manga_preview
Boruto TBV 07

Kakashi/Hoshiko 02

Pomalu otevřela oči. Cítila se velmi zesláblá. Rozhlédla se kolem. "Kde to jsem?!" Nacházela se v místnosti, kde byli postele, všechno bylo bílé. Po pár minutách jí to došlo.
Jsem v nemocnici! Ale jak jsem se sem dostala a proč vlastně? Poslední co si pamatuji je, že stojím na stromě a pak...
V okně nemocničního pokoje se někdo objevil.
"Můj tým tě našel a odnesl do nemocnice. Spadla jsi z pořádné výšky. Byla jsi pár dní mimo. Ehm..Cos tam vůbec dělala?"Neviděls ji deset let a tohle je jediné na co se zmůžeš?! Kakashi prober se!
V okamžiku, kdy uslyšela první slova sebou trhla. Pohlédla na něj a opět ztratila vědomí.
Kakashi seskočil z okna. Sedl si vedle ní na postel a snažil se jí probudit. Vzal ji za ruku a jemně jí plácal po tvářích.
"Prober se. No tak, Hoshiko. Prober se!" Co jsem to udělal? Měl jsem jít normálně dveřmi.
Opět nabyla vědomí.
"Ka-ka-shi?! Ty!" Krátce se odmlčela, "ty jsi naživu? Jak je to možné? Já, ty..měl bys být mrtvý! Není možné abys byl naživu!" Rozčileně vyhrkla a vytrhla mu svou ruku.
Chtěla se posadit, avšak byla příliš zesláblá. Kakashi se k ní naklonil, aby ji pomohl. Jemně ji levou rukou uchopil za paži a pravou ruku ji vsunul mezi lopatky. Posadil ji.
Ve chvíli, kdy se od ní odtahoval se jejich pohledy střetly. Oba měli pocit jako by se čas kolem nich zastavil a vše ostatní přestalo existovat.
Je to už dlouho, kdy odešla. Tak dlouho.
Zvedl pravou ruku a odhrnul Hoshiko její dlouhé hnědé vlasy z tváře, po které ji poté pohladil. Zachvěla se a po tvářích jí začaly téct slzy. Slzy, ve kterých byla schována všechna bolest, kterou pocítila od doby, kdy Konohu opustila.
"Já-já..omlouvám se Kakashi." Odvrátila od něj svůj obličej a utřela si slzy.
"Neomlouvej se." Přitáhl si ji blíž k sobě.
Okamžitě mu padla kolem krku a objala ho tak, jak o tom ty dlouhé roky snila.
"Neměla jsem odcházet."
"Ne. To já tě neměl nechat jít." Přitiskl se k ní stejně tak, jak ona k němu.
Po něčem takovém oba dva toužily dlouhých deset let. Stále se objímali, když v tom někdo rozrazil dveře.
Okamžitě se od sebe odtrhli.
"Kakashi sensei?! Tak tady jste?! Hledali jsme Vás skoro.. Eh?!" Ano byl to Naruto, avšak nebyl sám. Měl sebou celý tým. V okamžiku, kdy Narutovy došlo, co vlastně vidí, se zarazil a s těžce nechápavým výrazem ze sebe vysypal spousty otázek: "Co tu? Proč se? Kdo to vůbec? Chjo. Nechápu to!"
Po trapné chvilce ticha, kdy celý tým zíral na svého senseie a ženu vedle něj a zároveň dva dotyční, kteří byli vyrušeni zírali na tým, který tam vtrhl se Hoshiko rozhodla, že se jim představí. Přece jen je to ona, kdo je považován za cizince.
Mile se usmála a začala: "Promiňte, ještě jsme neměli možnost. Já jsem Hoshiko. Nazami Hoshiko. Vy budete ti, co mne odnesli do nemocnice. Za to,Vám děkuji." Rozpačitě pohlédla na Kakashiho, který byl ještě více bezradný než byla ona. Nervózně se poškrábal na zátylku. Neměl nejmenší tušení co dál.
"Heh." Začala růžovo vlasá kunoichi, které jako jediné zřejmě došla nevhodnost této situace.
"Já jsem Sakura. Haruno Sakura. Moc mě těší."
Zbylí dva jí následovali. Nejdříve ten tmavovlasý hubený.
"Já se jmenuji Sai."
"Jo a mě říkají Naruto. Uzumaki Naruto. To si pamatujte. Dattebayo!" Vykřikl ten blonďatý gennin v oranžovém.
"Moc mě těší!" Usmála se na všechny znovu. Náhle se zarazila.
"Moment. Ty jsi Naruto?" Řekla s výrazem velkého překvapení a údivu.
"To je jasný, jak facka!" Smál se Naruto na všechny strany a zároveň znejistěl. Nechápal totiž proč se ho ptá.
"Naruto. Je to už dávno, ale.."
V tom jí Kakashi přerušil: "Naruto! Proč jste mě hledali?" Podíval se na Naruta ve snaze donutit ho, nevšímat si toho, co Hoshiko řekla.
"Ehm. No. Tsunade-sama se po Vás shání. Máte za ní ihned jít." Těkal očima mezi Hoshiko a Kakashim ve snaze pochopit, o co tu jde a co vlastně mu to chtěla říct.
Kakashi se postavil.
"Tak to abych šel nebo se Godaime naštve. Heh. Jděte napřed. Doženu Vás."
Rozkázal a všichni naráz zmizeli.
Kakashi se otočil čelem k Hoshiko, která seděla a zamyšleně hleděla za třemi shinobi, kteří už tam dávno nebyli. Přistoupil blíže k jejímu lůžku, sklonil se a zašeptal: "Chyběla jsi mi." Políbil ji na čelo a zmizel stejně jako ti tři před ním...

Poznámky: 

Tak tu je další díl. Doufám, že se bude líbit aspoň tak stejně jako ten předchozí. Opět komentáře prosím Smiling

5
Průměr: 5 (7 hlasů)

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele Isade-chan
Vložil Isade-chan, So, 2012-12-15 14:07 | Ninja už: 4161 dní, Příspěvků: 369 | Autor je: Konohamarova chůva

že se probudila v nemocnici mě dost překvapilo Laughing out loud to že viděla Kakasiho ji tak rozrušilo že až spadla ze stromu a praštila se do hlavy? Laughing out loud jinak líbilo semi to a jak řekla Anata11 je fajn že si tam dala něco co probudí zvědavost Laughing out loud

Život je přilš krátký na to, aby se jen přežíval. Proto by se měl žít naplno.

Obrázek uživatele Anata11
Vložil Anata11, So, 2012-12-15 13:06 | Ninja už: 4977 dní, Příspěvků: 998 | Autor je: Prodavač v květinářství Yamanaka

Celkem pěkný, dala jsi tam i něco, co má čtenáře zaujmout a probudit v něm zvědavost, to se mi líbí. Pěkný


Tam, kde tančí listy... A hoří oheň
Stín ohně se mihotá po vesnici.
A listy jednou opět vyrostou. Sandaime Hokage

Obrázek uživatele Hoshi33
Vložil Hoshi33, Pá, 2012-12-14 22:10 | Ninja už: 4139 dní, Příspěvků: 4 | Autor je: Prostý občan

Každý názor se cení, protože díky tomu se dá spousta věcí vylepšit Smiling například od minula ty tečky Laughing out loud

Obrázek uživatele Camelia
Vložil Camelia, Pá, 2012-12-14 20:08 | Ninja už: 4686 dní, Příspěvků: 1469 | Autor je: Pěstitel rýže

Myslím, že byl lepší než ten první. Co se týče trojteček, tak určitě Laughing out loud

Ach ten sentiment...

Obrázek uživatele karol552
Vložil karol552, Pá, 2012-12-14 19:53 | Ninja už: 4542 dní, Příspěvků: 221 | Autor je: Prostý občan

diel sa mi pacil je vidiet ze v tvojej poviedke je daco co prinuti cloveka cloveka aby si to precital tak to citim aspon ja. takze urcite chcem aby si v tom pokracovala lebo to vyzera ako zaujimava poviedka takze sa tesim na dalsi diel!!! 5 5

kritika :no odo mna moc negativnu kritku necakaj lebo ja sa snazim viidiet v kazdej poviedka iba originalitu ktora vystihuje spisovatela a ty ju urcite mas Laughing out loud ale nieco by sa dalo vytknut povedzme dlzka dielu keby bola trosku dlhsia aspon raz tak ako si napisala by to bolo super Laughing out loud ale to je samozrejme na tebe to je iba moj nazor Laughing out loud