manga_preview
Boruto TBV 15

Loď v bezvětří IV

Loď v bezvětří IV

Ráno ztratilo něco z kouzla večera. Hinata se probudila v prázdné posteli s nakyslou pachutí na patře a jazyce. Nikdy neuměla pít. Včerejšek nebyl výjimka. Ospale nahmatala Narutův polštář. Načechraný a studený. Matně si vybavila, že se s ní nevrátil nahoru. Netušila, kam se po oslavě vytratil. Nedonutila se k zájmu. Dnes ne.

Protřela si oči. Posadila se. Rozhlédla se po důvěrně známých zelených zdech ložnice. Bez květin, které minulé noci stačily zvadnout v atriu, tu bylo prázdno. Pročísla si prsty vlasy. Dnes nespěchala, Tsunade jí dala volno. Mohla se celý den válet ve vaně, poslouchat desky a číst v hloupoučkých románech, nad kterými nemusela přemýšlet. Možná se večer zastaví u otce a sestry. Docela se jí stýskalo po Hanabi. Včera ji viděla poprvé po dlouhé době. Zamrzelo ji, že se jí kvůli vlastní špatné náladě víc nevěnovala. Měla by to napravit.

Vzpomněla si na Kankura.

Nezatrnulo v ní, nepolil ji chlad. Necítila nic, co by jako Hinata Hyuuga, nyní Uzumaki, cítit měla. Jen otupělé pobavení a nevěřícný úžas nad vlastní troufalostí. Ne, včera večer tam seděl někdo jiný místo ní. A ten někdo jiný se vrátil podnapilý do bytu, dovrávoral do postele vonící po liliích, zatímco vypadal, mluvil, byl Hinata.

Měla by se stydět. Zalézt do tmavého kouta a tam shnít. Alkohol ji neomlouval. Za manželovými zády si špitla o š*k a v té chvíli ho chtěla. Stiskla stehna k sobě. Pořád ho chtěla. Civěla do stropu. Tohle nejsem já.
Popadl ji vztek na Naruta, že tu neležel s ní. Měla by jít za ním, obejmout ho a uklidnit se. Vyhnat z hlavy myšlenky na to, co nesmí žádat.

Skopala ze sebe přikrývku a vyskočila z postele. Vyběhla z ložnice. Bosé nohy pleskaly o mramorovou podlahu. Vklouzla do koupelny, nechala za sebou otevřené dveře. Mrštila noční košilí do koše na prádlo, toho rána plného. Pustila si studenou sprchu. Zalapala po dechu, ale neotočila červeným kohoutkem. Studená. Musí to být studená.

Sklouzla zády po kachličkách. Z protějšího zrcadla na ni lhostejně zírala i po letech stále neznámá bledá žena. Vlasy se jí lepily podél obličeje. Byla hnusná.

Nepamatovala si dobře snídani. Snad si jen lokla kávy. Hrbila se u sporáku nahá jen s ručníkem omotaným kolem těla, s kouřícím hrnkem v ruce. Určitě si spálila jazyk, protože zcela atypicky zaklela. A pak už stála bezradně před skříní, než vytáhla dlouhou sukni a rolák. Nic víc. Mokré vlasy se zadrhávaly o oblečení. Blůza se nepříjemně dřela o kůži vlhkou ze sprchy. Splývavá látka sukně spadla ke kotníkům. Neměla by nosit černou. Vypadala, jako kdyby se chystala na pohřeb a ne k nevěře.

Pohybovala se dost ztuha, uvědomila si. Bez spodního prádla jako kdyby z ní spadla určitá rituální jistota, ačkoli vystavovala jen tvář a ruce, nic víc. Nesmyslný žert proti vlastní rigiditě, hloupý postvečírkový hec. Nevzdala se ho. Byla sama. Stejně nepřijde.

Nezáleželo na tom.

Posadila se s knihou do obývacího pokoje. Uvelebila se v křesle, kde se začetla s nohama složenýma v tureckém sedu. Snažila se ignorovat nezvyklou odkrytost zahaleného klína a příliš konkrétní blůzu na těžkých prsou. Hodiny na stěně nerušeně tikaly. Včerejšek se nikdy nestal. Kniha se nesla v příjemně předvídatelném duchu. Vzhlédla k hodinám. Už bylo k poledni a Kankuro nikde. Položila knihu na stolek, vstala a přešla k oknu. Poodhrnula záclonku. Venku poprchávalo. Představila si své tělo, jak leží tam dole na malém náměstí v dešti a promočené na kost. Proběhl jí lehký mráz, jako kdyby jí někdo neviděný přejel po páteři ostrým nehtem. Co tu dělá, pomyslela si. Falešná drzost vyprchala. Proč nemlčela. Měla mlčet. Zůstat jen u představy a pak s ní jen koketovat a mazlit v osamělých chvilkách.

Někdo zaklepal.

Nadskočila. Jediným trhnutím zatáhla závěsy. Ohlédla se. Dveře obývacího pokoje od jejího příchodu zůstaly pootevřené. Udělala váhavý krok vpřed. Na okamžik se zarazila – mohla ještě předstírat, že tu nikdo není – než se znovu rozešla ke dveřím do bytu. Odemkla. Ruce se jí netřásly.

Kankuro se opíral o zeď. Dělal, že si jí nevšímá, díval se do prostoru před sebou, výraz zamyšlený a nic neříkající. Tvář měl i tentokrát nenalíčenou až na detail. Sklouzla pohledem na jeho rty. Než přišel, přetřel si je tmavě fialovou rtěnkou. Představila si jejich otisk na své kůži. Vypadal by jako podlitina.

„Ahoj.“

Otočil se k ní. Světlo na chodbě mu měkce dopadalo na lícní kosti. Křivě se pousmál.

„Nazdar. Můžu dál?“

„Jo... Jistě.“ Ustoupila stranou. Letmo se dotkli rameny. Zúžil se jí dech. Zaklapla dveře. Jedna sekunda. Dvě. Byla klidná. Otočila se k němu.
Tyčil se v chodbě v černém vytahaném svetru a tmavých kalhotách. Na ramenou a ve vlasech se leskly nevsáknuté dešťové kapky. Zíral na ni přes křivý, kdysi možná přeražený nos, s rukama zaraženýma hluboko v kapsách.

„Dal bych si kafe,“ přerušil ticho.

„Cože? Aha. Káva. Pojď za mnou...“

Cítila jeho pohled, jak se jí vrývá do zad. Nejraději by zmizela. Zavedla ho do kuchyně, posadila za stůl. Zatímco stavěla konvici na plotnu, vrhl se po balíčku karet, který včera nebo předevčírem zapomněl Naruto na stole. Začal si vykládat pasiáns. Hinata viděla, jak ji po očku sleduje zpoza vějíře z karet.

„Už jsem nemyslela, že se objevíš.“

„Promiň, kochal jsem se počasím.“

„Vždyť prší.“

„Suna, kotě.“

Zacukalo jí v koutcích. Zakřenil se. Karty se snesly s šustěním na desku stolu, pomíchaly se s vyloženými. Kankuro se pohodlně opřel do křesla. Hinata se posadila před něj s nohou přes nohu.

„Vypadáš jinak než včera.“

Zvedla obočí.

„Zdá se mi to,“ přimhouřil oči a naklonil hlavu na stranu, „nebo sis vážně nevzala podprsenku?“

„Nezdá.“ Věnovala mu křečovitý úsměv.

„Ale?“ Vyslovil to znovu tím vyzývavým tónem, kterým se tak protivně mile vysmíval. Vrazila by mu, jen aby mu smazala škleb z obličeje. Uplynula dlouhá doba, co v ní něco vyvolalo takový vztek. „Na co ještě jsi ráno zapomněla?“

„Chceš toho vědět příliš najednou.“

„Ó, odpusť mi mou zvědavost.“ Vzal ji za ruce. Uculil se. „Nebo mě toužíš potrestat?“

Konvice začala pískat.

„Vzhledem k přítomnosti vroucí vody beru svou poznámku ohledně trestu zpět.“

Zahihňala se. Zvedla se z místa a vytáhla z kredence dva genericky bílé šálky. Připravovala v lisu kávu. On se pohodlně rozvalil na židli, objal opěradlo. Klesla pohledem na jeho ruce. Velké a trochu kostnaté, s dlouhými prsty. Nebyly elegantní. Jen velké. V přesvětlené kuchyni Kankuro působil jako obří tmavé cosi. Mezi bílými stěnami, světle žlutými kachličkami, stolem z březového dřeva se ocitli jen oni dva v černém. On v takové, jakou si oblékají lidé, kteří se nechtějí zabývat barvami. Ona ve smuteční. Nehodili se sem.

Postavila před něj šálek. Poděkoval jí kývnutím hlavy. Přivoněl. „Je dobrá.“ Ponořil špičku jazyka do tekutiny. Hinata fascinovaně pozorovala jeho hru. Na chvíli pro něj neexistovala, soustředil se jen a jen na předmět ve svých rukou. Když nakonec s lehkým cinknutím položil šálek na talířek, nadskočila, jako kdyby se právě probrala z transu.

Jedno oko přivíral trochu víc než to druhé, když se doopravdy usmíval. Asymetrie jeho obličeje se jí zamlouvala. Předtím si jí tolik nevšímala. Teď ano. Jeho tvář byla tak blízko její, že mohla spočítat jeho řasy. Bradu pokrývalo jednodenní strniště. Snědá kůže zvláštním způsobem kontrastovala s tmavou rtěnkou. Přemýšlela, proč jí to nepřipadá ani v nejmenším zženštilé.

„Než na to zapomenu – tohle ti posílá... náš společný známý.“ Vytáhl z kapsy pytlík solených arašídů a položil ho před ní.

„Aspoň není načatý,“ poznamenala částečně v šoku.

„Není,“ řekl Kankuro měkce.

„Říkal něco?“

„Chystali se s Kibou do vedlejší vesnice. Předák je pozval na večeři. Měl jsem jít s nimi.“

„Místo toho tě sem poslal s buráky.“

Slanými buráky.“

„Omluv mě, prosím.“

Prudce se odstrčila od stolu. Vyběhla z kuchyně, zamířila do obývacího pokoje. Nepráskla za sebou dveřmi. Její důstojnost se už tak topila v hnoji. Nemusela tomu přidávat. Opřela se dlaněmi o knihovnu. Buráky. Přišlo jí to celé jak z absurdní komedie. Naruto nikdy nezklamal.

Nevěděla, jak dlouho tam stála o samotě. Panty lehce zavrzaly. Krok, jeden, dva, tři. Slabá vůně pánského mýdla. Pepř a cedr. Jako včera.

„Alergie?“

Jízlivost se z jeho hlasu vytratila.

„Ne. Jen on.“

Bylo to typicky narutovské. Dovedla si tu scénu představit s dokonalou přesností: Naruto se ráno vypotácí z knajpy, kam zalezli s Kibou po oslavě, protože noc byla ještě mladá. Její manžel prohlásí, že se podívají do sousední vsi. Kiba souhlasí. Vykročí k bráně, smějí se, těší se. Potkají Kankura, jak sedí na lavičce a zírá do těžkých mračen. Začíná poprchávat. Naruto se ho zeptá, jestli nechce jít s nimi. Kankuro se zašklebí, protože ví, co oni ne, a odmítne. Kiba si uvědomí, že Hinatě nedali vědět, řekne to nahlas. Naruto běduje, že si snad jednoho dne někde zapomene hlavu, a vběhne do nejbližšího obchodu. O minutu později se vynoří s balíčkem buráků – první věcí, co mu padla pod ruku – a požádá Kankura, aby jí to zanesl spolu s omluvou a vysvětlením.

Stále se dívala z okna. Kankuro stál za ní, kdyby napřáhl ruku, dotkl by se špičkami prstů jejích zad. Potřebovala být sama. Otevřela ústa, ale předběhl ji.

„Ani hrdinové se nevyhnou trapnosti ubíjející drama.“

Zarazila se.

„Jak to myslíš?“

„Hm... Řekněme, že se momentálně nacházíme uprostřed divadelní hry ironického žánru. Manžel pošle cizího muže do domu za manželkou s dárkem, aniž by tušil o dohodě mezi tou ženou a mužem. Jak dráždivá nevědomost, říkáš si. Divák netuší, co nastane, jeho nervy jsou napjaté pod tíživostí scény, která se rozprostírá před jeho očima.“

„A?“

„Víš, jak bych strhal toho zatraceného scénáristu, který by jako dárek uvedl buráky? Je to tak antiklimatické! Tak – tak buranské! Zničilo by to atmosféru, obecenstvo by netušilo, jestli se mají smát, nebo naházet na herce shnilou zeleninu, což je, mimochodem, velice nepříjemné.“ Vzal ji za ramena a s taneční ladností ji přitočil čelem k sobě. „Škrtáme scénu. Editor musí zasáhnout. Poslal ti růže. Oblíbená barva?“

„Červená.“

„Takže poslal žluté. Nemůžeme napravovat všechny jeho chyby.“

Nepouštěl ji. Nechtěla, aby ji pustil.

Hrál a ona se rozhodla hrát s ním. Nic jiného to nebylo, jen divadlo bez diváků a přesto divadlo, které jí připadalo opravdovější než skutečnost.

„Nebo jsi přinesl buráky ty a svedl to na něj.“

„Přeceňuješ můj smysl pro humor, ty lichotnice. Kromě toho, jsou to žluté růže. Žádné buráky. Růže.“

Rozesmála se poprvé po dlouhé době, i když se nejednalo o bůhvíjaký vtip. Když se konečně uklidnila, bolelo ji břicho. Kankuro se spokojeně uculoval, tmavé rty půvabně nepůvabné.

Neschovám se, řekla mu včera.

Hřejivá tíha jeho rukou na jejích ramenou. Jeho blízkost a vůně. Pohled, pod kterým se jí třásla kolena. Neznala nikoho jako on a neznala sebe v jeho přítomnosti. Tála. Její kůže tála, stejně jako paže, prsty, stehna a klín. Sevřela jeho zápěstí a vedla jeho dotyk níž po svém těle. Dívala se mu do očí, když jeho dlaně semkly její hýždě a prsty kroužily po tenké látce sukně.

...

Otřásla se chladem.

Políbil ji na krk.

Poznámky: 

Jistě vám chyběla určitá pikantnost, která by tuto kritickou scénu završila. U cudného polibku to rozhodně nezůstalo. Ti plnoletí z vás mohou následovat na můj blog. Ti neplnoletí mají smůlu.

Děkuji za komentáře.

4.5
Průměr: 4.5 (6 hlasů)

Kategorie:

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele Ivanitko
Vložil Ivanitko, Pá, 2016-07-08 13:22 | Ninja už: 4428 dní, Příspěvků: 2099 | Autor je: Editor všeho, Manga tým, Tatér prokletých pečetí

Misia L: Kankuro se mu začíná líbit čím dál víc. jeho popis byl tak zajímavý, prostě normální chlap, nic extra a přesto to bylo luxusní. Neodolala jsem, abych se nepodívala k tobě na blog 3:), abych se podívala na to, co tu nebylo. Kdo ví, kolikrát ještě sesmilní do večera Laughing out loud

Obrázek uživatele Poštolka
Vložil Poštolka, Čt, 2016-02-11 19:31 | Ninja už: 4403 dní, Příspěvků: 5846 | Autor je: Admin, Editor obrázků, Manga tým, Člen Dvanácti strážných nindžů 

Mise V:
Poté, co jsem si dala ledovou sprchu, musím uznat, že erotické povídky ti vážně jdou (čteno na blogu). Stejně tak smekám, že se ti povedlo vyvolat u mě ambivalentní vztah k Hinatě, kterou mám jinak z mangy ráda. Možná dokonce i ty negativní emoce převládly. Ale jsi ji popsala tak, že je její jednání lidsky pochopitelné.
Ani nevím, jestli mě mrzí, že povídka není dokončená. Sice by mě zajímalo, jak se bude příběh vyvíjet dále (jestli to Naruto zjistí, jak zareaguje, zda z toho bude mimino...) a taky to znamená, že do mise budu muset hledat další sérii. Ale zase se obávám, že po příští kapitole bych musela zalézt na hodinu do mrazáku, abych se uklidnila... fakt tu erotiku popisuješ sugestivně Sticking out tongue

Pravidla a rady ohledně vkládání obrázků najdete na stránkách Jak přidat obrázek a Pravidla vkládání FA.
 
Jinak pořád na Konoze funguje hra Útok na Konohu, kde si můžete pořádně zmasakrovat pár „padouchů“.

Obrázek uživatele Jassmine
Vložil Jassmine, So, 2014-02-22 19:45 | Ninja už: 3958 dní, Příspěvků: 65 | Autor je: Utírač Udonova nosu

Tahle povídka je asi moje nejoblíbenější, i když já si tu recenzovanou verzi četla až po té nezrecenzované, on je ten problém jasný i z téhle, ale řekněme si to narovinu, tohle prostě není ono (mám na mysli to zrecenzování...). Sakra, začíná se ze mě stávat čím dál větší perverzák Angel

Na konoze moc nejsem, pokud mě chcete zastihnout, pravděpodobněji se vám to povede na mém blogu-http://j-zasivarna.blogspot.cz/
Jen se nelekněte, tady to tak možná nevypadá, ale moje povídky jsou z velké části brutální a naprosto nevhodné, měla bych je zakázat komukoli číst, ale... neudělám to.
Jashine, to zní tak seriózně, nikdo neodhalil že jsem blázen *spokojený úsměv, úroveň 50*

Obrázek uživatele Avárt
Vložil Avárt, Pá, 2014-01-10 10:43 | Ninja už: 5860 dní, Příspěvků: 785 | Autor je: Asistent pošťáka

Přivedl mě osud a v moři nových, nepřečtených povídek vyplavil právě k této. Asi stárnu, když přiznávám vzrůstající zálibu v mezilidských vztazích, zejména těch nepravděpodobných a plných zvláštního napětí. Dokonalost dovršuje tvůj úsečný styl a rychlé tempo všech těch pocitů a myšlenek, které v tichu studených dnů nevidíme. Druhým důvodem k úspěchu bude nejspíš fakt, že jsem to četla odzadu, což zvýšilo míru mé představivosti na maximum. (Zastávám názor, že první kapitoly by se měly přesouvat až na pozici v samotném středu příběhu, a to obecně.)

Jsi Spisovatel.

Obrázek uživatele Aife
Vložil Aife, So, 2014-01-11 09:42 | Ninja už: 5667 dní, Příspěvků: 370 | Autor je: Utírač Udonova nosu

Huhu, díky za komentář a pochvalu!

Stárneme všichni. Před sedmi lety, kdy jsem začínala s fanfikcemi, by mě ani za boha nenapadlo, že se někdy pustím do čistě psychologizující povídky s minimálním vnějším dějem.

Úsečný styl je můj vlastní (výsledek lenosti nějak se rozepisovat) a některé obrazy v povídce inspirovala Mrs Dalloway od Virginie Woolf. (Věta "Květiny koupím sama" byla od ní přímo převzata.) Snažila jsem se na co nejmenším místě vystihnout osobu jako subjekt, chtěla jsem, aby se čtenář dostal do Hinatiny hlavy a mohl na chvíli uvažovat jako ona. naprosto se vším, co k tomu patří.

Čtení odzadu jsem nikdy nezkoušela, ale uznávám, že to musí být dost napínavé. Vrazíš doprostřed děje a snažíš se domýšlet, co k tomu vedlo... Hotová detektivka.

Mám jen jediný dotaz. Četla jsi necenzurovanou verzi? >:D

Obrázek uživatele Avárt
Vložil Avárt, So, 2014-01-11 19:28 | Ninja už: 5860 dní, Příspěvků: 785 | Autor je: Asistent pošťáka

Ne. Ale možná se do toho pustím Eye-wink

Tak jsem dočetla. Bude pokračování? Dráždí mě, že si nedokážu představit jasný konec. Ztroskotání?

Obrázek uživatele Aife
Vložil Aife, So, 2014-01-11 20:00 | Ninja už: 5667 dní, Příspěvků: 370 | Autor je: Utírač Udonova nosu

Jsme teprve zhruba v první třetině příběhu. Kapitol bude ještě několik. Konec... bude takový, jaký bude.
Ztroskotání... v logice symbolů, které tam vrším, by to byl asi dobrý příměr. Uvidíš:)