manga_preview
Boruto TBV 08

Tajemná dívka z Konohy 3.díl

Tak další pokračování.

V kanceláři Hokage
"Výborně. Vaši misi jste splnili bez chyby, takže teď máte volno a Kakashi ty tu zůstaň." Řekla Tsunade a tím dala najevo, aby všichni odešli.
"Děje se něco Hokage-sama?" Otázal se poněkud nervózní Kakashi.
"Ty to víš! Co se tam stalo? Co Kei udělala?" Ptala se Tsunade, která chtěla vypadat klidně, ale nešlo ji to.
"No když jsme dorazili na tu louku, tak nás napadli ti zloději. Každý z nás bojoval jeden proti jednomu, ale na Kei šli tři. Pak použila kurai me a vypálila jim oči." Zakončil své vyprávění Kakashi.
"Aha. Tak to jsem nečekala. Můžeš jít Kakashi." Řekla Tsunade a opřela si hlavu do dlaní.

V Uchiha sídle
"Čau Itachi." Pronesl Sasuke, když vešel domů.
"Čau. Co tak sklesle?"
"Ale nic. Hele ty znáš Kei?"
"Trochu. Proč se ptáš?"
"Ale že jsem s ní byl na misi a myslím si, že má nějaký tajemství."
"Ano to má, ale zná ho jen pár lidí. Proto jí říkají tajemná dívka."
"A to tajemství mi asi neřekneš viď?"
"Tak to máš pravdu. Neřeknu."

V jeskyni někde poblíž hranic se zemí trávy
"Co mi chceš Paine?"Otázal se neznámý hlas.
"Našel jsem zajímavou dívku." Řekl Pain.
"Fakt? Koho a co umí?"
"Její jméno nevím, ale vím, že svým protivníkům vypálila oči."
"To zní zajímavě. Víš o ní něco víc?"
"Jen to, že je z Konohy."
"Aha. Tak já to promyslím a dám ti vědět."

V mysli Kei
Proč jsem je nezabila normálně? To jsem chtěla začít nový život a zase na první misi udělám takou kravinu, aby si mě začali všichni všímat. Proč vždycky udělám to samý. Měla bych si dávat na svůj vztek větší pozor.

Na tréninkovém hřišti týmu 7
"Tak jste připraveni na dnešní trénink?" Zeptal se Kakashi části svého týmu.
"Ani ne." Ozvalo se dvojhlasně.
"Počkat. Kei s námi nebude trénovat? Já myslel, že když s námi byla na misi, tak je v našem týmu?" Zeptal se Sasuke.
"Ne Sasuke Kei s námi trénovat dneska nebude, ale možná někdy jindy jo.A teď se soustřeďte" Odpověděl Kakashi.
"Počkat Kakashi sensei. Nemůžeme to odložit. Já mám něco s Hinatou a nechci ji nechat čekat." Začal Naruto nervózně poskakovat a máchat rukama.
"Naruto tvůj milostný život mě nezajímá!" Okřikl Kakashi Naruta.
"Ale Sasukemu se věnujete to je nefér!" Křičel Naruto na celý kolo.
Ovšem ani jeden ze zde přítomných netušil, že je někdo sleduje.
Vypadají tak komicky, když se dohadují.Pomyslela si Kei.
Najednou se vedle Kei objevil ANBU.
"Hokage-sama chce, abys za ní došla." Řekl ANBU.
"Dobře dostavím se."

V kanceláři Hokage
"Jsem ráda, že jsi přišla tak brzo." Řekla Tsunade.
"HM. Co potřebujete?" Ptala se znuděně Kei.
"Slyšela jsem, co se stalo na misi."Řekla Tsunade.
Ach jo já věděla, že to tak dopadne,Pomyslela si Kei.
"Aha. Já vim, ale já to měla pod kontrolou." Odvětila Kei.
"Myslím si, že teď se o tebe bude zajímat dost lidí. Jen jsem tě chtěla upozornit. Můžeš jít." Řekla Tsunade.
"Dobře." Řekla potichu Kei, když odcházela.

4.69231
Průměr: 4.7 (13 hlasů)

Kategorie:

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele Kakari
Vložil Kakari, St, 2016-07-06 21:01 | Ninja už: 5327 dní, Příspěvků: 2061 | Autor je: Ošetřovatelka Kakashiho smečky - specialistka na Pakkuna

Mise L:
Tak to vypadá, že má Tsunade z jejích schopností obavy, ale když přijde na věc, tak to má úplně na háku. Jo, život Hokage je fajn. Sasukemu laňka stále uniká a Pein je na čekačce. Snad se příště dočká.

Život je legrace! Pokud ovšem sdílíte jeho smysl pro humor.
FF

Obrázek uživatele Tory
Vložil Tory, Pá, 2013-11-29 10:19 | Ninja už: 4322 dní, Příspěvků: 788 | Autor je: Konohamarova chůva

Chudáček Naruto Laughing out loud Všichni ho ignorujou... Sticking out tongue

[/hide]

Občas si tak večer ležím v posteli, dívám se na hvězdy a říkám si: Kde mám ku**a střechu?!
Tobiho syn je hodný chlapec! Ne! Tobiho dcera je ještě hodnější chlapec!! *by Somča Laughing out loud *
Gaiův táta: Sobečtí lidé jsou... jako kočky. Gai: A chlupatí lidé? Gaiův táta:Taky jako kočky. xDDD