manga_preview
Boruto TBV 09

Já jsem … Epizoda 7: Souboj a návrat legendy

Naruto se podíval na hodiny a zjistil, že je už čtvrt na šest a má zpoždění na zkoušku. Složil pár pečetí a zmizel ve zlatém záblesku.

Já jsem … Epizoda 7: Souboj a návrat legendy

Naruto se objevil na cvičišti č.15, rozhlédl se kolem a uviděl spoustu ninjů, byla zde Tsunade, rada Konohy, všichni co potkal včera v kavárně a samozřejmě Itachi s Konan. Dále pak celý klan Hyuuga, kterému Hinata řekla, že se dokáže vyhnout jejímu byakuganu.
Všichni, na Naruta koukali. Spíše na jeho výzbroj. Po chvíli k němu přišla Tsunade.

„Zase jdeš pozdě.“
„Omlouvám se, ale sídlo klanu Namikaze je obrovské.“
„Dobrá. A co to máš na sobě. Tuto zbroj sem na tvém otci nikdy neviděla.“
„No tuto zbroj může nosit pouze vůdce klanu a ten kdo probudí Rekugan.“
„Rekugan? To jsem nikdy neslyšela.“
„No, to je nadlouho, nezačneme raději se soubojem?“ Zeptal se Naruto a snažil se vykroutit z vysvětlování.
„Dobrá. Kakashi. Jiraiyo.“ Zavelela Tsunade a zmiňovaní se vedle ní objevili.

„Jak, už jsem řekla včera. Budeš bojovat s Kakashim a Jirayou. V souboji budeš moct použít vše. Souboj končí, když nebude někdo schopen pokračování nebo mým ukončením. Rozumíš?“
Naruto jen kývl hlavou a Tsunade odešla zpět k radě.

Všichni čekali, jak souboj dopadne a jak bude probíhat. Na jedné straně stojí Hatake Kakashi, kopírovací ninja, který zkopíroval více než tisíc technik spolu s Jirayou jedním ze tří legendárních sanninů. Proti nim stojí Namikaze Naruto, syn čtvrtého hokage a vůdce klanu Namikaze.

„Můžete začít!!!“ Zavelela Tsunade.
Ninjové se postavili do bojových pozic a sledovaly jeden druhého. Kakashi si odhrnul čelenku na horu a v levém oku mu plál sharingan.
„Kakashi, dej mi chvilku.“ Řekl Jiraya. Kakashi se na něho podíval a vrhl se na Naruta.

„Kuchiyose no Jutsu“ Řekl Jiraya a přivolal dvě staré žáby.
„Musíme se dostat do sennin módu. Budeme bojovat proti silnému soupeři.“ Řekl Jiraya a žáby mu skočili na rameno a soustředili se.

Mezitím Kakashi bojoval s Narutem v taijutsu. Všichni čekali, že Kakashi bude mít díky sharinganu navrch, jenže každý Narutův úder byl silnější a rychlejší.

Kakashi už, byl pod palbou Narutových úderů, jenže se do toho vložil Jiraya.

Jiraya udeřil Naruta pěstí, jenže ten uhnul a Jiraiyova pěst těsně minula Naruta.
„Hm. Netrefil, teď ho dostanu.“ Pomyslel si Naruto. Jenže v tom okamžiku letěl přes celou mýtinu, porazil sedm stromů a zastavil se až o osmý.

„Jak to, jak mě zasáhnul.“ Řekl si v mysli.
Naruto se rozběhl a útočil na dvojici ninjů. Jeho rychlost v taijutsu se pomalu rovnala rychlosti Shunshin no Jutsu. Ale pokaždé co se vyhnul Jirayovi, tak se proletěl.

„To bude tím jeho sennin módem.“ Pomyslel si Naruto.
Chvíli se zapřemýšlel, jenže se na Naruta řítil Jiraiya s nataženou pěstí. Naruto schytal plnou ránu. Letěl směrem, kde byli ninjové, kteří sledovali zápas, jenže se Narutova levá ruka přeměnila na rudě oranžovou. Ruka se prodloužila a zabořila do země. Naruto se vyšvihl do vzduchu a když byl nad ninji, tak se na ruce otočil a namířil si to na Jiraiyu s napřaženou pěstí z Kyuubiho čakry. Jiraya sice uhnul, jenže Narutův úder byl tak silný, že odhodil Jirayu i Kakashiho a skálu do které udeřil, se rozbila na tisíce kousíčků.

Celou mýtinu zahalil dým. Pochvíli dým ustoupil. Postava stojící u bývalé skalky, stála nehnutě a sledovala dva legendární ninji z Listové, jak se zvedají ze země.

Dým, pomalu ustoupil. Šlo vidět, jak Naruto stále nehnutě stojí a pozoruje svoje protivníky. Ovšem něco bylo jinak, byly to jeho oči. Všichni ho sledovali a zvláště klan Hyuuga. Jediný kdo Naruta pronikavě nesledoval, byl Itachi s Konan.

„Sakra Jirayo, proč si nám neřekl, že budeme bojovat proti uživateli Rekuganu. To jsme ho měli vyřídit, dokud ho ještě nepoužíval.“
„Rekugan?“ Zeptal se Jiraiya, Pa.
„Copak ty jsi o něm nikdy neslyšel?“
„Ne.“
„Rekugan je legendární kekkei genkai. Dědí se pouze v klanu Namikaze. A to pouze jednou za sto let. Legenda říká, že jediné kekkei genkai co dokáže přemoci Rekugan je Rinnengan.“
„Víte něco o schopnostech toho Rekuganu?“

„Já nikdy proti uživateli Rekuganu nebojoval. Ale říká se, že jeho uživatel dokáže odolat jakému koliv genjutsu, na první pohled pozná elementární podstatu nepřítele, dokáže vytvářet pečetě tak rychle, že je ani sharingan pomalu nedokáže přečíst, dále pak vidí čakrový oběh nepřítele. Ale to není vše, poslední věc, co dělá z Rekuganu legendární doujutsu je to, že uživateli umožňuje ovládat všech pět elementů na mistrovské úrovni.“ Dokončil výklad Pa.

Všichni ninjové strnuli úžasem nad schopnostmi Rekuganu.
„Vyčerpávající výklad, ale na jednu věc jste zapomněl.“
„Ano a na co.“
„Uvidíš.“ Ukončil rozhovor Naruto. Usmál se a složil zhruba sedm pečetí s divným znakem na konci. Ovšem ten znak poznal Sasuke.

„Dejte si pozor, tenhle útok porazil mé Amaterasu!“ Zakřičel Sasuke.
„Katon:Gatsuga!“ Zakřičel Naruto a na Kakashiho s Jirayou letěla obrovská, rudě červená ohnivá koule.
Neměli šanci se vyhnout, když se koule blížila ke svému cíli, začínala pomalu mizet. A po chvíli zmizela úplně.
„Co to?“ pomyslel si Naruto a za chvíli dostal odpověď. V Kakashiho levém oku plál Mangekyou sharingan.

„Kamui, že?“ Zeptal se Naruto. Kakashi na něho udiveně koukal.
„Abych řekl pravdu, nečekal jsem, že ho použijete.“
„Kdyby mi Sasuke neřekl, že to překonalo Amaterasu, tak bych Kamui nepoužil.“

„Teď víme, jak překonat jeho nejsilnější jutsu, to znamená, že jsme ve výhodě a navíc vypadá to, že to může použít, už jen jednou.“ Zapojil se do rozhovoru Pa, který seděl na rameni Jiraiy.
„Opět vyčerpávající výklad, ale zase v něm máte jednu chybu.“
„Ano a jakou?“ Zeptal se Pa, Naruta.
„Toto nebylo mé nejsilnější jutsu.“ Odpověděl Naruto. Všichni nevěřícně koukali. Oheň co překoná Amaterasu a není jeho nejsilnější jutsu.

„No vidím, že bych se do toho měl více opřít“ Řekl Naruto a začal dělat ohromné množství pečetí.
„Katon: Goukakyuu no Jutsu“
„Futon: Mini Renkuudan.“
Na dvojici ninjů se řítila obrovská, pětadvaceti metrová ohnivá koule.
„Suiton: Suijinheki Jutsu.“ Zakřičeli Kakashi, Pa a Ma a vytvořili obrovskou trojitou vodní stěnu. Každý z nich do stěny dal obrovské množství čakry.

Vodní stěna nakonec, s těží, odrazila ohnivý útok. Na místě střetu se vytvořilo obrovské množství páry.
„Raiton: Gian.“ Zakřičel Naruto a na vodní stěnu se řítil bleskový útok.
„Fuuton: Kamikaze.“ Zakřičel Pa a techniky se opět vyrušily.
„Musíme všichni použít svůj nejsilnější útok a Jiariyo povolej Gamabundu.“ Jiraiya poslech Ma a přivolal Gamabundu.

„Vypadá to, že nemám jinou možnost.“ Pomyslel si Naruto.
„Co, chceš mě konečně povolat do boje?“
„Ne, je to moje zkouška, ne tvoje.“
„No, jak chceš, Naruto.“ Ukončil Kiuubi jejich debatu.
Naruto si poklekl na jedno koleno a zavřel levé oko, ve kterém soustředil čakru.

„Vypadá to, že to nakonec použije.“ Řekl Itachi a Konan jenom přikývla.
„Co použije.“ Zeptala se Sakura.
„No, jak bych to jen řekl. Víš, že měla Amaterasu sestru?“
„Ne.“
„No, lepší bude, když to vysvětlí Naruto. Teď se dívej.“ Opověděl Itachi, Sakuře.

„Teď.“ Zakřičel Pa.
„Suiton: Teppoudama.“ Gamabunda poslal na Naruta svůj vodní útok.
„Raijū Hashiri no Jutsu.“ Podpořil Kakashi Gamabundu.
„Senpō: Goemon.“ Společný kombinovaný útok Jiraiy, Pa a Ma, který se skládal z ropušího oleje, ohně a větru.
Všichni co to viděli, se zhrozili tohoto útoku, jestliže Narutovy útoky byly obří tento útok co se spojil, do jednoho byl přímo gigantický. Všechny se blížili k Narutovy, ale ten jen klečel, měl zavřené levé oko a čekal na svoji příležitost.

„Když to použiju, budu to muset co nejdřív ukončit, už tak jsem vyčerpaný a navíc nejsem ještě úplně fit po boji s Madarou.“ Pomyslel si Naruto a soustředil se.

„Teď.“ Řekl si pro sebe Naruto a prudce otevřel levé oko. Byly v něm vidět červené žilky. Jeho Rekugan se pohyboval. Osmicípá hvězda se točila doleva a shuriken uvnitř zase doprava. Pohyb se začal zrychlovat, až tak, že nešlo poznat vzor Rekuganu.

„Shorasu!!!“ Zakřičel Naruto.
Z útoku co se řítil na Naruta, začala stoupat pára a po chvíli ho celý obalili, tmavě modré plameny. Ty plameny útok zničili a pokračovali na Gamabundu. Jiraiya si toho všiml a radši Gamabundu odvolal.
Plameny zničili útok, ale stále hořely kolem. Všichni se divili, co to je.

„Bože, to není možné. Jen dva ninjové ovládali tyto plameny. A to Rikudou Sennin a Mahiru Namikaze. Oni byli považováni za nejsilnější ninji na světě. Mahiru Namikaze se narodil stopadesát let po smrti Sennina. Říká se, že Mahiru byl druhý kdo probudil Rekugan a zároveň byl nejsilnější ninja z klanu Namikaze, který se kdy narodil a navíc, že to byl vzdálený potomek Rikudou Sennina.“ Řekl Pa.
Nikdo z ninjů nechápal, co právě řekl. Všichni si v hlavě opakovali, co se dozvěděli. Ovšem za chvíli něco, nebo spíš někdo upoutal jejich pozornost.
„Rychle Jiraiyo musíme to ukončit, dokud je paralyzovaný.“ Zakřičel na Jirayu, Pa. Jiraiya a Kakashi se okamžitě vrhl na Naruta.

„Chidori.“
„Rasengan.“
Dvě mocné techniky mířili na Naruta.
„Počkat, ten Kakashi má otcův kunai. Proč jsem si toho nevšiml dřív.“ Proklel se Naruto.

Jiraiyův rasengan mířil na jeho břicho a chidori na jeho krk.
„Ještě chvíli. Čtyři.“ Odpočítával v duchu Naruto.
„Tři.“ Útoky se přibližovaly.
„Dva.“ Bylo jasné, že první zasáhne chidori.
„Jedna.“ Chidori se už začalo zařezávat do krku.
„Konec.“ Pomyslel si Naruto
Naruto se objevil nad Kakashim a trefil ho katanou do pravého ramene ve kterém měl chidori. Mezitím Jiraiyův útok zasáhl zemi. Kakashi se nemohl hnout, protože v kataně proudila větrná čakra.
„Fuuton:Shibari no Jutsu.“ Narutova větrná technika spoutala Kakashiho.
Naruto se vrhl na Jiraiyu, přeskočil ho a patou ho zasáhl do hlavy. Byla to neuvěřitelná rychlost, všichni viděli jen žlutou šmouhu. Jiraya letěl přes mýtinu a Naruto se vrhl na Jiraiyu, byl u něho neuvěřitelně rychle
Jiraiya vytvořil rasengan.
„Snad ho trefím.“ Pomyslel si, ale v tom okamžiku ho něco trefilo do hlavy a Jiraiya letěl do zadu, Pa doleva a Ma doprava. Jiraiya se zastavil až o strom, když se u něj objevil Naruto s katanou ve které proudil blesk.
„Je konec.“ Pronesl a podíval se po Tsunade. Ta se jen nevěřícně dívala a kývala na souhlas.

„Vypadá to, že legenda o žlutém blesku, je zpět.“ Pronesl Itachi a ostatní se na něj nechápavě podívali.
„To co jste právě teď viděli, bylo Hiraishin no Justu.“ Pronesl hrdě Itachi.

Poznámky: 

Název příštího dílu:

Příští díl bude příprava na jednu velkou bitvu a na Narutovu minulost.

4.79032
Průměr: 4.8 (62 hlasů)

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele Ría
Vložil Ría, Po, 2012-10-22 18:39 | Ninja už: 4541 dní, Příspěvků: 1511 | Autor je: Prodavač v květinářství Yamanaka

Líbí se mi to, jakou máš představivost a inspiraci... Boje jsou vážně dobré, ale na druhou stranu se mi moc nezdálo to, jak na něj šli s Rasenganem a Chidori... Měla to bejt zkouška, a když něco jako Chidori letí na krk protivníka, tak to vypadá spíš na skutečnej boj na život a na smrt, než na zkoušku Laughing out loud Ale jinak dobrý...
+ ...myslím, že hodně lidí ti už u předchozích dílů vytklo to "Kiuubi" a ty v tom stále pokračuješ Laughing out loud Proč to jednoduše neopravíš? Smiling Zbytečně to kazí dojem Sad A eště Gamabunda... Jmenuje se Gamabunta... nikdo totiž jméno spojené s bundou neměl Eye-wink Laughing out loud Ale jinak dobré, ale jen to trochu bije do očí, mno Tak teď ti nevím...

Obrázek uživatele E-Fox
Vložil E-Fox, Čt, 2012-10-18 18:32 | Ninja už: 4306 dní, Příspěvků: 193 | Autor je: Pěstitel rýže

Nééééé T.T a zase to čekání... no jsem vskutku netrpělivý člověk, ale snad to vydržím Laughing out loud ehm.. jo, takže hodnocení dílku: Bylo to božíííí!!!! A to naprosto, vždycky ty bojovky, prostě naprosto luxusní XD I když teda, myslela jsem, že tam Kakashi a Jiraiya umřou... Naruto je pěkně zmlátil Laughing out loud což vůbec nevadí, protože je to prostě úžasný!!!

Obrázek uživatele mikisek
Vložil mikisek, St, 2012-10-17 16:19 | Ninja už: 4439 dní, Příspěvků: 119 | Autor je: Pěstitel rýže

Musíš sem dávat furt ty spojlery, bože pak to člověka nutí se podívat. A název vždycky hodně napoví. Ale jinak super. Hodně akce, a dost nečekaných technik. Hlavně rekugan.

Obrázek uživatele Tricer
Vložil Tricer, Út, 2012-10-16 19:09 | Ninja už: 4798 dní, Příspěvků: 113 | Autor je: Prostý občan

niceee Laughing out loud nevim co vic rict suprove popsany souboj + ty narutovi schopnosti wau tesim se na dalsi dil (jestli bude vsechny souboje takhle popsany tak se vsichni mame na co tesit)

Lidi pište ! Laughing out loudLaughing out loud Pomalu ale jistě mi docházej FF co číst Smiling Takže jestli máš ve své hlavě nějákej dobrej nápad na povídku (nebo prostě nápad Laughing out loud) tak ho honem sepiš a šup s ním na Konohu ! Laughing out loud

P.S. Pokud začneš psát tak tu FF dopiš Smiling Pokud ne tak mi dej adresu a příjdu tě zabít rovnou Laughing out loud Člověk se do nějáký FF ,,zamiluje" a najednou *BANG* dočtě 20 dílů a "Co to sakra ? Kde je další díl ?" To úplně nesnáším ! Laughing out loud

P.P.S. Už sem s tým otravnej Laughing out loud

P.P.P.S. Kdyby ste měli nějákej dobrej typ na super FF co se Ti(Vám)líbila tak mi ju pošlete do soukromejch zpráv nebo prostě kam chcete Laughing out loud

Obrázek uživatele Dreefi
Vložil Dreefi, Út, 2012-10-16 16:54 | Ninja už: 4739 dní, Příspěvků: 148 | Autor je: Tsunadiny pětky

Boží! Jako vždy. Laughing out loud Těším se na další! Eye-wink

Obrázek uživatele Camelia
Vložil Camelia, Út, 2012-10-16 07:06 | Ninja už: 4726 dní, Příspěvků: 1469 | Autor je: Pěstitel rýže

Hezký díl Eye-wink Začínám být i napnutá, jak to bude dál Laughing out loud

Ach ten sentiment...

Obrázek uživatele alexander4
Vložil alexander4, Út, 2012-10-16 06:11 | Ninja už: 6156 dní, Příspěvků: 136 | Autor je: Prostý občan

tesim se na dalsi dil

Obrázek uživatele AkioShigeru
Vložil AkioShigeru, Po, 2012-10-15 22:47 | Ninja už: 4636 dní, Příspěvků: 459 | Autor je: Prodavač v květinářství Yamanaka

Perfektní souboj a Naruto byl bombastickej má neuvěřitelný schopnosti heh Laughing out loud Řek bych že by si rovnou zasloužil hodnost Kage Eye-wink

NaruSaku 4EVER

Obrázek uživatele Leera
Vložil Leera, Po, 2012-10-15 20:52 | Ninja už: 4587 dní, Příspěvků: 118 | Autor je: Choujiho zlatý brambůrek

Tak táto séria sa mi zatiaľ veľmi páči! Rozhodne pokračuj Laughing out loud

Knihy boli moji živí priatelia. Bolo ich málo, ale vyčítala som z nich aj to, čo autori do nich nevložili. M.R.-M.

Nekonečný vesmír. Pripadá ti nekonečný, ale zrazu prídeš na koniec a gorila po tebe začne hádzať sudy. F.J.F.