manga_preview
Boruto TBV 08

Postarej se o ni, prosím.

Najednou bylo ticho. Cinkání kunaiů ustalo, výkřiky utichly… zbylo jen ticho, které bylo téměř až nesnesitelné.
Otevřela oči a rozkoukala se, udivilo ji, že stojí. Byla v pokoji sama, vedle ní na lůžku leželo tělo překryté bílým prostěradlem, jen nehybná ruka napůl visela dolů. Chtěla vědět, kdo byl pod tím prostěradlem, proto udělala pár kroků. Zarazila se. Její kroky byly neslyšné a lehké, jakoby se ani nedotýkala nohama podlahy, přišlo jí to zvláštní.

„Akamaru! Dvoutesákový ničitel!“ vykřikl Kiba a ihned provedl se svým Akamaru útok.
„Je jich moc, musíme ustoupit,“ řekl Shikamaru. Jen tak tak uhnul nepřátelské technice.
„Pak selžeme v misi!“
„Radši selžu v misi, než abych vás nechal zabít.“
Prudká bolest jí projela tělem. Ihned pocítila vlhkost, nahmatala horkou krev řinoucí se jí z rány v břiše. Studený kov se vrátil, odkud přišel. Byl to nečekaný útok od ženy, která se schovávala v koruně stromu a vyčkávala na svůj čas.
„Sakuro!“ vykřikli oba mladí muži.
„Jsem v pohodě, jen teď potřebuju trochu času na léčení. Když se o ni postaráte, tak to bude fajn.“
„Kibo, Sakuro, vracíme se!“

Rukou si přejela po břiše, a když necítila řádnou ránu ani jizvu, vyhrnula si oblečení, aby se mohla podívat. Její kůže byla neporušená. Necítila žádnou bolest. Nezdálo se jí to?
Z chodby uslyšela kroky a hlasy.
„Naruto, přece to není tvoje chyba!“
„To já jsem ji pustil, Hinato, je to moje chyba.“
„Chtěla jít sama. Poslouchej mě už konečně!“
Kroky se zastavily a hlasy utichly, za okamžik se otevřely dveře a dovnitř vstoupil Naruto, Hinata zůstala na chodbě. Chtěla mu dát čas.
„Naruto,“ vydechla Sakura, když Naruto vstoupil a uviděla jeho obličej. Jeho výraz byl plný bolesti, vzteku a smutku. Zavřel za sebou dveře a přistoupil k zakrytému tělu.

„Sakuro, ponesu tě. Není čas se teď léčit, musíme se jim ztratit.“
„Kibo, budu v pořádku, zvládnu to,“ usmála se a přeskočila na další větev. Nezvládla přistání, noha jí sklouzla. Kiba ji jen tak tak zachytil ve vzduchu.
„Neblbni, teď se nemůžeš vysilovat. Ztrácíš hodně krve, ten hadr už zase prosáknul, sakra! Vůbec to nevypadá dobře, tak se drž.“
„Kiba má pravdu,“ řekl Shikamaru. Vyhrabal z její lékárničky další gázové čtverečky a vyměnil je za ty prosáklé. „Jdeme.“

Naruto odkryl horní polovinu těla na lůžku. Sakura si zakryla ústa, když uviděla své nehybné bledé tělo. Byla překvapená, ale v klidu.
Narutovi se zalily oči slzami. Nebyla si jistá, jestli ze smutku, nebo ze vzteku, jelikož také křečovitě svíral pěsti a tisknul k sobě čelisti.
„Je to moje vina,“ procedil skrze zuby, „neměl jsem tě vůbec pouštět.“
„Naruto, já chtěla jít, není to tvá vina!“ řekla, ale on ji nemohl slyšet.
„Myslel jsem, že s Kibou a Shikamaru budeš v bezpečí. Měla to být snadná mise, večer byste se vrátili, mělo to být v pohodě. A teď jsi tady… mrtvá!“
„Kiba a Shikamaru za to taky nemůžou! Já nebyla dost ve střehu!“
„Kdybych tam byl, tak bych tě ochránil, jak jsem vždycky říkal.“
„Naruto…“
„Jak mu to teď mám říct? Jak to mám říct tvým rodičům? A co Sarada? Co mám teď dělat-ttebayo!“
„Naruto, jsi v pořádku?“ zavolala na něj ode dveří Hinata, „křičíš.“
„Až zjistím, kdo to udělal, tak se pomstím,“ zavrčel ještě a znovu přikryl tělo prostěradlem. Opustil nemocniční pokoj a Hinata ho následovala.

Chvíli si dávala dohromady vzpomínky. Šla na misi s Kibou a Shikamaru, opravdu to měla být lehká mise, ale pokazilo se to. Byli obklíčeni nepřáteli a došlo k boji. Bylo jich moc, nebyla dostatečně ostražitá a zasáhla ji zbraň ze zálohy. Ani nepostřehla, co to přesně bylo, ale bylo to kovové a na řetězu. Kiba ani Shikamaru nemohli nic udělat, vše se seběhlo tak rychle.
Poslední si z té mise pamatovala jen Kibův obličej. Něco křičel, ale neslyšela ho, potom už byla v tomto pokoji.
Sasuke, Sarada…
Došla ke dveřím a chtěla je otevřít, ale ruka jí projela na druhou stranu a tak skrz ně prošla. Zamířila domů. Chtěla vidět Sasukeho a Saradu. Tolik je chtěla vidět, že se rozeběhla.

Kus od domu viděla Naruta, jak odchází. Už mu to řekl, pomyslela si.
Prošla skrz dveře a zamířila do kuchyně, kde doufala, že ho najde. Byl tam. Seděl u stolu, ruce položené na desce stolu, nepřítomně zíral před sebe. Stejně jako Naruto, i on tisknul čelisti k sobě a křečovitě svíral pěsti. Zaskřípal zuby, prudce vstal, převrátil stůl i se židlemi a prodral skrze zuby vzteklý řev.
„Sasuke!“ vyjekla, ale on ji nemohl slyšet.
Prošel kolem ní do ložnice, kde na sebe hodil plášť, který byl přehozený přes pelest postele, poté si v chodbě vzal svá pouzdra na zbraně. Obul se, rozrazil dveře a odrazil se od země. Byl pryč.
„Sasuke!“ volala na něj. Běžela za ním, dostihla ho blízko brány, kde se na chvilku zastavil.

Chtěla se ho dotknout, zabránit mu v tom, co zamýšlel. Došlo jí, že se chystal pomstít, ale nechtěla, aby to udělal, aby se hnal za pomstou, jako tomu bylo u jeho bratra.
Opatrně mu položila ruku na rameno. Dala si záležet, aby se ho dotýkala, ale aby její ruka nešla skrz jeho tělo.
„Sasuke, prosím, nedělej to,“ zašeptala s nadějí, že by mohl pocítit její dotek.
„Sakuro…“
Slyšel ji? Cítil její dotek? Snažila se do toho doteku vložit co nejvíc lásky. Bylo možné, že by ji cítil?
Položil dlaň na své rameno a na okamžik zavřel oči. Obličej plný vzteku vystřídal lehký úsměv.
„Cítím tě, Sakuro.“
„Sasuke, nedělej to, prosím,“ prosila ho šeptem přímo do ucha. Doufala, že by ji mohl slyšet, když už cítil její dotek.
„Už jednou ses mě pokusila zastavit, když jsem opouštěl Konohu. Tenkrát jsem odešel.“
„Nechci, aby ses mstil.“
„Nevidím tě, ale cítím tvůj dotyk. Teď slyším i tvůj hlas. Sakuro, nech mě tě pomstít.“
„Nežeň se za pomstou, Sasuke. Nechci, abys to udělal, neopakuj to, co se dělo, než jsi zabil Itachiho. Chci, abys zůstal a postaral se o Saradu. Prosím. A řekni jí, že ji moc miluju.“
Povzdechl si a sklopil hlavu. Nemohl jí nesplnit její poslední přání.
„Dobře. Udělám to pro tebe.“
„Děkuji, Sasuke,“ vydechla úlevně a dotkla se svými rty jeho. Pocítil slabé zabrnění, znovu se pousmál. Potom už necítil ani neslyšel nic. Sakura uviděla bílé jasné světlo a vydala se k němu. Vypršel jí čas. Alespoň ho zastavila.

Vrátil se domů, svlékl plášť, odložil pouzdra se zbraněmi a vrátil kuchyň do předchozího stavu. Čekal ho nelehký úkol – oznámit to Saradě.
Když přišla domů, zavolal si ji k sobě. Sedla si naproti svému otci ke kuchyňskému stolu a čekala, co z něj vypadne. Všimla si, že nebylo uvařeno, umyté nádobí, jako vždy, když přišla k večeru domů, a že bylo kolem divné ticho.
„Sakura, tvoje máma, je…“ začal.
„Je mrtvá,“ dokončila to za něj. „Slyšela jsem, že nějaká mise byla neúspěšná, že Konoha ztratila kunoichi.“
Z její tváře nic nevyčetl. Nevěděl, co by teď měl dělat, co by měl říct, aby ji nějak utěšil.
„Moc tě milovala,“ řekl po chvíli ticha.
„Já vím.“ Vstala od stolu a zašoupla židli. „Budu v pokoji. Nechoď za mnou, prosím.“
„Dobře.“

Plakala tiše do polštáře, aby ji otec neslyšel. Nechtěla před ním vypadat slabě. Proplakala se až ke spánku, ve kterém viděla svou maminku.
Sasuke nemohl usnout. Ze zvyku napřáhnul ruku, aby k sobě přivinul Sakuru. Nahmátl jen prázdný polštář. V té chvíli ho konečně dostihl pláč. Ač by to nikdy nepřiznal, plakal jako malé dítě do polštáře, aby ho jeho dcera neslyšela. Nechtěl před ní vypadat slabě.

Poznámky: 

Hateři Sakury oslavujte mě! Zabila jsem ji! Laughing out loud Mám ji ráda, ale potřebovala jsem ji mrtvou. Muhahaha!
No nic, prostě první povídka do mise.
Snad napíšu další, chci ten bonus. Laughing out loud
Mám smíšené pocity z toho brečícího Sasukeho, ale je to člověk, tak snad ňáký city má, ne? Laughing out loud

5
Průměr: 5 (11 hlasů)

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele Kyell
Vložil Kyell, Út, 2018-08-14 19:45 | Ninja už: 5618 dní, Příspěvků: 1367 | Autor je: Účastník chuuninské zkoušky

Mise L3: Jakožto milovník Sakury budu držet jazyk za zuby a budu komentovat pouze povídku Laughing out loud Její smrt byla celkem rána pro Naruta, ale o to víc mi přišlo hezké, že to dostihlo i Sasukeho, který chtěl prvně vše řešit násilím a vztekem, jak je u něj zvykem, ale nakonec se ovládl. Konec, kdy oba pozůstalí pláčou tiše do polštáře se mi velice líbil, ač na tom byli oba stejně, věděli, že musí být silní pro toho druhého, možná to tak nebylo zamýšleno, ale mě to tak vyznělo a tak nějak je mi to velmi sympatické Smiling

Obrázek uživatele Uzumaki.Hikari
Vložil Uzumaki.Hikari, Út, 2016-11-08 15:15 | Ninja už: 2736 dní, Příspěvků: 54 | Autor je: Recepční v lázních

Náhodou, byla to paráda, tohle číst. A se Sasukem to nevypadá zas tak divně.

Obrázek uživatele andaateikaa
Vložil andaateikaa, Po, 2016-11-28 18:33 | Ninja už: 3000 dní, Příspěvků: 337 | Autor je: Účastník Irukova doučování

Děkuji. Smiling

Andaateikaa FF
"How sad would it be should laughter disappear." Undertaker

Obrázek uživatele Palantir
Vložil Palantir, Út, 2016-11-08 13:49 | Ninja už: 5185 dní, Příspěvků: 6230 | Autor je: Moderátor, Editor fóra, Uchazeč o ruku Mizukage

Stačilo by jej aktivovať Byakugou a je za vodou a Sakura už nie je vnímaná iba ako kunoichi, ale ako sanin.
Každopádne poviedka nebola postavená na týchto detailoch, ale na samotnej situácii, ktorú bola Sakura nútená riešiť a z tohto pohľadu sa ti príbeh nesporne vydaril (a dodávam, že zastavila Sasukeho aj v Lese smrti) a malo to všetko, čo malo mať, hoci podľa mňa by to rovnako dobre, ak nie lepšie, fungovalo, ak by sa zamenilo trio Sakura-Sasuke-Sarada na Kurenai-Shikamaru-Mirai.

Nové FF: Ďalšie dieťa, Klietka, CSI KONOHA: Sobášny podvod?, Fajka ; aktuálna séria: Krvavá hmla 01 - 03,
ostatné nájdete aj s popismi na - Poviedky značky PALANTIR Smiling Fan-mangy:
To nestihnem; Dnes neumieraj!; Vlasy...

Obrázek uživatele andaateikaa
Vložil andaateikaa, Út, 2016-11-08 15:14 | Ninja už: 3000 dní, Příspěvků: 337 | Autor je: Účastník Irukova doučování

Vidíš, na to jsem úplně zapomněla. Laughing out loud Taková podstatná věc... dejte tomu, že na to neměla dost čakry. Eh...
Děkuju za komentář. Smiling

Andaateikaa FF
"How sad would it be should laughter disappear." Undertaker

Obrázek uživatele Yuki Kaze-san
Vložil Yuki Kaze-san, Út, 2016-11-08 10:43 | Ninja už: 5708 dní, Příspěvků: 7877 | Autor je: Moderátor, Vydavatel Icha Icha

Mankote, skvělá povídka. Taky jsem uvažovala, že bych jí nechala zesnout v pánu, ale mám už tři (jedna už je venku) jiné volby, které mi nedávají spát. Laughing out loud
Ovšem bravurně napsané jako vždy.

„Nepodceňujte sílu četnáře.“ Matthew Reilly
FF stránka moje a Nildona!!!
FC pro mě od nellynuska

Obrázek uživatele Palantir
Vložil Palantir, Út, 2016-11-08 13:23 | Ninja už: 5185 dní, Příspěvků: 6230 | Autor je: Moderátor, Editor fóra, Uchazeč o ruku Mizukage

Neboj, vykuchám ju aj za teba. Eye-wink

Nové FF: Ďalšie dieťa, Klietka, CSI KONOHA: Sobášny podvod?, Fajka ; aktuálna séria: Krvavá hmla 01 - 03,
ostatné nájdete aj s popismi na - Poviedky značky PALANTIR Smiling Fan-mangy:
To nestihnem; Dnes neumieraj!; Vlasy...

Obrázek uživatele Nyssa
Vložil Nyssa, Po, 2016-11-07 21:03 | Ninja už: 2885 dní, Příspěvků: 320 | Autor je: Ošetřovatel TonTon

Já vím, že to mělo být smutné, jenže nevím proč, ale když jsi popisovala, jak Sasuke odchází z domu, tak jsem si to představila jakože vylezl ven, odrazil se a zmizel jako superman Laughing out loud Tatadadaaaa v červených trenkách a už jsem prostě nemohla zvážnět Laughing out loud
Jinak se mi to moc líbilo a přečetla jsem to jedním dechem Smiling

Lekce bez bolesti nemá žádný význam.
Protože nelze něco získat, aniž by člověk něco obětoval.
Ale když vydrží tu bolest a překoná ji,
získá silné srdce, jakému se žádné jiné nevyrovná.
Ocelové srdce
Kakashi ^_^ Kakashi ^_^
Všechny moje povídky i s popisem najdete tady: Nyssa - povídky
Fanfiction série: Tomoe?!, Pouta, Domov je tam, kde máš kunai
Fanfiction jednorázovky: ...Proč zabíjím..., A to je Ona, Jsou tu všichni?, Ten osudný rok, Ostré nástroje

Obrázek uživatele andaateikaa
Vložil andaateikaa, Po, 2016-11-07 21:26 | Ninja už: 3000 dní, Příspěvků: 337 | Autor je: Účastník Irukova doučování

Ty mě vždycky odrovnáš. Laughing out loud

Andaateikaa FF
"How sad would it be should laughter disappear." Undertaker

Obrázek uživatele Kakari
Vložil Kakari, Po, 2016-11-07 20:19 | Ninja už: 5324 dní, Příspěvků: 2061 | Autor je: Ošetřovatelka Kakashiho smečky - specialistka na Pakkuna

Mě více než brečící Sasuke udivil Sakuřin až stoický klid při zjištění, že je mrtvá a celkově její elegantní zvládnutí této nečekané situace. Asi s věkem a úbytkem hmoty moudří Laughing out loud
Misi uznávám a těším se na další povídky při plnění bonusu Smiling

Život je legrace! Pokud ovšem sdílíte jeho smysl pro humor.
FF

Obrázek uživatele andaateikaa
Vložil andaateikaa, Po, 2016-11-07 20:30 | Ninja už: 3000 dní, Příspěvků: 337 | Autor je: Účastník Irukova doučování

Já to brala tak, že je mrtvá, klidná, vyrovnaná. V tomhle stavu by člověk neměl nic cítit, a být v klidu.

Andaateikaa FF
"How sad would it be should laughter disappear." Undertaker