manga_preview
Boruto TBV 08

# Prophet # 05

Boj: Beštia zúri a Madara prichádza

„Bábi Tsunade, máme veľký prúser,“ vletel blondiačik do kancľa ani namydlený blesk.
„ NARUTOOO, čo som ti hovorila o tom pomenovaní,“ zrevala tak, že Shizune stojaca pri nej, bola potom ešte hodinu totál hluchá.
„A čo sa deje vôbec? Ideš sem ako keby ti povedali, že ramen neexistuje,“ spýtala so samoľúbim úškrnom.
„Štyria z tej organizácie, čo ide po mne sú pred bránou a bijú našich hlava-nehlava!“ zúfalo zvolal.
Vedel, že len jedna osoba by ich dokázala zastaviť.
„Musíme ísť za ses...,“ nestihol dopovedať, lebo ho prerušila.
„Nemôžeme. Keby sme išli, tak by sme porušili rozhodnutie a to sa trestá buď smrťou alebo vyhostením.“
Vtom dorazil iný ninja a oznámil im, že nepriateľov niekto napadol.

O desať minút skôr...

Deira si práve vyberala Kushininu katanu, keď v tom začula rozhovor viacerých osôb. Nebadane sa priblížia a spoznala ich – Peina, ktorý momentálne vypadal ako Yahiko, Diedaru, večne hrajúceho sa s ílom, Itachiho, momentálne znudeného a Hidana nezvyčajne vyškereného.
„Mala by som upozorniť dedinu,“ pomyslela si a pobehla pár desiatok metrov. Nastavila pasce najrôznejšieho druhu.
„Dobre, je načase navštíviť starého dobrého priateľa,“ úsmevne si povedala a utekala k miestu, ktoré sama dobre poznala- Vodopády.
Došla až k nim a vstúpila do inak zamaskovanej jaskyne.
„Sasukeee, kde v r...ti si?“ so smiechom zakričala na celú jaskyňu, na čo odpoveď bola v podobe katany a sharinganu.
„Ts, tak ty si tu lebedíš a vonku sa ide biť na ostrie noža. Nedajbože si sa vzdal?“ s dusením sa ho spýtala. Nič, ani sa na ňu nepozrel. Tak ho dorazila.
„Tak ty už nechceš nakopať nikoho?“ s predstieraným údivom naňho pozrela.
„A koho by som mal?“ medzi čítaním nejakého zvitku sa opýtal
„Keby to bol nejaký imbecil, tak ťa nevolám. Kto iný ako Itachi to môže byť.“
„Brácho!!!“ zhúkol a už ho nebolo.
„ D...dele, neleť ja mám jedny pľúca!“ stihla za ním zvolať.

Naspäť v Konohe...

„Tak, pod nii-san!“ a týmto sa to začalo. Vytiahli svoje kalibre a pustili sa do seba. Medzitým čo si vybavovali svoje komplexy si Dei zobrala sa mušku Hidana.
„Hej Jashinista,“ okríkla ho. Otočil sa.
„ Ale, ale takú poctu si nezasl...,“ nedopovedal. Rozbehla sa proti nemu a o chvíľu bolo počuť rinčanie.
Po tom boji síce bola zranená, ale on vypadal ako pooraný, zošrotovaný a hodený do drvičky. Už chcela to nejak okomentovať, no v tom sa ozvala detonácia. Obzrela sa a bolo jej to jasné. Deidara si ani čierneho pasažiera nevšimol.
„Rasengan,“ šepla a popri výbuchu sa ozvalo puf.
„Bunshin?“ podivila sa.
„ Nerieš ho...diny a pozri sa dole,“ zahučal jej vnútorný hlas.
„Nerev Aya, ja ťa počujem,“ okríkla ju, „ keď som bola s Narutom, tak si na Kuramu ani nezavrčala.“
„To, že som deväť-chvotová ako on ešte neznamená, že sa s ním budem baviť,“ zafunela.
Dala na jej radu a pozrela sa.
„ Í do..ti!“ uvidela Sasukeho, ktorého si chcelo na večeru dať Gedō Mazō.
„Chidori!“ v poslednej chvíli preťala reťaze.
„Ty ale máš nervy,“ počastal ju. Vtom sa objavila origami labuť a následne posila – Konan.
„Vidím, že tu je party,“ kyslo skonštatovala a pustila sa do boja.
Začiatok bol v jej prospech no Pein to skončil. Tleskol a následná razová vlna ju nabodla na neďaleký konár. Deira k nej dobehla.
„Ne...plač,“ pohladkala ju po líci a zatvorila oči.
Vedľa sochy sa objavila nečakaná návšteva – Madara. Ako ho zbadala Aya, už bolo zle.
Namiesto uplakanej dievčiny tam stála zúriaca beštia s ôsmymi chvostmi. V zlomku sekundy vytvorila Bijudamu o veľkosti Konohy a vypálila. Dvojica na nič nečakala a zdrhla. Keď sa vrátila do normálnej podoby padla na zem ani podťatá. Sasuke k nej pobehol, vzal do rúk a upaľoval k jaskyni. Sotva dýchala.
„Vydrž,“ a zrýchlil. Keď došiel k nej už vôbec nedýchala.

Poznámky: 

Tak a je tu nová časť,. Kedže mi moc fantázia nepracuje , tak môžete navrhnúť nasledujúcu časť. Napíšte mi svoje návrhy so súkromnej správy. Eye-wink

4.714285
Průměr: 4.7 (7 hlasů)

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele Vířivá
Vložil Vířivá, St, 2014-04-02 21:24 | Ninja už: 3985 dní, Příspěvků: 180 | Autor je: Recepční v lázních

Jako vzdycky 5/5 Laughing out loud

Obrázek uživatele Kika95601
Vložil Kika95601, Čt, 2014-04-03 14:30 | Ninja už: 3796 dní, Příspěvků: 18 | Autor je: Utírač Udonova nosu

Arigatou Smiling

Obrázek uživatele Akasuna no Naomi
Vložil Akasuna no Naomi, Út, 2014-04-01 16:44 | Ninja už: 3731 dní, Příspěvků: 65 | Autor je: Utírač Udonova nosu

Pání Laughing out loud jako vždy dokonalé Laughing out loud Jéé Sasuke toho bych nečekala a jsem ráda Laughing out loud Laughing out loud zdá se že se s Deirou dobře znají když jí tak pomohl to je od něj pěkné Laughing out loud Deira má démona a ke všemu "holčičí" vydání Kuramy tedy aspon myslím Shocked Laughing out loud Laughing out loud o to víc to bude zajímavější Laughing out loud za mě jasných 5/5 a do oblíbených Laughing out loud Smiling

Nejlepšího člověka hledej mezi těmi, který svět odsuzuje.
Občas poví někdo něco maličkého a zapadne to přímo do prázdného místa ve vašem srdci.

BLOG JOSHINY A KARIMAO TOSHIKY http://tosh-n-josh.blogspot.sk/ - určitě se podívejte ^^

Obrázek uživatele Kika95601
Vložil Kika95601, Út, 2014-04-01 17:34 | Ninja už: 3796 dní, Příspěvků: 18 | Autor je: Utírač Udonova nosu

Poznají. Jo dievčenské vydanie Kuramy. Laughing out loud
Ak by si chcela nejak podľa seba dalšiu časť napíš. Eye-wink Dám na zreteľ. Smiling