manga_preview
Boruto TBV 09

Tajemná dívka z Konohy 2.díl

Tak tady je další díl. Doufám, že se bude líbit.

U prostřed Konohy
Sasuke pomalu procházel Konohou a vůbec netušil, že tu kterou hledá je blízko. Zajímalo by mě, kde by mohla být. Sasuke se dál šoural Konohou a pomalu směřoval k rybníku, kde mluvil s Kakashim.

U rybníka za Konohou
U rybníka seděla jako vždy blonďatá dívka. Přemýšlela o svém životě a o tom co jí řekla Tsunade. "Kei já vím, že jsi na misi nechtěla jít, ale já tě na ní musím poslat. Potřebuji někoho, kdo by Kakashimu pomohl a navíc pomož dohlédnout na Kyuubiho jinchuuriky, protože tvé schopnosti se na to hodí nejlépe. Zítra přijď do mé kanceláře. Dostanete instrukce."
"Ach jo. Proč musím dělat pokaždé to, co jsem dělat nechtěla."
Zašeptala Kei do větru.

U Sasukeho
Sasuke procházel uličkami Konohy, které vedly k bráně. Sasuke prošel bránou a mířil si to k rybníku.
Doufám, že tam bude. Když Sasuke prošel lesem, dostal se na louku před rybníkem. Je tady nádherně, ani se nedivím, že je tady pořád. Když se Sasuke rozhlédl, spatřil dívku na kraji rybníku.
Musím za ní rychle, než zase zmizí!
Sasuke došel ke kraji rybníku a posadil se vedle Kei.
"Ahoj, ty jsi Kei. Dovol, abych se představil. Jsem Sasuke. Uchiha Sasuke." Řekl nervózně Sasuke a usmál se.
"Ahoj. Ráda tě poznávám." Řekla Kei svým vlídným hlasem.
"Prozraď mi něco o sobě." Začal Sasuke vyzvídat.
"Je to prosté tajemství, které není nejhezčí. Ale věřím, že se ho časem dozvíte všichni." Pronesla Kei a zmizela.
Zase zmizela. To by mě zajímalo, co tím myslela.

V Uchiha sídle
Sasuke rychle prošel sídlem, ani se nezastavil. Rychle došel k sobě a lehnul si. Aspoň, že mám zítra misi. Na chvíli na ní zapomenu. To byla poslední myšlenka, než Sasuke usnul.

V kanceláři Hokage
V 7:00 ráno Sasuke došel do kanceláře Hokage, ale když otevřel dveře, zůstal stát jako opařený. Co tady dělá Kei? Že by ji Hokage poslala s námi na misi? V tom do místnosti přišel Kakashi, Sakura a Naruto.
Naruto se hned naklonil k Sasukemu a pošeptal:" Sasuke není to ta tvoje kráska?"
"Jo a absolutně nevím, co tady dělá!" Odsekl pohotově Sasuke.
"Ale no tak, to je jasný. Jde s námi na misi." Usmál se Naruto.

"Takže Sakuro, Naruto a Sasuke tohle je Kei. Kakashi už ji zná." Pronesla Tsunade.
"Vaší misí bude získat svitek, který byl ukraden z chrámu na hranicích se zemí Trávy. Velitel bude Kakashi. Zloděje musíte zabít, jiná možnost tu není! Je to jasné?" Vysvětlila Tsunade.
"Hai." Ozvalo se ode všech a zmizeli.

před branou Konohy
Kei,Sakura,Sasuke a Naruto čekali před branou Konohy na Kakashiho.
Po půl hodině se konečně Kakashi dostavil.
"Takže zloději byli naposled spatřeni poblíž hranic. Takže tam začneme s hledáním." Řekl Kakashi a vyrazili.
Kakashi běžel jako první, za ním běžela Kei se Sakurou a na konci Sasuke s Narutem.
Po třech hodinách vyhlásil Kakashi pauzu.
"Tak tady si odpočineme a pak poběžíme dál." Řekl Kakashi a začal se věnovat svojí nejoblíbenější činnosti čtení.
"Ty jsi původně taky z Konohy že jo?" Zeptala se Sakura Kei, u které seděla.
"Ano to jsem, ale v deseti letech jsem odešla." Odpověděla jí Kei se zavřenýma očima.
"Aha. A proč jsi odešla? Slyšela jsem, že jsi byla nejsilnější vůdkyně ANBU." Ptala se dál Sakura.
"Byla, ale odešla jsem trénovat. Byla to částečně i mise." Odvětila Kei a lehla si.

"Hele Sasuke o čem si holky asi povídají?" Ptal se Naruto.
"Jak to mám vědět jsem snad jasnovidec!" Obořil se na něj Sasuke.

"Tak jo bando. Vyrážíme!" Řekl Kakashi a pokračovali v cestě.

Když se setmělo tak Kakashi rozhodl, že se utáboří.
"Tak jsme kousek od cíle, ale jelikož je noc tak se tu utáboříme." Pronesl Kakashi, který zase četl knížku.
Naruto se Sasukem nanosili dříví, zapálili oheň. Mezi tím Sakura a Kei postavily stany a začaly chystat večeři. Večer se navečeřely a jelikož Kakashi zavelel, tak šli všichni spát.

Další den ráno v tábořišti
Ráno všichni vstali, nasnídali se a vyrazili. Když dorazili na velkou louku, začala být velká mlha. Kakashi a Sasuke aktivovali sharingan, ale mlha jim přesto zhoršovala vidění.
Najednou na ně někdo zaútočil.
"To jsou ti zloději! Zabte je!" Křikl Kakashi a pustil se do boje.
Každý šel proti jednomu, jenom na Kei šli tři zloději.
"Ale copak tady dělá taková kráska. Je skoro škoda tě zabít." Říkali zloději.
"Moc mě neštvěte nebo vám ukážu, svoji pravou sílu!" Zakřičel na ně Kei.
"Ale maličká copak by si asi mohla umět co?" Vysmívali se jí zloději.
Najednou Kei zavřela oči a když je otevřela tak zašeptala "kurai me" a oči se jí změnily. Okolo očí se jí objevila žilka, která vedla z rohu oka. Zornička se zformovala do hvězdice ve fialovém kruhu , která se začala točit a okolo byla rudá barva, která zesvětlovala až do bílé barvy. Najednou protivníci začali křičet. " Nech nás ty démone!" A zakrývali si oči, ze kterých jim stoupal dým.
Snad nepoužila kurai me.Zhrozil se v duchu Kakashi, když zabil svého protivníka. Mezi tím Kei přišla ke třem mrtvolám a jedné sebrala svitek. Kakashi došel až k mrtvolám a nevěřil svým očím.
Vždyť jim vypálila oči! To není možné, museli umřít strašlivou smrtí! Řval v duchu Kakashi. On sám nejlíp věděl, co Kei dokáže, když jí někdo naštve, ale nechtěl si to přiznat.
"Tak fajn mise splněna. Vracíme se do Konohy." zavelel Kakashi.

V tom z lesa vyšli dvě postavy v černý pláštích s červenými mráčky. Ano byli to Akatsuki. Jedna postava měla zrzavé vlasy a spoustu piercingu. A ta druhá postava byla černo-bíla masožravá rostlina.
Byl to Pain a Zetsu.
"Pain viděl jsi, co jim ta holka udělala?" Zeptal se černej Zetsu.
"JO viděl. Ta by se nám hodila do týmu, ale musíme chvíli počkat." Odvětil Pain.
"Copak bojíš se, že by tě porazila?" Začala se smát bílá půlka.
"Ne! Musíme se ale domluvit s ním." Řekl Pain a zmizel.

4.5
Průměr: 4.5 (16 hlasů)

Kategorie:

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele Kakari
Vložil Kakari, St, 2016-07-06 20:52 | Ninja už: 5329 dní, Příspěvků: 2061 | Autor je: Ošetřovatelka Kakashiho smečky - specialistka na Pakkuna

Mise L:
Má to Sasuke ale štěstí, jeho vyvolená naservírovaná na stříbrném podnose. Dokonce to vypadá, že Sakura ještě ani nestačila žárlit. Ona by asi nedopadla chudinka moc dobře, Kei je pěkně vznětlivá, když na pár otrapů vyplácá svou nejsilnější techniku. A Akatsuki na scéně a já si říkala, že mi tam něco chybí Laughing out loud

Život je legrace! Pokud ovšem sdílíte jeho smysl pro humor.
FF

Obrázek uživatele nioi-usagi
Vložil nioi-usagi, Ne, 2013-06-16 09:04 | Ninja už: 4237 dní, Příspěvků: 5 | Autor je: Pěstitel rýže

Naruto smutny nechci te opravovat, ale jmena se sklonuji napr. paine, kakashiho atd. Smiling jinak dobra povidka

Obrázek uživatele Aiko Rin Yumichiki
Vložil Aiko Rin Yumichiki, Po, 2013-05-27 20:27 | Ninja už: 4287 dní, Příspěvků: 206 | Autor je: Obsluha v Ichiraku

Moc dobré! Laughing out loud hlavně to "kurai me" Laughing out loud

V životě je spousta překážek a strachu musíš se jim postavit čelem.
http://aikoandsayuri.blog.cz/
Síla ptáka je ve křídlech, síla člověka je v přátelství!
30.7.2012