manga_preview
Boruto TBV 09

Já jsem … Epizoda 9: První bitva aneb válka začíná

Hm. Mistr loutkař, ninja co bojoval s prvním hokagem, služebník Jashina a ocasý bez ocasů.“ Řekl Naruto.
„Dlouho jsme se neviděli Itachi a Naruto.“ Řekl posměšně Kisame.
„Kakashi, řekl bych, že je asi nezajmeme.“ Řekla Naruto.
Doteď zamračená obloha se projasnila a slunce rozsvítilo celou louku a ninji na ní. Bylo tak nádherné počasí, že by nikdo nepoznal, k jaké bitvě se schyluje.

Já jsem … Epizoda 9: První bitva aneb válka začíná

„Nejlepší bude, když se rozdělíme, ale před tím vám o nich něco řeknu. Ten s tím mečem je Hoshigaki Kisame, je to můj bývalý partner, mistrovsky ovládá vodu, je jedním ze sedmi legendárních šermířů, jeho meč se jmenuje Samehada a dokáže pohltit protivníkovu čakru, proto se mu taky říká ocasý bez ocasů. Ten s tou kosou se jmenuje Hidan, je nesmrtelný protože svůj život zasvětil Jashinovi, jakmile se vás jen řízne a dostane se k vaší krvi, okamžitě vás zabije tím, že se sám probodne. Dále je tu Kakuzu, ovládá všech pět elementů a je velmi starý. A nakonec Sasori mistr loutkař, který je sám loutka. Takže bych navrhoval aby Naruto a Sakura si vzali Kakuza, tým Gai si vezme Kisameho, Sasuke a Kakashi Sasoriho a já Hidana.“ Dokončil Itachi svůj výklad a svou taktiku.

„Dobrá. Nebudeme čekat, až zaútočí první ne.“ Řekl Naruto a vrhl se proti nepříteli, ostatní ho následovaly. Také se rozdělili podle skupin, jak to navrhl Itachi.

Naruto a Sakura x Kakuzu

„Sakuro, dokáže používat všech pět elementů a má pět srdcí. Každé z nich jeden element ovládá.“ Oznámil Naruto, Sakuře za běhu.
Jako první zaútočil vůdce klanu Namikaze.
„Katon: Goukakyuu no Jutsu“
„Futon: Mini Renkuudan.“
Na Kakuza se řítila obrovská ohnivá koule.

„Suiton: Suijinheki Jutsu.“
„Doton: Doryuuheki.“
Před ním se objevila vodní a kamenná stěna, která odrazila blonďákův útok.
„Shanaroo!!!“ Zakřičela Sakura a řítila se na Kakuza.

„Tak lehce mě nedostane.“ Pomyslel si Kakuzo.
„Fuuton: Atsugai.“
Větrný útok se řítil na Sakuru. Sakura po něm jen hodila kunai. Větrný útok náhle zmizel, kunai se zabodl za Kakuza. Sakura zasáhla Kakuza plnou ránou. Kakuzo se pod nad tlakem rány proletěl. Jakmile byl nad kunaiem, tak ho ze spodu probodl Naruto dvěma katanami do dvou srdcí. Byly to srdce pro vodu a vzduch.
„Co?“ Divil se Kakuzo.

Ale to už se na něj řítila Sakura s napřaženou pěstí.
„Katon: Zukokku.“ Na Sakuru se řítil ohnivý útok.
„Sakra, může útočit, když do něj proudí má čakra.“ Divil se Naruto.
Naruto pustil katany a složil pár pečetí.
„Hiraishin no jutsu.“ Řekl blonďák a zmizel spolu se Sakurou. Jenže Naruto nebyl dostatečně rychlý ohnivý útok, ho zasáhl do levé ruky, kterou měl ošklivě popálenou.

„Jsi v pořádku?“
„Jo je to jenom lehké zranění. Běž pomoct Sasukemu a Kakashimu se Sasorim. Ale buď opatrná používá ve svých loutkách jed.“. Řekl Naruto a Sakura odešla za přáteli. Mezitím Narutovu levou ruku obalila rudá čakra.

„Je na čase to ukončit. Starče.“ Řekl posměšně Naruto ke Kakuzovi a vrhl se na něj.
„Hyaton: Gouryuuka no jutsu.“
„Katon: Zukokku.“ Kakuzův oheň dokázal přemoci Narutův sníh.
„Raiton: Jibashi.“
„Suiton: Kaihoudan.“ Narutův kombinovaný útok se řítil na Kakuza.
„Doton: Doryuuheki.“ Kakuzu chtěl zastavit Narutův útok, ale bezúspěšně. Hliněná stěna neměla proti kulce z vody a blesku šanci.

Tentokrát Naruto trefil Kakuzovo ohnivé srdce.
„Už zbývají jen dvě a to blesk a země.“
„Musíš si šetřit čakru.“
„Já vím, dodělám ho pomocí taijustu a katan.“ Ukončil Naruto debatu s Kyuubim a vrhl se na Kakuza.

Začal boj v taijutsu, Naruto měl jednoznačně na vrch, Kakuzu se už nestačil bránit, když v tom se za Narutem objevila blesková příšera.
„Co, kdy se stihl rozdělit!“ Pomyslel si Naruto.
„Raiton: Gian.“ Ozvalo se od příšery a na Naruta se řítil bleskový útok. Útok zasáhl svůj cíl.
„Je po všem, skrčku. Určitě za tebe bude dost peněz.“ Řekl Kakuzo a šel směrem, odkud stoupal dým. Ležela tam postava, Kakuzu se na něj chvíli díval, když v tom se ozvalo hlasité „Puf“ a postava zmizela.
„Co!“ Zakřičel Kakuzo, ale v tom už měl ve svém srdci Narutovu bleskovou katanu.

Kakuzo se podíval směrem ke svému poslednímu bleskovému srdci. Jenže příšera ležela mrtvá na zemi a maska byla rozbitá.
„Jak jsi to udělal?“ Zeptal se z posledních sil Kakuzo.
„Genjustu.“
„Ale já myslel, že ty neumíš genjutsu.“
„Taky, že neumím.“
„Tak jak?“
„Kyuubi.“
„No ovšem, úplně jsem na něj zapomněl.“

„Co, kdy se stihl rozdělit!“ Pomyslel si Naruto.
„Raiton: Gian.“ Ozvalo se od příšery a na Naruta se řítil bleskový útok.
„Sakra. Kyuubi zkus ho chytit do genjutsu.“
„Jasně. Ale musí se ti podívat do očí.“ Naruto sledoval Kakuza, zatím co se na něj řítil bleskový útok.
„Sakra, tak se už otoč.“ Nadával blonďák, když v tom se mu na chvíli Kakuzo zadíval do očí.
„Magen no Kyuubi: Kokoni Arazu no Jutsu.“ Ozval se křiklavý a tajemný hlas Narutovi hlavě.
„Super.“Pomyslel si Naruto.
„Hiraishin no Justu.“ Řekl Naruto a teleportoval se ke kunai, který byl stále zabodnutý na stejném místě, kam ho hodila Sakura. A náhodou byl kousek od příšery.
„Fuuton: Kaze no Yaiba.“ Narutovu katanu pokrylo větrné ostří. A jednou ranou rozsekl masku bleskové příšery.
„Je po všem, skrčku.“ Řekl Kakuzo a šel směrem, odkud stoupal dým.
„Teď je moje šance.“ Řekl si Naruto a nenápadně se přemístil za Kakuza.

„Už je čas, abys šel k Shinigami, staříku.“ Řekl Naruto a Kakuzo naposledy vydechl.
„Hej Naruto, soustřeď se na vyhledání čakry z okolí.“
„Proč?“
„Nevím, jestli se mi to zdá, ale kousek odtud cítím jakou si čakru, sice jen slabě, ale je mocná.“
„Počkej chvilku.“ Naruto se soustředil.
„Ano, je tu ještě někdo.“ Naruto se zadíval do blízkého křoví, když v tom uviděl …

Kakashi a Sasuke x Sasori

Kakashi a Sasuke útočily na Sasoriho.
„Chidori.“
„Raikiri.“
Dva bleskové útoky mířily na Sasoriho a zasáhly, jenže to byla loutka. Pravý Sasori odskočil od dvojice ninjů z listové.
„Tak toto, je pravý Sasori.“ Řekl Kakashi.
„Teď vám představím svoji nejlepší louku. Třetí kazakage.“ Řekl pyšně Sasori a začal útočit.

„Satetsu Shigure.“
„Sasuke pozor.“ Řekl Kakashi. Oba dva uhýbali projektilům ze železného písku. Jenže nevěděli, že v nich proudí jed. Kakashi měl pár škrábanců. Sasuke použil Susanoo a byl bez újmy.
„Je na čase to ukončit.“ Řekl Sasori.
„Satetsu kaihou.“

Nad ninji z Listové se objevil útvar ze železného písku.
„Kakashi.“ Zakřičel Sasuke.
Kakashi se soustředil, když v tom se útvar začal přetvářet, uprostřed se začala objevovat černá díra.
„Kamui.“ Zakřičel Kakashi. V tom se útvar ze železného písku rozlomil na dvě části. Obě odpadli daleko od ninjů. Kakashi upadl na zem.
Sasuke využil příležitosti.
„Chidori.“ Zakřičel a zničil loutku třetího kazekage.
„Ty parchante, za to mi zaplatíš.“
„Akahigi: Hyakki no Souen.“ Zakřičel Sasori a nad ním se objevilo sto loutek.
„Uvidíme, jak poradíš s tím to.“
Sasuke se soustředil.

„Amaterasu.“ A pomocí černého ohně spálil zhruba dvacet loutek.
„Ty malej skrčku.“ Řval Sasori.
„Susanoo.“ Řekl Sasuke a začal ničit loutky jednu po druhé. Ale pomalu mu docházely síly. Sasori už byl skoro bez loutek. Jenže Sasukeho Susanoo vypršelo. Unavený Sasuke se zřítil k zemi a na něj se řítily poslední loutky, co měl Sasori.
„Shanaroo!“

Sasuke uslyšel známý hlas a louky před ním se rozletěly na kousíčky.
„Díky Sakuro.“ Hlesl Sasuke a upadl do bezvědomí.
Sakura se vrhla na Sasoriho, ten chvíli uhýbal jejím útoků, ale neměl už loutky. Za pár minut ho Sakura trefila plnou silou.
„A je po době.“ Řekla vítězně Sakura, když v tom ji obrovská čepel probodla ze zadu do hrudníku.
„Jak to?“ Ptala se překvapená Sakura.
„Já sám jsem loutka, jediné co mi zbylo je moje srdce.“ Řekl namyšleně loutkař.

Sakura z posledních sil chytla lano, které bylo připevněno k čepeli a Sasorimu. Trhla ho k sobě a otočila se.
Sasori to nestihl zaregistrovat a řítil se k Sakuře.
„Shanaroo!“ Zakřičela z posledních sil Sakura. Trefila Sasoriho přímo do srdce, to se rozstříklo po Sakuře. Sakura cítila, jak do jejího těla proudí jed. Padla na kolena, podívala se na nebe a upadla do bezvědomí. Sakura, Sasuke a Kakashi byly v bezvědomí. Sakura a Kakashi byli na pokraji smrti. Oba v sobě měli dávku jedu a navíc Sakura měla probodnutý hrudník.

Tým Gai a Itachi x Kisame a Hidan

Zde neproběhlo rozdělení, jak plánoval Itachi. Kisame věděl, že by byli v taktické nevýhodě, proto se přidal k Hidanovi.
Hidan celou dobu nebezpečně útočil na ninji a Kisame z dálky používal svůj suiton.
„Suiton: Bakusui Shouha.“ Na ninji se valila obrovská masa vody.
Itachi všechny ochránil pomocí Susana.
Hidan se řítil na Itachiho.
„Shunshin no Shisui.“ Řekl Itachi a v tom se objevil za Hidanem a trefil ho svým kunaiem přímo do srdce.
„Ale já jsem nesmrtelný, ty idiote.“ Řekl posměšně Hidan.
„Já vím.“ Řekl Itachi a odskočil od Hidana.
„Katon: Goukakyuu no Jutsu.“
„Myslíš, že mi ublížíš ohněm, ty jsi vážně natvrdlej nebo já, už nevím.“ Řekla Hidan a začal se smát.
Itachi se pousmál. Ohnivá koule zasáhla Hidana. V tom okamžiku nastal obrovský výbuch.

„Ten idiot, nevšiml si, že na kunai byl výbušný lístek.“ Řekl naštvaný Kisame.
„Suiton: Daikōdan no Jutsu.“
„Amaterasu!“ Itachi s těží, spálil Kisameho útok. Itachi poklek na jedno koleno a chytl se za hlavu.
„Sakra ještě jsem si nestihl, zvyknou na nové oči.“ Proklel se Itachi.
Ovšem v tu chvíli Gai a Lee, útočili na Kisameho. TenTen a Neji bojovali s Hidanem, který se jaksi poskládal, jenže neměl svoji kosu.
Dvojice spolu bojovali zhruba deset minut, když v tom Hidan a Kisame odskočili od ninjů.
„Co se děje?“ Podivil se Itachi, který byl už v pořádku.
„Ty Itachi neříkej mi, že jsi tu čakru nevycítil.“ Řekl posměšně Kisame.
„Do p***le, ta čakra, to je …“

U Naruta

„Ano, je tu ještě někdo.“ Naruto se zadíval do blízkého křoví, když v tom uviděl sharingan.
„Do p***le.“ Řekl si Naruto a odskočil od křoví. Z křoví vylezl Uchiha Madara.
„Dlouho jsme se neviděly Naruto a Kyuubi.“
„Uchiha Madara. Vypadá to, že dořešíme to, co jsme nestihli.“
„To máš pravdu. Teď tě zajmu.“
„Hmm. Minule ti pomáhali tři hokagové a nezajmul jsi mě, to si myslíš, že teď to dokážeš.“ Řekl Naruto a snažil se vytočit Madaru, ale sám věděl, že to bude mít nesmírně těžké.
„No je načase začít.“ Řekl Madara a aktivoval svoji čakru.

U Itachiho

„Do p***le, ta čakra, to je Madara.“
„Přesně tak.“ Řekl naštvaný Hidan. V tom se u nich objevil Naruto a Madara.
„No vidím, že jsme přišli o dva členy, ale oni o tři.“ Řekla Madara.
„Co?“ Divil se Itachi
„Gai, Neji, Lee a TenTen, vezměte je do Konohy snad ještě není pozdě.“Řekl Naruto.
„Ale co vy.“
„My se o ně postaráme. A běžte už, to je rozkaz.“ Řekl přísně Itachi. Čtyři ninjové uposlechli a rychle odběhly ke svým přátelům, aby je mohli odnést domů a zachránit.

„Vy dva taky zmizněte, já si to vyřeším sám.“ Řekla arogantně Madara.
„Jak chceš.“ Oznámil mu Kisame a spolu s Hidanem zmizly.

Obloha, která byla do teď jasná, se zatáhla a začalo pršet. Počasí vědělo, co se bude dít. Proti sobě stojí Uchiha Madara, jenom jeho jméno je legenda, už ve své době byl skoro nepřemožitelný, teď má navíc nezničitelné tělo a neomezenou zásobu čakry. Proti němu stojí Uchiha Itachi, druhý člen klanu Uchiha kdo má věčný sharingan a s ním Namikaze Naruto, věznitel Kyuubiho a vůdce klanu Namikaze.
Právě teď se schyluje k jedné obrovské bitvě.

Naruto Namikaze a Uchiha Itachi proti Uchihovi Madarovi.

Poznámky: 

Tak a je to tady. Válka začíná. Doufám, že se vám dnešní díl líbil a že jsem fanoušky bojovek nezklamal. A co bude v příštím díle? Je asi všem jasné, souboj s Madarou a ... začátek všeho. Laughing out loud

4.82456
Průměr: 4.8 (57 hlasů)

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele E-Fox
Vložil E-Fox, Út, 2012-11-06 22:16 | Ninja už: 4312 dní, Příspěvků: 193 | Autor je: Pěstitel rýže

úžasný Laughing out loud Bojovka opět nezklamala Laughing out loud těším se na další díl Laughing out loud Laughing out loud

Obrázek uživatele misakj94
Vložil misakj94, St, 2012-11-07 16:26 | Ninja už: 4281 dní, Příspěvků: 158 | Autor je: Prostý občan

Děkuji a doufám, že další díl nezklame Smiling

narusaku 4ever
Ať si říká každej kdo chce tak Madara a Itachi to jsou velcí páni Laughing out loud
Kurama nej démon
Itachi, Madara, Naruto, Minato a Kurama. Nej pětka.

Obrázek uživatele Hikari Animaru
Vložil Hikari Animaru, Út, 2012-11-06 18:35 | Ninja už: 4272 dní, Příspěvků: 370 | Autor je: Konohamarova chůva

super diel Eye-wink bitky sice nemam moc v laske ale aj tak sa na nu tesim Smiling tvoje bitky su super Eye-wink Laughing out loud

Blog Mestekovej a Sabaku no Tanaris -> www.sameta.blog.cz/
Navštívte stránku Zakázaného ovocia!

Spoluautorská FF so Sabaku no Tanaris:
Zakázané ovocie chutí najlepšie - http://147.32.8.168/?q=node/107008

Obrázek uživatele misakj94
Vložil misakj94, Út, 2012-11-06 18:49 | Ninja už: 4281 dní, Příspěvků: 158 | Autor je: Prostý občan

Děkuji Smiling

narusaku 4ever
Ať si říká každej kdo chce tak Madara a Itachi to jsou velcí páni Laughing out loud
Kurama nej démon
Itachi, Madara, Naruto, Minato a Kurama. Nej pětka.

Obrázek uživatele Dreefi
Vložil Dreefi, Út, 2012-11-06 15:51 | Ninja už: 4746 dní, Příspěvků: 148 | Autor je: Tsunadiny pětky

Skvělá práce, jako vždy! Těším se na další. ^^

Obrázek uživatele misakj94
Vložil misakj94, Út, 2012-11-06 16:11 | Ninja už: 4281 dní, Příspěvků: 158 | Autor je: Prostý občan

Díky Smiling

narusaku 4ever
Ať si říká každej kdo chce tak Madara a Itachi to jsou velcí páni Laughing out loud
Kurama nej démon
Itachi, Madara, Naruto, Minato a Kurama. Nej pětka.

Obrázek uživatele alexander4
Vložil alexander4, Út, 2012-11-06 05:29 | Ninja už: 6162 dní, Příspěvků: 136 | Autor je: Prostý občan

tesim se na dalsi dil

Obrázek uživatele misakj94
Vložil misakj94, Út, 2012-11-06 16:12 | Ninja už: 4281 dní, Příspěvků: 158 | Autor je: Prostý občan

Děkuju Smiling

narusaku 4ever
Ať si říká každej kdo chce tak Madara a Itachi to jsou velcí páni Laughing out loud
Kurama nej démon
Itachi, Madara, Naruto, Minato a Kurama. Nej pětka.

Obrázek uživatele uzumaki_boy
Vložil uzumaki_boy, Po, 2012-11-05 23:16 | Ninja už: 4236 dní, Příspěvků: 7 | Autor je: Prostý občan

Bomba < 3 Miluju tuhle povídku Smiling

Obrázek uživatele misakj94
Vložil misakj94, Po, 2012-11-05 23:28 | Ninja už: 4281 dní, Příspěvků: 158 | Autor je: Prostý občan

Díky Smiling

narusaku 4ever
Ať si říká každej kdo chce tak Madara a Itachi to jsou velcí páni Laughing out loud
Kurama nej démon
Itachi, Madara, Naruto, Minato a Kurama. Nej pětka.

Obrázek uživatele AkioShigeru
Vložil AkioShigeru, Po, 2012-11-05 23:01 | Ninja už: 4642 dní, Příspěvků: 459 | Autor je: Prodavač v květinářství Yamanaka

Perfektně popsané bitvy hlavně teda ta Naruta a Kakuzu. Už se těším na tu velkolepou bitvu Laughing out loud

NaruSaku 4EVER

Obrázek uživatele misakj94
Vložil misakj94, Po, 2012-11-05 23:28 | Ninja už: 4281 dní, Příspěvků: 158 | Autor je: Prostý občan

Díky za koment a doufám, že bitva nezklame Smiling

narusaku 4ever
Ať si říká každej kdo chce tak Madara a Itachi to jsou velcí páni Laughing out loud
Kurama nej démon
Itachi, Madara, Naruto, Minato a Kurama. Nej pětka.

Obrázek uživatele Leera
Vložil Leera, Po, 2012-11-05 22:24 | Ninja už: 4594 dní, Příspěvků: 118 | Autor je: Choujiho zlatý brambůrek

Nesklamal Tee-hee Veľmi slušne opísané a napätie taktiež nechýbalo Laughing out loud Teším sa na ďalší diel Laughing out loud

Knihy boli moji živí priatelia. Bolo ich málo, ale vyčítala som z nich aj to, čo autori do nich nevložili. M.R.-M.

Nekonečný vesmír. Pripadá ti nekonečný, ale zrazu prídeš na koniec a gorila po tebe začne hádzať sudy. F.J.F.

Obrázek uživatele misakj94
Vložil misakj94, Po, 2012-11-05 22:26 | Ninja už: 4281 dní, Příspěvků: 158 | Autor je: Prostý občan

Díky za koment Smiling

narusaku 4ever
Ať si říká každej kdo chce tak Madara a Itachi to jsou velcí páni Laughing out loud
Kurama nej démon
Itachi, Madara, Naruto, Minato a Kurama. Nej pětka.

Obrázek uživatele MinatoNaruto
Vložil MinatoNaruto, Po, 2012-11-05 22:24 | Ninja už: 4373 dní, Příspěvků: 57 | Autor je: Prostý občan

nice dobrá práce

Obrázek uživatele misakj94
Vložil misakj94, Po, 2012-11-05 22:25 | Ninja už: 4281 dní, Příspěvků: 158 | Autor je: Prostý občan

děkuji Smiling

narusaku 4ever
Ať si říká každej kdo chce tak Madara a Itachi to jsou velcí páni Laughing out loud
Kurama nej démon
Itachi, Madara, Naruto, Minato a Kurama. Nej pětka.