manga_preview
Boruto TBV 09

Láska z Konohy 13 - "Vyrovnaná" blondína

dei13.jpg

Kým som si pripravovala jedlo, cítila som na sebe Deidarov pohľad. Majú so mnou nejaký plán, to mi bolo jasné od samého začiatku.
Položila som, nie, tresla som tanier na stôl a sadla som si. Ignorujúc Deidaru som začala jesť.
Vládlo medzi nami ticho, len hodiny tikali. Tik-tak. Každou sekundou hlasnejšie. Šok z Kibovej smrti sa znova obnovil a v hrdle mi navrela hrča. Hučalo mi v ušiach.
Bolesť v hrudi sa stupňovala, až sa premenila na slzy. Najprv jedna. Za ňou nasledovali ďalšie.
Slzy potichu padali do misky. Posledná pevná vôľa vo mne sa vzoprela a vzápätí podľahla. Priamo tam, pred ním, som sa rozplakala.

Ako sa môžem nazývať shinobim? Som slabá, neudržala som svoje emócie. A navyše som im dala voľný priechod pred očami nepriateľa. Teraz to už vie. Určite zistil, prečo tu som a okamžite to pôjde ohlásiť Peinovi. Alebo ma rovno sám zabije. Už vstáva. Zavrela som oči.

Čakala som útok, že ma omráči alebo mi rovno vykrúti krk. Celý ten čas sa so mnou zahrával, možno ho to teší, hrať sa ako mačka s myšou predtým, než ju zožerie. Nech je to akokoľvek, aj keby ma mal rovno na mieste poslal na druhý svet, som pripravená. Som pripravená stretnúť sa s Kibom...

Už kladie ruky okolo môjho krku. Objal ho zozadu celou dĺžkou rúk. To je čudné, naozaj zvláštny spôsob, ako niekomu vykrútiť krk. Tak už stisni!
Cítim, ako norí tvár do mojich vlasov. No počkať, toto nie je útok. On ma objíma! Od prekvapenia som úplne zmeravela.
Smútok a zúfalstvo vystriedal zmätok a pohoršenie.
„Deidara?“ povedala som ešte so stopami plaču v hlase. Odkašľala som si, aby som si uvoľnila hrdlo.
„Áno?“ zamumlal mi do vlasov.
„Čo si myslíš, že práve robíš?“ podráždene som zavrčala. Aj by som ho kopla medzi nohy, keby som nesedela pripútaná ku stoličke jeho rukami.
„Podľa tónu tvojho hlasu tipujem, že riskujem svoj život.“ potichu povedal a svoju hlavu položil na tú moju ako na vankúš. Ja ho tuším prerazím. „Ale stojí mi to za to.“ dodal.

Moja ruka vyletela sama od seba. Chcela som ho schmatnúť za ten jeho cop, ale bol rýchlejší. Už ma objímal len jednou rukou a druhou držal tú moju. Využila som situáciu a rýchlo sňala jeho ruku z môjho krku. Druhú mi stále držal, ale nechal ju prekĺznuť pomedzi prstami.

Stála som pred ním a so zaťatými päsťami na neho zazerala. V hrudi sa mi rozlieval smäd po krvi. Po jeho krvi. Po krvi všetkých Akatsuki, aj keby to znamenalo moje prezradenie, bolo mi to jedno. Zhlboka som dýchala a snažila sa ovládnuť. Túžim po pomste. Jedine myšlienka na ostatných v Konohe mi dala silu odolať. Čo to trepem, aj tak by som nebola dosť silná...

- - -

Jej pohľad sa zmenil. Prepaľuje ma ním, akoby ma chcela rovno zabiť. A stavím sa, že to naozaj chce. Zviera päste a ťažko dýcha, akoby v sebe viedla boj.

Prekrížil som si ruky na prsiach a vyčkával, čo urobí.
„Najradšej by som ťa zabila, vlastne, vás všetkých...“ precedila pomedzi zuby. Nevdojak som sa uškrnul. „Nedôverujem ani jednému z vás.“ Aké nečakané.
„Tak to je dobre, lebo inak by si tu dlho neprežila.“ Tvrdo sme si hľadeli do očí.
Po hodnej chvíli sa ozvalo zaškvŕkanie v bruchu. Nebyť vážnosti tejto situácie, asi by som sa rozosmial.

Podišla späť k stolu a sadla si. Pokračovala v jedení, akoby sa nič nestalo, ale atmosféra bola úplne mrazivá.
Dojedla misku. Páni, to bola rýchlosť.
„Skončila si?“ spýtal som sa. Bez slova vstala a nabrala si ďalšiu porciu. Ani som nestihol postrehnúť kedy, už si naberala znova a takto to pokračovalo, kým nebol hrniec celkom prázdny. Pobavene som na ňu hľadel. Teda, tá sa nezdá.

- - -

Konečne som odložila misku a pohladila som sa po svojom nafúknutom bruchu. Ten ramen do mňa vletel ani som nevedela ako. Postavila som sa a vykročila som k umývadlu, aby som po sebe umyla. Na polceste medzi stolom a umývadlom som sa zarazila. Prečo by som mala po sebe umyť? Nechám to tu, nezaškodí im trochu domácich prác navyše. Len som vložila riad do drezu a zašla si ešte po pohár vody. Teda, žblnká to vo mne ako malý súkromný rybníček, ale som veľmi smädná.

Napustila som si znova, keď sa pri mne zjavil Deidara.
„Tak, si už najedená, čo keby sme sa teraz trochu zabavili, hm?“ Jeho úlisný hlas ma naštval na najvyššiu možnú mieru, ale pokúsila som sa ho ignorovať. Mňa už nevytočí!
Ako-tak som sa upokojila, ale v tom momente mi položil ruku na brucho. Tak toto nie, panáčik!
Vychrstla som mu plný pohár do tváre.

- - -

Vyjavene som na ňu hľadel. Už som sa neusmieval. Hnev, ktorý som v sebe potlačoval sa dral na povrch a keby som pri sebe mal svoj íl, už by tu predo mnou nestála, ale bola by ňou postriekaná celá kuchyňa.
„Čo ti preskočilo, ty šialená ženská?!“ skričal som na ňu. Tvrdo mi hľadela do očí, ale po tomto mojom výkriku jej na čele zapulzovala žila. Hneď na to sa rozkričala.
„Ja som šialená?! Ty nechutný zvrhlík, ty mi budeš nadávať do šialených?!! Nikdy v živote som nevidela takého ******! Sviniar, tak ty ma tu už druhý deň obťažuješ a keď ti ukážem, kde je tvoje miesto, naštveš sa?! Nemáš to najmenšie právo, si obyčajná hlúpa blondína...“ Každým jej slovom mi cukalo v oku. Počkať, nazvala ma práve blondínou? Skočil som jej do reči.
„Ak sa budeš takto chovať aj naďalej, skončíš ako stará panna, ktorú nikto nechce, hm! A za to, že si ma nazvala blondínou, zaplatíš!!“ Zreval som a vrhol som sa na ňu. Keď nie ílom, porazím ju vlastnými rukami. Čo tam po výčitkách svedomia, kašlem na to! Muselo mi fakt preskočiť, keď som o nej zmýšľal inak, ako o otravnom malom decku. Keď jej už ubližujem, nech si to aspoň poriadne vyžerie, zo mňa debila nikto robiť nebude!

„Deidara!!!“ Po miestnosti sa rozľahol šéfov naštvaný hlas. Kašlem naňho, najprv si to vybavím s ňou!
Stuhol som na mieste. K*rva, prečo sa neviem pohúnť?!
Katema čupela na zemi a všimol som si jej ruky. Má ich zložené v pečati! A okolo celého tela sa mi ovíjalo veľa tieňových povrazov. Doriti! Kedy to všetko stihla?!
Pokúsil som sa vykrútiť, ale povrazy ma zovreli ešte viac. Zaťal som zuby a pokúsil sa ešte raz. Nič. Dočerta aj s ňou!
„Teda, nie si nič moc, nečakala som, že bude také ľahké dostať ťa.“ posmievala sa mi. Rozzúrila ma ešte viac.
„To hovorí niekto, kto sa nechal omráčiť v prvej minúte bitky, hm?! Pusti ma a vybavíme si to ako muž s...“ zarazil som sa, lebo som zacítil povraz, ako sa mi omotáva okolo úst. Ona... Ona mi zapchala ústa!!!
„Hmpfffgnh...!"
„To by už stačilo, vy dvaja!! Deidara, okamžite pôjdeš do mojej kancelárie a ty, Katema, prídeš ako druhá! Nikdy by som toto šialenstvo nezačal, keby som vedel, že budem musieť každodenne riešiť nejaké sprosté hádky!! Pusti ho!“

- - -

Neochotne som uvoľnila zovretie a zrušila jutsu. Stále mnou lomcoval hnev a videla som, že Deidara na tom tiež nie je lepšie. Triasli sa mu ruky a prepaľoval ma pohľadom.
„Nepočul si?! Teraz!!“ Stisol päste tak silno, až mu zapraskali hánky, ale obrátil sa a vyšiel hore schodmi. Pein sa vybral za ním a mňa nechali v kuchyni.
Rozzúrene som tresla päsťou do steny. Asi to nebol najlepší nápad, lebo vzápätí mi rukou prešla vlna bolesti. Baka!

- - -

Stál som pred stolom v Peinovej kancelárii a triasol som sa od zlosti po jeho prejave o sebaovládaní.
„Ak sa niečo také ešte raz zopakuje, máš riadny prúser!!“ Posledná veta mi zarezonovala v hlave a zaškrípal som zubami. Dočerta, najradšej by som celé toto miesto vyhodil do povetria svojim umením!
„Mal si jedinú úlohu a zbabral si to. Už ma nebavia Tobiho protesty, že sa ho zakaždým pokúšaš vyhodiť do vzduchu, a nebudem čakať, kedy skazíš tento plán! Musíš sa ovládať! Nie si predsa nejaké zasrané decko, dopekla, tak sa podľa toho aj správaj!“ Nasupene sa usadil za stôl a prekrížil si ruky na prsiach.
„Zajtra ideš na misiu. Podrobnosti sa dozvieš tesne pred odchodom. A teraz mi sem pošli Katemu!“

- - -

„Katema... Viem, že Deidara je niekedy naozaj neznesiteľný, ale to neznamená, že sa s ním budeš hádať za každú hlúposť. Už mám dosť konfliktov medzi ostatnými dvojicami, nepotrebujem k tomu pridávať ešte vás dvoch.“ Peinov hlas znel vážne a hľadel mi priamo do očí. Zaujímalo by ma, čo povedal Deidarovi, keďže sa stadiaľ ozýval dosť veľký hluk.
Pri pomyslení na naštvaného Deidaru, ktorého niekto karhá ako malé decko som sa v duchu poriadne uškrnula. Moment, povedal... ostatné dvojice? Vedela som, že Akatsuki bojovali vo dvojiciach, takže ma to nijako neprekvapilo, ale... Ostatné? To znamená, že...
„Odteraz bude Deidara tvoj bojový partner.“ Čože?!!!

Poznámky: 

13 - Pán Boh pri nás Laughing out loud Či naopak? Laughing out loud
Je číslo 13 naozaj nešťastné, alebo som len poverčivá? Aj keď, Kateme v minulosti prinieslo šťastie Laughing out loud
Ahem, ospravedlňujem sa, ak poslednou dobou kvalita môjho písania klesla. Ležím doma s nejakou chorobnou pliagou Laughing out loud Diel bol písaný keď som mala teplotu, čo som si vôbec neuvedomila Laughing out loud Nu což ...
Aj naďalej, prosím, zanechajte mi svoj názor na tento diel, kritiku, čo sa Vám nepáčilo (som si istá, že toho bude hodne - och joj, ale som pripravená Laughing out loud )... Za každý komentár a hodnotenie budem veľmi vďačná Smiling Laughing out loud
Etoo, pokúsila som sa vrátiť Deidymu trochu jeho pôvodnej povahy, ale dopadlo to ... ehm, no jak to dopadlo, gomenasai Laughing out loud A Katema je hrozne urevaná, už aj mňa samú to prestáva baviť, je načase to zmeniť, hm? Eye-wink Čo to tomu Peinovi napadlo? Laughing out loud
Arigato gozaimasu, snáď sa Vám tento dielik aspoň trochu páčil Laughing out loud

5
Průměr: 5 (22 hlasů)

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele GingerHimari
Vložil GingerHimari, St, 2018-08-08 21:14 | Ninja už: 2656 dní, Příspěvků: 149 | Autor je: Obsluha v Ichiraku

Mise L3:
Kdo z těch dvou bude radši ve dvojici si ani netroufám hádat. Jiskří to mezi nimi jak blázen, tedy z jeho strany, ona ještě musí trochu zapomenout na Kibu a dát tomu šanci. No aby se jí náhodou pak nechtělo v Akatsuki zůstat, to by byl asi docela průšvih.

Obrázek uživatele Som čarovná
Vložil Som čarovná, St, 2015-05-13 21:46 | Ninja už: 5182 dní, Příspěvků: 1957 | Autor je: Tsunadin poskok

Tí dvaja v dvojici? :DDD Neheheheheh :DDD
Buď sa pozabíjajú, alebo skončia spolu Laughing out loud Ak to bude to prvé, bude mi Dei chýbať, lebo tie hlody, ktoré hovorí buď on, alebo to mieri na neho sú priceless proste :DD Ale na druhú stranu chudák Kiba Sad( Žeby to bo bol trojuholník? (Trojuholník a Dei má jedno oko- ilumináti?? o.O :DD )

Z lásky I believe in unicorns, bitch! ^.~

~ ~ ~

~ ~ ~

Obrázek uživatele Karimao Toshika
Vložil Karimao Toshika, Po, 2014-03-24 19:00 | Ninja už: 3877 dní, Příspěvků: 859 | Autor je: Utírač tabulí na Akademii

Jujky tahle povídka je skvělá! Jsem napjatá co ti dva zase vymyslí za hádky Sticking out tongue Krásné to je =^.^=

Obrázek uživatele Katema
Vložil Katema, Po, 2014-03-24 20:00 | Ninja už: 3832 dní, Příspěvků: 1387 | Autor je: Student Akademie

Jééj, ďakujem ! Laughing out loud Neboj, hádok ešte bude dosť Eye-wink Laughing out loud Laughing out loud

Obrázek uživatele Sabaku no Tanaris
Vložil Sabaku no Tanaris, Po, 2014-03-24 17:26 | Ninja už: 4064 dní, Příspěvků: 1473 | Autor je: Propadlý student Akademie

Keď ti mám pravdu povedať, mne sa Katema nezdá vôbec urevaná Smiling To, že si vrátila Deidaru trocha do jeho podoby je super, skvelo okorenilo celú situáciu medzi nimi. Smiling Hádka v kuchyni bola dobre opísaná, úplne to mám celé v hlave ako Deidara vreští na ňu. 5/5*

Navštívte stránku Zakázaného ovocia! --> Z láskyZ láskyZ láskyZ lásky

Môj Wattpad https://www.wattpad.com/user/SabakuNoTanaris - čítajte príbehy aj mimo Naruta práve tu!
Blog Sabaku no Tanaris a Mestekovej www.sameta.blog.cz/

Obrázek uživatele Katema
Vložil Katema, Po, 2014-03-24 18:59 | Ninja už: 3832 dní, Příspěvků: 1387 | Autor je: Student Akademie

Nemohla som ho predsa nechať príliš sa roztopiť Laughing out loud Celý príbeh to myslím kúsok pretiahne Laughing out loud
Ďakujem krásne, veľmi ma Tvoj komentár potešil a som rada, že tá situácia v kuchyni tak dobre dopadla Laughing out loud Arigatoo :3

Obrázek uživatele yukiKATEKA
Vložil yukiKATEKA, So, 2014-03-22 19:10 | Ninja už: 4203 dní, Příspěvků: 205 | Autor je: Pěstitel rýže

13 moje najobľubenejsie čislo, a vôbec neklesa tvoja kvalita pisania.
Katema a Deidara na spoločnej misii, ved Katema ho pravdepodobne prizabije ak ju znova nenaštve Laughing out loud
Deidara v tvojom podani....skvelé Smiling(nemala som ho v obľube, ale teraz sa mi ohromne pačí Laughing out loud)
Tešim sa na pokračovanie ako na novú knihu do mojej zbierky Sticking out tongue

Niekedy dokonalosť tvoria nedokonalosti.

ZAVITAJTE SEM: http://sameta.blog.cz/
nemožete si to nechať ujsť Laughing out loud
Fanklub Katema-chan: http://147.32.8.168/?q=node/111453

Obrázek uživatele Katema
Vložil Katema, Po, 2014-03-24 11:26 | Ninja už: 3832 dní, Příspěvků: 1387 | Autor je: Student Akademie

Vy ľudia ste takí zlatí, ďakujem :3 Laughing out loud
Som rada, že som získala nového fandu pre Deidyho Sticking out tongue Laughing out loud Jémine, si mi vyrazila dych! Laughing out loud Ďakujem a budem sa snažiť, aby som nesklamala Laughing out loud

Obrázek uživatele Yuri
Vložil Yuri, So, 2014-03-22 16:54 | Ninja už: 3828 dní, Příspěvků: 172 | Autor je: Recepční v lázních

Já z toho Deidary nemůžu Laughing out loud Některý hlášky mě pořádně rozesmály Laughing out loud Nepřijde mi, že kvalita tvého psaní klesla, sranda přece musí být Laughing out loud A ten konec mě dorazil úplně Laughing out loud

Moc a moc se těším na další díl Smiling Oni dva na misi... to bude něco Laughing out loud Už se nemůžu dočkat Laughing out loud

"Ten, kdo poruší pravidla a nařízení je odpad, ale ten kdo opustí své přátele je ještě větší špína!"

"Já nikdy nevezmu zpět svoje slova! To je moje cesta ninji!"

Moje povídka: http://147.32.8.168/?q=node/106883

Obrázek uživatele Katema
Vložil Katema, So, 2014-03-22 17:21 | Ninja už: 3832 dní, Příspěvků: 1387 | Autor je: Student Akademie

Laughing out loud Som rada, že sa Ti to páčilo a pobavilo Ťa to Laughing out loud Nuže, niekedy upadám do miernych depresií, takže, no... Laughing out loud
Ďakujem krásne Smiling :3

Obrázek uživatele -Akai-
Vložil -Akai-, So, 2014-03-22 16:31 | Ninja už: 3724 dní, Příspěvků: 221 | Autor je: Obsluha v Ichiraku

Perfektne si to zakončila ... a vidím, že si požila ten môj tieňový návrh Smiling

Obrázek uživatele Katema
Vložil Katema, So, 2014-03-22 17:20 | Ninja už: 3832 dní, Příspěvků: 1387 | Autor je: Student Akademie

Ďakujem, no samozrejme, bol to skvelý nápad, vďaka Laughing out loud

Obrázek uživatele -Akai-
Vložil -Akai-, Čt, 2014-03-27 21:58 | Ninja už: 3724 dní, Příspěvků: 221 | Autor je: Obsluha v Ichiraku

Bol to obyčajný nápad a ty si ho skvelo zakomponovala Eye-wink

Obrázek uživatele Rence
Vložil Rence, So, 2014-03-22 11:05 | Ninja už: 3785 dní, Příspěvků: 210 | Autor je: Prostý občan

Čo to trepeš? Nič nekleslo Laughing out loud Deidara je úplný... Ježiši Laughing out loud Ja z neho fakt nemôžem, ale ako mu vychrstla ten pohár do tváre... To ako... Pein sa nezdá, asi sa nevyžíva vo vrieskaní na ženy, čo? Laughing out loud A oni dvaja na misiu? Jemíné, to dopadne... Teším sa na ďalší diel Smiling Eye-wink

Obrázek uživatele Katema
Vložil Katema, So, 2014-03-22 12:09 | Ninja už: 3832 dní, Příspěvků: 1387 | Autor je: Student Akademie

Whoa, whoa ... Laughing out loud Laughing out loud No páni Laughing out loud Koledoval si Deidík Laughing out loud Nie, Pein sa radšej vyvrieska na Deidaru Laughing out loud Laughing out loud No, snáď si nazlámu všetky hnáty v tele Laughing out loud Ďakujem krásne Smiling Laughing out loud