manga_preview
Boruto TBV 09

Jiné, a přesto stejné 29. díl Elektřina?!

„Já ti říkal, že když půjdeme tady, tak se ztratíme," upozornil Tory Zetsu.
„Ne! To já jí to říkal!" okřikl se okamžitě.
„Nelži! Ty jsi jasně tvrdil, že ji máme sežrat, ale cesta tě vůbec nezajímala!"
„Držte zobáky oba dva!" okřikla Zetsua blondýnka, a když její slova neměla žádný účinek, začala si hlasitě zpívat balady o vraždění schizofrenických kytek.
„Měli jsme jít podél řeky!"
„To teda ne, měla jsme jít po té pěšině, co se klikatila mezi stromy!"
„Měsíček neochránil květiny po celou noc, šááálalaj, a ani hnojivo jim nepřišlo na pomoc, šááálalaj, když se v zahradě plížily stíny zlé, šááálalaj, a temnota je pojala do moci své, šááálalaj..."
„Nebo ses alespoň mohl zeptat těch pocestných, které jsme včera potkali!"
„To bych mohl, kdybys je nesnědl."
„Tiše se plíží ty noční běsy, šááálalaj, vnikaly do měst i do stínů vesnic, šááálalaj, tam žraly muže i ženy i děti, šááálalaj, cesty lemovaly vysáté oběti, šááálalaj."
„A jsme tady! Já ti říkal, že jdeme správně!" zaradovala se po několikahodinovém postupu bílá půlka.
„Jo!" zavýskla Tory,„Přišel čas na můj čarovný převlek," a začala se přehrabovat ve svém batohu.
„Ona vzala místo jídla převlek?" vyprskl Zetsu, ale potom uviděl, co si Tory připravila a zmlkl.
Blondýna si sčesala vlasy do ulízaného drdolu, místo typického volného oblečení převážně po Deidarovi si navlékla sukni a blůzku a na nohy si dala čisté boty. Vypadala jako nějaká sekretářka, nebo prostě jako holka.
„Určitě mě nepozná," prohlásila přesvědčeně, ušklíbla se na Zetsua a zabušila na mohutná vrata.
„Kryjte mi záda," houkla ještě na Zetsua, upravila si sukni a čekala.
A čekali.
„Tak ten už neotevře," poznamenal Zetsu po půl hodině, ale Tory ho mávnutím ruky odbyla a dál poskakovala přede dveřmi. Měla mírné záchvaty hyperaktivitu, protože jak tam jenom tak stála, začala se potit a její nohy nebyly zvyklé na to, že se k nim dostává sluneční světlo.
„A co takhle bouchnout znova?" přidal se k Zetsuovi Zetsu.
„Ne! On přijde. A ticho," rozhodla nekompromisně Tory a zahleděla se na nějaký strom v dálce, který jí připomínal siluetu masožravého záhonu s růžemi.
„Chmmm," odfrkl si Zetsu a nenápadně vklouzl dovnitř.„Na co čekáš?“ houkl po několika metrech.
„Co to děláš?" vykřikla Tory, ale nechtěla tam zůstat sama, a tak šla za ním. V chodbě byla absolutní tma, a Tory chytila Zetsua za ruku. Očekávala, že jí za to uhryzne hlavu, nebo tak něco, ale on ji jen stiskl, protože sice nic neviděli, ale zvuky, které k nim doléhaly, nebyly moc lidské.
„Myslíš, že to byl dobrý nápad, lézt sem?" šeptl Zetsu.
„Jo. Už se mi tam nechtělo čekat," odpověděl si.
„Pššt," okřikla ho opět Tory, a pak se nadechla a z plných plic zařvala:„Orochimaruuuu?"
„A ty mi budeš říkat, abych se ztišil?" zeptal se dotčeně květohlávek, ale potom si všiml, že všechno ztichlo, a tak šel s davem a zmlkl. Rozsvítilo se světlo, které oba tři na chvíli úplně oslepilo a ozvaly se kroky.
„Orochimaru," špitla Tory,„určitě mě v tom převleku nepozná!"
„Vítej zpět, Vjatoro, a vítej i ty, neznámá rostlino!" rozlehl se chodbou Orochimarův hlas.
„Do haj*lu!" zaklela blondýnka, ale pak se profesionálně usmála a vykročila k černovlasému hadovi.
„Orochimaru-chan,“ začala provokativně,„jak se pořád máš?"
„Cože? No, mám se dobře. Znáš to, občas někoho se zajímavýma schopnostmi unesu, pak ho zabiju a tak. Normálka.“ Odpověděl potěšeně, protože na to se ho poslední dobou ptal jenom Kabuto, a i on polevoval. Hadík si pak připadal osaměle.
„Jo? A co peníze, máš jich dost?"
„Spoustu, mohl bych se v nich koupat."
„A Elektřina ti jde bez problémů?"
„Ano, děkuji za optání."
„Určitě si rád zavzpomínáš na staré dobré časy v Akatsuki, no ne?"
„Hmm."
„A co kdybys nám zase zapnul elektřinu," konečně se dostala k jádru problému.
„To by asi nešlo," zarazil se Hadí muž a v očích se mu nebezpečně zablýsklo.
„Proč ne," popotáhla Tory. Bylo to sice tím, že měla rýmu, ale v tomto hereckém vystoupení se to dalo využít i jinak.
„Protože se mi nechce. Leda že bys mi na oplátku něco dala."
„Já ti řeknu, kdo je Izaya!“ vyhrkla nadšeně, protože všem v Akasídle už to řekla a nikoho to vlastně ani nezajímalo. „Takže, je to ten největší borec, fakt, všechno ví, protože pozoruje lidi a umí odhadnout jejich reakce, a vymýšlí geniální vtipy a-“
„Tenhle obchod neberu, chci něco jiného,“ přerušil ji Orochimaru.
„Hmm...Tak to moment," zarazila se trochu uraženě Tory a pak zatáhla Zetsua za roh.
„Zetsu..? Asi se tady nechceš nějakou dobu zdržet, že? Třeba pár let," zkusila to, ale Zetsu se zatvářil trochu vyděšeně a nechápavě, tak jedním dechem dodala:„Jestli ne, tak vymysli něco, co mu dáme, protože jinak nás nepustí pryč."
„Co třeba mu říct nějaké tajemství?" navrhl, protože se bál, že by ho tam blondýnka nechala,„Něco o Akatsuki."
„Nebo... Díky!" vyhrkla nadšeně Tory a pak si uvědomila, že poděkovala, ale nakonec to přešla a běžela zpátky za Orochimaruem.
„Hej! Už vím, za co vyměníme elektřinu! Řeknu ti Sasukeho největší tajemství, které jsem vymámila z Itachiho," oznámila mu triumfálně. Orochimaruovi se okamžitě rozsvítily oči.
„Vážně? Povídej, za to vám klidně neodpojím i vodu, jak jsem původně plánoval."
Tory se k němu naklonila a něco mu pošeptala do ucha.
Orochimaru otevřel pusu tak hodně, až se mu z ní vyroloval jeho klon a pod ním se objevila kaluž slin. Tory na něj chvíli výtězoslavně hleděla a pak šeptla Zetsuovi něco ve smyslu, že by ho měli nechat o samotě. Oba se tedy tiše vytratili. O tom, že Orochimaru své slovo vážně dodrží už neměli sebemenší pochyby. A i kdyby – Itachi a Mira znají spoustu Sasukeho tajemství...
***
„Už teď mi chybí," povzdechla si Mira ležící na houpací síti pověšené na kraji lesa blízko Akasídla. „Bez ní je tu takový klid."
„Máš pravdu," ozval se po dlouhé době i Deidara opřený o kmen, pěkně schovaný ve stínu. Okolí jejich domova zasáhlo nezvykle teplé počasí a tak jim Pein dal volno, ať ho neotravují s tou elektřinou a nefungujícími větráky a klimatizací. „Zvlášt, když tu není ani Tobi."
„Hele určitě to zas zakřikn..." ani to nedopověděla, protože ji přerušil Tobiho zpěv. Vrhla po Deidarovi naštvaný pohled a spolu s ním zdrhla hlouběji do lesa.
Mezitím si Pein v sídle říkal, že by se elektrika mohla dát do pořádku. Už i jemu to vedro přišlo nepříjemné a tak vylezl z bazénku, odněkud vytáhl mobil a vytočil elektrikáře. Bohužel ani jeho mobil nefungoval a tak zakřičel na Sasoriho, ať dojde do nejbližšího města. Tomu se samozřejmě vůbec nechtělo, ale neměl sílu ani na to hádat se s Peinem a tak nasedl do své loutky a vyrazil.
„Jo mimochodem, ten kečup nebyl moc reálný," ozval se do trapného ticha blonďák, který na to že je to kečup přišel až když zkoušel, jak chutná Miřina krev.
„Ale Itachi na to skočil ne?" otočila na něj pohled svých velkých očí ze stromu, na který mezitím vylezla.
„Jo ten poloslepej..."
„Žádný nadávky," upozornila ho, ještě než to stihl doříct.
„Itachi, to sežral." slovo Itachi pro něj bylo dostatečná nadávka.
„Škoda že to nakonec nevyšlo. Ty fotky by byly skvělé," vytvořila svoje malé vodní kuličky, chvíli si s nimi hrála ve vzduchu a pak je hodila Deidarovi na hlavu. Ten se kompletně promočený zvedl a na postavu nad sebou upřel ďábelský pohled. Svými bombičkami ji donutil skočit dolů a tam ji začal lechtat. Nakonec skončili oba mokří a vysmátí a tak se ruku v ruce vydali do sídla.
„Peine!" rozlehl se sídlem dvojhlas, ze kterého se stal mnohohlas, když se k němu připojili i všichni kdo neměli co dělat. Řev to byl opravdu hlasitý, protože ho slyšel i Sasori vedoucí elektrikáře.
„Nechte mě už sakra být. Vždyť jsem vám dal volno, co ještě chcete?" zaskuhral oslovený v odpověď.
„Elektriku!" ozvalo se ze skoro všech úst, jenom jeden hlas zakřičel něco jiného a to samozřejmě dýňák, který skoro všechny přehlušil: "Deidaru-senpaie!"
„Tak to nechápu," zavrtěl hlavou elektrikář, „Ta elektřina je v naprostém pořádku."
„Cože? A proč teda nejde?" dožadoval se vysvětlení leader.
„Zdá se, že ji někdo blokuje," odpověděl vyklepaně a doufal, že ho za tato smělá slova zločinci nezardousí.
„To jsme ale věděli,“ poznamenala Mira.
„Ticho tam?“ okřikl ji Pein, „A když máš tak blbé kecy, můžeš ho odvést do sklepa.“
***
„Chjó... Co to je za misi? Běžte nakoupit zásoby. Ať si tam pošle nějakou ze svých sfér," brblala černovláska nespokojeně zatímco šli šnečím tempem do vesnice. Blonďák vedle ní nijak nereagoval, jenom víc vyplázl jazyk. Jediný, komu vedro zřejmě nevadilo, byl další člen divné skupiny divných 'lidí'.
„Tak sebou už sakra pohněte," okřikl je rybák a zrychlil, „Už chci zpátky do bazénu."
„Kisaaaame, zpomal," protáhla Mira
„Jo jdeš moc rychle," přizvukoval Deidara
„Tralalalala."
„Držte už všichni hu*u!"
Najednou sebou Deidara praštil o zem. Ostatní ušli ještě pár metrů, než si toho všimla Mira. Otočila se a úplně jinou rychlostí než doteď byla u blonďáka. Ostatní jen s nezájmem přihlíželi z dálky.
„Deidaro, lásko, slyšíš mě?" třásla s ním. Chvíli nereagoval a potom trochu pootevrel oči a potichu zamumlal: „Babi? Co tady děláš? A co znamenají všechny tyhle květiny?"
„Kisame, máme problém!" zakřičela na opodál stojícího rybáka.
„Co zas? Jestli neumírá je to v klidu."
„Právě, že on umírá," vzlykla
„Tak tu na nás počkejte. Schovej ho někam a my se pro vás pak stavíme."
Pak už se Mira jenom dál dívala na záda zbylých dvou, dokud nezmizeli za obzorem a pak trochu nakopla Deidaru pod sebou.
„Už můžeš vstát. Jsou pryč. Deidaro vnímáš?!" rukou mu několikrát zamávala před obličejem.
„Oni... Oni by mě nechali umřít," dostal ze sebe po chvíli. Mira jen obrátila oči v sloup.„Tak vstaň už!"
„No jo," zavrčel a s ještě stále skelným pohledem vstal.
„Co teď?" zeptala se černovláska po chvíli, kdy tam jen tak tiše stáli a zírali na stromy, jako by čekaly, až vstanou a uvolní jim cestu. Nic takového se ale nestalo ani po deseti minutách soustředěného hypnotizování.
„Zalezeme někam, kde nebude takové vedro," odtušil Deidara, chytil Miru za ruku a vyrazili hlouběji do lesa.
„Doufám, že nikoho nepotkáme," poznamenala Mira,„To by se asi dost špatně vysvětlovalo. Třeba taková hromada lidožroutů..."
„Jo," přidal se Deidara,„nebo krvelačné kuřata, že?"
„Nebo," pousmála se. Došli k nějaké tmavé jeskyni, ze které proudil chladný vzduch a nenapadlo je nic lepšího, než do ní vlézt. Po několika krocích, kdy už se stihli ztratit ve tmě jim došlo, že to tak geniální plán nebyl.
„Deidaro?!" zavolala Mira,„Já se bojím tmy!"
„Klid, já tě najdu," pokusil se ji uklidnit, ale podle tlumených vzlyků a podobných zvuků mu došlo, že bezúspěšně.
„Deidaro?! Je to tvoje ruka, že jo?!" ozvala se po chvíli.
„Neto víš, že jo," řekl Deidara s náznakem paniky v hlase. Její ruku nedržel, ale nechtěl ji zbytečně stresovat, a tak dál šátral ve tmě, aby ji našel. Po chvíli se mu povedlo nahmatat její druhou ruku.
„Deidaro?" vypískla Mira.
„Jo, jsem tady," odtušil a pokusil se zjistit, co ji drží za druhou ruku, když se ho něco pevně chytilo za tu jeho.
„Miro? Kudy bychom měli jít teď nevíš?"zeptal se, aby odklonil její pozornost a jednu ruku pustil, když se pokoušel nahmatat to, co ji drží za tu druhou.
„Určitě doprava," odvětila sebejistě.
„Já si myslím, že rovně," odporoval jí.
„Já si myslím, že bychom měli jít ještě víc dozadu," ozval se cizí hlas.
„Uááá!" zařvali jednohlasně ti dva, pustili se a překotně se hnali pryč. Dokonce i našli východ z jeskyně.
„Co to ku*va bylo?!" vyjekl Deidara. Srdce mu bylo jako splašené a z čela si setřel pot.
„Lidožravé kuře!" vyprskla k smrti vyděšená Mira.
„Jo?" ozvalo se z jeskyně.
„Jo!" zakřičela dovnitř Mira. Deidara na ni asi vteřinu vykuleně civěl a pak jí to taky došlo. Oba se znova rozeběhli. Bylo jim jedno, že vrážejí do stromů, hlavně že budou od jeskyně co nejdál.
„Miro?" zarazil se zničehonic Deidara. Černovláska to nečekala a vrazila do něj, takže se oba odporoučeli k zemi.
„Co tady dělá Zetsu?" zasípal Deidara, když se zvedali, ale to už si jich masožravák všiml.
„Neviděli jste tady někde Tory?!" zavolal na ně a vydal se k nim.
„Do pr*ele!" vyjekl Deidara, když mu to došlo,„Já tu mr**u zabiju! Co si o sobě ku*va myslí?"
V tu chvíli se zpoza stromu v křečích smích vypotácela blondýnka.
„Co to bylo?!" vyjela na ni Mira a skočila po ní.
„Izaya," odtušila, a pak odpadla v dalším záchvatu smíchu, když ji černovláska začala lechtat.
„Radši se vrátíme," poznamenal chytře Deidara po chvíli, při níž se jeho sestra málem udusila vlastníma slinama. Do sídla se dostali víceméně v pohodě a dokonce i Tory odpustili. Pein je ani neseřval, když zjistil, že elektřina i voda pojedou. Zato Kisame až do večerních hodin honil Deidaru za to že si z nich udělal srandu.
Možná i proto, že doufal, že se blonďáka zbaví. A nebo o něj měl vážně strach. (To ví pouze on a jeho zlatá rybka, které se svěřuje úplně se vším, ale to už tady nepatří.)

Poznámky: 

Ahoj lidi! (A ahoj i vy, nelidi! Laughing out loud )
Poslední dobou mi přijde, že JaPS celkově trochu upadají, tak jestli byste nám mohli napsat co se vám na JaPS líbí, co ne, co vrátit, co už je trapné, které postavy upřednostnit... Byly bychom vám velice vděčné Laughing out loud
Pokud vás zajímají JaPS i v jiných povídkách, Somča (Som Čarovna) píše sérii o svojich OC a našich OC :3 Odkaz zde http://147.32.8.168/?q=node/108373 Laughing out loud Jsme jí velice vděčné a tímto jí znovu děkujeme Laughing out loud Všem doporučuju si to přečíst, je to geniální Laughing out loud I když jsem si všimla, že někteří už to čtete :3
Tak už končím, a budtě jednorožci :3 *by Somča Sticking out tongue :3 *

5
Průměr: 5 (15 hlasů)

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele -Akai-
Vložil -Akai-, So, 2014-05-24 14:21 | Ninja už: 3717 dní, Příspěvků: 221 | Autor je: Obsluha v Ichiraku

Veľmi sa mi páči táto poviedka Smiling Už od samého začiatku, keď ešte neboli spolu Mira a Deidy a Tory a Itachi, už som si myslela, že budú spolu.
Rada by som bola, keby sa vrátite k tej tématike: láska medzi Deidym a Mirou a Itachim a Tory alebo by ešte bola dobrá tá tématika s tými Torynými a Mirinými šialenými nápadmi Smiling))

Obrázek uživatele Tory
Vložil Tory, Čt, 2014-05-29 19:24 | Ninja už: 4334 dní, Příspěvků: 788 | Autor je: Konohamarova chůva

Máš pravdu, trochu *hodně* se nám to zvrhlo v něco, co jsme nechtěly... Takže ted tam bude mnohem víc šíleností, máme to promyšlené Laughing out loud
A děkujeme, žes to přečetla Laughing out loud A okomentovala :3

[/hide]

Občas si tak večer ležím v posteli, dívám se na hvězdy a říkám si: Kde mám ku**a střechu?!
Tobiho syn je hodný chlapec! Ne! Tobiho dcera je ještě hodnější chlapec!! *by Somča Laughing out loud *
Gaiův táta: Sobečtí lidé jsou... jako kočky. Gai: A chlupatí lidé? Gaiův táta:Taky jako kočky. xDDD

Obrázek uživatele -Akai-
Vložil -Akai-, So, 2014-05-31 10:41 | Ninja už: 3717 dní, Příspěvků: 221 | Autor je: Obsluha v Ichiraku

NZ, už sa teším na ďalší diel Smiling))

Obrázek uživatele MisakiHime
Vložil MisakiHime, Čt, 2014-05-29 19:27 | Ninja už: 3932 dní, Příspěvků: 159 | Autor je: Prodavač v květinářství Yamanaka

A taky by jste mohly připravit třicítku Laughing out loud

Čtvrt banánu na druhou krát čtyři dílky pomeranče děleno pěti koblihama, to vyjde v hráškový jednotce, kterou převedeš na tuno paskaly a ty pomocí matemtickoanglických tabulek převedeš na hříbkopráškovou směs, do který naliješ vodu, necháš to čtařiadvacet hodin ztvrdnout, pak změříš pomocí tvrdoměru tvrdost a vydělíš tvrdost děleno měkkost sádla, měla by ti vyjít obratlová mrkev, kterou hodíš do moře, pak jí vylovíš, budeš z ní mít sushi, spočítáš počet zrníček rýže v tom sushi a máš výsledek! xDDD

Obrázek uživatele Mitora
Vložil Mitora, Čt, 2014-05-29 19:58 | Ninja už: 4268 dní, Příspěvků: 807 | Autor je: Tsunadin fackovací panák

Jo Tory měla bys připravit třicítku Sticking out tongue

Obrázek uživatele Tory
Vložil Tory, Čt, 2014-05-29 20:13 | Ninja už: 4334 dní, Příspěvků: 788 | Autor je: Konohamarova chůva

už to máš poslané Sticking out tongue

[/hide]

Občas si tak večer ležím v posteli, dívám se na hvězdy a říkám si: Kde mám ku**a střechu?!
Tobiho syn je hodný chlapec! Ne! Tobiho dcera je ještě hodnější chlapec!! *by Somča Laughing out loud *
Gaiův táta: Sobečtí lidé jsou... jako kočky. Gai: A chlupatí lidé? Gaiův táta:Taky jako kočky. xDDD

Obrázek uživatele Kirin
Vložil Kirin, St, 2014-04-23 20:31 | Ninja už: 3879 dní, Příspěvků: 77 | Autor je: Recepční v lázních

to je krásné :DD :33 asi bych si to užila víc, kdyby mi tu jeden člověk za zádama nepouštěl nějako kravinu...
tak za 1) povídka je super, ale to ode mě slýcháte furt... Laughing out loud
za 2) celkem by mě zajímalo Sasanovo tajemství... :333
za 3) Deidíkova smrt.... koho to napadlo takhle mě děsit!!?? Laughing out loud Evil
jako smála sem se skoro pořád.. takže si to asi umíte představit :'D

Jak zareagují dvě mladé kunoichi na příval nových informací? Bude pro ně těžké smířit se s osudem, který je pro ně připraven? Smířit se s osudem Předurčených? Dokážou svůj úkol dotáhnout do konce a bez úhony? Dokážou překonat všechny překážky? Pokuď chceš vědět víc tak tady to bude vysvětleno: http://147.32.8.168/?q=node/108335

Obrázek uživatele MisakiHime
Vložil MisakiHime, Út, 2014-04-22 19:43 | Ninja už: 3932 dní, Příspěvků: 159 | Autor je: Prodavač v květinářství Yamanaka

Toryno! Zabiju tě, víš to? Kvůli tobě jsem spadla z lavičky! Na trávu, chápeš to?! xD

Myslím, že tobě i Miře je jasné, co bych k dílu řkela. Že je suprózní, úžasný, zábavný, vtipný, atd.. To obří Kuře to zabilo xD A já jsem si bláhově myslela, že jenom já a Ishimo-chan jsme tak padlý na hlavu, že do povídek taháme lidi z jiných anime (viz. naše povídka, kterou nikdo z vás z důvodu možnosti vážného požkození zdraví nechce číst-tam je Grell z Kusorhitsuji, bagři 1-5 a Erenovo papouch, kterej mele mandarínsky... xD) a nebo taky naše debata o smrti Uchihy Shisuiho... za to prej může... (chvilka napětí xD)...taky Izaya!!! xD Takže já si hezky žila v iluzi!!! xD Ještě vám tam chybí Itachi závislej na metanolu a možná se to přiblíží té naší komediopovídce xD

Já bych určitě na JaPS nic neměnila, protože je to skvělá povídka sama o sobě, stejně jako třeba AaF :3

A ještě jedna věc, co se k JaPS ale vůbec nehodí a já jí sem stejně musím napsat xD Mira-senpai, Otanjoubi Omedetou gozaimasu! :3 *stejně ti ještě bude přát na FB na profil, na FB do zpráv a pošle překvápko, který ještě nemá téměř vůbec promylšený, a jen trochu rozkreslený xD)
A tímto ukončuji mé mega kecy... xD

Čtvrt banánu na druhou krát čtyři dílky pomeranče děleno pěti koblihama, to vyjde v hráškový jednotce, kterou převedeš na tuno paskaly a ty pomocí matemtickoanglických tabulek převedeš na hříbkopráškovou směs, do který naliješ vodu, necháš to čtařiadvacet hodin ztvrdnout, pak změříš pomocí tvrdoměru tvrdost a vydělíš tvrdost děleno měkkost sádla, měla by ti vyjít obratlová mrkev, kterou hodíš do moře, pak jí vylovíš, budeš z ní mít sushi, spočítáš počet zrníček rýže v tom sushi a máš výsledek! xDDD

Obrázek uživatele Mitora
Vložil Mitora, St, 2014-04-23 20:28 | Ninja už: 4268 dní, Příspěvků: 807 | Autor je: Tsunadin fackovací panák

Nevím proč jsi spadla ale přidám se k tobě Laughing out loud
No Izaya je jiný level Laughing out loud Torynka o něm pořád básní Laughing out loud
Děkujeme že si to o JaPS myslíš, ale srovnávat s AaF... to ještě ne Smiling ale jednoho dne se třeba zlepšíme až na takovou úroveň Laughing out loud
(ale já bych si tu povídku (tu vaší) klidně přečetla Smiling )
Tak ještě tady ti poděkuji Smiling Opravdu moc děkuji Smiling nečekala jsem že by se to až takhle řešilo Laughing out loud ale stejně moc děkuji Smiling

Obrázek uživatele MisakiHime
Vložil MisakiHime, St, 2014-04-23 21:16 | Ninja už: 3932 dní, Příspěvků: 159 | Autor je: Prodavač v květinářství Yamanaka

Smíchy Laughing out loud Klidně ti to pošlu, chceš jí rozepsanou, a nebo až bude dopsaná???

Čtvrt banánu na druhou krát čtyři dílky pomeranče děleno pěti koblihama, to vyjde v hráškový jednotce, kterou převedeš na tuno paskaly a ty pomocí matemtickoanglických tabulek převedeš na hříbkopráškovou směs, do který naliješ vodu, necháš to čtařiadvacet hodin ztvrdnout, pak změříš pomocí tvrdoměru tvrdost a vydělíš tvrdost děleno měkkost sádla, měla by ti vyjít obratlová mrkev, kterou hodíš do moře, pak jí vylovíš, budeš z ní mít sushi, spočítáš počet zrníček rýže v tom sushi a máš výsledek! xDDD

Obrázek uživatele Mitora
Vložil Mitora, St, 2014-04-23 22:20 | Ninja už: 4268 dní, Příspěvků: 807 | Autor je: Tsunadin fackovací panák

To je úplně jedno Laughing out loud

Obrázek uživatele MisakiHime
Vložil MisakiHime, Pá, 2014-04-25 17:18 | Ninja už: 3932 dní, Příspěvků: 159 | Autor je: Prodavač v květinářství Yamanaka

Tak jdu na to! xDD

Čtvrt banánu na druhou krát čtyři dílky pomeranče děleno pěti koblihama, to vyjde v hráškový jednotce, kterou převedeš na tuno paskaly a ty pomocí matemtickoanglických tabulek převedeš na hříbkopráškovou směs, do který naliješ vodu, necháš to čtařiadvacet hodin ztvrdnout, pak změříš pomocí tvrdoměru tvrdost a vydělíš tvrdost děleno měkkost sádla, měla by ti vyjít obratlová mrkev, kterou hodíš do moře, pak jí vylovíš, budeš z ní mít sushi, spočítáš počet zrníček rýže v tom sushi a máš výsledek! xDDD

Obrázek uživatele Katy...
Vložil Katy..., Ne, 2014-04-20 20:07 | Ninja už: 3878 dní, Příspěvků: 199 | Autor je: Tsunadin poskok

Díl byl zase senzační. Na začátku jsem si sice musela vzpomenout, jak že skončil minulý díl, ale pak jsem se chytla. (To víte skleróza dolehne na všechny Laughing out loud)
Mě osobně se n JaPS líbí vše! Hlavně vtipné a napínavé chvíle, při kterých buď zadružuji dech, nebo se křečovitě směju. Postavy které bych upřednostnila? AKATSUKI! a jinak jsem neměla ráda Shutabu, ale ta vyletěla, tak že vše je skvělé

"Nevezmu své slovo zpět" to je má cesta ninji

Být shinobi neznamená bojovat ve válce. Být shinobi znamená, bojovat za své přátelé a proto nedovolím, aby mým přátelům někdo ublížil!

Kdo poruší pravidla a nařízení je považován za odpad, ale ten kdo opustí přátele je ještě horší špína.

Hokage není ten, kdo je všemi uznáván. Je to o tom že kdo je všemi uznáván se stane hokagem.

https://www.youtube.com/watch?v=veqyzr3PnAM

Obrázek uživatele Tory
Vložil Tory, St, 2014-04-23 21:27 | Ninja už: 4334 dní, Příspěvků: 788 | Autor je: Konohamarova chůva

Děkujeme Laughing out loud Neboj, Akatsuki se tam ještě možná občas objeví Laughing out loud

[/hide]

Občas si tak večer ležím v posteli, dívám se na hvězdy a říkám si: Kde mám ku**a střechu?!
Tobiho syn je hodný chlapec! Ne! Tobiho dcera je ještě hodnější chlapec!! *by Somča Laughing out loud *
Gaiův táta: Sobečtí lidé jsou... jako kočky. Gai: A chlupatí lidé? Gaiův táta:Taky jako kočky. xDDD

Obrázek uživatele Som čarovná
Vložil Som čarovná, Ne, 2014-04-20 10:57 | Ninja už: 5175 dní, Příspěvků: 1957 | Autor je: Tsunadin poskok

No tak mňa by zaujímalo, čo za tajomstvo povedali Oroxichtovi Laughing out loud A predstaviť si Tory v sukni a blúzke bolo trochu náročné Laughing out loud Ale Deidaru s vyplazeným jazykom zasa nie Laughing out loud
...a tak nasedl do své loutky a vyrazil. kokos, to má ale káru ten Sasori Laughing out loud Laughing out loud
Zabíjali ste to tam jedna radosť, nebudem všetko vypisovať, to by bolo zbytočné Laughing out loud Kakashi YES
Neviem, čo by som menila na JaPS...fakt...Mira a Tory sú v každom dieli, takže o zábavu je postarané Laughing out loud No možno by som chcela trochu viac Hidana a ten jeho pohviezdičkovaný slovník Laughing out loud

To ja ďakujem, že si myslíte, že je to dobré :33333 A že sa mi podarilo vystihnúť charakter Miri a Tory Laughing out loud A že to komentujete...no a za všetko proste Laughing out loud
*And pink fluffy unicorns...ďalej už viete Laughing out loud *

Z lásky I believe in unicorns, bitch! ^.~

~ ~ ~

~ ~ ~

Obrázek uživatele Tory
Vložil Tory, Ne, 2014-04-20 15:15 | Ninja už: 4334 dní, Příspěvků: 788 | Autor je: Konohamarova chůva

To je právě tak tajné, že to podkopává celý Naruto svět a dává mu to úplně jiné rozměry Laughing out loud
Ale Tory sluší všechno, takže i sukně Laughing out loud *kecám... xD *
Mira je killer :3
Tvé přání je nám rozkazem Laughing out loud *Hej ale už dost, ta telepatie mě začíná švát čím dál tím víc! Včera jsem zrovna do JaPS psala scénu s Hidanem Sticking out tongue *
My děkujeme tobě Laughing out loud
*dancing on rainbows!! :33 *

[/hide]

Občas si tak večer ležím v posteli, dívám se na hvězdy a říkám si: Kde mám ku**a střechu?!
Tobiho syn je hodný chlapec! Ne! Tobiho dcera je ještě hodnější chlapec!! *by Somča Laughing out loud *
Gaiův táta: Sobečtí lidé jsou... jako kočky. Gai: A chlupatí lidé? Gaiův táta:Taky jako kočky. xDDD

Obrázek uživatele smile
Vložil smile, Ne, 2014-04-20 09:41 | Ninja už: 4315 dní, Příspěvků: 165 | Autor je: Utírač tabulí na Akademii

Úžasný díl jako vždy Smiling mě se na JaPS líbí všechno Smiling vždycky se u toho pobavím a těším se na další díl

Obrázek uživatele Tory
Vložil Tory, Ne, 2014-04-20 15:12 | Ninja už: 4334 dní, Příspěvků: 788 | Autor je: Konohamarova chůva

Děkujeme Laughing out loud

[/hide]

Občas si tak večer ležím v posteli, dívám se na hvězdy a říkám si: Kde mám ku**a střechu?!
Tobiho syn je hodný chlapec! Ne! Tobiho dcera je ještě hodnější chlapec!! *by Somča Laughing out loud *
Gaiův táta: Sobečtí lidé jsou... jako kočky. Gai: A chlupatí lidé? Gaiův táta:Taky jako kočky. xDDD