manga_preview
Boruto TBV 09

Cestovatelé 01

Cestovatelé- Začátek

Byl normální školní den. Jak by řekl Shikamaru "Je to otrava.". Ale abych se představil, jmenuji se Shiky a jsem žák základní školy. Ten den, co se to stalo jsem se hodně pohádal se spolužákyní jménem Faith a tady začíná náš příběh.
"Ty jsi opravdu nenormální člověk!" Řvala na mě Faith. A probodávala mě pohledem. Kdyby mohl pohled zabíjet, bylo by už po mě.
"Jak jsem mohl vědět že to má být do dneška?!" sykl jsem na ni.
"No, mohl sis to zjistit, a ne dřepět jen tak doma a spát! Ten projekt jsem musela dělat sama, ale hlavně že si pán vzpoměl na to, že má ředitelka narozeniny!" Řvala na mě přes celou třídu a já jsem jí to chtěl vrátit.
"Aspoň mi ta paměť k něčemu slouží, a ne jak ta tvoje v kolik hodin se máš nalíčit!" Oplácel jsem jí to... ale nějak to ignorovala a pokračovala.
"Ty jsi totální ignorant!" řvala ještě více nahlas.
"Prosimtě, takhle mi říká učitel tělocviku, tak ty mlč." docházela mi slova a nechtěl jsem se s ní hádat, přece jenom se mi líbila.
Ale najednou se stalo něco zvlášního. Ona znenadání spadla. Rychle jsem se rozeběhl k ní, pokusil jsem se jí nadzvednout hlavu, ale jak jsem se jí dotkl, spadl jsem též. Byl to pád jako tehdy, kdy jsem doběhl přespolák. Po půl hodině jsme se objevili v neznámé lokalitě a ještě k tomu uprostřed potyčky.

"Faith, vstávej dělej!" řval jsem na ni a házel s ní ze strany na stranu.
"Nech mě spát mami! Ještě 5 minut." špitla potichu Faith.
"Zapomeň na mámu! Hoří tu!" zařval jsem a zvědavě se k ní natahoval, abych zjistil její reakci.
"Uááá." Zařvala Faith a praštila mě přímo do nosu.
"Dávej pozor a schovej se!" Poslechla mě, a schovali jsme se.
"Co se to dějé?!" ptala se.
"J-Já nevím, ale asi jsme uprostřed v-války!" Potichu jsem jí pošeptal do ucha, aby nás nepřítel neslyšel, v tu dobu jsme ani nevěděli, kdo a nebo co je náš nepřítel.
"Slyšíš? utichá to." oznámila mi.
"Řekni mi něco, co nevím!" křikl jsem na ní.
"Neřvi na mě! Nebo ti jednu natáhnu!" oplatila mi mojí připomínku. Raději jsem už mlčel.

O pět minut později náš objevili nějací lidé.

"Kdo jste?" Zeptal se muž v zelené vestě a ochranou čelenkou listové.
"M-my nejsme zdejší." Koktali jsme, ale oba dva jsme si všimli čelenky Listové vesnice a v tom mi to došlo.
"Vy jste n-ninjové?" Vysoukal jsem ze sebe.
"Ano a vy?" Odpověděl mi záhadný muž. A prohlížel si nás velice pozorně.
"My nejsme ninjové." řekla Faith.
"Aha, a odkud jste, a co tu děláte?" zeptal se nás muž.
"To sami nevíme, nevzpomínáme si." vypustili jsme jednotně.
"Izumo, vezmeme je za Hokage... co když to jsou... špehové?" Sykla druhá postava.
"Proč si myslíte že jsme špehové?!" zeptal jsem se s mírným zvýšením hlasu.
"Vypadáte divně, hlavně ta holka..." řekl pohodově Izumo.
"Mám jméno abys věděl!" Sykla na něj Faith.
V tom mi ale docvaklo... jsme v zemi ninjů! To by vysvětlovalo ty čelenky, schopnosti Izuma a spol.
"Teď se nacházíme v zemi ohně, že ano?" Otázal jsem se, a jemně se mi chvěl hlas. Chtěl jsem si potvrdit svou úvahu.
"Přesně tak." Odpověděl mi Izumo.
"Jak dlouho potrvá cesta? Jsem děsně unavená!" Oznámila nám tu novinu Faith.
"Za pět minut tam budeme, víme, že to trvá, ale když neumíte používat čakru a musíme jít pěšo, tak to chvíli potrvá" Ohlásil nám Izumo.

Už jsme viděli bránu Konohy. Byla obrovská.
"Vítám vás." řekla nám Tsunade na pozdrav a usmála se.
"Děkujeme." odpověděli jsme sborově.
"Takže... Vaše identita není známá, tak se mi představte a řekněte mi, jak jste se sem dostali" Snažila se z nás dostat nějaké informace.
"Já se jmenuju Shiky, a tohle je Faith." oznámil jsem jí.
"Těší mě Hokage-sama." řekla Faith a mírně se usmála.
"Nevím, kde začít. Byli jsme v našem světě, hádali jsme se, ale pak se nám zamotala hlava a probudili jsme se tady. Izumo nás našel." oznámil jsem.
"Tak vy už se znáte s Izumem, jo?" začala se smát.
"Tak nějak." pousmál jsem se.
"Měli jsme tu už dost případů vniknutí do tohoto světa- světa ninjů. Nechci vás nějak zaskočit nebo zastrašit ale.... ten, kdo umře tady, umře i u vás ve vašem světě. Trvalo nám to dlouho, to zjistit, ale nakonec jsme to zjistili. Tak si dávejte bacha." řekla, a sklopila hlavu...
"Moment, on tu byl už někdo před náma?!" zeptal jsem se jí.
"Ano byl..." oznámila mi suše.
"Každopádně... Určitě nemáte kde spát, tak vám přidělím jeden byt, budete bydlet v druhém patře, kde bydlí Naruto Uzumaki." oznámila nám.
"Naruto?" otázal jsem se s nadšením.
"Ano, ale to není všechno, zítra ráno se u mě znovu hlaste, budu pro vás mít překvapení." řekla nám, a usmála se.
"Ano, a děkujeme Hokage-sama." poděkovali jsme a chystali se k východu.
"Počkejte, víte snad kde bydlí Naruto?" otázala se.
"No... Ne." poníženě jsem jí odpověděl.
"Izumo." řekla do prázdna.
V tom se objevil v místnosti Izumo, a místnost byla plná kouře.
"Pff, ten kouř smrdí!" Stěžovala si Faith.
"Na to si časem zvykneš." uklidňovala ji Tsunade.
"Izumo, ukaž jim, kde budou bydlet." rozkázala a otočila se se židlí směrem k oknu a přemýšlela.
"Hai." odpověděl jí Izumo, a vedl nás ke dvěřím.

Po zhruba třech minutách cesty jsme dorazili k "novému" bytu.
"Wáu, je to obrovský!" Křikla nám Faith do uší a my jí zacpali pusu.
"Nemusíš hned tak řvát." snažil se jí ztišit Izumo.
"Dobře, dobře, jsem jenom nadšená." ujistila nás.
"Tak si to nadšení nechej i na zítra...budeš ho potřebovat." pousmál se Izumo a vedl nás po schodech k bytu přesně pod tím Narutovým.
"Tak, tady budete bydlet." usmál se, a hodil po mě klíče.Nechytil jsem je. Pořád jsem nemohl uvěřit, že jsme v Naruto světě.
"Já už musím, zítra se uvidíme." Rozloučil se s námi Izumo a odešel.
"Kdo odemče první?" zeptal jsem se.
"Přece já!" zapištěla Faith a odemčela.
"Není jiná ani tady." zamumlal jsem si pro sebe a vešel taky dovnitř.

Poznámky: 

Už mě dlouho lákalo, napsat nějakou FF protože celou vlastní FF jsem měl napsanou, ale pouze ve své hlavě, a teď to dávám na Konohu.
Nikdy bych nevěřil, že psát povídky bude těžké, obzvlášť když jste kluk.
V příštím díle se dozvíme, co nás čeká a jak vypadá náš byt.

Také jsem nenapsal, jak vypadáme Smiling
Faith: Má hnědé oči a hubenou postavu. Měří zhruba 172cm o dva centimetry více než já. Má dlouhé hnědé vlasy a často jí přepadají záchvaty smíchu, řvaní jí také není cizí. Je celkem citlivá, co se týče její osoby.

Shiky:Mám také hnědé vlasy a měřím 170cm. Neříkám, že bych byl zrovna nejhubenější, ale mám průměrný pas středoškoláka prvního stupně (jestli se to tak píše). Mám krátké vlasy a ve vážných situacích mi moc do smíchu není, ale to neznamená že se nesměju vůbec. No, zkrátka, moje postava se spíše ukáže v příběhu. Eye-wink

5
Průměr: 5 (8 hlasů)

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele Aiko Rin Yumichiki
Vložil Aiko Rin Yumichiki, So, 2012-11-17 11:50 | Ninja už: 4294 dní, Příspěvků: 206 | Autor je: Obsluha v Ichiraku

Mě se to celkem líbilo. A něším se na další díl Laughing out loud

V životě je spousta překážek a strachu musíš se jim postavit čelem.
http://aikoandsayuri.blog.cz/
Síla ptáka je ve křídlech, síla člověka je v přátelství!
30.7.2012

Obrázek uživatele Leera
Vložil Leera, Po, 2012-11-12 21:45 | Ninja už: 4583 dní, Příspěvků: 118 | Autor je: Choujiho zlatý brambůrek

Začína to dobre Laughing out loud

Knihy boli moji živí priatelia. Bolo ich málo, ale vyčítala som z nich aj to, čo autori do nich nevložili. M.R.-M.

Nekonečný vesmír. Pripadá ti nekonečný, ale zrazu prídeš na koniec a gorila po tebe začne hádzať sudy. F.J.F.

Obrázek uživatele Mea
Vložil Mea, Po, 2012-11-12 21:05 | Ninja už: 4287 dní, Příspěvků: 53 | Autor je: Prostý občan

Njn, je pravda že táto téma napadla skoro každého Laughing out loud
No, ale ak by som mala ohodnotiť poviedku, je to dosť strohé, dosť rýchle /dokonca až moc, na moje pomery,/... mohol si vyše opísať ten priebeh toho, ako a prečo sa dostali do Shinobi sveta Smiling
Dúfam, že to nejako vylepšíš, a čakám dlhší diel Laughing out loud Laughing out loud

This sh*t is easy peasy pumpkin peasy pumpkin pie mothe**uckers!
*A goal without a plan is just a dream.*

Obrázek uživatele Shiky-chan
Vložil Shiky-chan, Po, 2012-11-12 22:01 | Ninja už: 4200 dní, Příspěvků: 12 | Autor je: Prostý občan

Děkuji za pochvalu, Smiling vynasnažím se udělat delší díl, tak asi spojím dva díly do sebe... a ano, mám problém s tou rychlostí, mohl bych spomalit no, ale přece jenom, nějaké situae nedokážu moc popsat, tak se jich snažím vyvarovat Mrk






Obrázek uživatele Isade-chan
Vložil Isade-chan, Po, 2012-11-12 00:09 | Ninja už: 4196 dní, Příspěvků: 369 | Autor je: Konohamarova chůva

ja jen jestli jsem to spravne pochopila: Shiky a Faith jak bych to rekla... pochazi z naseho sveta a najednou jsou ve svete Shinobi? Protoze jestli jo takje to skvely taky me uz napadloneco takovyho ale nikdy se to nak nerealizovalo takze se tesim na pokracko Laughing out loud

Život je přilš krátký na to, aby se jen přežíval. Proto by se měl žít naplno.

Obrázek uživatele Shiky-chan
Vložil Shiky-chan, Po, 2012-11-12 17:37 | Ninja už: 4200 dní, Příspěvků: 12 | Autor je: Prostý občan

Ano, pochází z našeho světa, a áno, jsou ve světe Shinobi Eye-wink Mě to napadlo cca. před půl rokem, ale nikdy se to nezrealizovalo až do teď Eye-wink






Obrázek uživatele povídkář
Vložil povídkář, Po, 2012-11-12 00:25 | Ninja už: 5923 dní, Příspěvků: 1554 | Autor je: Prodavač v květinářství Yamanaka

Něco takového napadlo už snad každého, kdo něco na téma Naruto napsal. Dokonce je tu i hromada pokusů o povídky s touto tématikou.

Ctyri roky, kocko.

Obrázek uživatele Shiky-chan
Vložil Shiky-chan, Po, 2012-11-12 17:38 | Ninja už: 4200 dní, Příspěvků: 12 | Autor je: Prostý občan

Ano, muselo to napsat hodně lidí, ale já se pokusím, aby to vydrželo hodně dlouho, a aby mě to hlavně mě i Vás bavilo... nejméně 20 dílů tu bude rozhodně Eye-wink






Obrázek uživatele Isade-chan
Vložil Isade-chan, Po, 2012-11-12 17:42 | Ninja už: 4196 dní, Příspěvků: 369 | Autor je: Konohamarova chůva

tak to su rada Laughing out loud

Život je přilš krátký na to, aby se jen přežíval. Proto by se měl žít naplno.

Obrázek uživatele Camelia
Vložil Camelia, Ne, 2012-11-11 22:05 | Ninja už: 4721 dní, Příspěvků: 1469 | Autor je: Pěstitel rýže

Mám otázku... Nemá to náhodou co dočinění s touhle Faith? Laughing out loud
Jinak se mi to docela líbilo. Vlastně jsem se u toho i zasmála Smiling

Ach ten sentiment...

Obrázek uživatele Shiky-chan
Vložil Shiky-chan, Po, 2012-11-12 17:40 | Ninja už: 4200 dní, Příspěvků: 12 | Autor je: Prostý občan

Až teď jsem se dozvěděl, že někdo takový existuje. Jméno Faith jsem také pochytil z jedné povídky, ale nechal jsem jenom jméno, jinak celou osobu jsem předělal. Mě moc povídky nejdou, ale napsal jsem Sasoriho narozeniny, a ty trochu vtipné jsou... tedy doufám Laughing out loud






Obrázek uživatele E-Fox
Vložil E-Fox, Ne, 2012-11-11 20:33 | Ninja už: 4301 dní, Příspěvků: 193 | Autor je: Pěstitel rýže

Hustý Laughing out loud začíná to zajímavě a obě nové postavy se mi velmi líbí, rozhodně si počkám na další díl Laughing out loud

Obrázek uživatele Shiky-chan
Vložil Shiky-chan, Po, 2012-11-12 17:39 | Ninja už: 4200 dní, Příspěvků: 12 | Autor je: Prostý občan

Děkujůů Laughing out loud dílů bude nejméně přes 20, tak snad to rozvedu hloubš Laughing out loud