manga_preview
Boruto TBV 10

Dívka, která řekla: "Miluji tě..." 01

"S*kra Naruto! " řekla dívka za ním.
Byla rozčilená, že ji už zase neposlouchá. Měla dlouhé rudé vlasy s jediným blond pramínkem, který měla zapletený do copánku, se kterým si lehce pohrával vítr. Na sobě měla tmavě zelené triko s výstřihem do V a kapucí, které jí sahalo jen do poloviny břicha, takže byla vidět její bílá pokožka. Ve výstřihu bylo vidět, že má i síťované tričko, které ale bylo taky krátké. Legíny měly stejnou barvu a sahaly jí těsně nad kolena. Měla také bílou sukni, která měla rozparek na jednom boku. Nosila bílé ninja sandály a na krku se jí houpal stříbrný medajlonek s vyraženou růží, ve kterém byla fotka jejích rodičů.
"Co? Říkala jsi něco Nami?" zeptal se, ale když na ni pohlédl a viděl rudou tvář vzteky bez sebe, docvaklo mu to samo.
Dívka se uraženě otočila na podpatku, měla sto chutí ho praštit. Nesnášela, když ji nevnímal.
"Počkej Nami, omlouvám se, ale co to takhle probrat v Ichiraku? Zvu tě!" řekl vesele, ale v duchu se proklínal.
Pozval na ramen asi jediného člověka, který byl schopný toho sníst snad ještě víc než on! Z té představy úplně prázdné peněženky se mu zamotala hlava, ale už nebyl čas na únik. Nami se široce usmála a přikývla hlavou. Upřímně milovala tento způsob usmiřování stejně jako majitel jejich oblíbené restaurace. Zamáváním se s ním rozloučila a odešla na trénink.

Když byla v polovině cesty potkala Sakuru, jak pospíchá ve svém doktorském plášti do nemocnice.
"Dobré ráno Sakuro, ty někam spěcháš?" optala se, dobře si vědoma, že určitě ano.
"Dobré, ano spěchám do nemocnice, máme celkem hodně vážně raněných. Dala pro mě poslat Tsunade-sama, abych tam pomohla." řekla a s omluvným úsměvem se s ní rozloučila.
"Nevadí, pokecáme někdy příště!" zvolala Nami za mizející Sakurou.
Ta jen naposledy zamávala a zmizela za rohem hnědé budovy.

Konečně dorazila na cvičiště a rozhodla se začít s ninjutsu. Začala skládat pečetě.
"Doton: Doryuu Katsu!" vykřikla a země před ní se rozštěpila.
"Futon: Juuha Reppuu Shou!" zvolala a kusy kamene se rozlámaly pod prudkým větrem.
Kývla hlavou, výsledek byl víc něž uspokojivý. Trhla sebou, když ji vyrušil známý hlas.
"To se ti povedlo," ohodnotil výsledek jejího tréninku muž pod stromem.
"Ach... Jiraiya-sensei... já myslela, že zase šmírujete v lázních. No, to je jedno, copak potřebujete?" zeptala se ho se zájmem.
Jiraiya se ušklíbl, vytáhl z obalu pro ni zatím neznámou věz a rozlomil ji. To už se k němu hnala, protože poznala, co to je. Jiraiya jí dal větší díl zmrzliny a začal:
"Jsem tady, protože mě sem poslala Tsunade... " úkosem se podíval na svou žačku. Ta ovšem spokojeně cucala zmrzlinu.
Vypadala jako malé dítě, ale on věděl, jakou to děvče má sílu. Když si uvědomila, co řekl, se zájmem se na něj podívala.
"Pojedete s Narutem, Sakurou, Shikamarem a týmem Gai do Suny. Naruto a ostatní tam musí vyzvednout nějaké svitky," řekl a čekal na její reakci.
Nami málem vypadla z ruky zmrzlina, když to slyšela, ale její vybroušené reflexi ji naštěstí zachránily. Podívala se na něj.
"Do Suny?!" skoro vykřikla.
Přesně takovouhle reakci Jiraiya čekal.
"V Suně je ale vždycky horko! Počkat mistře, řekl jste, že Naruto a ostatní musí pro nějaké svitky. A co tam budu dělat já?" zeptala se, ale už to stejně nějak podvědomě tušila.
"Zůstaneš tam. Za prvé jako záruka a za druhé tam budeš moci trénovat s ninji, kteří mají jako ty větrný element," odpověděl.
"Já myslela, že s písečnou vycházíme dobře. Tak proč jako záruka?" nechápala.
"Jak víš, Kazekage je přítel Naruta a on by ani nechtěl nějakou záruku, ale jejich rada starších nám stále nedůvěřuje a no.... nechtějí obyčejného ninju," řekl.
Nami pouze přikývla. Ještě jedna věc.
"A mistře, Naruto už to ví?" zeptala se.
Jiraiya přikývl. Ještě chvíli si povídali, a když docucala zmrzlinu a rozloučila se s ním, šla zpátky domů. Na cestě se stavila ve zbrojnici, kde si koupila pár jehel, nějaké kunaie, kouřové bomby a další vybavení, které jí scházelo.

Asi tak o půl sedmé se vrátila domů.
"Ahoj brácha, na ten ramen už asi nezajdeme, co?" smutně se zeptala Naruta.
Naruto jí věnoval povzbudivý úsměv a zašátral v ledničce. Po chvíli vytáhl dvě misky s ramenem.
"Nech mě je ohřát a budeme ho mít," řekl a sledoval, jak se jí na tváři objevil úsměv.
"No teda! Musím uznat, že jsi ten nej brácha na světě!" zaradovala se, a když dojedli, začali se připravovat na cestu. Nami si snad zabalila celý pokoj, ale jelikož to všechno uložila do svitků, neměla to těžké. Také si vzala matčinu katanu, kterou si ještě nabrousila.

Ráno v šest už oba čekali u brány na zbytek lidí, kteří je měli doprovázet. Naruto si sedl na zem, byl ještě unavený a do Suny je to dlouhá cesta. Naopak jeho mladší sestra se neudržela v klidu. Pořád přecházela sem a tam a urovnávala si drdol pod kapucu, ale její neposlušný blond pramínek neustále padal ven, tak to nechala, jak to je. Naruto ji pozoroval a řekl si, že kdyby ji neznal, myslel by si, že je blond.

Samozřejmě tým Gai dorazil jako první a po té dorazila i Sakura ve stejný čas jako Shikamaru. Nami se tam moc nechtělo, ale když vedle sebe měla svého o pár minut staršího bratra, cítila se lépe. On ji chytil za ruku a společně se vydali na tu dlouhou cestu.
"Lee, co kdyby jsme zvýšili rychlost o třetinu?" zeptal se Gai.
Leemu zazářili oči.
"A co rovnou o polovinu?" zeptal se svého senseie.
Gaiovi se zablýskly zuby a oba zmizeli za oblakem prachu. Všichni nahlas zasténali, ale museli přidat, protože kdyby se jim ti dva ztratili, nedostali by se tam v čas.

Poznámky: 

Takže tohle je moje první FF. Doufám, že mě za něj neukamenujete. Smiling
No omlouvám se za případné chyby. A pokud mi to vydají, příští díl by měl být o tom, jak dorazí do Suny. Laughing out loud Evil

4.729165
Průměr: 4.7 (48 hlasů)

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele Lefthandedpower
Vložil Lefthandedpower, Út, 2014-12-23 22:56 | Ninja už: 3529 dní, Příspěvků: 142 | Autor je: Prostý občan

Hmm... čuchám čuchám Gaara a tahle Nami... ale já čuchám hodně a často se pletu Laughing out loud Zajímavé... Naruto má dvojče, holku a rudovlásku... ano, dozajista zajímavé... Z toho popisu jejího oděvu mi sice málem vypadaly oči, ale jinak hezké a pěkné Smiling

Left-handers will rule the world!
Povídky od pomateného leváka

Obrázek uživatele Karimao Toshika
Vložil Karimao Toshika, St, 2014-12-24 17:47 | Ninja už: 3915 dní, Příspěvků: 859 | Autor je: Utírač tabulí na Akademii

Čmuchej, čmuchej Laughing out loud No, ano... je hold po Kushině Laughing out loud I její geny jsou silný Laughing out loud Tak ještě že jenom málem Laughing out loud Moc děkuju Smiling

Obrázek uživatele -Mieko-chan-
Vložil -Mieko-chan-, St, 2014-04-30 06:51 | Ninja už: 3737 dní, Příspěvků: 292 | Autor je: Obsluha v Ichiraku

Tak tohle je za a) úplně boží fanfiction, za b) skvěle napsaný a za c) obrovská náhoda. Teď to bude vypadat, že tě kopíruju Laughing out loud příběh je sice jinej, ale v hlavní roli je Narutova sestra, miluje ramen a jmenuje se pro změnu Nanami. Laughing out loud

Můj Instagram s obrázky, které nejsou z Naruta: instagram.com/lucindadraws
Fanart
Fanfiction - velký článek s popisy a odkazy
Až někdy nebudete vědět, co dělat, přečtěte si některou z povídek! Laughing out loud (Vůbec se nejedná o reklamu...) A pokud se budou líbit, podpořte můj skromný fanclub Smiling

Obrázek uživatele Karimao Toshika
Vložil Karimao Toshika, Čt, 2014-06-19 22:45 | Ninja už: 3915 dní, Příspěvků: 859 | Autor je: Utírač tabulí na Akademii

Děkuju :3 Tvoji FF jsem už taky četla... Ty jeden copyrighte -.- Cool

Obrázek uživatele kankuro-senpai
Vložil kankuro-senpai, Út, 2014-04-29 19:02 | Ninja už: 3770 dní, Příspěvků: 90 | Autor je: Ošetřovatel TonTon

čtu to po druhý, jelikož dohlížím na sestru aby psala úkoli Sad , ale tohle je dost dobrý na moje nervy s ní Smiling

Je to sen co se nevyplní,
Je to touha co se nenaplní,
Je to pocit který se neztratí.
Autorka eliska k.

Obrázek uživatele Karimao Toshika
Vložil Karimao Toshika, Út, 2014-04-29 19:26 | Ninja už: 3915 dní, Příspěvků: 859 | Autor je: Utírač tabulí na Akademii

Tak to jsem ráda Laughing out loud

Obrázek uživatele Sabaku no Tanaris
Vložil Sabaku no Tanaris, Po, 2014-04-14 21:18 | Ninja už: 4102 dní, Příspěvků: 1473 | Autor je: Propadlý student Akademie

Tak, konečne som zavítala aj na tvoju FF. Smiling Hovorila som si sále, že sa na to kuknem m, no nikdy som sa k tomu nejako nedostala. Som nadšená, že som si rozčítala ďalšiu FF o Gaarovi a teším sa na ďalší diel, ktorý už mám aj načítaný, tak idem na to:)

Navštívte stránku Zakázaného ovocia! --> Z láskyZ láskyZ láskyZ lásky

Môj Wattpad https://www.wattpad.com/user/SabakuNoTanaris - čítajte príbehy aj mimo Naruta práve tu!
Blog Sabaku no Tanaris a Mestekovej www.sameta.blog.cz/

Obrázek uživatele Karimao Toshika
Vložil Karimao Toshika, Po, 2014-04-14 21:45 | Ninja už: 3915 dní, Příspěvků: 859 | Autor je: Utírač tabulí na Akademii

Tááánaris! No, jo Gaara... Vřele tě tu vítam Eye-wink A doufám, že se ti bude líbit Laughing out loud

Obrázek uživatele Ad Inexplorata
Vložil Ad Inexplorata, Ne, 2014-02-09 11:32 | Ninja už: 4316 dní, Příspěvků: 1680 | Autor je: Asistent pošťáka

Tak jsem si ji přečetla, jak jsem slíbila Smiling Řekla jsem si, že tě také potěším nějakým povzbudivým komentářem, jako ty mě Smiling
Musím říct, že píšeš skvěle! První díl mě moc zaujal a určitě se vrhnu i na další, začalo to moc dobře Smiling Přidávám si ji do oblíbených Smiling

Obrázek uživatele Karimao Toshika
Vložil Karimao Toshika, Ne, 2014-02-09 11:44 | Ninja už: 3915 dní, Příspěvků: 859 | Autor je: Utírač tabulí na Akademii

No... tak děkuju moc! Laughing out loud Uvidíme, co mi řekneš k těm dalším... -.- Děkuju!

Obrázek uživatele Tori.U
Vložil Tori.U, Po, 2013-12-02 20:35 | Ninja už: 3967 dní, Příspěvků: 49 | Autor je: Pěstitel rýže

Skvělý díl, už se těším na další ^^

Obrázek uživatele Karimao Toshika
Vložil Karimao Toshika, Út, 2013-12-03 07:29 | Ninja už: 3915 dní, Příspěvků: 859 | Autor je: Utírač tabulí na Akademii

Jo další už je Smiling

Obrázek uživatele Snowdrop
Vložil Snowdrop, Ne, 2013-12-01 17:13 | Ninja už: 3886 dní, Příspěvků: 210 | Autor je: Prostý občan

Pekný začiatok Smiling Vyzerá to na super príbeh Smiling Tak sa poponáhľaj s ďalším dielom Sticking out tongue Teším sa Laughing out loud

Obrázek uživatele Karimao Toshika
Vložil Karimao Toshika, Ne, 2013-12-01 18:16 | Ninja už: 3915 dní, Příspěvků: 859 | Autor je: Utírač tabulí na Akademii

Neboj, další dil mam již napsanej Eye-wink Jsem moc ráda, že se ti to líbí Laughing out loud

Obrázek uživatele UzumakiForever
Vložil UzumakiForever, Ne, 2013-12-01 16:19 | Ninja už: 4007 dní, Příspěvků: 21 | Autor je: Prostý občan

Júú ^^ Nádhera, zatím se mi to líbí Smiling Ten název mě přilákal Laughing out loud

Obrázek uživatele Karimao Toshika
Vložil Karimao Toshika, Ne, 2013-12-01 16:31 | Ninja už: 3915 dní, Příspěvků: 859 | Autor je: Utírač tabulí na Akademii

Jsem ráda, že se ti název zalíbil Smiling Ale ne nebude to NaruSaku o tom Tě můžu ujistit. (nechce se mi moc prozrazovat děj, i když to asi brzy poznáte sami Smiling )

Obrázek uživatele UzumakiForever
Vložil UzumakiForever, Ne, 2013-12-01 16:34 | Ninja už: 4007 dní, Příspěvků: 21 | Autor je: Prostý občan

No, i když to je jedno Laughing out loud Ale bude tam nějaký pár že? A jestli se můžu zeptat... bude ten pár tvořit Naruto? Smiling

Obrázek uživatele Karimao Toshika
Vložil Karimao Toshika, Ne, 2013-12-01 16:45 | Ninja už: 3915 dní, Příspěvků: 859 | Autor je: Utírač tabulí na Akademii

No hlavní bude Nami, ale v průběhu série asi ano. Smiling

Obrázek uživatele UzumakiForever
Vložil UzumakiForever, Ne, 2013-12-01 23:05 | Ninja už: 4007 dní, Příspěvků: 21 | Autor je: Prostý občan

Supéér ^^ Už se tším Smiling

Obrázek uživatele Karimao Toshika
Vložil Karimao Toshika, Po, 2013-12-02 07:52 | Ninja už: 3915 dní, Příspěvků: 859 | Autor je: Utírač tabulí na Akademii

Smiling

Obrázek uživatele Sajlonix
Vložil Sajlonix, So, 2013-11-30 23:12 | Ninja už: 4441 dní, Příspěvků: 50 | Autor je: Utírač Udonova nosu

jeeej vyzerá to byť na peknú seriu... Smiling
za 4* Eye-wink

Obrázek uživatele Karimao Toshika
Vložil Karimao Toshika, Ne, 2013-12-01 09:41 | Ninja už: 3915 dní, Příspěvků: 859 | Autor je: Utírač tabulí na Akademii

Děkuju Smiling Ale asi tě v průběhu série zklamu. Sad

Obrázek uživatele naruto kun
Vložil naruto kun, So, 2013-11-30 21:40 | Ninja už: 3892 dní, Příspěvků: 101 | Autor je: Pěstitel rýže

chtelo bi to lepsi konec

Obrázek uživatele Keyemi
Vložil Keyemi, Ne, 2013-12-01 16:35 | Ninja už: 4041 dní, Příspěvků: 54 | Autor je: Kankurova kosmetička

Hele na pravopis si dej raději vážně pozor
- tvoje 'reklama' pod čarou ehm např: kdyŽ !
Jestli jsi že Slovenska tak promiň - v tom případe netuším jestli je to správně Eye-wink

Obrázek uživatele Karimao Toshika
Vložil Karimao Toshika, So, 2013-11-30 22:21 | Ninja už: 3915 dní, Příspěvků: 859 | Autor je: Utírač tabulí na Akademii

Pokusím se na tom zapracovat Smiling Btw bi je s tvrdým Y

Obrázek uživatele An-chan Miketsukami
Vložil An-chan Miketsukami, So, 2013-11-30 21:13 | Ninja už: 3854 dní, Příspěvků: 3 | Autor je: Prostý občan

Sugoi! ^^ Hezké to je! (Nechtěla se mi psát SMSka. x'D -An)

Obrázek uživatele Keyemi
Vložil Keyemi, Ne, 2013-12-01 16:29 | Ninja už: 4041 dní, Příspěvků: 54 | Autor je: Kankurova kosmetička

Omg - ty jsi tk na konoze?? ... Tady člověk potká lidí Laughing out loud
N.P

Obrázek uživatele An-chan Miketsukami
Vložil An-chan Miketsukami, Po, 2013-12-02 21:59 | Ninja už: 3854 dní, Příspěvků: 3 | Autor je: Prostý občan

No, nejsem x'DD Ale co bych pro slečnu spisovatelku neudělala. ^^ x3

Obrázek uživatele Karimao Toshika
Vložil Karimao Toshika, Út, 2013-12-03 07:31 | Ninja už: 3915 dní, Příspěvků: 859 | Autor je: Utírač tabulí na Akademii

:*

Obrázek uživatele Keyemi
Vložil Keyemi, So, 2013-11-30 20:16 | Ninja už: 4041 dní, Příspěvků: 54 | Autor je: Kankurova kosmetička

A je Nami Uzumaki nebo Namikaze??
Jinak moc pěkné - pls další díl!