manga_preview
Boruto TBV 09

Ta pravá síla 1 - Návrat

Děj se odehrává čtyři roky po té, co Naruto odešel trénovat s Jiraiyou. Rok po jejich odchodu se vydali na trénovat po různých zemích i Sakura s Hinatou. Jako první do listové dorazí Naruto s Jirayiou, pár dní po nich i Sakura s Hinatou.

Je krásný den, slunce svítí, ptáci švitoří. Po celé listové vesnici se ozývá křik z dámské části lázní.
„Konohamaru!“ křičí Ino a honí Konohamara po lázních. Konohamaru vyběhne ven a srazí se s jeho týmovou partnerkou.
„Mo-Moegi?“ koktá chlapec vyděšeně.

Moegi nahodí nejdříve nechápavý pohled, pak ho vystřídá zamyšlený a když se tam konečně objeví Ino, tak začne zuřit. Popadne Konohamara za jeho dlouhou šálu, zvedne ho do vzduchu a začne na něj křičet něco ve smyslu:
„Konohamaru, ty neschopný id**te. Co sis myslel? Já bláhová si myslela, že si třeba dospěl. Proč špehuješ Ino-sempai? To mi vysvětli.“ Než však stihl odpovědět, tak s ním Moegi třískla o zem takovou silou, že se za ním tvořila hluboká rýha. Ino se jen smála a když si uvědomila, že stojí venku jen v ručníku, tak zrudla a cupitala zpět do budovy s jedinou myšlenkou. Však ona mu dá co proto i za mě…
Když už chtěla Moegi dát chlapci další brutální ránu, někdo jí chytil ruku a pousmál se.
„Já myslím, že už má dost.“ prohodil mile cizinec.

Chvíli před tím nedaleko Konohy…
„Už je to dlouho, co Naruto?“usmíval se šedovlasý muž a pohlédl na svého o několik let mladšího žáka.
„Ano, to je Jiraiyo-sama.“odpověděl vysoký blonďatý mladík s průzračně modrýma očima a překrásným úsměvem.
„Jiraiyo-sama? A kam se poděl Zvrhlý poustevník?“ hleděl překvapeně a možná i trochu smutně na Naruta.
„Ale Ero-sennin, já vás jenom zkoušel. Chtěl jsem vědět, jak budete reagovat, ale netušil jsem, že to bude tak hrozně k smíchu.“Dořekl blonďák, který se už začal smát na plno a nemohl přestat. Jiraiya byl chvíli trochu mimo, ale nakonec se rozesmál taky.
„Konohamaru-u-u!“ neslo se listovou vesnicí až k smějícím se mužům.
„Slyšel jste to?“ přestal se smát Naruto a přemístil se do Konohy.
„Jako by se to dalo přeslechnout.“Odpověděl Jiraiya, ale jakmile se otočil, nikdo už za ním nestál, tak si jen uraženě pomyslel. On se přemístil a mě tu nechal, pacholek. Neměl jsem mu dávat ten Minatův svitek s technikami. Já mu dám, mě tu jen tak nechávat. Jen počkej Naruto! Nakonec mu nezbylo nic, než pokračovat v cestě.
Mezitím se Naruto přesunul na střechu budovy naproti lázním a pozoroval, co se dole bude dít.

„Pusť mě nebo ti garantuji to, že jednu schytáš, ať si kdokoliv.“ pronesla zastřeným hlasem a s ledovým klidem Moegi. Cizinec jí pustil a ona se k němu otočila čelem. Naproti ní stála osoba s mužskými rysy. Na sobě měl černý plášť s červeným lemováním na rukávech. Když se otočil k odchodu, tak si všimla červené lišky, kterou měl vyobrazenou na zádech. Trochu poodešel a poté se opět otočil čelem k ninjům z Konohy.
„Nechcete si dát souboj? Vy dva proti mně, aby to bylo fér.“řekl cizinec a trochu se pousmál. To však dvojice ninjů nemohla vidět, jelikož měl přes hlavu kápi.
„Slibuji, že nebudu bojovat naplno.“Dodal už trochu žoviálně.
Moegi s Konohamarem na sebe kývli a postavili se do bojových postojů.
„Tak tedy dobře, přijímáme tvou nabídku, ale myslím si, že nás podceňuješ.“ ozval se Konohamaru a Moegi jen kývla na souhlas.

Jen počkej, ty vejtaho. Jednoho dne budu hokagem a tak tě musím porazit, jinak se nemohu Narutovi-niisan rovnat. Probíhalo Konohamarovi hlavou.
Stačí, když tě jednou škrábnu chakra-skalpelem a rozhodím ti nervy nebo poškodím orgány. Nejdřív však použiji sílu, abych si zjistila tvé reflexy a trochu si tě proklepla. Jak si asi silný? To je jedno, s Konohamarem tě dostaneme. Rozmýšlela Moegi.
Tak uvidíme, jak jste se zlepšili. Doufám, že dost, jinak by vám mohla nějaká moje technika ublížit. Radši použiji techniky typu C nebo B. Konohamaru určitě použije klony a pak se mě bude snažit zasáhnout rasenganem. Vypadá to, že Moegi studovala u bábi Tsunade, takže brutální síla je jasná. přemýšlel i vyzyvatel.

Poznámky: 

Doufám, že se vám můj výtvor bude líbit. Je to moje první povídka, takže to snad bude dobré. Smiling Budu ráda za jakýkoliv komentář Smiling

4.79412
Průměr: 4.8 (34 hlasů)

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele Kvakinka
Vložil Kvakinka, Ne, 2012-10-14 14:45 | Ninja už: 4723 dní, Příspěvků: 178 | Autor je: Pěstitel rýže

zajímavý...

Obrázek uživatele gagar
Vložil gagar, So, 2012-10-13 21:30 | Ninja už: 4798 dní, Příspěvků: 501 | Autor je: Prostý občan

Těším se na další díl

Moje FF Legenda jménem Uzumaki NAruto http://147.32.8.168/?q=node/86243 Na ni navazuje Legenda jménem Namikaze Naruto http://147.32.8.168/?q=node/88042
Černý přízrak http://147.32.8.168/?q=node/88596. Namikaze Kuran no shinjitsu http://147.32.8.168/?q=node/91025. Vesnice Krvaé mlhy http://147.32.8.168/?q=node/92142. Přečtě te si, a když tak zanechte koment:d Přijímám i kritiku. Moc díky všem kdo čtou moje povídky.

Obrázek uživatele Camelia
Vložil Camelia, Čt, 2012-10-11 15:54 | Ninja už: 4716 dní, Příspěvků: 1469 | Autor je: Pěstitel rýže

Příjemně se to četlo, ale mohlo to být delší. Konec bych ještě určitě rozvedla, stejně je všem jasné, že to je Naruto Smiling

Ach ten sentiment...

Obrázek uživatele Aiine-chan
Vložil Aiine-chan, Út, 2012-10-09 13:54 | Ninja už: 4341 dní, Příspěvků: 11 | Autor je: Uklízeč záchodů na Akademii

Děkuju Smiling
Příště to bude delší, slibuji Laughing out loud

Obrázek uživatele alexander4
Vložil alexander4, Út, 2012-10-09 05:49 | Ninja už: 6146 dní, Příspěvků: 136 | Autor je: Prostý občan

tesim se na dalsi dil

Obrázek uživatele maxik555
Vložil maxik555, Po, 2012-10-08 22:49 | Ninja už: 5900 dní, Příspěvků: 604 | Autor je: Pěstitel rýže

vypada to veľmi zaujímavo . fakt som zvedavý na ďalšiu časť . iba trošku dlhšie by si to mohla mať . no u mňa to máš teda za 5 hviezd . uvidíme sa pri ďalšej časti .

Obrázek uživatele gimli
Vložil gimli, Po, 2012-10-08 21:26 | Ninja už: 5131 dní, Příspěvků: 37 | Autor je: Pěstitel rýže

strasne sa mi to paci

Obrázek uživatele Anee-chan
Vložil Anee-chan, Po, 2012-10-08 20:58 | Ninja už: 4270 dní, Příspěvků: 239 | Autor je: Prostý občan

Joo celkem dobrý

Miluji, tedy jsem. Samota není.