manga_preview
Boruto TBV 08

Icha Icha (18) - Zjištění pravdy

„Tím chceš říct, že se celou dobu honí za špatnou osobou? Že celou dobu nenávidí někoho, koho by měl spíš milovat?“ nevěřila vlastním uším Tokime.
„Je to tak lepší… sám jsem si to zvolil,“ opáčil klidně Itachi.
„Právě, že sám! To je špatně! Copak můžeš takovouhle věc rozhodnout sám? Nést takovou tíhu? Takhle bys neměl žít! Obětováváš každým okamžikem všechno pro ostatní, kteří tě v nevědomosti akorát nenávidí. Žijí v blahobytu, aniž by tušili, že hlavně jenom díky tobě… A ze srdce nenávidí kriminálníky, za kterého tě také mají, aniž by znali pravdu! Tohle jednoduše nedává smysl a není to správný!“
„Jenže takhle to má jednoduše být,“ řekl prostě.
„Vůbec ne! Měli by před tebou padat na kolena! Děkovat ti, líbat ti klidně i nohy, prostě dokázat svou vděčnost! Jasně, možná nechceš slávu nebo tak, ale obětovat svůj život pro dobro a pak kvůli tomu umřít za zástěrkou zla? To už rozhodně tak být nemá. Nehledě na to, že tvá smrt ublíží těm, kteří tě i přesto mají rádi… aniž by znali pravdu,“ opáčila rozhořčeně.
„To, že zemřu všem jen pomůže. Můj život obětuju pro Konohu, smrt pro bratra a i pro ostatní… a za to nic nechci. Až tu nebudu, bude už úplně jedno, jestli jsem ve skutečnosti byl dobrý nebo ne.“
„Jasně, z jednoho ohledu je to takový šlechetný, ale z ostatních je to příšerný! Nenes všechno to břímě sám. Poděl se o něj s více lidmi!“
„Proč to tak hrotíš? Jde o život někoho, koho téměř neznáš,“ nechápal.
„To je možný, ale když znám pravdu, tak ti chci otevřít oči. Krom toho znám někoho, kdo by se zbláznil, kdyby si opustil tenhle svět… A to i přesto, že nemá šajnu o tom, že jsi vlastně hodný,“ opáčila. Itachi se zarazil.
„Nikdo takový není,“ řekl po dlouhé odmlce a sklopil pohled.
„To by ses divil,“ odbyla ho.
„Kdo-?!“ zvedl po další chvíli zrak a chtěl položit otázku, ale někdo jej přerušil.
„Co to tady kruci melete?!“ přišel černovlasý mladík do bezpečné vzdálenosti od dvojice.
„S-Sasuke!“ vykulila Tokime zrak. Itachi udělal totéž, ale nic neřekl.
Poté se rychle otočil k cele, ve které byla blonďatá dívka.
„Tys to věděla? Páčila si ze mě pravdu, protože nás poslouchal?!“ vyjel.
„Ne! Nevěděla jsem to! Nejsem jasnovidkyně a ani nevidím přes tmu. Netušila jsem to!“ bránila se.
Itachi se zatvářil podezíravě, ale dále ji neobviňoval. Pohlédl posléze na svého bratra s vážným výrazem, „Sa-,“ nedořekl však svou větu, neboť jej Sasuke uhodil.
Starší Uchiha se zakymácel natolik, že spadnul na své pozadí o pět metrů dál od místa, kde stál předtím.
„Proč lžeš?!“ křičel Sasuke u toho.
Itachi zkřivil pohled do mírně provinilého, načež pohlédl v sedě do země.
Tokime měla posmutnělý výraz, když se dívala na ztrápeného mladíka, dokud se nepodívala na Sasukeho. Okamžitě poté se jí na tváři rozlil mírný úsměv, zatímco Sasukemu stekla po tváři téměř neviditelná slza.

* * *
Tsunade se přemisťovala rychlými kroky přes Konohu do svého sídla a přemítala si všechny došlé informace.
‚Jiraiya je pryč, Kakashi téměř bez života a Tokime byla unesena. Sakura je nezvěstná a Naruto to snáší vážně bídně. Je to snad něčí záměr? Plán? Schyluje se určitě k něčemu hroznému a my jsme teď hodně v oslabení. Ne, počkat… Máme ještě ji! Asi je čas, aby dokázala svou loajalitu!‘ rozhodla se a vyrazila na druhou stranu Konohy.

Zastavila se před malým domečkem. Nadechla se a ujala se vyrušit obyvatele v onom obydlí.
Zanedlouho ji otevřel mladík s černými, rozcuchanými vlasy. Měl na sobě jen kalhoty a vypadal celkově dost vyčerpaně.
„Etoo… zdravím,“ řekla Hokage zaraženě.
Mladík vykulil oči, jakoby si právě teď uvědomil, kdo před ním stojí a jak vlastně vypadá on.
„Z-Zdravím,“ vykoktal rozpačitě.
„Je tam?“ tázala se, načež mladík kývl a otevřel dveře dokořán, aby mohla vstoupit.
Tsunade na nic nečekala a vstoupila dovnitř. Do očí ji okamžitě trkla rozcuchaná dívka, sedící na zemi.
Jakmile ji brunetka spatřila, v tu ránu byla na nohou a vyčkávala, co z Hokage vypadne, především vysvětlení její nenadálé návštěvy.
„Ahoj. Vím, že teď budu asi neslušná, ale umíš ovládat svou sílu?“ pronesla Tsunade.
Dívka sebou trhla.
„Víš vůbec o tom, že máš obrovskou moc?“ tázala se Hokage dál, teď už více nervózně.
„Ano, ale jak to víte vy?“ opáčila brunetka.
„Když jsme ti prohledávali vzpomínky, zahlédli jsme to,“ vysvětlila, „Potřebujeme tvou sílu, Hitomi.“
Dívka sebou opět cukla, „Děje se snad něco?“ zažádala vysvětlení.
„Jsme teď dost oslabení a mám obavy, že toho někdo zneužije…“
„Jak to myslíte? Co přesně se děje?“ zapojil se do hovoru i jediný muž v místnosti.
„Většina jouninů je na misi. Kakashi je v nemocnici a odtamtud se dobrý týden určitě nedostane. Sakura je nezvěstná a Naruto na boj není rozhodně připraven. Krom toho mi unesli členku rodiny a Jiraiya s Ayano jí šli hledat, takže ve vesnici je opravdu málo schopných lidí… Ale pak mi došlo, že přibyla jedna dívka, která by většinu obyvatel Konohy strčila hravě do kapsy, takže jsem tu se žádostí,“ vysvětlila současnou situaci, načež se otočila zpět k Hitomi, „Pokud ale svou sílu ještě ovládat neumíš, pak ti můžeme pomoci. Pokud tedy budeš chtít,“ dodala.
Hitomi pohlédla na svého spolubydlícího s překvapením v očích a poté přejela zpět na Hokage, „No, umím je ovládat jenom trochu. Tedy, když vylezou sami… přivolat je bohužel nezvládám…“
„Takže?“ vybídla ji Tsunade k pokračování.
„Budu tedy jen ráda, když mi pomůžete, abych vás dokázala ochránit.“
Tsunade radostně kývla a otočila se poté k odchodu, „Bude nám ctí… Takže zítra začneme?“ tázala se a odpovědí ji bylo dívčino kývnutí.
Blondýnka tedy v chůzi pokračovala ke dveřím, které ji Kotetsu gentlemansky otevřel.
„A ehm… Zdá se, že se k sobě opravdu máte,“ špitla, když se při odchodu otočila zpět k mladé dvojici, takže si všimla rozbordelované postele a jejich vlasů. Poté konečně opustila dům.
Kotetsu se nezdál, že by její narážku pochopil, neboť nad tím jen pokrčil rameny a zavřel dveře.
„Ták, pokračujem?“ řekl lišácky, když se zaměřil na brunetku.
Hitomi s rozzářenými očky souhlasila, načež se oba přesunuli k posteli. Společně odhrnuli peřinu a s úsměvem po sobě pokukovali.
Posléze odtamtud vytáhli desku na twister, kterou si položili na zem, aby mohli začít tam, kde přestali.
Kotetsu roztočil šipku, „Levá ruka na zelenou,“ hlesl a ujal se pohybu.
„Jestli spadneš, sundáváš i ty kalhoty,“ šibalsky se na něj Hitomi usmála, „Tak se snaž!“

* * *
„Proč lžeš?!“ křičel Sasuke, „Proč? Proč si mi tolik lhal? Jsem přece tvůj bratr! Měl jsem tě opravdu rád, i když vím, že sis myslel, že sem tě nenáviděl. A proto sis myslel, že by pro mě bylo snadný tě zabít, přestože za nic nemůžeš?! Děláš si ze mě srandu?!“
„Proto sem taky nechtěl, abys to věděl,“ hlesl ztrápeně Itachi.
„Proč? Abych se stal vrahem?! Sice v domnění, že to bude jen obyčejná pomsta?!“ vyštěkl, „Abych řekl pravdu, tak jsem rád, že to vím!“
Itachi vykuleně pohlédl na naštvaného bratra, čímž také žádal vysvětlení.
„Jsem rád, že jsem nestihl zabít člověka, kterého jsem měl kdysi nejradši. Těší mě, že jsem nakonec nepřišel o celou rodinu,“ vyjel Sasuke.
„Co?“ vydechl jeho společník.
„Itachi… ulevilo se mu, že jsi v tom celkem nevinně. Je šťastný, že tě nepřipravil o život, když ti Konoha vzala dospívání. Jednoduše… jeho nenávist prostě vyprchala,“ vysvětlila Tokime, která celou dobu špehovala Sasukeho myšlenky.
Itachi zůstal zírat s otevřenou pusou. Vážně se to může stát?

Poznámky: 

Tak po zpoždění je tu další dílek... za což se omlouvám, že až teď Barf! Ale zapomněla jsem jaksi minule, že je neděle, takže jsem ho nestihla vydat, mno Barf! Sad Ale tak teď už k dílku...

Moc se tam toho nestalo a ani Aya tam, jakožto hlavní postava, nebyla, takže je to takovej asi dost oddychovej dílek Laughing out loud Ale konečně se mi povedlo tam zapojit zase Hit :3 Laughing out loud Byla tam také Tokimeška, Itíček (< 3) a sámo Sasu a Kotetsu + stará mladá Tsunade Laughing out loud A teda nemyslim, že by tam měli twister, ale mě se to tam prostě hodilo Laughing out loud
Mno nic... budu doufat, že se ukecanej dílek aspoň trošku líbil a od příště už tam zase bude asi nějaká ta akce... uvidíme xD

5
Průměr: 5 (17 hlasů)

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele Anata11
Vložil Anata11, Po, 2012-12-03 21:40 | Ninja už: 4996 dní, Příspěvků: 998 | Autor je: Prodavač v květinářství Yamanaka

Super díl, jako, máš pravdu, boj, nebo tak něco, hlavně pohyb, že by se třeba ukázalo, kde je Ayano s Jiraiyou, ale nevím, jestli můžu nazvat to Itachiho a později i Sasuke vylívání citů za oddechové, protože od mladšího Uchihy jsem toho čekala hodně, ale tohle zrovna ne Laughing out loud Byla docela zajímavá ta část s Tsunade, chvilku mi trvalo, než mi došlo, že šla za Hitomi, ale ono je to loický a i dost chytrý. Těším se na používání tý její síly. Dostala mě ta Tsunadina věta, fakt jsem si myslela, že mezi nima došlo k něčemu víc, ale pak jsem se uklidnila a fakt mě to pobavilo Laughing out loud Těším se na pokračování, jako obvykle a jsem opravdu ráda, že jsi tuhle sérii nepohřbila


Tam, kde tančí listy... A hoří oheň
Stín ohně se mihotá po vesnici.
A listy jednou opět vyrostou. Sandaime Hokage

Obrázek uživatele Ría
Vložil Ría, Po, 2012-12-03 23:26 | Ninja už: 4520 dní, Příspěvků: 1511 | Autor je: Prodavač v květinářství Yamanaka

Smiling Děkujůů... to já docela i já, jinak byste mi takhle nezvedali náladu Laughing out loud A já bych se k ní určitě někdy zase vrátila, protože bych jí nechtěla mít rozpracovanou, ale spíš... mno... spíš bych nechala toho dotyčnýho na čas vychladnout, ale uklidnil se, tak není třeba Laughing out loud Snad... *ťuky ťuk na dřevo* Laughing out loud
A jinak ta Tsunadina věta byla v tom záměru Laughing out loud trošku zmást a hlavně i ona si myslela něco jinýho Laughing out loudLaughing out loud Ten twister schovali, když ťukala a pak ho vytáhli, no Laughing out loudLaughing out loud
A Hitominka Laughing out loud Mno tož... to já se taky těším na její sílu a hlavně na všechno okolo ní Laughing out loud To ještě budete koukat Laughing out loud sice vůbec nevím, jak to tam všechno zakomponuju, ale mám jí promyšlenou docela do hloubky, no Laughing out loud
Nečekala si to? Shocked Laughing out loud Uch Laughing out loud No, ale šak on Itíka rád má Laughing out loudLaughing out loud Takový ďuďánci to spolu jsou Laughing out loud že to jinak prostě u mě nejde Laughing out loud Každopádně opět děkuju moc :3 Vždy potěšíš ^^

Obrázek uživatele Kimi_Uchiha
Vložil Kimi_Uchiha, Po, 2012-12-03 20:26 | Ninja už: 4411 dní, Příspěvků: 186 | Autor je: Utírač Udonova nosu

Takžéé..Laughing out loud Kimi píše zase neskoro..Sad za čo sa veľmi ospravedlňuje ale proste nestíha..Sticking out tongue Laughing out loud Nó..Laughing out loud k dielu..Smiling musím povedať že ma milo prekvapil..Smiling Bol strašne pekný..Smiling ale najviac sa mi páčil Sasan ..Laughing out loud Proste ten tu nemal chybu..Smiling Som ešte zvedavá na Itachiho ďaľšie reakcie a ako to vlastne pôjde všetko ďalej..Laughing out loud Ale musím povedať že to že ich bude Sasan počuť som ani v najlepšom sne netušila..Sticking out tongue Laughing out loud Nó..Laughing out loud Hit a Kotetsu..Laughing out loud komu by asi tak nedošlo že hrali twister?..Laughing out loud Asi iba bláznovy..Laughing out loud Ale musím povedať že aj tý boli zlatý..Laughing out loud keď som si ich predstavila musela som sa zasmiať..Smiling Nó a je pravda že tam naša Ayano nebola..ale bola tam aspoň spomenutá..Laughing out loud a nabudúce tam hádam bude..Laughing out loud nó..Laughing out loud takže zlatí..Laughing out loud diel sa ti vážne podaril..Laughing out loud a musím povedať že takýto Sasan sa mi páči..Laughing out loud tak ho nepokaz!!..Laughing out loud áá že sa strašne teším na ďalší diel a že si mega talentovaná to už hádam ani nemusím písať že?..Laughing out loud No proste len tak ďalej...Smiling Laughing out loud

Obrázek uživatele Ría
Vložil Ría, Po, 2012-12-03 23:21 | Ninja už: 4520 dní, Příspěvků: 1511 | Autor je: Prodavač v květinářství Yamanaka

Děkujůůů :33 Konečně někdo, kdo má mýho Sasana rád! Laughing out loudLaughing out loud Neboj, nezkazím ho! Laughing out loud Aspoň doufám Laughing out loudLaughing out loud
Hit a Kotetsu.. mno jóó, to sou naši milouši Laughing out loudLaughing out loud A jakože si to dost zabila, hej Laughing out loudLaughing out loud A sice tam nebyla naše Ay, ale tož to neva! Laughing out loudLaughing out loud Kdybych to nespomenula, tak si ani nevšimnete určitě Laughing out loudLaughing out loud Takže neva Smiling ...jestli tam příště bude? Shocked Laughing out loud Ooo tož to nevím... možná asi na chviličku? Laughing out loud Ona teď míří k tomu Oro sídlu a já potřebuju, aby se tam stalo ještě víc věcí, než jí tam zase zapojím, takže si myslím, že se to všechno bude dít příště a Ay tam bude až od dvacítky... Tuším Laughing out loud I když nevím.. uvidíme, jak to vyjde Laughing out loud A jinak fakt moc děkuju! Laughing out loud Smiling Potěšila si mě megálně! :33
A že talentovaná? Shocked Uh, to nevím, ale mnohokráte kuju ^^

Obrázek uživatele HiTomi-chan
Vložil HiTomi-chan, Ne, 2012-12-02 23:20 | Ninja už: 4541 dní, Příspěvků: 1154 | Autor je: Pěstitel rýže

Takže hned na začátek gratuluju Tokči k prvnímu místu. Laughing out loud To je opravdu unikátní a nezvyklé, asi vyrobím diplom...
No nic k dílu, povedl se ti. Moc se mi líbil, to že tam nebyla naše hlavní Aya, nu což, aspoň na ni úplně nezanevřeli a byly tam o ní zmínky. A taky tam nebyl náš BFF a nejlepší strýček v jednom Jiraiya-chan, ale zase tam byla o něm aspoň zmínka.. V dnešním díle bylo opravdu PřeUchihováno, ale tak co, když se vlezli spolu s jejich egem do jedné místnosti, nic proti gustu. Každopádně se mi líbilo, že je Sasuke takovej, no jak to říct slušně, no prostě stačí když použiju Sasuke, že je odposlouchával. A jak ukápla ta slza, myslela jsem, že mám nějakou šmouhu na obrazovce, nebo se mi to prostě jenom zdá, nebo je tady taky možnost s nedostatkem spánku, neberu v potaz, že jsem se vzbudila přímo na oběd.
Naja, co by jiného měli Kotetsu a Hit dělat, než hrát twistra? Ale při představě jeho jen v těch gatích, no a pak bez nich.. Mňam.. Děkuju ti za to, že se tam ta obluda ochomejtá.
Takže jinak, díl se mi moc líbil, seš prostě šikula, moc se těším na další sklerotiku. Smiling

Přátelé jsou jako brambory, když je sníte, tak zemřou...
Ne všichni, kdo bloudí, jsou ztraceni.
Hloupost a pýcha na jednom dřevě rostou..

Obrázek uživatele Ría
Vložil Ría, Po, 2012-12-03 19:01 | Ninja už: 4520 dní, Příspěvků: 1511 | Autor je: Prodavač v květinářství Yamanaka

Tož mockrát děkuju :33 A ták no... tohle je vlastně kolikátej už díl, kdy tam to naše fialový pako nebylo? Laughing out loud Druhej nebo možná dokonce i třetí, tak ale je to jedno Laughing out loud Zvlášť, když je kým ji nahradit... alá Tokimeška und naša zlatá Hitominka :DD
Mmmm... mno, já Sasanku přímo zbožňuju, je to má třetí nejoblíbenější postava s Deiem, takže prostě v mých povídkách je takovej,... mno jak to říct... moc do hloubky probranej a trošku takovej do dobra Laughing out loud Já prostě v něm vidím lásku a kladnost... I třeba, když byl už "zlej", tak stejně se snažil nikoho nezabít (krom teda Itíka a pak od Danzoua to šlo z kopce teda mno, ale tož Laughing out loud)... taky třeba Suigetsa často okřikoval, ať nezabíjí a tak... v tom bylo vidět dobro Laughing out loud a když byl v Konoze tak taktéž Laughing out loud prostě já ho žeru Laughing out loud Teda né tolik jako mého Itíčka, ale prostě ráda ho mám Laughing out loud Takže snad si ho taky oblíbíš! Laughing out loud Alespoň v mých povídkách (což usuzuju, že ho ráda moc nemáš, dle tohožto komentíku Laughing out loudLaughing out loud) Ale každopádně ti moc děkuju :3
A btw... tys nešla do školyyyy? Shocked Závist! Laughing out loud
A jinak za Kotetsíka v gatích nemáš zač Laughing out loud A sem ráda, že si ráda, že se tam naše Hitominka, žádná obludka!, objevuje Sticking out tongue Smiling

Obrázek uživatele HiTomi-chan
Vložil HiTomi-chan, Po, 2012-12-03 19:05 | Ninja už: 4541 dní, Příspěvků: 1154 | Autor je: Pěstitel rýže

Podívej se na datum miláčku, do školy jsem šla.. Laughing out loud
No, jako není to tak, že bych neměla ráda, ale prostě no.. Nemám ho ráda.. Laughing out loud No a jako on a zlej? Pche.. Taková měkkota.

Přátelé jsou jako brambory, když je sníte, tak zemřou...
Ne všichni, kdo bloudí, jsou ztraceni.
Hloupost a pýcha na jednom dřevě rostou..

Obrázek uživatele Tokime
Vložil Tokime, Ne, 2012-12-02 22:54 | Ninja už: 4861 dní, Příspěvků: 866 | Autor je: Recepční v lázních

Suproozní dílek, ačkoliv tam teda nebyla Ay, no... To mě trošku překvapilo..
Itachijak vyjel, sakryš Laughing out loud Jsem ráda, že se to zatím takhle vyvíjí, že to vypadá na šťastné usmíření Smiling
Tokča xDD Je pořád zavřená, co? xDDDD To je vcelku vtipná představa Laughing out loud
No twister to féést zabil XD To jako jo Laughing out loud
Dílek se mi mooc líbil a chci vědět, jak to dopadne mezi bráškama a taky, co se teď bude přesně dít s Ay a Jíjou Laughing out loud
Prostě supr, čupr, bupr, kubr Kakashi YES Laughing out loud
PS : Jestli nebudu první, tak někoho zabiju xDDD

Moje FC - trapás, taky jsem se k tomu donutila :DD
FC nejbestovějšího borce = Ría ^^
Anime is my LIFE!
Narodil ses jako originál, nezemři jako kopie..

Obrázek uživatele Ría
Vložil Ría, Po, 2012-12-03 18:53 | Ninja už: 4520 dní, Příspěvků: 1511 | Autor je: Prodavač v květinářství Yamanaka

Brouku, si první! Laughing out loud Dobře tyy! Laughing out loud :3
A tak co, nebyla tam no Laughing out loud Tokča jí zaskočila :DDDD A yep.. pořád je zavřená, chudinka tvoje :DD ne! naše je! Laughing out loudLaughing out loud
Bráááškové... ach, jak já je prostě zbožňuju! Laughing out loudLaughing out loud A hlavně když se mají rádi Shocked Ááá Laughing out loud To je slast Laughing out loudLaughing out loud Ale žto... žto a tož xDD jak to dopadne se uvidí myslím už v příštím dílku Laughing out loud Teda pokud se mi to tam vleze, ale asi jo, páč Ay plánuju strčit až do dvacítky, takže se mi to tam musí vejít Laughing out loudLaughing out loud
A děkuju, převelice moc kuju :333 ^^