manga_preview
Boruto TBV 09

Geniální nápad 01


Mladá dívka seděla na okně. Po tváři jí stékaly slzy které už skoro nevnímala. „Už ho přece nemiluji,“ problesklo jí v hlavě. „Kdo by taky miloval toho ješitného, sebestředného, arogantního, šovinistického kluka, který na 100% nemiluje mě?“ přemýšlela dále. Pomalu vstala, otřela si slzy a lehla si do postele, kde dále přemýšlela. V tom vystřelila rychlostí blesku... „Mám to!“ vykřikla do prázdného pokoje. „Ještě se uvidí,“ mumlala si pro sebe a smála se u toho jako šílenec.

Rychle usedla ke svému růžovému notebooku a nažhavila internet. Za pomocí návodu na jedné stránce si založila vlastní stránku s názvem... ješitní-arogantní-sebestřední-šovinističtí-chlapy.oz (pro šťouraly, rajpaly atd. oz je jako ohnivá země).
Jako hlavní administrátorka si dala velice výstižné jméno: PomstichtiváKráska... Když dodělala všechno potřebné ďábelsky se usmála a v počítači začla procházet několik složek s fotkamy. Konečně našla co hledala opět se ďábelsky usmála a nastavila onu fotku na úvodní stránku. Pak založila několik témat. Každé téma neslo jméno jednoho kluka či muže z Konohy. Na posledy se usmála a s blaženým výrazem se odebrala směr postel.
Hned jak ráno vstala šla sbírat materiály pro svoji stránku. Popadla svůj růžový fotoaparát a vydala se směr Ichiraku kde právě Naruto dojídal už asi čtvrtou porci rámenu.
Opatrně vylezla na nejbližší strom a sladce zavolala: „Naruto-kun...“ ten se otočil. Z pusy mu visely nudle a voda z nich kapala na jeho kalhoty. Dívka na nic nečekala vytáhla fotoaparát aby mohla vyfotit onu situaci. „Cvak,“ ozvalo se.
„Zvláštní právě se mi zdálo jako kdyby na mě volala Sakura,“ zapřemýšlel Naruto a dále se věnoval svému rámenu.
„Cha a mám to,“ ušklibla se Sakura.
„Ale to nestačí...“ zabědovala. „Musím toho najít co nejvíc.“ přemýšlela dále. Do rány se ji dostal Shikamaru, který protáčel oči, když mu jeho matka podávala další tašku s nákupem.
„Chňa..chňa..chňa.. chňa cha cha...“ zasmála se jako šílenec.
„Cvak,“ opět se ozvalo.

A takhle to šlo celý den. Sakura běhala po vesnici jako smyslů zbavená. Fotila snad uplně každého muže v ten nejméně vhodný okamžik. Proto se jí také sešlo několik perliček jako třeba Sai jak se svým štětcem rýpe v uchu. Chouji který se právě kulil z rastaurace kterou dovedl zkrachovat za necelých pět minut a mnoho dalších...
Když se konečně vrátila domů okamžitě zasedla k notebooku... a rychlostí blesku začla přidávat ony fotky do témat. Pod každou fotku napsala i výstižný komentář.
„Naruto: co víc k tomu dodat.“
„Shikamaru: otravnej chlap.“
„Sai: to je ale prase co?“
„Chouji: nejnovější rekord...“
Takhle to pokračovalo několik dní a Sakura už měla i několik zaregistrovaných „spolubojovnic“ jak je nazvala. Každá z nich dostala na starosti jednu ze sekcí.

PísečnáPrincezna dostala na správu Shikamara, NejlepšíKunoichi zase Nejiho, Stydlivka dostala Naruta, Květinka si vzala Saie, KrálovnaK dostala na starosti pokec o ostatní klucích, LadyT dostala do správy starší muže, Umělkyně dostala na starosti členy Akatsuki a naší PomstichtivéKrásce zůstal ve správě Sasuke.
A jak čas bežel postupně se témata rozšiřovaly i zaregistrovaných uživatelek přibývalo. Každá z nich si na nebohých chlapcích vylevala zlost ušetřeni nebyli ani Senseiové. Takže pod fotkou Kakasiho se objevily komentáře typu: „ To je ale zvrhlík... Je to úchyl... Cenzuru na tebe...atd.“
Řekněme, že v jednom moc vzdáleném místě si jeden moc zvědavý chlapec prohlíží historii.

„Co to sakra je?“ zeptal se sám sebe když v historii narazil na zvlástní stránku. Samozřejmě mu to nedalo a rozkliknul odkaz. V tu chvíly mu jeho červená očka vypadly z důlku... Hned na uvodní stránce je on... jak spí s vraženou rukou někde v kalhotech.. také je moc dobře vidět jak si slintá na polštář...
„Co to sakra je?“ vyjekl na celou jeskyni když si nasadil očka zpátky do důlku. Myší sjel o kousek níže a rozkliknul sekci s jeho jménem ale to neměl dělat jeho očka opět změnila pole působnosti z důlků na stůl. Opět si pracně nasadil červená očka a postupně prošel všechny témata... Milý Sasuke mlátil hlavinkou o stůl snad ve všech pokecech o něm byla zmínka. Hluk k němu přivedl zatím dva nezúčastněné.
„Co se to tu děje?“ ptal se Juugo když uviděl Sasukeho omlácené čelo.
„Jsi v pořádku?“ zeptal si i Suigetsu. Sasuke jen pokývl hlavou a rozklinul články právě o těch dvouch. V ten okemžik se na stole válely dva páry očí.
„Kdo? Kdy? Kde? A proč?“ začal křičet Juugo když si narval oči zpět do důlků.
„Proč jsem tam vyfocenej ve sprše?“ ptal se zmateně Suigetsu jakmile vrátil oči zpět na původní místo.
„Přemýšlejte...“ vyhrkl na ně Sasuke. „Kdo má přístup do jeskyně? Kdo je tu s námi denodenně?“
„Karin...“ vyhrkli oba jednohlasně.
„Karinko... kdepak jsi?“ zavolali opět jednohlasně.
„Co je?“ vyštěkla po nich.
„Karin nebo ti mám snad říkat KrálovnaK?“ ušklíbl se Sasuke.
„Sakra, já zapomněla vymazat historii...“ procedila mezi zuby.
„Za tohle tě trest nemine,“ pokračoval dále a zbylí dva jen přikyvovali. Sasuke uvěznil chudinku Karin do iluze kde musí prát, žehlit, uklízet a vařit.
Za tohle mi někdo zaplatí... Pomyslel si.

Poznámky: 

Jak jsem už řekla výše tohle je první pokus o humor takže to chce klid a nohy v teple Laughing out loud
PS: děkuji za opravení chyb uživatelce Brambora121 Smiling

5
Průměr: 5 (18 hlasů)

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele Hatake Kakashi269
Vložil Hatake Kakashi269, Út, 2017-12-05 22:48 | Ninja už: 2352 dní, Příspěvků: 432 | Autor je: Prostý občan

Citim stoho prastary konflikt ktorý vznikol uz od doby adama a evi a to je FEMINIZMUS VS MUŽI. Veľmi zabavna kapitola .

Obrázek uživatele Kakari
Vložil Kakari, Po, 2016-08-01 23:40 | Ninja už: 5331 dní, Příspěvků: 2061 | Autor je: Ošetřovatelka Kakashiho smečky - specialistka na Pakkuna

Mise L:
Když se Sakura dožere, mívá to následky. Jen jsem zvědavá, jak dalece geniální nápad to z její strany nakonec bude... I když dámy si zvolily zajímavé přezdívky – u mě vede LadyT Laughing out loud
Jo a co se Kakashiho týče, tak cenzuru, prosím, ne-e! Laughing out loud

Život je legrace! Pokud ovšem sdílíte jeho smysl pro humor.
FF

Obrázek uživatele haliena
Vložil haliena, Út, 2016-08-02 21:08 | Ninja už: 4190 dní, Příspěvků: 405 | Autor je: Pěstitel rýže

Juj jsem nečekala že po takové době to ještě někdo přečte Laughing out loud děkuju za milý komentář Smiling

"Nachystejte květináče do Vánoc jsem zpátky."
"A sbaštíme jim kočku" mimozemšťan Alf Laughing out loud


https://www.youtube.com/watch?v=EHSWLY6XZoE Tohle zbožňuju Eye-wink

Obrázek uživatele Adelexx Aoi-Chan
Vložil Adelexx Aoi-Chan, Ne, 2014-04-27 18:44 | Ninja už: 3859 dní, Příspěvků: 30 | Autor je: Konohamarova chůva

nejlepší --> jak spí s vraženou rukou někde v kalhotech.. také je moc dobře vidět jak si slintá na polštář... :DD

Hezké,povedlo se ti to Eye-wink

userbarz.com

Adelexx Aoi-Chan

Obrázek uživatele haliena
Vložil haliena, Ne, 2014-04-27 19:55 | Ninja už: 4190 dní, Příspěvků: 405 | Autor je: Pěstitel rýže

Děkuji to jsem ráda Smiling

"Nachystejte květináče do Vánoc jsem zpátky."
"A sbaštíme jim kočku" mimozemšťan Alf Laughing out loud


https://www.youtube.com/watch?v=EHSWLY6XZoE Tohle zbožňuju Eye-wink

Obrázek uživatele Tory
Vložil Tory, Čt, 2014-04-17 23:10 | Ninja už: 4325 dní, Příspěvků: 788 | Autor je: Konohamarova chůva

Zatím to je opravdu tak geniální, jak napovídá název :3

[/hide]

Občas si tak večer ležím v posteli, dívám se na hvězdy a říkám si: Kde mám ku**a střechu?!
Tobiho syn je hodný chlapec! Ne! Tobiho dcera je ještě hodnější chlapec!! *by Somča Laughing out loud *
Gaiův táta: Sobečtí lidé jsou... jako kočky. Gai: A chlupatí lidé? Gaiův táta:Taky jako kočky. xDDD

Obrázek uživatele karol552
Vložil karol552, Čt, 2013-05-30 16:52 | Ninja už: 4572 dní, Příspěvků: 221 | Autor je: Prostý občan

ta iluzia na konci bola najlepsia som nasmial..... Laughing out loud