manga_preview
Boruto TBV 07

Geniální nápad 03

„Teda Tobi, tohle bych do tebe neřekl,“ vydechl užasle Deidara.
„Já taky ne,“ přiznal se Sasori.
„Ale byl to vážně skvělej nápad.. Donutit Konan, aby pracovala v Maid kavárně je ten nejlepší nápad, co se kdy v té tvé duté hlavě zrodil,“ pochválil ho šéfik. Zbytek jen mlčky přikývl a dále se kochal pohledem na chudinku Konan.
...
Sasuke se jen lehce ušklíbl. Jeho plán vycházel přesně jak chtěl. Znovu se zašklebil, když spatřil obrys vesnice.

Jeden až nezdravě bledý mladík nahlédl do schránky. S velkým zájmem si prohlížel dopis v jeho rukách, když už byl uvnitř domu a ještě s větším zájmem dopis otevřel.
..
„Milý muži ve zbrani. Jsem jen obyčejný muž stejně jako vy... A proto vám jako váš „přítel“ píšu tento dopis. Byl jsem velice rozzloben, když jsem na internetu narazil na jednu stránku. Nebudu vám zbytečně vypisovat co moje nebohé oči viděly, protože by jste mi stejně nevěřili. Proto bude lepší, když se přesvědčíte sami. Nuže do internetového vyhledávače zadejte tuto adresu: jesitni-arogantni-sebestredni-sovinisticti-chlapy.oz Sami uvidíte... S pozdravem Muž ve zbrani.
P. S. Pořádně se poté podívejte na správce sekce, kterou určitě nepřehlédnete...“

..
„Co to má znamenat?“ zeptal se sám sebe.
„Možná se jedná o vtip,“ zapřemýšlel, ale i tak zasedl k počítači a dbal instrukcí z dopisu. Chudáček se nestačil divit. Prožil menší šok z pohledu na Sasukeho fotku, ale i tak pokračoval a sjel myší dolů, kde se v po straním menu nacházelo jeho jméno.
„Co to sakra je?“ zakřičel jakmile rozkliknul onu sekci, „copak jsem jim někdy něco udělal?“ křičel dál jindy klidný a vyrovnaný kluk.
„Fajn chce to klid,“ zašeptal do prázdného pokoje. Ještě chvíli si sám pro sebe něco mumlal a pak zase pokračoval. Chtěl zjistit kdo je za to zodpovědný.
„Tento pokec o dalším chlapovi (dá-li se všem tak říkat) jménem Sai má ve správě editorka Květinka. Všechny dotazy tykající se tohoto tématu směřujte na ni...“

„Tak Květinka,.“ zopakoval to a rozkliknul její profil.
„Moje oblíbená barva je fialová. Miluji květiny a ještě radši je aranžuji...“ dál už ani nemusel číst, hned mu bylo jasné, o koho se jedná.
„Ino,“ špitl si sám pro sebe, ďábelsky se usmál a vyběhl z domu. Konečně dorazil na místo. Ino zrovna na louce trhala kytky. Opět se usmál a přehodil přes sebe bílé prostěradlo do kterého ještě předtím vystříhal dvě díry na oči. Opatrně se plížil k jejím zádům.
„Baf!“ Zakřičel jí do ucha, jakmile byl těsně za ní. Ino šíleně zaječela a reflektivně skočila Saiovi do náruče.
„Zvláštní,“ zasmál se, „já tě vyděsím a ty mi ještě skočíš do náruče,“ smál se dál, ale jí do smíchu nebylo.
„Proč jsi to udělal?“ zeptala se, když se trošku uklidnila, „pusť mě,“ dodala celá rudá. Na to Sai jen přikývl a postavil ji na zem.
„To byla menší pomsta Květinko,“ odpověděl ji když si ze sebe sundal prostěradlo.
„Co? Já...“
„Všechno vím,“ přerušil její pokus o omluvu, „neboj, teď jsem už klidnější, ale pořád se na tebe zlobím.“ dodal „ A mimo to tohle není všechno,“ ušklíbl se na ni.
„Jak není všechno?“ zeptala se a na sucho polkla.
„Uvidíš,“ zašklebil se a opět vzal Ino do náruče.
„Pusť mě,“ stihla namítnout, než s ní zmizel.
„Tak jsme tu,“ oznámil a mile se na ni usmál.
„Strašidelný hrad?“ zeptala se překvapeně.
„Jop.. Strašidelný hrad a ty tam půjdeš,“ odpověděl suše.
„Ale tohle je nejstrašidelnější hrad v celém okolí. Tam teda nejdu!“ Protestovala.
„Jo to máš pravdu. Fakt si tam dávají záležet na tom aby každého vyděsili,“ zakřenil se na ni a vydal se dovnitř.
„Ne já tam nechci!“ zakřičela, ale bylo to marné, jelikož se stále nacházela v Saiově náručí.

„Co se to proboha děje?“ ptala se růžovláska sama sebe.
„To je už třetí editorka, co tak náhle zmizela bez jediného vysvětlení,“ zabědovala.
„Vážně je to divné, to abych to vzala za ně. Třeba se objeví,“ snažila se být optimistická, ale i tak z toho neměla dobrý pocit...

Poznámky: 

Tak třetí díl.. Snad se bude líbit Smiling (a omlouvám se za zpoždění)
PS: za opravení děkuji Brambora121..

5
Průměr: 5 (13 hlasů)

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele Hatake Kakashi269
Vložil Hatake Kakashi269, Út, 2017-12-05 22:13 | Ninja už: 2323 dní, Příspěvků: 432 | Autor je: Prostý občan

,Karin, KONAN A INO SU ZOHRI ESTE ZBITOK A CHLAPY VIHRAJU

Obrázek uživatele Kakari
Vložil Kakari, Po, 2016-08-01 23:04 | Ninja už: 5302 dní, Příspěvků: 2061 | Autor je: Ošetřovatelka Kakashiho smečky - specialistka na Pakkuna

Mise L:
Sasuke to tedy rozjel ve velkém. Jen asi v této sérii dost utratí na poštovném Laughing out loud Nebyli by sokoli výhodnější?
Sai mi tu trochu vypadává z role. Chápu, že se mu stránka asi nezamlouvá, ale přece jen jeho reakce byla (na Saie) trošičku přemrštěná.

Život je legrace! Pokud ovšem sdílíte jeho smysl pro humor.
FF

Obrázek uživatele Tory
Vložil Tory, Čt, 2014-04-17 22:17 | Ninja už: 4297 dní, Příspěvků: 788 | Autor je: Konohamarova chůva

Dobře jí tak Laughing out loud

[/hide]

Občas si tak večer ležím v posteli, dívám se na hvězdy a říkám si: Kde mám ku**a střechu?!
Tobiho syn je hodný chlapec! Ne! Tobiho dcera je ještě hodnější chlapec!! *by Somča Laughing out loud *
Gaiův táta: Sobečtí lidé jsou... jako kočky. Gai: A chlupatí lidé? Gaiův táta:Taky jako kočky. xDDD