Hikoro 02
„Nuž časy sa menia, ale teraz začnime boj."
„Súhlasím."
Rozbehli sa proti sebe, Kurama zaútočil labou, ale Yuki sa vyhla a odhodila ho svojím chvostom. Kurama sa šmykol po lade asi sto metrov.
„Katon: Kaen hōsha!"
Kurama vychrlil plameňomet. Yuki sa aj tomu vyhla a zaútočila.
„Hiōton: Kōri no toge!"
Z ľadu vyšli ľadové ostne vysoké aj päťdesiat metrov a mierili na Kuramu. Netrafili ho, ale ho obkľúčili.
„Hiōton: Hyōrō no Jutsu."
Ostne sa zvýšili natoľko, že sa spojili. Kurama bol uväznený v obrovskej kope ľadu.
„Katon: Jigoku."
Ľad sa po chvíli roztopil a Kuramu aj okolie obkolesil oheň.
„Hiōton: Kaze o kanryō."
Yuki týmto zabránila roztápaniu ľadu a zaútočila na Kuramu. Ich útoky sa stretli. Ľad proti ohňu ale nevyhral a roztopil sa. Yuki zasiahli plamene. Nedalo sa ujsť.
„Suiton: Mizu no tatsumaki"
Yuki vytvorila vodný vír a uhasila plamene. Potom ho poslala na Kuramu, ktorý sa jej útoku uhol.
„Bijūdama!"
Zavrčali obaja a vytvorili veľkú guľu z čakry. Zmenšili ju a dali do úst, kde im vybuchla. Obaja ju vypustili a nastal veľký výbuch. Tlaková vlna odtlačila všetku vodu, čiže bojovali na zemi.
„Hiōton, tókecu suru."
Ozvalo sa spoza Kuramy, ale už sa nestihol vyhnúť. Zamrzli mu ale iba nohy, lebo Bee Yuki odhodil.
„Vidím, že prišla pomoc," povedala Yuki.
Yuki sa ešte iba postavila a už je z boku odsotili Hokage a Raikage. Takýto boj si nemohli nevšimnúť.
v podvedomí Kusuri
„Yuki, stiahni sa," povedala jej Kusuri.
„Keď to hovoríš," s neochotou odpovedala.
„Hiōton: Mō fubuki."
Začalo snežiť a po chvíli nebolo nič vidieť.
„Snaží sa ujsť," povedal Kurama.
„Katon: Kaen hōsha!"
Kurama poslal na ňu plameňomet, ale už tam nebola. Zmizla bez stopy. Prestalo snežiť, všetká voda sa už vrátila. Naruto a Bee sa vrátili do svojej podoby.
„Kto to bol," opýtala sa Tsunade, keď k nim pribehla.
„Sestra Kuramy," odpovedal Naruto.
Všetko im vysvetlili a po dlhšom presviedčaní Raikageho, išli do vojny.
„Čo budeme robiť teraz," pýta sa Yuki.
„Mám jeden nápad." Odpovedala Kusuri.
pred sídlom Akatsuki
„Zetsu aj oživený už odišli, pomaly by som sa mal zapojiť aj ja," povedal si Tobi.
Kusuri, ktorá ho sledovala za ním prišla.
„Čo chceš," opýtal sa Tobi.
„Chcem sa k tebe pridať."
„A prečo by som ťa mal potrebovať?"
„Lebo mám niečo, čo chceš."
Kusuri si rozviazala obväz na pravej ruke. V zápästí mala modrý kryštál.
„Je to to, čo si myslím?"
„Kryštál času. Ten kto ho vlastí, môže ľubovoľne ovládať čas, ale berie veľa čakry. Ja som ho už na rozdiel od teba plne ovládla. Dám ti ho výmenou za to, že mi pomôžeš chytiť Hachibiho a Kyūbiho."
„Tých dvoch potrebujem pre svoje plány, ale ten kryštál sa mi zíde."
Tobi sa rozbehol ku Kusuri a chcel zaútočiť, ale už tam nebola. Bola za ním a zasiahla ho ľadovým mečom do boku. Tobi od nej uskočil. Zaútočil znovu, ale tentoraz bol nehmotný. Kusuri sa zjavila za ním a zasiahla ho do druhého boku.
„Jak si ma mohla zasiahnuť, bol som predsa nehmotný."
„Vravela som, že viem ovládať kryštál času. Posunula so tvoje telo do minulosti, kedy si bol hmotný. Takže som ťa zhmotnila. Tomuto by si mohol zabrániť, ak by si svoj kryštál priestoru dokonale ovládal," vysvetlila Kusuri.
„Vypadá to tak, že nemám na výber. Súhlasím teda s tým že sa pridáš k Akatsuki."
Potom išli do úkrytu pripraviť sa na boj. Tobi jej ukázal malú miestnosť, ktorú mala používať ako izbu. Sadla si na posteľ a počkala, kým Tobi odíde.
„Tak, teraz môžem uskutočniť môj plán."
Naruto poslal klony na všetky bojiská, kde veľmi pomohol a pokračoval ďalej v ceste.
„Hej Naruto, už sú tu," varoval Bee.
„Viem."
Naruto a Tobi sa zrazili hlavami. Tobi prišiel ešte aj s bývalými Jinchūriki, ktorých oživil Kabuto. Každý z nich mal v jednom oku sharingan a v druhom rinnegan. Začali bojovať. Narutovi pomohol Kurama a spolu s Beem zneškodnili Jinchūriki. Tobi ich čakru vrátil do sochy, ktorú privolal predtým. Chcel oživiť Jūbiho, ale socha zmizla. Hneď potom sa objavila Kusuri.
„To si spravila ty," opýtal sa jej Tobi.
„Áno. Keď som bola v tvojom úkryte pripevnila som toto na tú sochu," povedala Kusuri a vytiahla malý popísaný papierik, „to mi umožnilo privolať ju do zeme démonov."
„Oklamala si ma. Vravela si, že ideš po týchto dvoch, ale ty si chcela všetkých."
„Teraz ťa zabijem a potom pôjdem po týchto dvoch."
„Myslíš si, že to bude také ľahké."
Na bojisku sa znovu zjavila socha Gedō Mazō.
„Trochu som ťa podcenila, nečakala som, že dokážeš premiestniť veci aj bez toho aby si sa ich dotkol."
Okolo sochy sa obalila temná čakra.
„Choď Jūbi!" zakričal Tobi.
Čakra sa spevnila do tvaru bijū. Jūbi bol znovu oživený.
u Kusuri v podvedomí
„Čo budeš robiť, Kusuri," spýtala sa jej Yuki.
„Čo tým myslíš?"
„Pridáš sa k Tobimu a zaútočíš na tých dvoch alebo sa pridáš k nim a budeš bojovať s Jūbim?"
„K Tobimu sa pridať nemôžem, toho som už zradila," povedala Kusuri.
„Takže sa pridáš k nám," skočil im do rozhovoru Kurama.
„Ako to, že si tu?"
„To je dosť hlúpa otázka, nemyslíš. Veď vieš že bijū môžu medzi sebou komunikovať," povedal Kurama, „tak čo pridáš sa k nám?"
„A vám nevadí, že vás budem musieť tiež odviesť?"
„My už sme sa dohodli, že s tebou pôjdeme dobrovoľne a prehovoríme toho kto ťa poslal."
„Nemyslím, že sa vám to podarí, ale môžeme to skúsiť," súhlasí Kusuri.
späť v boji
Naruto, Kusuri a Bee sa premenili do formy bijū a postavili sa oproti Jūbimu.
Tak a je tu druhý diel. Prosím komenty.
- Pro možnost psaní komentářů se přihlašte nebo zaregistrujte.
Super! Už sa teším na ďalší diel!
ďakujem.
FC Nana Mizuki
prosím podporte blog mojej kamarátky!
http://chazeanime4u.blogspot.cz/
Skvelé len tak ďalej
[hide=SKRACUJ SI PODPIS!!!]What Akatsuki Member Are You?Hosted By theOtaku.com: Anime
ďakujem.
FC Nana Mizuki
prosím podporte blog mojej kamarátky!
http://chazeanime4u.blogspot.cz/