manga_preview
Boruto TBV 10

Jiné, a přesto stejné 31. díl Jak se Tobi naučil počítat

„Říkal jsem v šest ne?!" zařval vůdce organizace v šest hodin a pět minut. Akatsuki konečně tento řev vzbudil a začali se po skupinkách vláčet ven. Podle očekávání na sobě neměli pouze Akapláště, jak je Pein prosil. Celkově to nešlo podle jeho představ. Aby si zajistil pořádek, uchýlil se dokonce i k takovým věcem, jako je kontrolování, jestli všichni spí. Miru našel přitulenou k Deidarovi, což ho trochu vyděsilo, a když se otočil, stála za ním Tory s vyčítavým pohledem tipu: Tady šmíruju já a s foťákem v ruce. A taky se pokoušel Hidanovi našeptávat do spaní, aby si nebral žádné hrůzy. To ale nemělo účinek, protože nesmrtelný nespal.
„Myslím, že jsme připraveni vyrazit," prohlásil po chvíli, když přejel skeptickým pohledem Tobiho plášt pokrytý flirty, nášivkami peace, poníky a duhou, Miřino tričko se znakem Akatsuki a černé kalhoty, Hidanův plášt, který byl rozhalený víc než obvykle a Kisameho Akaplavky. Ostatní měli plášť buď na sobě, nebo přehozený přes rameno.
„Tory tys na nic nepřišla?" zeptal se mírně potěšen vůdce, že alespoň Tory si oblékla Aka-plášt normálně.
„No přišla, ale ty jsi řekl, že máme mít pláště," zamumlala mu v odpověď s potutelným úsměvem. Měli zpoždění už čtvrt hodiny oproti plánu a tak Pein radši zavelel k rychlé chůzi. Po cestě poslouchal pouze kecy že se nestihla snídaně a kdy už tam budou.
„Hej, Peine! Proč jsi mi sbalil takový divný batoh?! Tak těžké jsem to neměla, ani když jsem šla na měsíční misi, a to jsme měly na celou dobu zásoby vody a já tahala i stan," stěžovala si Tory, která se vlekla úplně na konci výpravy.
„Všichni to mají stejné, tak se nevymlouvej a šlapej," křikl zepředu a pokračoval.
„A Peine!" pokračovala, aby se nějak zabavila.
„Ano?"
„Kdy už tam budeeem?!"
Šéf zločinecké organizace zrudl, ale dle svého mínění důstojně kráčel dál a tuhle otázku ignoroval.
„Peeeeeeine! Kde je Tobi?!"
„Tobi zůstal v zájmu nás všech doma," oznámil hrdě Pein a zrychlil.
Už bych měla mlčet, nebo to přeženu… Sakra! Debilní sázka, pomyslela si Tory a zpomalila.
„A proč jsem tam nemohl zůstat i já, k*rva?" ozval se zničehonic Hidan do té doby mlčící, uražený, že mu Pein vlezl do pokoje a nezhroutil se z toho.
„Tebe budeme v případě potřeby potřebovat jako návnadu," odpověděl a nevzrušeně pokračoval.
„Co tím do p*dele myslíš?"
„To co jsem řekl. A neotravuj."

Mezitím na stejném místě v jiné řadě:
„Itachi? Proč nejdeš za Tory?" zaúpěla nejmladší Uchiha. Svýho bráchu měla ráda a za nic by ho nevyměnila, ale v takovýchto chvílích by ho nejradši viděla u Tory.
„Ona si furt stěžuje na těžký batoh a mě se to nechce poslouchat."
„Tak si s ní ten batoh vyměň," protočila Mira oči.
„Ale co když má ten batoh fakt těžší?"
V tu chvíli nastalo u Deidary morální dilema, protože na jednu stranu souhlasil s Itachim, Tory si nemá pořád stěžovat, a kdyby jí ten batoh někdo vzal, vyhrála by. Ale na druhou stranu by měl být Uchiha alespoň trochu gentleman. Vyřešil to tím, že vytvořil pár broučků a ty umístil Akatsuki na pláště tak, aby si jich nevšimli. To ho na nějakou tu dobu zabavilo, a když si začal zase všímat svého okolí, zjistil, že Mira se s Itachim hádá někde jinde a on má klid.

„Ehm, Kakuzu?“ pokusil se zapříst rozhovor Kisame.
„Co chceš?“ zamručel zpoza masky.
„Kdybys chtěl něco ve svém pokoji opravdu dobře schovat, kam bys to dal?“
„Dobrý dotaz. Co u koho potřebuješ najít?“ Kisame se zamyslel, ale pak si řekl, že nemá cenu to zatajovat. Potřebuje pomoct. Pár let to zkouší sám, ale nefunguje to. Je čas změnit strategii.
„Gel na vlasy u Itachiho,“ přiznal.
„Fajn. Pokud ví, že ho hledáš, určitě ho schoval jinam, než kdyby nevěděl, že ho hledáš. Nebo si může myslet, že ho hledá někdo jiný. Kdyby ho nikdo nehledal, neschovával by ho, ne? I když možná ho schovává jenom preventivně. V každém případě je pravděpodobné, že…“

„Co budeme dělat?“
„Zahrajeme si slovní kopanou?“
„Ne! Tu jsme hráli minule a tys vyhrál. Vždycky vyhraješ. Máš víc mozku.“
„To není pravda!“
„Zahrajeme si slovní fotbal, ten vyhrávám já!“
„Na to zapomeň, to s tebou nehraju já. Ještě jednou se zmíníš o fotbale a udělám si z tebe míč.“
„No tak to chci vidět!“
„Jo?! Sleduj!“
„Jaauuu!!“
„Fuuj, tys mě poprskal…“
„Nemáš do mě kopat, ty hromado shnilého hnoje!“
„Není slovo hnůj od slova shnít?“
„Spíš naopak, ne?“
„Slovo shnít není od slova hnůj?“
„Ne.“
„No tak, přece se hned neurazíš…“
„…“
„Heej! Mluvím s tebou, ty výtrusnice s kapkou rosy!“
„Co to meleš?!“
„Zetsuuu!“ zařval Sasori. „Drž už hubu, ty tvoje schizofrenické konzervace se nedají poslouchat!“

„Jsme tady!" zvolal dramaticky Pein, a v tu chvíli už všichni leželi na zemi. Někteří dokonce i usnuli. Jenom Tory se začala trochu vznášet, protože shodila svůj batoh na zem.
„Kdy máme tu schůzi?" zajímal se ještě Itachi.
„Jo, a kde?" přidal se Kakuzu.
„Ehm, no..."
Následovala chvíle naprostého ticha, při kterém si ti co nespali všimli řady ninjů v pozoru na druhé straně louky.
„A to je kdo Peine?" zeptala se ho Konan, která jako jediná zůstala stát leadrovi po boku. „Neříkej mi, že to jsou oni. Ta druhá organizace." Pein jen suše polkl a civěl na ty slušně vyrovnané stejně oblečené členy druhé organizace.
„Vy jste Pein?" promluvil nejvyšší z nich, zřejmě vůdce, který stál dva kroky před nima.
Pein kývl.
„Naše organizace není tak známá jako ta vaše, ale zase nikdo nepozná nikoho z mých lidí."
„A komu to jako cpeš?“ šeptl Deidara.
Tory na chvilku přestala pobíhat kolem Itachiho a začala čuchat jako pes.
„Ten smrad znám. To je ta mrcha," zašeptala a pak nahlas pokračovala: „Ahoj Shutabu! Ráda tě vidím!"
„Cože?! Jak-" jedna osoba z řady trochu povyskočila, ale potom byla zpražena pohledem svého vůdce a okamžitě se uklidnila.
„Fajn, jednu osobu znáte. Ale zbytek ne," pokrčoval lhostejně.
„Nechcete se alespoň postavit?" šeptl Pein na půl pusy a přitom přikyvoval a předstíral, že poslouchá toho druhého šéfa.
„Mám připravené tři úkoly. O tom, která organizace vyhraje, rozhodne porota sestávající z nás dvou a z námi vybraným členem naší organizace, takže dohromady bude porotců-"
„Pět!"
„-čtyři."
„Mám pocit, že jsem zaslechla někoho, koho jsem zaslechnout nechtěla," šeptla Tory.
„On se naučil číslo pět?" divila se Mira a většina bdících s ní.
„Tak počkat..." naskočila Peinovi na čele žíla o velikosti kořene dospělého stromu. „On se tady objeví, i když měl zůstat v sídle a vy se divíte, že řekl 'pět'?"
„No ale Peine... když on tu pětku neuměl. Vždycky počítal: Čtyři... šest..." přidal se Kisame.
Cizí vůdce měl co dělat aby udržel svou kamennou masku a nerozesmál se. Pár ostatních členů se uchechtlo.
Ale to už vnímal jenom Pein. Mira skákala kolem Hidana. Tory vytáhla zpod pláště pika-převlek a oblékla si ho. Tobi, který už se stihl vyhrabat z Toryina batohu, se pověsil Kakuzovi na záda a dotyčný se ho snažil shodit. Kisame si brblal něco s tím, že by to chtělo rybník. Sasori si míchal jedy. Deidara zkoumal, co s tou dokonalou řadou provede pár výbuchů. Zetsu se šel najíst a Itachi usnul ve stoje. A kolem toho všeho zmatku běhala Konan a snažila se je uklidnit.
„Ehm... Nechcete se uklidnit?!" zkusil to Pein, když přímo před ním spadl Kakuzu na záda, obývané Tobim.
„Tos uhod," přihnala se Tory a skočila Sešitému na břicho.
„Prosím!" vykřikla zoufale Konan.
„Možná by pomohlo vzbudit bráchu," navrhla nezúčastněle Mira, a dál se zaujetím skákala.
„Díky," vydechla Konan, vděčná za jakýkoliv náznak spolupráce.
„Itachi! Itachi!" křičela na Uchihu modrovláska a mávala mu rukou před obličejem. Bez odezvy.
„To musíš takhle," ozvala se Tory, která se tam znenadání objevila. „Itachi? Je tady Sasuke a Mira se ho snaží zastavit, aby tě nezabil."
Uchiha sebou trhl a zamrkal. Potom se začal rozhlížet dokola, aby našel svého brášku a mohl ho běžet obejmout.
V jeho zorném poli se ovšem jenom smála Tory.
„Hej, to je dost černý humor," poznamenala Mira, a Itachi se zatvářil... No, ráda bych napsala jak, ale z toho jeho poker face to nešlo poznat, takže tak.
„Itachi, prosím," řekl Pein, a Uchihovi hnedka došlo, co má dělat. A protože byl rozespalý a nejspíše i naštvaný, tak do dvaceti minut byli i Akatsuki seřazení. Jakž takž. Úplně řada to teda nebyla, a pár lidí demonstrativně sedělo, ale jinak to ušlo.
„Je nás jenom deset," poznamenal Pein, ale poté, co zjistil, kdo chybí, se to rozhodl ignorovat.
Ninjové naproti stále disciplinovaně stáli v pozoru, ani jeden z nich se nehrbil.
Všem jim v hlavě běžela jedna myšlenka: Jak můžou být toto ti slavní Akatsuki?
„Takže můžeme dohodnout přesné podmínky?" ozval se Pein poté, co své svěřence přestal propalovat rinneganem.
„Jistě, soutěžit se bude ve třech disciplínách. První z nich bude najít své tábořiště a z věcí tam připravených postavit tábor," odpověděl pohotově leader druhé organizace a rozešel se k Peinovi s dvěma mapami a dal mu vylosovat.
„A ještě rozhodčí. My dva si vybereme někoho, kdo bude rozhodčí s námi. Já si beru Siugakua. Samozřejmě to není jeho jméno, to je tajné. Co vy?"
Pein chvíli válčil s myšlenkou, jestli si může taky vybrat někoho z jejich týmu, ale nakonec řekl jméno nejstaršího Uchihy.
„Ten Itachi?" optal se šéf těch druhých.
„Ne, možná je to maskování," odtušil Pein a v duchu si vyčítal, že mu to nedošlo. Anonymita, no jasně! A ještě to bylo před chvílí řečeno…
„Tady máte mapu," hodil leader Konan kus papíru.
„Hele proč jsi jí dal Konan?" zeptala se ublíženě Tory, která chvíli před tím začala vnímat.
„Neodporuj mi a soustřeď se na úkol," odbyl ji Pein a šlehl očkem po druhé skupině, jestli to viděli.
„Úkol?" vyděsil se Kisame.
„Jo, úkol, můj rybí příteli," poučil ho Zetsu a familiérně jej objal kolem ramen. Kisame se rozhlížel po pomoci, ale potom to vzdal a taky kytičku objal.
„Prostě musíte najít tu část označenou křížkem," vysvětlil Pein, popadl Itachiho a za kapuci Akapláště a odtáhl jej pryč, aby se poradili ohledně soudcování.
„Nechápu to," oznámil Deidara a demonstrativně si sedl ke své skupině zády, aby mohl pozorovat soupeře. Ti vypadali, že se radí, jak úkol co nejlépe splnit.
„Prostě půjdeme přímo rovně," rozhodl Kakuzu a bez delších průtahů vyrazil do lesa. Konan chvíli koukala do mapy a se slovy: „Máme jít na druhou stranu." se rozběhla za ním. Ostatní ještě asi dvě minuty stáli a čučeli do blba, popřípadě na blba, a potom se pomalu rozešli za nimi. Druhý tým vyčkal ještě asi pět minut a pak taky vyrazili.
„A co takhle špehovat druhou skupinku," navrhla po pěti kilometrech Mira.
„To by asi nešlo, protože oni mají jiné místo," vysvětlila jí Konan.
„Kur*a! Našel jsem to!" zařval Hidan, který protestoval tím, že šel padesát metrů před skupinkou a kopal do všeho, co mu přišlo pod nohu. Díky němu taky Tory zakopávala mnohem mínň, i když i to bylo hodně.
„Vážně?!" rozzářila se Konan a vyběhla k němu. Tam se začala zmateně rozhlížet.
„Ale-"
„Chtěl jsem vidět, jak byste se tvářili, kdybychom to zas*ané místo našli, protože ho nikdy nenajdeme," odtušil Hidan, vyhnul se pěsti a znova zaujal své místo v čele. Konan si usmyslela, že ho při nejbližší odbočce setřese.
„Myslíš, že mu to fakt věřila?" šeptla Mira.
„Jo, ale dost mě to překvapuje," odpověděla Tory.
Za těchto šarvátek uběhlo několik dalších hodin. Akatsuki stále nemohli najít místo označené křížkem a to s Hidanovým ostrým tempem prohledali již velkou část lesa.
Stížnosti typu: „dál už nejdu... bolí mě nohy... určitě chodíme v kruzích… Tobi, nežužlej mi nohy…*" a podobně byly ignorovány a Hidan dovolil pouze tři krátce přestávky. Nikomu ani nedošlo, že už asi dvě hodiny neslyšeli žádnou pitomou poznámku ze strany mandarinky. A ten kdo si všiml, že Tobi chybí, to nikomu neříkal, aby ho ještě nemuseli hledat.
„Dej to sem," vytrhla Tory Konan mapu, protože si řekla, že kdyby teď našla správnou cestu, možná by jí odpustili těch pár hodin navíc na Vánoce. Ale jakmile se na ni pořádně podívala, málem upadla do mrákot. Mapa nebyla tak úplně mapa, spíš změť různých čar, a uprostřed toho všech byl obrovský červený kříž. A aby toho nebylo málo, byla popsaná nějakým divným písmen.
„Hm, nech si ji. Pro mě je moc jednoduchá."
*pouze třikrát, a to hned ze začátku

Poznámky: 

Fajn Laughing out loud Je tady 31. díl, a to jenom asi dva týdny po 30. dílu! Ano :3 Jsme na sebe pyšné Laughing out loud A mohlo to být dřív, ale nechtělo se mi to opravovat -.-
Nicméně už máme o čem psát, což jsem ráda, a mělo by to dávat i smysl Smiling
A přikládám speciál, který měla vložit Mira, ale má pokažený počítač Sad Takže ho sem dávám já Sticking out tongue Komu to vadí, at jde domů Sticking out tongue
Je to takový dosti netypický speciál Laughing out loud Psali ho sami čtenáři JaPS *a trochu já* Miře k 14. narozkám :33 Už je to asi dva měsíce, ale dávám to sem prostě až ted Sticking out tongue
Ještě jednou chci poděkovat všem, co se zapojili Smiling Jste skvělí Kakashi YES

4.833335
Průměr: 4.8 (12 hlasů)

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele MisakiHime
Vložil MisakiHime, Ne, 2014-06-22 17:04 | Ninja už: 3984 dní, Příspěvků: 159 | Autor je: Prodavač v květinářství Yamanaka

OJ, tak to je totálně zabijácký Laughing out loud a můj mobil tenhle díl nenávidí -.-" takže jsem ho četla asi na desetkrát xD a...divím se, že jsem byla schopna do toho speciálu napsat takovou hovadinu Laughing out loud ale po tom, co jsem celou noc nespala, přejedla se karamelama, hrála NosTale a vypila kafe asi s deseti lžícema cukru, tak... Laughing out loud

Čtvrt banánu na druhou krát čtyři dílky pomeranče děleno pěti koblihama, to vyjde v hráškový jednotce, kterou převedeš na tuno paskaly a ty pomocí matemtickoanglických tabulek převedeš na hříbkopráškovou směs, do který naliješ vodu, necháš to čtařiadvacet hodin ztvrdnout, pak změříš pomocí tvrdoměru tvrdost a vydělíš tvrdost děleno měkkost sádla, měla by ti vyjít obratlová mrkev, kterou hodíš do moře, pak jí vylovíš, budeš z ní mít sushi, spočítáš počet zrníček rýže v tom sushi a máš výsledek! xDDD

Obrázek uživatele Lyus
Vložil Lyus, Ne, 2014-06-22 16:12 | Ninja už: 4139 dní, Příspěvků: 228 | Autor je: Obsluha v Ichiraku

Nemam slov tak super hneď my to zdvihlo naladu, no aj keď nepoznam Miru tak aj tak všetko naj veľa zdravia a podobne ale hlavne muzi a to plati aj pre teba Tory Sticking out tongue Eye-wink

Obrázek uživatele Som čarovná
Vložil Som čarovná, Ne, 2014-06-22 15:31 | Ninja už: 5227 dní, Příspěvků: 1957 | Autor je: Tsunadin poskok

Ako...znova ste to zabíjali Laughing out loud Laughing out loud
„Kur*a! Našel jsem to!" zařval Hidan, který protestoval tím, že šel padesát metrů před skupinkou a kopal do všeho, co mu přišlo pod nohu. Díky němu taky Tory zakopávala mnohem mínň, i když i to bylo hodně.
„Vážně?!" rozzářila se Konan a vyběhla k němu. Tam se začala zmateně rozhlížet.
„Ale-"
„Chtěl jsem vidět, jak byste se tvářili, kdybychom to zas*ané místo našli, protože ho nikdy nenajdeme," odtušil Hidan.

Toto ma fest dostalo Laughing out loud A aj iné veci, samozrejme Laughing out loud
Chudák Tory, ako musela nosiť Tobiho Laughing out loud Ale...zaujímalo by ma či tie pavúky, čo dal Deidara na členov Akabandy aj vybuchnú Laughing out loud Shutabu som už vôbec nečakala, takže som zvedavá či bude po lese každého oblizovať Laughing out loud A kto vlastne vyhrá Laughing out loud

Z lásky I believe in unicorns, bitch! ^.~

~ ~ ~

~ ~ ~

Obrázek uživatele Kirin
Vložil Kirin, Ne, 2014-06-22 13:52 | Ninja už: 3931 dní, Příspěvků: 77 | Autor je: Recepční v lázních

to je božííííííííííííí :333 jste totálně úžasný celej týden jsem tu nebyla a tohle je totál nejlepší přívítáníčko Laughing out loud Laughing out loud nejlepší:
„Hej, Peine! Proč jsi mi sbalil takový divný batoh?! Tak těžké jsem to neměla, ani když jsem šla na měsíční misi, a to jsme měly na celou dobu zásoby vody a já tahala i stan," stěžovala si Tory, která se vlekla úplně na konci výpravy.
„Všichni to mají stejné, tak se nevymlouvej a šlapej," křikl zepředu a pokračoval.
„A Peine!" pokračovala, aby se nějak zabavila.
„Ano?"
„Kdy už tam budeeem?!"

jeko NĚCO mi to připomíná Laughing out loud že Mit?? máte to ůžo :DDD

Jak zareagují dvě mladé kunoichi na příval nových informací? Bude pro ně těžké smířit se s osudem, který je pro ně připraven? Smířit se s osudem Předurčených? Dokážou svůj úkol dotáhnout do konce a bez úhony? Dokážou překonat všechny překážky? Pokuď chceš vědět víc tak tady to bude vysvětleno: http://147.32.8.168/?q=node/108335

Obrázek uživatele smile
Vložil smile, Ne, 2014-06-22 13:28 | Ninja už: 4367 dní, Příspěvků: 165 | Autor je: Utírač tabulí na Akademii

Úžasný díl jako vždy Laughing out loud nejvíc jsem se nasmála, jak se všichni divili, že Tobi umí číslo "pět" Laughing out loud jinak speciál byl taky úžasný a moc se těším na pokračování Smiling

Obrázek uživatele Tory
Vložil Tory, St, 2014-07-02 19:02 | Ninja už: 4386 dní, Příspěvků: 788 | Autor je: Konohamarova chůva

Děkujeme Laughing out loud
Byl úžasný i díky tobě Eye-wink Smiling

[/hide]

Občas si tak večer ležím v posteli, dívám se na hvězdy a říkám si: Kde mám ku**a střechu?!
Tobiho syn je hodný chlapec! Ne! Tobiho dcera je ještě hodnější chlapec!! *by Somča Laughing out loud *
Gaiův táta: Sobečtí lidé jsou... jako kočky. Gai: A chlupatí lidé? Gaiův táta:Taky jako kočky. xDDD