manga_preview
Boruto TBV 08

Hanakotoba

K pochopení vřele doporučuji kooperovat s poznámkou!


Suītopī

Položil svazek jasmínu na zašlý náhrobek a rozladěně sledoval ženu, která právě přicházela na hřbitov. Mířila k němu. Ač byli staří přátelé, zde na sebe nikdy nepromluvili a on na tom nehodlal nic měnit ani nyní. Ale něco ho přece jen zaujalo. Krom obvyklé kytice z vlčích máků a aster, jež pravidelně nosila Asumovi, držela v ruce i jiný nezvyklý květ.
„Už je čas, Kakashi,“ podávala mu onen stonek s něžnými fialovými květy a pak ho nechala samotě, po které tolik toužil.
Váhal. Měla pravdu? Nechtěl. Nakonec však položil hrachor vedle jasmínu a se slzami v očích zašeptal: „Sbohem, Rin.“

.

Bara

Nervózně přešlapovala naproti Ichiraku a ustrašeně žmoulala v ruce trnitý stonek. Několikrát se škrábla, ale bolest nevnímala. Srdce jí zuřivě bušilo v hrudi, než udělalo doslova kotrmelec, když ho uviděla vycházet. Zaváhala. Je to chyba. Nemůže...
„Tak dělej!“ houkl otráveně Kiba a Akamaru ji povzbudivě dloubl do zad tak vehementně, až doklopýtala na druhou stranu ulice.
„Hinato?“ podivil se blonďák, když ji zachytil.
„Chtěla bych ti něco dát, Naruto-kun,“ sklopila oči a podávala mu bílou růži.
„Kytku?“
„Je to jen symbol. Prosím, pokud přijímáš, vyhledej mě,“ zamumlala a utekla dřív, než stihla omdlít.
Po dvou letech mu to konečně došlo.

.

Bijozakura

Mrskla svým velkým vějířem do kouta tak razantně, až se drolila omítka. Okamžitě toho zalitovala. Najednou jí přišel těžký a pocítila naprosto iracionální strach, jestli si tím neublížila. Hloupost! Snad se v ní nehnulo svědomí nebo to byl vnitřní hlas toho tvora? Nechápala, jak se do takové situace dostala. Zrovna ona? Místo plnění misí má teď měnit plenky? Navíc sama, podle toho jak zděšeně ten její hňup vystřelil z ordinace. Potřebovala na vzduch! Rozběhla se, ale dveře jí zatarasilo pako s plnou náručí voňavé verbeny. Trvalo, než pochopila.
„Spolupráce?“ ušklíbla se. „Od tebe se romantičtější nabídky k sňatku stejně nedočkám...“

.

Chūrippu to momoirobana

Sklíčeně se šourala ke dveřím, když uslyšela klepání. Bylo první pondělí v měsíci a ona věděla, že za nimi stojí poslíček. Už několik let s pravidelnou přesností dostávala kytici žlutých tulipánů. Pokaždé měla chuť jimi nevinného doručovatele umlátit, ale nikdy to neudělala. I když jí tím Sasuke stále dával najevo, že její láska k němu je neopětovaná, byla to pozornost od něj a ona si tento osten v srdci pečlivě hýčkala. Otevřela a nemýlila se - záplava žluté beznaděje. Chtěla si krutou připomínku přebrat, ale muž ji držel pevně. Její pozornost tak upoutala nezvyklá růžová růže vprostřed kytice. Pomalu vzhlédla.
„Sasuke!“

.

Tsubaki

Potlačila zoufalé vzdychnutí a vlídně přivítala dalšího zákazníka. Podle ruměnce, jiskřiček v očích a přiblblého úsměvu jí bylo jasné, že prodá další pugét rudých růží. Jak jinak. Dnes už čtvrtá žena ve vesnici dostane vyznání nehynoucí lásky a ona je dál jen ubohou osamělou prodavačkou na poloviční úvazek. Teď už vzdychnutí potlačit nedokázala. Rozhlédla se po obchodě a popadla první květinu, která nejlépe vyjadřovala její depresi. Tiskla k hrudi bílý květ a propadala stále větší melancholii, když v tom upoutal její pozornost bledý muž procházející kolem výlohy. Usmála se.
„Hej, Saii, počkej na mě!“ rozběhla se s kamélií v ruce.

Poznámky: 

Hanakotoba je japonská řeč květin. Jinými slovy v Japonsku věří, že každou květinou lze vyjádřit pocit či myšlenka a právě toho jsem využila ve svých drabble. Ale chápu, že v Hanakotobě nejste sběhlí a proto, prosím, využijte vysvětlivek.

5
Průměr: 5 (9 hlasů)

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele Akumakirei
Vložil Akumakirei, Ne, 2016-01-24 20:22 | Ninja už: 5639 dní, Příspěvků: 2348 | Autor je: Editor všeho, Editor FF, Prostý občan

Přiznám se, já jsem to četla už několikrát a poprvé mi hrozně vadilo neustále rolovat mezi textem a vysvětlující poznámkou. Dnes jsem si to přečetla celé a poznámku nechala nakonec, však ono to dává smysl.
Víš, že tahle je jedna z mých nejoblíbenějších od tebe? Je tak krásně vzdušná a lehká ^^
(A také jsem si všimla malé výtky od Kurenai/tebe pro Kakashiho ohledně Rin xD)

.Seznam FF, Poslední FF: Šampioni těžké váhy | Na kočku a na myš | Rozkaz zněl jasně | Bohům padají z talířů drobky
. • V noci jsou všechny kočky černé.
.Some days, some nights...

Obrázek uživatele Kakari
Vložil Kakari, Ne, 2016-01-24 20:35 | Ninja už: 5320 dní, Příspěvků: 2061 | Autor je: Ošetřovatelka Kakashiho smečky - specialistka na Pakkuna

Naprosto chápu, že ti to vadilo. Upřímně jsem si myslela, že to bude vadit všem, ale bohužel sto slov mi nedovolilo vysvětlit význam květiny přímo v textu, tak jsem to riskla takto.
Vážně? Děkuji ^^ Síla květin je evidentně mocná.
(Hm, už to tam vidím taky, ale nebylo to úmyslné... Asi to mám prostě v sobě Eye-wink )

Život je legrace! Pokud ovšem sdílíte jeho smysl pro humor.
FF

Obrázek uživatele haliena
Vložil haliena, Ne, 2015-09-27 12:26 | Ninja už: 4180 dní, Příspěvků: 405 | Autor je: Pěstitel rýže

Wau tak to bylo úžasné Shocked vážně se mi to moc líbilo. Bylo to takvé jednoduché, ale přitom neskutečně kouzelné a hlavně zvedlo mi to náladu Smiling

"Nachystejte květináče do Vánoc jsem zpátky."
"A sbaštíme jim kočku" mimozemšťan Alf Laughing out loud


https://www.youtube.com/watch?v=EHSWLY6XZoE Tohle zbožňuju Eye-wink

Obrázek uživatele Kakari
Vložil Kakari, Ne, 2015-09-27 22:14 | Ninja už: 5320 dní, Příspěvků: 2061 | Autor je: Ošetřovatelka Kakashiho smečky - specialistka na Pakkuna

Jednoduché? To moc ráda slyším! Já se bála, že ta nutnost kooperace s poznámkou bude nepříjemně rušivá... Děkuji! Smiling

Život je legrace! Pokud ovšem sdílíte jeho smysl pro humor.
FF

Obrázek uživatele Fňu
Vložil Fňu, Ne, 2015-09-27 10:09 | Ninja už: 6027 dní, Příspěvků: 6029 | Autor je: Prodavač v květinářství Yamanaka

Uprostred záplavy oničom poviedok, je toto balzam na dušu. ^^
Moc krásne sa mi to čítalo, tá ľahkosť v tom, proste, kvetinám nikdy niet čo vyčítať. Smiling


Autori poviedok čítajte Pravidlá FF!! Smiling
Inak vaše poviedky skončia na našom externom blogu ^^
A takisto čítajte aj Důležitá sdělení pro spisovatele a čtenáře FanFiction!!!
Ak si nie ste istí písaním, nájdite si nejakú betu - Inzertní FF nástěnka.

----
Čiarka, taká maličkosť, ale dokáže úplne zmeniť význam vety.
Nezabúdajte na to.


Obrázek uživatele Kakari
Vložil Kakari, Ne, 2015-09-27 22:01 | Ninja už: 5320 dní, Příspěvků: 2061 | Autor je: Ošetřovatelka Kakashiho smečky - specialistka na Pakkuna

Skutečně záplava povídek o ničem? Ale to snad ne... Eye-wink
Moc ti děkuji za milá slova, zvláště od tebe těší, protože jsi to byla právě ty, kdo mě k drabble popostrčil Smiling

Život je legrace! Pokud ovšem sdílíte jeho smysl pro humor.
FF