manga_preview
Boruto TBV 07

Kakashiho kuchiyose

Ohodnoťte Váš vzťah k zvieratám (1-vynikajúci, 4-neviem ich vystáť).
Hm, to by snáď mohlo byť za 2.
Ste alergický na srsť alebo na perie?
Nie. Neškriabe ma z nich koža ani sa mi nerobia vyrážky.
Mal(a) ste v minulosti nejakého domáceho miláčika? Ak áno, ohodnoťte Váš vzťah k nemu (1-vynikajúci, 4-neviem ich vystáť). Ak nie, pokračujte k ďalšej otázke.
Blchy sa do toho asi nerátajú, čo? Nie nemal.
Preferujete spoločnosť komunikatívnych jedincov? (1 - jednoznačne, 4-neviem ich vystáť).
Žiaden ustavičný bľabot sa mi nechce počúvať, takže za 3.
Považujete sa skôr za introverta?
Doprčic, už ma to celé začína štvať..., pomyslela si osoba a plesla pomerne hrubý stoh papiera na stôl.

Kakashi už dobrú polhodinu vypĺňal dotazník, čo mu dal minulý týždeň Minato na tréningu. Vraj "dávam ti týždeň, aby si mal na to dosť času". Vo výsledku ale Kakashi nestihol za celý ten čas napísať ani jednu čiarku. Síce sa v duchu vyhováral na prácu, ale v skutočnosti sa mu do toho len totálne nechcelo, vypĺňať nejaké dotazníky... Do zajtra to ale musí byť hotové a on nerád nechával svoje záväzky nesplnené. No nič, dá si niečo pod zub a bude pokračovať.

Takže pokus číslo dva. Považujete sa skôr za introverta? Áno, rýchlo zapísal.
Vadilo by Vám, keby Váš spoločník nebol schopný vôbec rozprávať? Nie. Po pár sekundách sa ale zamyslel. Spomenul si na misie s Obitom a Rin, ale aj na tie, keď bol odkázaný len sám na seba. Niekedy si musel vystačiť sám so sebotu aj celé týždne. Hej, nebolo by zlé mať niekoho, s kým by som mohol kedykoľvek prehodiť zopár slov a mierne sa pri spomienke na tých dvoch uškrnul. Áno, rozhodne by mu vadilo, keby mal pracovať s nemou dušou.
S úľavou zistil, že to bola posledná otázka zo sekcie "psychológia osobnosti." Ďalšia sekcia niesla názov "práca v teréne a boj."
Pôsobíte v prepadovej jednotke?
Nie.
Potrebujete byť z nejakého iného dôvodu počas misie nenápadný? V prípade, že odpoveď znie áno, pokračujte otázkami 44 až 58.
Nie, božechráň. Len to nie, nechcem vypĺňaním tohto dotazníka stráviť celú mladosť.
Plánujete v blízkej budúcnosti deštrukciu väčšieho uskupenia budov? Nie.
Plánujete meniť ráz krajiny výrazným spôsobom (napríklad zničenie lesa či pohoria).
Ktorý vôl dopekla vymýšľa tieto otázky? Nie.
Ste zástancom hesla "väčšie je lepšie?"
Bez komentára.

Pôsobíte Vy alebo niektorý z členov Vášho tímu ako stopovací ninja?
Po dlhšom čase normálna otázka, nad ktorou sa musel viac zamyslieť.
Táto záležitosť mu už dlhšie ležala na srdci. Sám nemal dostatočné stopovacie schopnosti a vedel to oceniť hlavne pri spolupráci s ninjami z klanov Hyuuga alebo Aburame. Keď bol s nimi, nemusel byť každú sekundu pripravený na boj, čo mu inak uberalo dosť pozornosti a síl.
V prípade, že odpoveď znie nie, pokračujte ďalej otázkou 61 a nasledujúcimi.
Nie. Tieto otázky zodpoviem rád.
Vyžadujete od Vášho spoločníka predovšetkým dobrý zrak?
Nie, oko žiadneho zvieraťa sa aj tak nevyrovná môjmu sharinganu.
Je pre Váš dôležité, aby sa Váš spoločník vedel pohybovať tak rýchlo ako vy?
Nosiť ho isto nebudem. Áno.
Existuje nejaký Váš zmysel, ktorý považujete za najmenej vyvinutý?
Hm, čo ja viem, okrem zraku môže ísť o všetky ostatné. Nie.
Posledná otázka sekcie: Ohodnoťte na stupnici od 1 do 4, ako veľmi by Vám pomohlo, keby bol Váš spoločník schopný držať zbraň (1-výrazne, 4-vôbec).
Keď o tom tak rozmýšľam, žiadne kombá v repertoári nemám ani to neplánujem zmeniť, takže 4.

Po vyplnení prejdite prosím na sekciu "spoločné záľuby," ktorá pozostáva z 50 otázok." Na otázky odpovedajte len v tom prípade, že ste v otázke "Vadilo by Vám, keby Váš spoločník nebol schopný vôbec rozprávať?" uviedli odpoveď "Áno".
Ach jaj ...

------------------

Nasledujúce ráno si Kakashi pomaly vykračoval smerom k cvičisku, kde ho už čakal Minato. "Tak prosím, tu to máte," a podal mu vyplnený dotazník.
"Skvelé Kakashi, hneď sa na to pozriem."
"Počkajte, ako to myslíte, že sa na to pozriete? Myslel som, že tieto dotazníky vyhodnocuje nejaký úradník."
"Ale čoby," odvetil mu Minato tým svojím jemne veselým hlasom. "Vlastne okrem vyhodnocovania tieto dotazníky sám aj vymýšľam, haha!"
Kakashimu ostalo blbo akoby zjedol pokazenú rybu, ale radšej nič nehovoril, len sa nasprostasto na svojho senseja usmial. Ľudí nezmeníš.
"Tváriš sa nejako divne, si v poriadku?"
"Hej, hej, len sa bojím, že dopadnem ako Gai," snažil sa Kakashi vyhnúť kritike svojho učiteľa.
"Tak to sa nemusíš báť, Gai dostal ako svoje kuchiyose tú starú korytnačku len preto, že o to sám požiadal. Vraj všetky hendikepy sú výzvou mladosti alebo niečo také."
"Hej, to na neho sedí. Totálne." a uškrnul sa.
"Tak a je to, už som ti našiel vhodného spoločníka... vlastne viacerých."
"Prečo ich vlastne voláte spoločník a nie zviera?"
"To pochopíš asi len časom, až ich spoznáš," usmial sa Minato. "Tu to musíš podpísať svojou krvou," a podal mu rozvinutý pergamen.
"Takže pes?"
"Myslím, že pre syna Bieleho tesáka je to celkom príhodné."
"Heh..."
"U ostatných ninjov by som zrejme počkal a dal im čas na tréning, nech si privolávanie precvičia, ale ty sa môžeš predviesť aj hneď, Kakashi. Tipujem, že už si si to dávno nacvičil."
"To sa stavte..." zaškľabil sa a neostávalo mu už nič iné ako položiť ruku na rozvinutý pergamen podpísaný vlastnou krvou a zvolať:

"Kuchiyose no jutsu!"

Poznámky: 

Enjoy Smiling btw. dúfam, že dotazníková časť nie je moc krkolomná, ale nič lepšie som nevymyslel.

4.833335
Průměr: 4.8 (6 hlasů)

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele Akumakirei
Vložil Akumakirei, Út, 2016-02-16 16:35 | Ninja už: 5620 dní, Příspěvků: 2346 | Autor je: Editor všeho, Editor FF, Prostý občan

Jej, to je milé, vážně jsem se zasmála ^^ Chudák Kakashi, vidím ho nad tím dotazníkem, jak znechuceně kroutí tužkou a občas se s ní podrbe na hlavě. Ty otázky o destrukci a větší je lepší byly výborné xD A konečně vysvětlení, jak Gai ke své želvě přišel!

.Seznam FF, Poslední FF: Šampioni těžké váhy | Na kočku a na myš | Rozkaz zněl jasně | Bohům padají z talířů drobky
. • V noci jsou všechny kočky černé.
.Some days, some nights...

Obrázek uživatele BeeSan
Vložil BeeSan, Út, 2016-02-16 18:04 | Ninja už: 3358 dní, Příspěvků: 433 | Autor je: Hlídač Gaiovy želvy

Dík Kakashi ^_^ až budem mať dobrý nápad prihodím aj niečo nové Smiling

Dzn dzn dzn

Obrázek uživatele Kakari
Vložil Kakari, St, 2015-09-09 07:51 | Ninja už: 5301 dní, Příspěvků: 2061 | Autor je: Ošetřovatelka Kakashiho smečky - specialistka na Pakkuna

Pobavila jsem se Smiling
U některých odpovědí jsem si dokázala i živě představit Kakashiho otrávený výraz Kakashi YES
A Gai a Minato v druhé části byli skvělí.
Líbilo se ^^

Život je legrace! Pokud ovšem sdílíte jeho smysl pro humor.
FF

Obrázek uživatele BeeSan
Vložil BeeSan, St, 2015-09-09 14:35 | Ninja už: 3358 dní, Příspěvků: 433 | Autor je: Hlídač Gaiovy želvy

Ďakujem Kakari, potešilo ma, že si to niekto s chuťou prečítal. Smiling

Dzn dzn dzn

Obrázek uživatele Som čarovná
Vložil Som čarovná, Po, 2015-06-29 13:24 | Ninja už: 5137 dní, Příspěvků: 1957 | Autor je: Tsunadin poskok

Ten dotazník bol peckový Laughing out loud Niektoré otázky a Kakashiho myšlienkové pochody ma dávali dobre dole Laughing out loud Kakashi YES
Napríklad:
Ste zástancom hesla "väčšie je lepšie?" :DDDDD

Nie je krkolomná, no asi by to vyzeralo lepšie, keby si dal otázku a pod to odpoveď alebo Kakashiho myšlienky Eye-wink

Inak zaujímavý nápad :3

Z lásky I believe in unicorns, bitch! ^.~

~ ~ ~

~ ~ ~

Obrázek uživatele BeeSan
Vložil BeeSan, Po, 2015-06-29 16:12 | Ninja už: 3358 dní, Příspěvků: 433 | Autor je: Hlídač Gaiovy želvy

Dík, od teba si to cením Smiling

Dzn dzn dzn