Hikoro 03
Naruto, Kusuri a Bee sa premenili do formy bijū a postavili sa oproti Jūbimu. Bolo vidieť, že ho ovládol Tobi, lebo mal v oku sharingan.
„Mám plán, ale musíme spolupracovať," povedala Yuki a vysvetlila im plán.
Jūbi zaútočil na nich chvostmi, ale Gyūki ich zablokoval. Vzdialil sa od neho a za ním už boli pripravený Yuki a Kurama.
„Katon: Kaen hōsha!"
„Fūton: Tsumujikaze"
Plameňomet posilnený veterným tornádom sa rútil na Jūbiho. Zasiahol ho, ale keď sa oheň rozplynul, zistili že je nezranený.
„Hiōton: Mō fubuki."
Obklopil ich sneh a zmenšili tak Jūbimu viditeľnosť. Ten ale ho odfúkol chvostmi a ďalej na nich útočil.
„Bijūdama," zaútočil Gyūki.
Jūbimu sa ale aj tak nič nestalo. Ale stalo sa niečo horšie. Aj keď iba o trochu, ale predsa sa Jūbi zväčšil.
„Ako to?" opýtal sa Kurama.
„Je to tak, toto nie je skutočný Jūbi, ale iba masa čakry," povedala Yuki a ešte dodala: „aby ho mohol Tobi ovládať, potlačil vedomie siedmich bijū. Žiadne nové vedomie nevzniklo, takže ovláda iba čakru."
„To vysvetľuje, prečo ešte nepoužil žiadnu techniku," doplní ju Kurama.
„Ale čo sa potom stalo s vedomím Jūbiho?" spýtal sa Naruto.
„To stále existuje. Rikudō Sennin rozdelil Jūbiho čakru, ale Jūbi prežil aj keď iba s trochou čakry," vysvetlil mu Kurama, „teraz je dôležité zistiť ako s ním budeme bojovať."
„Treba ho zapečatiť," oznámi im Yuki, „získajte mi trochu času."
Yuki sa premenila späť na Kusuri. Sadla si na zem a okolo seba vytvorila ľadovú stenu. Jūbi na ňu chcel zaútočiť, ale Kurama tomu zabránil. Jūbi chytil jeho chvost a začal odsávať jeho čakru. Gyūki po ňom hodil obrovský kameň, ktorý ho odhodil. Kurama sa od neho vzdialil.
„Ako chce zapečatiť niečo takéto? To predsa nemôže zvládnuť," spýtal sa Gyūki.
„Ona nie, ale existuje niekto kto to vie."
„Existuje len jeden, čo niečo také dokáže. Hádam ho nechce privolať."
„Myslím si, že chce."
Jūbi sa rozbehol k nim. Obaja uskočili.
„Katon: Kaen hōsha!"
Kurama zaútočil na zem pod Jūbiho nohami. Tá sa začala taviť a Jūbi sa prepadával. Keď prestal zem stvrdla a uväznila Jūbiho. Teda si to aspoň mysleli, pokým sa odtiaľ nedostal. Zaútočil na nich a oni sa uhli každý na inú stranu. Jūbi prenasledoval Kuramu. Ten sa vyhýbal jeho útokom. Jūbi sa prepadol pod zem, do hlbokej diery, ktorú zatiaľ urobil Gyūki. Potom na neho nahádzali kamene. Kurama ich roztavil a Jūbiho dokonale uväznil.
„Nemyslite si, že to bude také ľahké," povedal im Tobi.
Zem začala praskať a pomaly vychádzal Jūbi.
medzitým v Narutovom podvedomí
„Naruto, tu je Inoichi z veliteľstva. Cítili sme veľký nárast čakry, čo sa tam deje?"
„Tobi oživil nedokonalého Jūbiho, teraz sa ho snažíme zastaviť," vysvetlil Naruto.
„Už sme vám poslali posily, ale ešte to potrvá kým tam prídu."
„Odvolajte ich, my si s ním poradíme. Nemyslím si, že je medzi nimi niekto, kto by pomohol."
„Ale vy dvaja ho sami neporazíte!"
„Nie sme dvaja, ale šiesti," odpovedal sebavedomo Naruto.
„Hej, Naruto," ozval sa Kurama, „prestaň tam vykecávať a radšej niečo vymysli!"
Na veliteľstve
„Odvolajte posily! Nepriateľ je príliš silný," rozkázal Shikaku potom, ako sa porozprával s Inoichim.
Jūbi sa už dostal zo zeme a zaútočil tentoraz na Gyūkiho. Ten sa s menšími problémami vyhol.
„Koľko to bude ešte trvať?" opýtal sa.
Kusuri mu neodpovedala. Jūbi využil jeho nepozornosti, chytil ho a začal mu vysávať čakru. Kurama na neho zaútočil, ale Jūbi ho odhodil chvostom.
„Kuchiyose no Jutsu!" skríkla Kusuri.
Z obrovského oblaku dymu vyšiel čierny chvost a odhodil Jūbiho.
„Prečo si ma privolala?" spýtal sa hrubý a temný hlas.
„Veci sa vyvíjajú trochu inak než som myslela. Potrebujem aby ste ho zapečatili."
„To je Fukanzen? " (Fukanzen = nedokonalý)
„Áno. Misia bola neúspešná."
„Čo sa dá robiť."
Dym sa rozplynul a vyšiel z neho pravý Jūbi. Fukanzen na neho zaútočil, ale Jūbi sa vyhol a zaútočil zozadu. Fukanzen odletel, ale zase sa postavil.
„Kusuri, vieš čo máš robiť?" opýtal sa jej Jūbi.
„Áno."
Kusuri zmizla a ostal po nej len modrý záblesk. Objavila sa za Tobim a udrela ho do brucha.
„Keiyaku Fūin!"
Kusuri použila na Tobiho obmedzujúcu pečať, čím mu zabránila v kontrole Fukanzena a zase zmizla v modrom svetle. Ten bez kontroly začal besniť. Jūbi ho zvalil na zem.
„Bunkatsu," zavrčal Jūbi.
Fukanzen sa rozplynul na čakru, ktorá sa rozdelila na deväť častí. Dve najmenšie zamierili ku Kurame a Gyūkimu.
„To je moja čakra," začudoval sa Kurama.
Z ostatných siedmych sa vytvorili bijū. Jūbi sa výrazne zmenšil, lebo prišiel o väčšinu svojej čakry.
„A čo s týmito dvomi?" opýtal sa Jūbi.
„Pomohli mi v tomto boji. Myslím si, že by tu mali ostať," prihovorila sa za nich Kusuri.
„Dobre, nech si tu teda ostanú. Ich trestom bude, že budú žiť v Jinchūriki a keď ten zomrie tak sa vrátia," súhlasí Jūbi, „máš ich na starosť."
Potom Jūbi aj ostatný bijū zmizli. Naruto, Bee a Kusuri sa vydali smerom k veliteľstvu.
„Nezdá sa vám, že sme na niečo zabudli?" opýtala sa ich po ceste Kusuri.
„Tiež mám ten pocit," povedal Bee.
„To určite nebolo nič dôležité," povedal Naruto.
na ešte pred chvíľou bojisku
„Takto prehrať. Bol som tak blízko. Veď počkajte, ja sa pomstím," povedal sám sebe Tobi a premiestnil sa preč.
tu je tretia časť. moc sa mi nepáči a je strašne ukecaná, ale prepisovať sa mi to nechce.
- Pro možnost psaní komentářů se přihlašte nebo zaregistrujte.
Ten koniec BEST!!!
ďakujem. mala som dobrú náladu
FC Nana Mizuki
prosím podporte blog mojej kamarátky!
http://chazeanime4u.blogspot.cz/