslední FF: Šampioni těžké váhy | Na kočku a na myš | Rozkaz zněl jasně | Bohům padají z talířů drobky
. • V noci jsou všechny kočky černé.
. ♪ Some days, some nights...
. .Aku začíná chápat a dřímat...
...„Ale proč chtějí všechny OC pomáhat s výběrem šatů zrovna Hinatě?“ (Kakari)
. .„Žádný Hatake není veselý...“ (Sayoko)
.
. .Hrdá členka a se Sayoko spoluzakladatelka Spolku Žroutů knih! Naši závislost na knihách nelze ovládnout. Založeno 12. 3. 2009; Kdo fandí knihám, ať se přidá. Žrouti všech žroutů, spojte se! A hlavně rádi čtěte ^^
Členové: Sayoko, Akumakirei, K.Iwi, Leiko, Dantuška, nettiex, sajo-nara, Minata, Memphisto, hAnko, Ayame-sama, kushina-hime, Mirek93, Rein, Yamata no Orochi, Adam Švorc z Nemanic, TsuchiKim, ni.kola, Kameko-sama, výtlems.kissa, -_-Aya-_-, Kitsumo, elficek, himiTsume, Buuublinka, DeiDei girl-uchiha, lacca, nellynuska, Yuki Kaze-san, Kaia-chan, Faith, zrůda-SaNaSu, Namika, l.i.ch., Oneran, Juubi, Conner Uzumaki, Anegiri, Joanne, Miky-chan, sannin Naruto, Otaku-chan, narutorolo321, Killer_Bee, Hinata-Hyuuga-chibi, Adel-san, Gloria Uzumaki, Nightmare moon, Yamako, Hyuuga_Shikamaru
Pro přihlášené: Nemusíte si kopírovat seznam členů, mění se, a proto aktuální najdete vždycky u mě. A do podpisu si nic dávat nemusíte, nebo si můžete vymyslet jinou (originálnější) poznámku než tu nahoře, je to jen na vás :)
_____________...
Členka Klubu gazdovské parenice: Klub je hrdým podporovatelem a spřízněncem Kultu pána Pomela, aneb NAJLEPŠÍ PRODUKT A NAJLEPŠIE OVOCIE SA OFICIÁLNE UZNALI A SPRIAZNILI! NECH ŽIJE PARENICA A POMELO! Klub gazdovské parenice je hrdým podporovatelem a spřízněncem klubu gangsterů. Zaplétáme se do nelegálních obchodů, aneb postupně ovládáme podsvětí..., rovněž je podporovatelem a spřízněncem klubu za ovce (aneb bez nich bychom neměli co opěvovat); a KPP (kultu pracího prášku), bez nich by naše "uniformy" nebyly tak zářivě bíle.
Jo moc díky.
A datum mi vyhovuje.