Dívka, která řekla: "Miluji tě..." 02
Už byli na cestě šest hodin a k tomu všemu tím vražedným tempem, který se ti dva snažili pořád stupňovat. Nami se je snažila krotit, nepotřebovala si cestu tam ještě urychlovat. Bylo na nich vidět, že už mají dost, a proto po hodinovém přemlouvání za běhu, se konečně utábořili. Pomalu se začínalo stmívat, a když rozdělali stany, Nami a Naruto šli pro dříví.
„Bude se mi po tobě hrozně stýskat,“ pronesla po chvilce Nami.
Naruto se na ni smutně podíval, přešel k ní a láskyplně ji objal.
„Mně po tobě přeci taky, moje malá sestřičko,“ pošeptal a dal jí polibek do vlasů.
Věděl, že ji to při nejmenším naštve, ale ona jen přikývla, jak jen jí to objetí dovolovalo. Když se od sebe odtáhli, už to byla zase ona.
„Jenom si nemysli, i když seš o pár vteřin starší, nebudeš se v noci ve stanu roztahovat,“ řekla přísně.
Naruto se musel usmát, tohle byla jeho sestřička. Věděl, že za pár dní, už budou na místě, ale neměl o ní strach. Ona se o sebe dokáže postarat. Dosbírali suché dříví a vrátili se do tábora. Nami přešla k ohništi, nebo spíš k výtvoru Leeho a trochu ho doupravila, aby se dal použít. Naskládala dříví a nechala Nejiho zapálit oheň. Tenten mezi tím ulovila tři králíky, a tak si je opekli na ohni. Nami zrovna dojedla, když něco zaslechla. Neji se zvedl a aktivoval Byakugan. Za okrajem lesa něco štěklo a Nami ho poznala.
„Akamaru!“ vykřikla štěstím, protože se s ním nestihla rozloučit. To ovšem znamenalo, že tady bude taky Kiba a možná i jeho tým! Neji se zase uklidnil, sám je viděl, tak mohl stáhnou Byakugan a vrátit se k jídlu. Nami vyběhla ke křoví, ale daleko se nedostala, protože jí velká bílá koule srazila na zem. Akamaru ji začal lízat po tvářích.
„Akamaru už dost, prosím tě. No tak co, pojď na mou hruď!“ smála se a obejmula ho.
Akamaru ji ochotně poslechl a přitulil se k ní. To už se k nim, ale řítila jiná postava, kterou Nami taky moc dobře znala. Zvedla se a objala Kibu.
„Co tady děláte?“ zeptala se šeptem a v očích jí byly vidět slzy štěstí. Kiba se od ní trochu odtáhl, aby jí viděl do očí.
„Co asi, nerozloučila jsi se, a to se vrátíš, až bůhví kdy. Tak jsme se zeptali Páté a jsme tu,“ trochu jí to vyčítal Kiba.
Nami se musela usmát a udělala místo ostatním, aby se přivítali. Sama potom přešla k Shinovi, který spolu s Hinatou vyšel z lesa.
„Ahojky,“ zarazila se. „Shino žádný brouky do vlasů jako minule! Jasný!?“ řekla a taky ho objala. Shino jen rezignovaně přikývnul a objetí opětoval. Musel se pousmát při vzpomínce na Nami, která se snažila ze svých dlouhých vlasů dostat jeho hromadu brouků. Nami se potom otočila na Hinatu.
„Ahoj,“ řekla a trochu se usmála. Hinata jen něco zamumlala, ale Nami tomu nerozuměla. Nebyly s Nami zrovna nejlepší kámošky, a tak se to nesnažila ještě zhoršit.
Všichni si sesedli k ohni. Sakura a Tenten si spolu sedly k Hinatě. Debatovaly o holčičích věcech, kterým Nami moc nerozuměla, a tak si sedla pod Kibu ke klukům. Lee a Gai se vydali na noční běh po rukou, ale nějak si nikdo nevšiml, že odešli před hodinou a půl. No co, když tak je zítra půjdou hledat. Seděli v kruhu na špalcích až na Nami. Na ni nezbyl, ale jí to nevadilo. Když si ovšem Naruto sedl na špalek vedle Hinaty, ta se začervenala. Nami to zamračeně pozorovala a probodávala Hinatu vražedným pohledem. Hinata si toho všimla a rychle se odvrátila. Po chvíli se všichni odebrali ke spánku. Nami měla první hlídku, tak se uvelebila kousek od ohně, který už trochu skomíral. Akamaru si vedle ní lehl a položil jí hlavu na nohy. Kibovi to nevadilo, protože jak on tak Akamaru ji považovali za sestru.
Nami si začala upravovat ochranou čelenku Listové. Nosila ji jako Sakura a bílý pásek, na kterém byl kovový plíšek, vytvářel dokonalý kontrast s jejími rudými vlasy. Přemýšlela, jak dlouho bude v Suně. Po pár hodinách ji přišla vystřídat Tenten. Nami šla za Narutem do stanu a ulehla ke spánku.
Ráno se před rozedněním všichni připravili na cestu. Dokonce Lee a Gai našli tábor ještě včera večer. Takže na cestu mohli vyrazit brzo. Nami věděla, že to přijít muselo, ale ještě se nechtěla loučit. Když si zabalila batoh, přišel za ní Kiba.
„No tak je to tady, musíme se vrátit, ale neboj, až se vrátíš, půjdeme s Narutem na ramen,“ řekl Kiba.
Dal si ruku za hlavu, loučení mu nikdy nešlo, a tak to za něj vyřešil Akamaru. Skočil na Nami a celou ji oslintal. Nami se pokusila usmát, ale věděla, že se jí to nepovedlo. Kiba ji vytáhl na nohy a ruku v ruce šli za Shinem a Hinatou. Shino se na ni usmál a objal ji na rozloučenou.
„Dej na sebe pozor, ano?“ pošeptal jí do ucha.
Nami pouze přikývla. Potlačila slzy a vydala se za Hinatou. Odtáhla ji kousek vedle, kde se jí Hinata pokusila vyškubnou, ale nevyšlo jí to. Nami si Hinatu přitáhla k sobě.
„Tak, aby bylo jasno. Nebudeš nic zkoušet na bráchu, jasný!? Jestli jo, tak si mě nepřej. Nemám tě nijak v lásce, ale to taky víš, že jo? Jestli si myslíš, že nevím o těch naschválech před týdnem, tak to se pleteš. Jestli mu něco uděláš…tak… ty moc dobře víš, jakou mám sílu, jsme přeci ve stejném týmu. Tak si dávej bacha, jo?“ řekla a konečně pustila kroutící se Hinatu.
Ta se na ni pohrdavě podívala.
„Vím, jakou máš sílu, a taky vím, že bych tě porazila,“ řekla tónem, který se Nami vůbec nelíbil.
„Víš to jistě?“ otázala se Nami a složila pár pečetí.
Hinata aktivovala Byakugan.
„Doton: Yomi Numa,“ vykřikla Nami.
Než Hinata stačila něco udělat, propadla se do bahna pod ní. Nami se zle usmála a zavrtěla hlavou. Nechala bahno ztvrdnout tak, aby se nemohla pohnout.
„Pusť mě, ty mrcho!“ zařvala Hinata, čímž přivolala pozornost ostatních.
Teď se projevila její zatím neobjevená stránka osobnosti, jak Nami očekávala. Protočila oči v sloup, nesnášela Hinatu snad ještě víc, než před tím.
„Hinata-sama,“ vykřikl Neji, když zjistil, že jí ze země kouká jenom hlava. Přispěchal k ní a otočil se na Nami, která na něj koukala svým neviňoučkým výrazem. Když si všimla jeho vraždícího pohledu, nechápavě na něj pohlédla.
„Co? Jen jsme si daly cvičný zápas,“ řekla na svoji obhajobu.
Z části to byla pravda. Nechala tedy bahno znovu změknout. Hinata se pokusila vyškrábat na nohy, ale bahno bylo moc kluzké. Neji k ní natáhl ruku a vytáhl ji ven, byla celá zabácená. Hinata odběhla někam za stromy. Všichni se na mě koukali s otázkou v očích. Když se Hinata vrátila, byla zase čistá a společně s Kibou a Shinem vyrazili spátky do Konohy.
Konečně se vydali na cestu. Nami o tom nechtěla s Narutem mluvit, tak zrychlila, čímž udělala radost Leemu a Gaiovi. Po dvou hodinách zastavili na přestávku. Nami a Shikamaru šli prohlídnout terén. Nami se koukalado země a v tom uviděla kousek kovu. Shýbla se.
„Shikamaru! Něco jsem našla,“ zavolala na něj.
Ten k ní přiběhl a podíval se na předmět v jejích rukou. Byla to ochranná čelenka.
„Kamenná,“ zašeptal. Vrátili se a všem to oznámili. Když se znovu vydali na cestu, byli obezřetnější.
Takhle to vypadalo další dny. Přes den cestovali, v noci se utábořili. Pak dorazili k poušti, kde je vedl Shikamaru, protože cestu znal. Jezdí sem přeci za svou milovanou. Temari,tak se jmenovala. Další den uviděli něco v dálce.
„Písečná,“ řekla si Nami. Naruto přikývl.
Dorazili tam brzy odpoledne. U brány byli dva ninjové.
„Jdeme za Kazekagem-sama,“ řekl Gai a ukázal jim svou čelenku. Strážný kývl hlavou.
„Odvedu vás za ním,“ nabídl se.
Nami nasucho polkla a přikývla na souhlas. Po pěti minutách dorazili k budově Kage. Vešli dovnitř a vyšli pár pater. Naruto chtěl vrazit do dveří jako obvykle, ale Nami ho včas zadržela. Potom zaklepala, a když se ozvalo tiché „Dále“, strčila tam Naruta.
Naruto se rozmázl na podlaze těsně před Kazekageho stolem. Nami to nečekala a vběhla za ním. Nevšimla si dalších dvou postav v místnosti.
„Naruto, promiň. Já… tohle jsem nechtěla,“ omlouvala se.
Potom zaslechla smích a poslala vražedný pohled na adresu toho smíška. Zvedla se a pořádně si ho prohlédla. Měl pomalovaný obličej a zvláštní oblečení s ušima. Zablýsklo se mu v očích, když uviděl její pohled, který by dokázal zabíjet. Nevšímala si toho a rozhodla se prohlídnout si místnost. Byla v celku veliká, ale teď se soustředila na něco, nebo spíš na někoho jiného. Díval se na ní Kazekage a ona mu pohled vytrvale oplácela. Naruto se zvedl s brbláním, ale dál to už neřešil.
„Gaaro, Kankuro, rád vás zase vidím,“ řekl a usmál se. Pomalovanej k němu přešel a začali povídat. Pitomec jeden a mě tu nechá samotnou! Kazekage se ovšem pořád soustředil na Nami. Potom vstal a přešel k ní. Měl na sobě ten Kagův hábit s kloboučkem, takže Nami viděla jen jeho oči a spodní část obličeje. Ty oči měly nádhernou barvu. Pastelově zelenou. Teda jí se líbí snad každá zelená, ale takovou ještě neviděla. Gaara obešel sůl.
„Zdravím vás. Já jsem Gaara, ale to už asi víte. Vítám vás v Písečné,“ řekl.
Neji se ujal slova a požádal, aby tady mohli přespat, že vyrazí brzy ráno.
A je to tu. pomyslela si, když jí to došlo.
Tak toto je můj nový výtvor. Doufám, že se bude líbit. Jo k Hinatě, vím, že se to někomu líbit nebude, ale já ji prostě nemusim. Ovšem je to pouze můj názor! Jo a pište komenty!
M-moje... m-moje Hinata... ty z ní děláš slizkou mrchu... *natahuje a kňučí jako kulhavý pes* ... ach jo...
No...ne fakt, kdyby byla konkurence pro nějakou holku, se kterou chceš Naruta dát dohromady, nic neříkám (občas je třeba z dobrých lidí dělat hyeny, abys měla padoucha, když ti ho autor nedal), ale tady určitě půjde o Gaaru a Nami, nemám snad pravdu?
Zakoukala se do jeho očí (jeho očí!!!) a to znamená jen jediné, nový pár Suny a Konohy je na spadnutí!!!
No co, ty jsi autor, tak si s Hinatou dělej, co jen chceš, stejně asi není v tvém příběhu tak důležitá...
Hi hi... Gaara se potkal s Nami... jiskry už přeskakují, řekni, že bude bydlet u něj a můžeme jim rovnou uspořádat svatbu
(já seženu hosty, přivedu svou smečku ).
Hezky napsané, to musím uznat. Až bude čas, budu číst dal !
Left-handers will rule the world!
Povídky od pomateného leváka
Hm... takže se k mé povídce přidal vlkodlak, pokud čichám pach srsti správně. Heh... povídka je ještě dlouhá a ještě není konec, pejsánku, proto neuzavírej své domněnky, že Naruto nebude mít děvče... A i tak... hodnost autora této povídky mi dává pravomoce z Hinaty udělat slizkého červa... Tvé domněnky jsou ale v celku správné Konoha a Suna, můžeme být rádi, že jsou spřátelené Ehm... svatba se konat tedy ještě nebude... nepřijdou ti na to ještě trochu mladí? o.O A i kdyby byla, má tvá smečka ráda upíra? Protože kdyby byla, budu tam také A na závěr, děkuju za hezkou pochvalu... Sama si myslím, že začátek je napsaný otřesně (možná, že i dál, ale z toho tak hrozný pocit zase nemám )
Snad se nějaký čas najde, pejsku Arigato
Já? Vlkodlak? *začervená se jako pochválená školačka* Hi hi... Tak to asi ne... i když bych nebyl proti (teda, kdyby mi zůstala i má lidskost a schopnost se ovládat, mám rodinu, kterou bych nechtěl vyzabíjet ).
Pejsánku? *zbledl na tváři* ... d-dobře... p-popojdeme!
Já to tušil (Gaara X Nami)! He he... Ano, je dobře, že si ty dvě vesnice rozumí . K Hinatě se vyjadřovat nebudu (protože ti asi nic nerozkecám a navíc, vše už máš stejně napsané).
Mladí? Na svatbu v povídce? Pamatuješ na podstatu mé povídky s Hyuugy a Inuzuky? Ber to jako odpověď (věk je irelevantní).
K mé smečce... ta sestává z Hyeny řečené Chechtavé (což je tak trochu vlkodlak a tak trochu prudič), dvou pouštních lišek (Bystroušky a Budulínky, kdy obě jsou fenky a navíc zatím štěňata, zmatečné, já vím) a polární lišky (samečka), kterého jsem ještě ani nepojmenoval. Mimochodem, návrhy na jména přijímám. A kde jsem to vše nabral? Hyena se na mě natlačila už na začátku a lišky mám od jisté hodné osoby, která nevěděla, co s nimi. Nemyslím, že jim upírka bude vadit (těm štěňatům rozhodně ne, s Hyenou by možná problém byl ).
Chvála určitě ještě přibude, tak se na to připrav a čas na čtení... uvidíme, možná zítra?
Left-handers will rule the world!
Povídky od pomateného leváka
Čo si to pre Jashina s Hinatou urobila?! Predstava plachého bojazlivého dievčaťa ako je Hinata, ktorá kričí, citujem : „Pusť mě, ty mrcho!“ a celá zablatená zájde za stromy a následne sa vráti celá čistá mi príde taká nereálna ( dokonca aj na Naruto svet), že mi začalo ťukať v oku. Ten vzťah s Kibom si tiež mierne prehnala, určite nie som jediná, ktorej sa zdalo, že sú omnoho viac ako len kamaráti. Budem čítať aj naďalej lebo ma to zaujíma... dúfam, že to nevezmeš zle pretože som to nenapísala aby som ťa urazila. Chápem, že Hinata nie je tvoja obľúbená postava, ale úplne zmeniť charakter a nenapísať to vopred spôsobí zlyhanie mozgu nie jednému čitateľovi...
Aha, takže po mě chceš, abych než to začnu psát, napsala, že se tam Hinata chová jinak než v reálu (anime), že tam je postava, která není v manze ani v anime, že se tam Naruto chová jinak než v reálu, že má sestru a že byl díky její existenci pozměněn prakticky celý naruto svět? Anebo tam rovnou můžu napsat: Pozor, tohle je Fan Fiction stvořené k obrazu autora? o.O Já tedy netuším, jestli dobře rozumíš tomuto slovu... Pokud jde o ty stromy, tak měla náhradí oblečení, třeba? Taky tam nikde nevidím stanovený čas návratu, mohlo to klidně trvat 20 minut než se dala dopořádku... Pokud bys četla dále, tak bys pochopila, ten jejich vztah. Tady si dovolím menší spoiler, ale Nami s Kibou opravdu jeden čas chodila. Už spolu sice nejsou, ale jsou si hodně blízcí a tím, že se to mezi nimi vyjasnilo, už k sobě nemají tolik zábran. Takže abych to nějak ukončila: Kritiku si beru k srdci, když opravdu uznám, že má člověk opravdu pravdu. Tvoji nedávám stranou, ale přijímám ji. Ovšem v tomto příběhu si smím dělat, co se mi zlíbí a je to podle pravidel FF, takže se možná radši připrav na "selhání" mozku, nevím, co je podle tebe očekávatelné a co zase ne... Zle to neberu, je to celkem zábava a docela se těším, co najdeš příště
Tak mám za sebou aj druhý dielik.
Čo sa týka tej Hinaty, popravde nevadilo mi , že si z nej spravila niečo čím často nebýva, no vec čo v tom nesedí je, že Hinata je ostýchavá a zakríknutá a podľa človek takéhoto charakteru nie je schopný niekomu vykričať, že je mrcha. Mohla si ju spraviť takú normálnejšiu. A čo sa týka Kibu a Nami...neviem či som vedľa alebo nie..ale oni dvaja sú spolu alebo ju veru ako sestru? lebo je to tam také že aj aj . Tak teraz neviem
Navštívte stránku Zakázaného ovocia! -->
Môj Wattpad https://www.wattpad.com/user/SabakuNoTanaris - čítajte príbehy aj mimo Naruta práve tu!
Blog Sabaku no Tanaris a Mestekovej www.sameta.blog.cz/
Nějak jsem si to asi neuvědomila, že to možná přeháním, ale jsou jenom kamarádi! Oprava, ti nejlepší kamarádi Hinata... No, ona se prakticki chová normálně, ale uvnitř ní je ta zkažená stránka, ktera s Nami vychází napovrch
No okey...lebo pravdu, mierne si to s tým vzťahom prehnala. popravde, ty si to popísala ako keby kamaráti neboli, ale to neber v zloom. No a to s tou Hinatou. Mala si to do príbehu napísať, že Hinata bola zkazená,lebo potom to má rušivé účinky na estetiku
Navštívte stránku Zakázaného ovocia! -->
Môj Wattpad https://www.wattpad.com/user/SabakuNoTanaris - čítajte príbehy aj mimo Naruta práve tu!
Blog Sabaku no Tanaris a Mestekovej www.sameta.blog.cz/
SKVELA POVIEDKA MA TO ZAUJIMAVY PRIEBECH.
MAS U MNA + JA NEMAM RADA HINATU PRI NARUTOVI. HNUSI SA MI TO PAROVANIE.
NAMI SKVELA POSTAVA, KONECNE BUDE MAT NARUTO TU SPRAVNU SESTRU A NIEKOHO KTO MU ROZUMIE.
GARRA JE MOJ OBLUBENEC SOM ZVEDAVA CO VYMYSLIS.
BUDEM CAKAT.
Niekedy dokonalosť tvoria nedokonalosti.
ZAVITAJTE SEM: http://sameta.blog.cz/
nemožete si to nechať ujsť
Fanklub Katema-chan: http://147.32.8.168/?q=node/111453
Děkuji za tu chválu Už jsem se opravdu bála, že jsem naštvala hodně lidí, kvůli Hinatě! Ale neštěstí jsou tu i ti, kteří ji také nemusí Ještě jednou díky
Je to výborné Som zvedavý ako sa to ďalej vyvinie, ja mám Hinatu moc rád tak to je u mňa malé mínus, ale každý má svoj názor
Děkuji No co já mam dělat, je mi prostě hrozně nesipatická. Ale i tak moc děkuji za komentář
To s tou Hinatou ... okej, je to tvoj názor ale inak je to super pááááči sa mi to teším sa na ďalší diel
Môj FC od Joshiny
Katemine poviedky
Děkuju
Názov sa mi páči. Je presne taký, aby zaujal. Pekný výber. Páči sa mi poňatie príbehu a Gaara je môj obľúbenec, takže som rada, že sa tu našiel ďalší človek, ktorý ho zakomponuje do svojho príbehu. Hinata je jedna z mojich obľúbených, ale prekusnem to, a nevyčítam ti čo si z nej urobila
Teraz ťa trošku zvozím, len dúfam, že si to nebudeš brať osobne, alebo že sa nahneváš.
Všichni se na mě koukali s otázkou v očích - ušla ti tam prvá osoba na to si dávaj pozor.
A píšeš trošku zbrklo, tak akoby si chcela mať jednu pasáž už za sebou, len nech sa dostaneš k tej, ktorú chceš čo najviac opísať. Občas mi tam niektoré úseky prišli ako: Vstala som. Obliekla som sa. Vyrazila som. Viac opisu pocitov, prostredia by neuškodilo. Dúfam, že ťa to nejako neodradí, ide mi len o to, aby som ti v tomto pomohla, pretože príbeh je to veľmi dobrý a prečo ho teda nedoviesť až k úplnej dokonalosti? Na to, že je to tvoj prvý, klobúk dolu. Ja som tiež začala písať na Konohe ff o Gaarovi, takže máš u mňa za to veľké plus, lebo je to moj miláčik Tentoraz to bude za 4*, ale verím, že tie ďalšie už budú za 5 teším sa na ďalší výplod tvojej fantázie.
BTW je vidieť, že Nami je Narutova sestra, to sa nezaprie. Hyperaktivita a drzosť - pekne
FF série - pre milovníkov Sasukeho a Gaary :)
FC PRE SABAKU NO TANARIS: http://147.32.8.168/?q=node/107525#new
Děkuji za pochvalu, ale i za kritiku (je neocenitelná) Aspoň budu vědět co zlepšit a to je pro mě velice důležité! a když si to znova čtu, musím uznat, že máš pravdu. Asi jsem byla moc zbrklá, ale doufám, že to není tak hrozné Jinak moc děkuji
Ahojky zase Chtěla bych ti poděkovat za tu Hinatu! Taky ji moc nemusím a teď se ukázala v tom nejhorším světle Doufám, že Nami pohlídá aby neskončila s Narutem Jinak úžasný díl! Těším se na další Je to konečně jedno s FF-ek, které se mi vážně zalíbilo (hlavně kvůli anti NaruHina ). Ještě jednou vééélké díky
Tak to jsme asi spřízněné duše! (anti NaruHina ) a moc děkuji, tu chválu si snad ani nezasloužim! Dík moc
To jo Já jsem pro NaruSaku A chvála je potřebná, pak by jsi neměla chuť psát dál Takže moc neděkuj a piš
Takže ... Hinata - moja OBĽÚBENÁ postava (!). Ale čo už, mne sa zase, z nepochopiteľného dôvodu, nepáči napr. Sakura . Ľudia majú rôzne názory, preto ti odpúšťam . Ďalej ... chyby ... tie som tam ani nepostrehla a ak by tam aj boli, nevadia mi, nakoľko som tiež začiatočník a viem písať s hroznými chybami, ver mi. Inak bol príbeh super, aj keď opisu mohlo byť menej ,ale beriem to. Aj tak sa to totiž pekne čítalo a každý má svoj štýl písania. Ten tvoj sa mi páči, takže pekne píš ďalej a rýchlo. Teším sa na ďalší diel Dávam 5/5
Jsem moc ráda, že se ti i tento díl líbil a jsem taky ráda, že mi odpouštíš no omlouvám se za chyby jinak... no prostě ti děkuji A doufám, že i další díly přežiješ bez újmy na zdraví
Ujmu na zdraví by som utrpela, ak by nebol ďalší diel. Alebo mi zabiješ Hinatu alebo Gaaru To by som konvertovala na Jashinovu vieru a navštívila ťa, takže ... (dramatická hudba) ... opováž sa!!! XD To by bola škoda takého super príbehu
Tak to jsem ráda, že budeš v naprostém pořádku Gaara ani Hinata ti nezemřou, ale chudák Jashin, přijde o novou obdivovatelku
Jen tak dál - konečně jsou v Suně
***** :*
Hm... Keyemi co jiného ti říct než díky uvidíme se ve St