manga_preview
Boruto TBV 09

Moment před tím

Popelavý svět ve válce

Dveře se zavřely a místnost jako by potemněla. Slunce, do té chvíle zoufale se snažící aspoň na chvíli vykouknout zpod husté clony těžkých mraků, nadobro vzdalo nerovnocenný boj a schovalo se za oponu; snad jenom aby nabralo druhý dech a pak se znovu pustilo do nekonečné války. Snad za pár minut, za den nebo dva...
Zachmuřil se.
Proč by chtělo dívat se dolů na zem, na zem zničenou bezohlednou politikou a příliš slabými vůdci? Bylo by pro ně lepší zasvítit na okamžik, jako jeho poslední rozloučení s nenapravitelným světem, a pak jednou provždy odejít.
Vytáhl zpod stolu plnou flašku saké.

komorní tragédie

Bez hnutí sledoval ocelově šedou oblohu. Počasí jako by se připravovalo na jejich vystoupení; vytvořilo dokonalou scenérii nad pódiem plným ztracených lidí. A teď jenom očekávalo, kdy se každý jeden herec postaví na své dávno dané místo a opona se jedním pohybem rázně rozhrne.
Pak diváci spatří zbořeniště životů, mrtvé a umírající na jedné hromadě. Bude to tak vypadat i v Konoze. A on věřil, že jeho nejbližší na té hromadě nebudou; doufal, a přesto to nedokázal ukončit.
Vrátil se pohledem k červené složce na stole.
Bolely ho oči, ale nemohl odpočívat; limit se blížil a plán musel být dokonalý.

slavnost života

Vytáhla ze skříně pečlivě uloženou flašku toho nejlepšího saké. Kdysi si myslela, že až nastane tato chvíle, bude to chvíle radostná. Snad oslava. Štěstí a úsměvy všude okolo.
Tuto naivní myšlenku dávno zahodila, hluboko uvnitř přesto ucítila nepochopitelnou, neuchopitelnou bolest.
Nalila si a s posměšným pohledem, posměchem směřovaným celému tomuto světu, lásce a přátelům, které snad někdy mívala, sebevražedným misím i nemocím zabíjejícím bez rozdílu, přiťukla si přes sklo s temnými mraky, tolik podobným jejím myšlenkám.
Začalo pršet, kapky dopadaly na kamenitou ulici její milované vesnice. Napadlo ji, že to byla odpověď na její přípitek.
Anebo že se nebe rozplakalo.

šedivý flashback

Při prvních nárazech těžkých kapek na střechu sebou polekaně trhla. Ani si neuvědomila, kdy se šeď večerní oblohy změnila na čerň. Nepamatovala si ani to, kdy se její svět změnil na černobílé ostrovy uprostřed jeviště světa, přátelé a láska jenom na slova; slova tolik důležitá, ale zároveň stejně černobílé jako všechno ostatní.
Zastyděla se nad svými myšlenkami.
A místo aby jako správná hospodyňka šla zavřít okna, schoulila se do obrovského křesla a snažila se nic nevnímat. Plačící nebe tam nebylo. Žádné plány nikdo nechystal. Válka neměla začít. Všechno bylo v pořádku, jako dřív.
Přála si všechno vrátit zpět.
Zastyděla se.

začátek jejich konce.

Zamyšleně pozoroval oblohu za tlustým sklem jeho kanceláře. Jeden z jeho podřízených s šedivou ANBU maskou v podobě psa, který se právě vrátil z mise a nemohl pochopit, že se jeho velitel právě zajímá o něco mnohem důležitějšího, mu předčítal prohlášení.
Odmítavým posunkem ho poslal pryč.
Nedokázal se na nic soustředit. Jenom počítal zbývající sekundy, sledoval pomalu – příliš pomalu! - tmavnoucí oblohu, z které všechny náznaky deště už dávno vyprchaly. Stačilo jen pár posledních odstínů a dlouho plánovaná mise – ta opravdová, nejdůležitější – mohla být konečně zahájena.
Něco se mihlo za oknem; rozmazaná černá skvrna, shinobi spěchající splnit svůj úkol.
Začalo to.

Poznámky: 

A teď tuhle povídku nechci vidět nejmíň tři týdny, pro jistotu možná tři měsíce. Navíc jsem strašně chtěla, ať to vypadá jako ve wordu, ale i po zmírnění svých požadavků jsem u toho seděla víc jak půl hodiny, což je fakt smutný.
Vlastně je to dost náhoda. Na drabble misi jsem měla napsaný něco jinýho - až o chvíle, kdy jsem si přečetla, že to musí být o postavách z naruta, které se v anime/manze opravdu vyskytují. Což je přece jenom trošku problém, občas:) A tak jsem si vzpomněla na svoje myšlenky o pokusu o originalitu na téma uchihů. Nepovedlo se to. Je to stejně patetický (jakože fakt hodně patetický) jako všechno a tak, ale ono se to k tomu prostě strašně hodí:)

5
Průměr: 5 (14 hlasů)

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele Aki Uchiha
Vložil Aki Uchiha, Ne, 2018-08-12 22:11 | Ninja už: 4925 dní, Příspěvků: 701 | Autor je: Ošetřovatel TonTon

"Misia L3" Veľmi zaujímava poviedka, to teda musím uznať. Každý ten pohľad mal fakticky niečo do seba, ale asi najviac ma zaujal ten Mikotin a Fugaka. Ale nechápem prečo v poslednej dobe natrafím na poviedku kde sa dosť vyskytuje saké.Celkovo je to skvelá poviedka.

Obrázek uživatele akai
Vložil akai, St, 2013-12-18 19:34 | Ninja už: 5654 dní, Příspěvků: 1219 | Autor je: Asumův zapalovač

Tall: jo, já vím, že to působí strašně, dost dlouho jsem to zkoumala a uvažovala, jestli by se to nedalo napsat nějak jinak, ale prostě mě absolutně nic jinýho nenapadlo, tak to tak zůstalo:)
Palantir: hm, jo? Za takovéto zhodnocení jsem ráda, hlavně proto, že u této povídky jsem si nebyla vůbec jistá, co se mi líbí víc a co míň.
Nellynuska, Fňu - moc děkuju:))

you wanetd it; chtěla jsi to… tak si sakra nestěžuj!
Tanabata je svátek přání. A tak se ho pokouší najít; třeba i na dně flašky saké.

„What a world we live in, to see such unique idiots…?”

Obrázek uživatele Tall
Vložil Tall, St, 2013-12-18 15:47 | Ninja už: 5904 dní, Příspěvků: 2469 | Autor je: Tsunadin poskok

Psát o něčem, co bylo v manze má jedno velké úskalí. A to že prostě opíšeš děj. Ty jsi to elegantně obešla a napsala jsi to z jiného pohledu, který jsem ještě neviděl, takže neoriginální to rozhodně není. Patetické to je, ale jen trochu a to nevadí, on i patos je někdy potřeba, ale jen uměřeně.
Mikoto je skvělá.
U Fugaka akorát slovo limit působí jak pěst na oko.

"Naděje je ječmen!"

Na to, abys poznal že svíčková je připálená, jí nemusíš umět vařit.
Po dlouhé době nová FF - Opakování.

Obrázek uživatele Palantir
Vložil Palantir, Út, 2013-12-10 21:53 | Ninja už: 5190 dní, Příspěvků: 6232 | Autor je: Moderátor, Editor fóra, Uchazeč o ruku Mizukage

Tie časti v ktorých sa siaha po saké sú slabšie Smiling ale ostatné to bohato kompenzujú - obzvlášť tá s Mikoto.

Nové FF: Ďalšie dieťa, Klietka, CSI KONOHA: Sobášny podvod?, Fajka ; aktuálna séria: Krvavá hmla 01 - 03,
ostatné nájdete aj s popismi na - Poviedky značky PALANTIR Smiling Fan-mangy:
To nestihnem; Dnes neumieraj!; Vlasy...

Obrázek uživatele Nellynuska
Vložil Nellynuska, Út, 2013-12-10 16:55 | Ninja už: 5497 dní, Příspěvků: 2288 | Autor je: Propadlý student Akademie

Jedno z najlepších a pre mňa najobľúbenejších drabble, fakt sa mi to lúbilo. Slovíčka tiež pekne dané, že som ich ani nezaregistrovala. Sticking out tongue Smiling


"Its not like the walls were built to protect people from titans. But to protect titans from Levi."

Levi. Humanity's strongest soldier < 3
Môj FC | NaruHina FF „Jeden z tých momentov“ | Kakashi FA

Obrázek uživatele Fňu
Vložil Fňu, Út, 2013-12-10 10:34 | Ninja už: 6035 dní, Příspěvků: 6029 | Autor je: Prodavač v květinářství Yamanaka

Čo tam po patetickosti, mne sa to páčilo. Smiling
Už je toľko uchihovských poviedok na svete, že nájsť, napísať niečo inak, je ťažké. Ale dá sa to. Tak, ako sa to podarilo tebe. Smiling
Som vedela, že si mám na čo počkať. ^^ A tamto, kľudne pošli normálne, čo si mala v pláne. Ak chceš. Smiling


Autori poviedok čítajte Pravidlá FF!! Smiling
Inak vaše poviedky skončia na našom externom blogu ^^
A takisto čítajte aj Důležitá sdělení pro spisovatele a čtenáře FanFiction!!!
Ak si nie ste istí písaním, nájdite si nejakú betu - Inzertní FF nástěnka.

----
Čiarka, taká maličkosť, ale dokáže úplne zmeniť význam vety.
Nezabúdajte na to.