manga_preview
Boruto TBV 09

Boj s pravdou 05-Ai

Naruto se ráno vzbudil v pevném objetí Sakury. Naruto se lehce dostal z jejího sevření a po špičkách odešel udělat snídani.
"Co bych tak mohl uvařit?" přemýšlel vzbuzený Naruto. "Už vím!"
Naruto se okamžitě pustil do vaření rámenu, ale nebyl to jen tak obyčejný rámen. Byl to Narutův vlastní recept, který vymyslel jednoho dne v Ichiraku. Sakura se zrovna vzbudila a když přišla do kuchyně a uviděla Naruta jak stojí u sporáku, kde mu z hrnce vyskakují nudle, myslela, že omdlí smíchy.
"Ahoj Naruto, nechceš pomoct?" zeptala se při smání Sakura.
"Ha-ha-ha." dodal ironicky Naruto.
"Promiň, já to tak nemyslela." omlouvala se Sakura a něžně ho políbila na rty.
"Ty se teda umíš omlouvat." usmíval se Naruto a Sakura mu úsměv oplatila.
Asi po půl hodině, co Naruto nervózně poskakoval po kuchyni a Sakura se popadala smíchy za břicho, byla snídaně hotová.
"Mmm...to je výborné. Kde si na ten recept přišel?" zeptala se s plnou pusou Sakura.
"Můj vlastní recept." usmál se Naruto.
"Hm...kdyby si nebyl ninja mohl by si být kuchař." smála se Sakura.
Naruto sa zasmál a když Sakura umývala nádobí, připlížil se k ní, vzal jí do náruče a odnesl na židli. Sakura si dala nohy kolem jeho pasu a začali se k sobě přibližovat...
"Nerad vás ruším hrdličky, ale mohli jste mi aspoň říct dobré ráno." řekl otráveně Kyuubi.
"Ty seš takové pako, Kuramo!" Nadával mu v mysli Naruto.
"Mno promiň, ale nechcete se jít projít? Potřebuju ven! A nutně!"
"No dobře, jestli to tak chce..." nedořekl Naruto, protože Kyuubi vystřelil ze dveří jako blesk.
"Kam tak utíkal?" zeptala se Sakura.
"Nevím, ale nechceš jít na procházku?"
"Dobře." usmála se Sakura.

V parku...
Naruto a Sakura se opírali o strom, když v tom Naruto chytil Sakuru kolem pasu a opřel jí o strom.
"Tak, kde jsme to byli?" zeptal se s šibalským úsměvem Naruto.
"Hej lidi, kde jste kdo, podívejte!" křičel Kyuubi, který byl v té chvíli nejradostnější liška na světě.
"Já ho zabiju!" křičel v mysli Naruto.
"Tak šťastného jsem ho nidky neviděl." řekl zmatený Naruto.
"Kdo to za ním jde?" zeptala se Sakura, která v zadu viděla postavu ve tvaru lišky.
"Naruto, pamatuješ, jak jsem ti povídal o Ai? Mojí mrtvé manželce?"
"Ano?"
"Tohle je ona!" oznámil s radostí Naruto.
"C-cože?"
"Ano jsem to já, přebývala jsem v Konoze, protože jsem zkoušela najít Kuramu." řekla Ai.
"Stalo se to tak, že když jsem se probudila ležela jsem v našem doupěti a byly tam mrtvoly a moje krev. Nevím co se stalo, že jsem oživla, ale jsem ráda, že žiju, protože můžu být s Kuramou." dodala a nosem se lísala o Kyuubiho bok.
"Tak to je super." zakřičeli Naruto a Sakura najednou.
"To jo, ale můžu přebývat jen v něčím těle, stejně jako Kurama." řekla smutně Ai.
"Tak jestli chceš...můžeš se zapečetit do mě!" vyhrkla Sakura.
"Sakuro, ale..."
"Naruto ne, vysvětlím jí to sama... Sakuro, když se do tebe zapečetím, je možnost, že to nepřežiješ."
"Ou...ale já to risknu." zakřičela s nadšením Sakura, načež se Kyuubi i Ai usmáli.
"Sakra, proč ode mně musela pochytit tu zbrklost?!" nadával naštvaný Naruto.
"Sakuro vážně to chceš?" zeptal se pro jistotu Naruto.
"Ano."
"Dobře, ale musíme k hokage."

U Tsunade.
"Babi, potřebuju pomoct. Sakura do sebe chce zapečetit Kuramovu manželku, ale může zemřít, mohla by ste jí pro jistotu hlídat, prosím?" zeptal se Naruto.
"Cože, Kyuubi má manželku?"
"Ano, tak pomůžeš?"
"Jasně, přece víš, že Sakura je pro mně jako dcera.
"Dobře, děkuji babi."
"Už jsem ti řekla, že mi tak nemáš říkat!" křičela Tsunade.

O hodinu později.
Sakura ležela na stole s rozepnutou košilí a zrovna se chystali, zapečetit do ní Ai...
"Dobře Sakuro, můžem." řekl Naruto a umístil jí na břicho pečeť.
Sakura se začala potit a sténat bolestí. Po chvíli se začala třepat a vypadalo to s ní zle.
"Ztrácíme ji!" křičela Tsunade ze všech sil.
"Sakuro! Prosím neumírej mi tu! Já tě potřebuji!" křičel nešťastný Naruto, kterému skapávaly slzy.
Nakonec vše ustalo...
"Máme ji!" křičela radostně Tsunade, která do sebe házela jednu sklínku saké za druhou.
"Sakuro. Ai." zaznělo od Kyuubiho a Naruta najednou.

Tsunade Sakuře popřála a s Narutem se vydali spokojeně domů.
"Byla jsi hodně statečná Saky." řekl s úsměvem Naruto.
"Díky." začervenala se Sakura.
"Sakra! Zítra je škola!" zanadával Naruto...

Poznámky: 

Ták pls komenty Smiling

4.764705
Průměr: 4.8 (17 hlasů)