manga_preview
Boruto TBV 15

Tajemná dívka u Akatsuki 01-zdrcující zpráva

Tato povídka navazuje na mojí povídku Tajemná dívka z Konohy.

V kanceláři Hokage
"Hokage-sama můžu se vydat hledat Kei?" Prosil Sasuke Tsunade.
"Ne! Ty zůstaneš tady. Hledají ji ANBU." Odpověděla mu jako vždy Tsunade.
"A jsou nějaké nové zprávy?" Ptal se s nadějí Sasuke.
"Nic nového." Odpověděla zklamaně Tsunade.
"Dobře. A děkuji." Řekl Sasuke a otočil se k odchodu.
"Hlavně nedělej nic hloupého. Když se něco dozvím, tak ti dám vědět." Řekla Tsunade do zavírajících se dveří.

"Ahoj Sasuke-kun." Pozdravila Sakura Sasukeho.
"Hm, nazdar." Odpověděl Sasuke.
"Nechceš někam zajít?" Snažila se vylákat Saskura Sasukeho na rande.
"Ne a nech mě na pokoji Sakuro!" Odsekl ji Sasuke.
"Můžeš už na tu holku přestat myslet, už je to rok a půl, co odešla! Myslíš si, že k tobě něco cítí nebo jsi si jistý, že k tobě něco cítila?!" Začala křičet na Sasukeho Sakura.
"Víš co Sakuro, ty o ní nic nevíš a ani nevíš, proč odešla, tak mi dej pokoj a jdi otravovat někoho jiného!" Zakřičel na ní Sasuke a zmizel.
"A-ale Sasuke-kun." Řekla zdrceně Sakura a s pláčem utíkala domů.

Poblíž jedné jeskyně
Po louce okolo jezera šli dvě postavy. Obě měli černé pláště s červenými mráčky a na hlavě slaměné kloboučky s třásněmi, které jim zakrývají obličej.
"Máme se dostavit za ním." Řekla vyšší postava, která na zádech nesla velký meč ovázaný obvazy.
"Fajn." Odpověděla nižší postava, kterou toto oznámení vytrhlo z přemýšlení.
"Na co zase myslíš Kei?" Otázala se vyšší postava.
"Myslím na to jak se asi cítí, ale to neřeš Kisame a radši už pojď." Odpověděla Kei.
"A kdo se jak cítí?" Vyptával se dál Kisame, protože jim nikdy Kei neřekla o kom tak často přemýšlí.
"To je jedno." Šla směrem k jeskyni Kei.

"Takže konečně jsme všichni." Řekla temně silueta ze stínu.
"Co potřebuješ Madaro?" Zeptala se rovnou Kei.
"Jelikož naše řady trochu prořídly a v Akatsuki jsme už jen já, Zetsu, Pein, Konan, Kisame a Kei, tak jsem se rozhodl, že naverbujeme ještě jednoho člena." Řekl Madara.
"A koho?" Zeptal se Pein.
"Uchihu Sasukeho." Řekl Madara a vyšel ze stínu.
"A jak ho sem chceš dostat? Já do Konohy nepůjdu a pochybuji, že sem přijde sám od sebe." Řekla Kei a čekala, co jí Madara odpoví.
"Nikam nepůjdeš a on se k nám připojí dobrovolně." Řekl Madara.
"A kvůli čemu za námi přijde." Zeptala se Kei.
"Bude se chtít pomstít." Pokračoval pomalu Madara.
"A komu?" Ptala se Kei, která nechápala, jak to Madara myslí.
"Tvému vrahovi, aby se k nám připojil, tak musíš zemřít." Zakončil svůj plán Madara.
"To chceš zabít Kei?" Vložil se do toho Pein.
"O to se nestarejte, o to se postarám já." Řekl Madara a odešel.

Někde v zemi Ohně
Kei šla po cestě skrz les. Neměla na sobě Akatsuki plášť, ale měla tmavě červené kraťasy, na kterých měla taštičku na kunaie a další vybavení. Na sobě měla černé tričko s ramínkama za krk. Blonďaté vlasy měla rozpuštěné, aby jí zakrývaly záda a přes levé oko měla vlasy. Kei dlouhou dobu věděla, že ji někdo sleduje, ale šla pořád dál. Přece jen potřebovala, aby ji ten dotyčný zabil, protože rozkaz je rozkaz. Najednou z křoví vylétl kunai a zasáhl Kei do levého stehna.
"Ale ale, taková kočka, ale kunoichi nic moc." Posmíval se ninja Kei. Kei si všimla, že ten ninja je pod Madarovým sharinganem.
Tak takhle to myslel, že se o to postará. Pomyslela si Kei.
"Tak ukaž, co v tobě je!" Křikla Kei a rozeběhla se k ninjovi, ten vytáhl katanu a sekl směrem, kam běžela Kei. Ta uskočila a dala ninjovi pěstí, ale ozvalo se puf a ninja se rozplynul v obláček kouře.
"Co? Kage bunshin?" Podivila se Kei, ale v tom ji katana projela břichem. Kei zalapala po dechu a když ninja vytáhl katanu, tak se Kei skácela k zemi a věděla, že je to její konec.
I když mám umřít, tak jsem nečekala, že umřu takhle rychle a s probodnutým břichem. Pomyslela si Kei a v tom jí katana probodla srdce.

"Někde tady odtud byl slyšet ten boj." Řekl jeden ANBU a prohledával okolí, kde bojovala Kei s ninjou.
"Hele něco jsem našel a myslím si, že je to ta dívka, co jsme hledali." Řekl druhý ANBU a čekal, až k němu přijde jeho partner.
"Jo to je Kei. Vezmi tělo a vracíme se do k Hokage." Řekl ten první a zmizel v obláčku kouře.

v Konoze
"Hokage-sama, našli jsme tu dívku." Oznámil první člen ANBU.
"Výborně, tak kde je?" Ptala se vesele Tsunade a čekala, až přijde Kei, ale v tom se tam objevil druhý člen ANBU a položil na zem mrtvolu Kei.
"Co? Kei je mrtvá?" Nevěřila tomu Tsunade, vždyť byla už jounin a to velmi silný.
"Bohužel ano, ale nevíme, kdo to udělal." Řekl ten první člen ANBU.
"Dobře za tři dny bude pohřeb a zavolejte mi Sasukeho." Rozkázala Tsunade a nalila si sake. Po chvíli se ozvalo zaklepání na dveře a vešel Sasuke.
"Chtěla jste se mn." Nedořekl Sasuke, když uviděl na zemi mrtvolu Kei.
"Kei!" Vykřikl se slzami v očích Sasuke a spadl vedle bezvládného těla.
"K-kdo ji zabil?" Zeptal se roztřeseně Sasuke.
"To nevím, ale za tři dny je pohřeb." Oznámila Sasukemu Tsunade.
"Dobře." Odpověděl Sasuke a dál objímal tělo Kei.
"Měl by sis jít odpočinout." Řekla Sasukemu Tsunade po deseti minutách a po tom co Sasuke odešel se také rozbrečela.

"Ahoj Sasuke. Víš co, já budu otec, Hinata je těhotná." Zářil jako sluníčko Naruto.
"Gratuluji." Řekl s nuceným úsměvem Sasuke.
"Co se stalo Sasuke-kun." Ptala se starostlivě Hinata.
"Kei je mrtvá a za tři dny je pohřev." Řekl Sasuke, kterému se do očí draly slzy.
"To je mi strašně líto a kdybys něco potřeboval, tak víš, kde mě najdeš." Řekl Naruto a poplácal Sasukeho po zádech.
"Díky." Řekl Sasuke a odešel.

v Uchiha sídle
"Sasuke, jsi v pořádku?" Ptal se starostlivě Itachi, jakmile Sasuke otevřel dveře.
"Celkem jo, ale připadá mi, že svět bez ní je prázdný." Povzdech si Sasuke.
"Ty to překonáš, ale hlavně nedělej žádnou kravinu. A né aby sis ublížil." Začal Sasukemu dávat přednášku itachi.
"Jo neboj." Řekl Sasuke a odešel do pokoje. Až do dnu pohřbu seděl Sasuke ve svém pokoji a přemýšlel, jak najít vraha Kei.
Musím se pomstít, ale jak toho vraha najdu. Už vím, přidám se k Akatsuki a s jejich pomocí ho najdu a pomstím se. Vymyslel svůj plán Sasuke a vyrazil na pohřeb.

Na pohřbu se sešlo spousty lidí. Hlavně tu bylo hodně ANBU a spousty ninju a kunoichi. Prostý lidí tu moc nebylo. Všichni přítomní truchlili a když dávali rakev do jámy hrobu, tak začalo pršet, jako by i obloha truchlila. Sasuke stál u hrobu jako sloup až do noci. Potom doběhl domů, vzal si katanu, shurikeny, kunaie a další ninja vybavení a vylezl oknem. Když Sasuke došel k bráně, tak se otočil a se slovy:
"Byla jsi má láska a já tě pomstím." Opustil Konohu.

Poznámky: 

Tak doufám, že se bude líbit. Jak jsem již psala na začátku, je to další série navazující na Tajemnou dívku z Konohy.

4.533335
Průměr: 4.5 (15 hlasů)

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele Tory
Vložil Tory, Pá, 2013-11-29 09:37 | Ninja už: 4534 dní, Příspěvků: 788 | Autor je: Konohamarova chůva

Tohle je super série, ale jedna věcička mě vždycky dostane: Jak můžou být všichni tak v pohodě?
*V následujících větách bude použita hyperbola.*
"Hele, tady někdo je!"
"Jo, to je ta holka *kterou rok a půl hledají nejsilnější ANBU z konohy* a je mrtvá. *což je úplně v pohodě, tak proč se kvůli toho vzrušovat."
"Aha, tak to ji odneseme k Hokage *lepší reakci na smrt neexistuje...*
Laughing out loud Ale jsou to ANBU, že ano Laughing out loud
"Zabijeme Kei!"
"Jop, proč ne, tak mi už to nebudeme řešit ,* chtíme se za ruce a zatančíme taneček míru*
Akasr*čky... Ti jsou taky dost mimo... Sticking out tongue
Ale ostatní reakce mi příjdou přiměřené Laughing out loud
A ten stěr Sakury na začátku se mi mega líbil!!
Jop a jestli to ještě čteš, tak se mi líbí, jak tam vždycky do děje na chvíli vstoupí Itachi Laughing out loud
*Omlouvám se za kritiku, já ji neumím moc dobře podat *takže si z toho nic nedělej Laughing out loud **

[/hide]

Občas si tak večer ležím v posteli, dívám se na hvězdy a říkám si: Kde mám ku**a střechu?!
Tobiho syn je hodný chlapec! Ne! Tobiho dcera je ještě hodnější chlapec!! *by Somča Laughing out loud *
Gaiův táta: Sobečtí lidé jsou... jako kočky. Gai: A chlupatí lidé? Gaiův táta:Taky jako kočky. xDDD

Obrázek uživatele smile
Vložil smile, Pá, 2013-11-29 14:59 | Ninja už: 4515 dní, Příspěvků: 165 | Autor je: Utírač tabulí na Akademii

Děkuju i za kritiku Laughing out loud neboj komentář jsem dočetla až do konce Laughing out loud

Obrázek uživatele Dragon Princess
Vložil Dragon Princess, So, 2013-05-25 20:20 | Ninja už: 4239 dní, Příspěvků: 12 | Autor je: Pěstitel rýže

Úža.
Bude další díl?

Šílená holka co si jde za svým snem. Smiling

!! REBELKA !!

Obrázek uživatele smile
Vložil smile, So, 2013-05-25 20:33 | Ninja už: 4515 dní, Příspěvků: 165 | Autor je: Utírač tabulí na Akademii

Bude, vetšinou se je budu snažit posílat ve středu a pak musím počkat, kdy budou vydány