manga_preview
Boruto TBV 08

# Prophet # 04


Rozhodnutie


„Ty si moja sestra?!“ ledva lapal dych, „a ja som si myslel, že žiadnu rodinu nemám. Každý mi hovoril, že som démon a že tu nemám čo robiť. Ja som taký šťastný!!“ a so slzami v očiach sa jej hodil do náručia.
Deira ho hladkala po jeho blonďatých vlasoch a utierala mu slzy, ktoré sa mu rinuli po lícach.
„Naruto?“ opáčila.
„A...áno?“ ešte bol stále z toho v šoku.
„Je tu jeden malinký problémik. Dnes by mala Rada Starších zasadnúť. Majú rozhodnúť o mojom pobyte tu v Konohe. Buď tu zostanem alebo budem musieť odísť. No ak ma pošlú preč, určite sa budeš snažiť im v tom zabrániť“ po týchto slovách sa roztriasol do zúrivosti ani osika. Chcela ho upokojiť. Nepodarilo sa.
„Nemôžu ťa VYHNAŤ! Si moja sestra! Toto nedovolím!!“ zareval od zúrivosti a vyrazil do dediny. Mala čo robiť aby ho dobehla. Jeho pohľad ju zarazil. Bol plný nenávisti.
„Počkaj brácho!“ a odpoveď bola prudké pribrzdenie, že zastala päť centimetrov od jeho tváre.
„Toto nie je riešenie. Koniec-koncov, môj príchod bol trochu nezvyčajný. No nič nesmieš riešiť takýmto spôsobom. Vôbec nič,“ prívetivo sa mu prihovárala. Rorplakal sa.
„ Ale...ale ja ťa nechcem stratiť. Len teraz som ťa spoznal. Moja vlastná sestrička. Chcem aby sme boli ako malá rodina,“ rozprával medzi plačom.
„No ja už s tým nič nenarobím. Musíme dúfať. Tak poď, ideme za Tsunade. Skúsim ju presvedčiť, aby sme tam mohli zostať až do vyhlásenia.“
A tak šli.

O minútu v kancli...

Zaklopala, no stihla sa uhnúť, pretože začula vreskot a následnú ranu. Lee a Konohamaru vytvorili druhé dvere tým, že ju naštvali. Obaja opatrne vstúpili. Ten pohľad stál za to. Bohovia by sa čudovali. Hokage červená ani sharingan, Kakashi trasúci sa od strachu (to si ani neviem predstaviť), Gai zelený ako jeho úbor a ostatní by splynuli so stenou. S pohľadom vraha sa pozrela na nich. Dúfali, že to rodeo nezačne znova. A tak sa jej tí dvaja spýtali, či by mohli u nej v kancli zostať. Prikývla.

O dve hodiny...

„Deira Namikaze – Uzumaki,“ predniesla vstupujúca osoba. V miestnosti ani mucha nezabzučala.
„Rada síce rozhodla viachlasne, ale väčšina sa zhodla,“ ako na povel všetci zadržali dych. Odkecal základné úkony, aké sa počas rozhodovania museli urobiť. Potom prišla tá podstatná časť, ktorá mala byť buď radostná alebo smútočná.
„A rozhodli takto. Tvoj pobyt tu v dedine nie je možný. Do hodiny musíš Konohu opustiť, inak budeš považovaná za nepriateľa,“ a bolo to vonku.
„ Prijímam toto rozhodnutie. Do určeného času odídem,“ prikývla. Naruto sa už – už chcel postaviť, no jej slová ho zarazili.
„Toto mi nemôžeš urobiť,“ s výkrikom sa jej hodil do náručia a snažil sa ju presvedčiť.
„Nie, nii-san ja som to akceptovala. Skús to aj ty,“ chlácholivo sa naňho pozrela, no v jej očiach niečo definitívne vyhaslo.

Poznámky: 

Toto je taká kratulinká časť pred hlavnou scénou.
Bude mať názov: Boj: Beštia zúri a Madara prichádza.

4.666665
Průměr: 4.7 (9 hlasů)

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele Akasuna no Naomi
Vložil Akasuna no Naomi, So, 2014-03-22 21:22 | Ninja už: 3732 dní, Příspěvků: 65 | Autor je: Utírač Udonova nosu

Páni jako vždy úžasné Laughing out loud jenom mi je trochu líto Deiry chvíli byla s Narutem a hned ho musela opustit..Laughing out loud ale určitě to má svůj účel Laughing out loud už se těším na další dilek Laughing out loud

Nejlepšího člověka hledej mezi těmi, který svět odsuzuje.
Občas poví někdo něco maličkého a zapadne to přímo do prázdného místa ve vašem srdci.

BLOG JOSHINY A KARIMAO TOSHIKY http://tosh-n-josh.blogspot.sk/ - určitě se podívejte ^^

Obrázek uživatele Kika95601
Vložil Kika95601, So, 2014-03-22 21:56 | Ninja už: 3796 dní, Příspěvků: 18 | Autor je: Utírač Udonova nosu

Ten účel bude pekný boj. Ale inak arigatou. Smiling

Obrázek uživatele yukiKATEKA
Vložil yukiKATEKA, So, 2014-03-22 18:10 | Ninja už: 4179 dní, Příspěvků: 205 | Autor je: Pěstitel rýže

Pekne Smiling

Niekedy dokonalosť tvoria nedokonalosti.

ZAVITAJTE SEM: http://sameta.blog.cz/
nemožete si to nechať ujsť Laughing out loud
Fanklub Katema-chan: http://147.32.8.168/?q=node/111453

Obrázek uživatele Kika95601
Vložil Kika95601, So, 2014-03-22 18:46 | Ninja už: 3796 dní, Příspěvků: 18 | Autor je: Utírač Udonova nosu

Arigatou Smiling

Obrázek uživatele Vířivá
Vložil Vířivá, So, 2014-03-22 14:02 | Ninja už: 3986 dní, Příspěvků: 180 | Autor je: Recepční v lázních

Nadhera

Obrázek uživatele Kika95601
Vložil Kika95601, So, 2014-03-22 18:46 | Ninja už: 3796 dní, Příspěvků: 18 | Autor je: Utírač Udonova nosu

Dikes Laughing out loud