manga_preview
Boruto TBV 15

Hikoro 01

Stretnutie

Na korytnačom ostrove bolo ticho, len občas sa preplazil okolo nejaký had či preletel nejaký vták. Po boji s Kabutom si všetci išli oddýchnuť, teda všetci okrem Yamata, ktorého uniesli, tsuchikageho, ktorý niesol ostrov a Aobu, ktorý strážil vstup pri vodopáde.
K Aobovi prišlo dievča, asi o rok staršie ako Naruto. Malo biele oblečenie, čierne vlasy a pravú ruku mala obviazanú. Aoba ju nepoznal, takže hneď vytiahol kunai.
„Kto si!" zakričal na ňu Aoba.
„Volám sa Kusuri a nie som váš nepriateľ," s pokojom odpovedala.
„To hovoríš ty."
„Prišla som za Narutom. Asi mi nepoviete kde je, tak ho nájdem sama."
„Myslíš si, že ti dovolím len tak sa tu prechádzať?"
„Sanzengarasu no Jutsu"
Aoba privolal čierne vrany a hodil po nej kunai, čo držal v ruke. Kusuri sa kunaiu ľahko vyhla, ale už nevidela Aobu. Ten po nej hodil desať shurikenov, ktoré nebolo skoro vôbec vidieť, lebo splývali s vranami.
„Hiōton: Hyōheki."
Kusuri vytvorila ľadovú stenu, ktorá odrazila shurikeny. Potom urobila nejaké pečate.
„Hiōton: Mō fubuki."
Začalo husto snežiť a fúkal silný vietor. Vrany začali ustupovať.
„Katon: Gōkakyū no Jutsu. "
Na Kusuri letela veľká ohnivá guľa. Ona len spravila ďalšie pečate.
„Suiton: Suiryūdan no Jutsu„"
Obrovský vodný drak uhasil ohnivú guľu a zaútočil na Aobu. Ten sa mu len tak vyhol výskokom. Doskočil na zem, ale tam už čakala Kusuri.
„Hiōton, tókecu suru."
Aoba celý okrem hlavy zamrzol a nemohol sa pohnúť.
„Keď už som s tebou musela bojovať, tak mi aspoň povedz kde je Naruto."
„To ti nemôžem povedať," povedal Aoba a snažil sa dostať z ľadu von.
„Odtiaľ sa sám najbližšiu hodinu nedostaneš. A keďže mi nechceš povedať kde je, tak ho idem nájsť."
„To sa ti nepodarí, tento ostrov je pomerne veľký a je na ňom veľa silných shinobi," povedal Aoba.
Od vodopádu zrazu prišla rana, akoby tam niečo vybuchlo.
„Myslím si, že až také ťažké to nebude," povedala Kusuri a vošla do vodopádu.

Za vodopádom

Narutovi práve v rukách vybuchla Bijūdama.
„Prečo si sa prestal sústrediť," spýtal sa ho Bee.
„Cítil som kyūbiho čakru," odpovedal Naruto.
„Zase, mal by si si vymyslieť lepšiu výhovorku," povedal mu Bee. Naruto totiž už raz hovoril že ju cíti.
„Ja neklamem. Ale táto bola trochu iná.“ Povedal Naruto, ale Bee mu neveril.
„Si dobrí, keď cítiš čakru aj odtiaľto," pridala sa k rozhovoru Kusuri.
Naruto si ju prezrel a spýtal sa: „Kto si?"
„Volám sa Kusuri a prišla som si pre vašich bijū."
„Čože," čudoval sa Naruto a dal sa do bojovej pozície. Bee urobil tak isto.
„Počul si. Postupne si vezmem všetkých deviatich a vrátim ich tam kam patria."
„Myslíš si že ti to dovolím!" zakričal na ňu Naruto.
Naruto sa dal do bijū módu, udrel Kusuri do brucha a tá odletela až k zamrznutému Aobovi. Spolu s Beem za ňou pribehol a spýtal sa jej:
„Patríš k Akatsuki," spýtal sa jej Naruto.
„Nie," odpovedala jednoznačne Kusuri, keď sa postavila zo zeme.
„Tak prečo..." nedokončil vetu Naruto.
„Hej Naruto. Ja viem čo je zač," v podvedomí mu povedal Kyūbi.
„Je zo zeme v ktorej som kedysi žil. Ja a ešte deväť bijū sme odtiaľ ušli a zaútočili sme na ľudí. Ona je tu preto aby nás vrátila späť," vysvetlil Kyūbi.
„Ty a ešte deväť, nie osem?"
„Dokopy nás bolo desať. Hovorili sme si Hikoro, ale deň po odchode sme sa rozdelili a jeden sa vrátil späť. Ty poznáš iba deväť bijū, ale je ich viac. Týchto deväť je pozostatok z Hikora. My deviati sme teraz niečo ako váš nukenin "
„Takže ona chce chytiť vás deväť."

„Zdá sa že Kurama ti už všetko povedal," povedala Kusuri.
„Áno. Ale ako chceš chytiť deväť bijū?"
„Nepovedal ti, že existuje viacej bijū?"
Kusuri sa zmenila na bielu líšku. Ochladilo sa a začalo snežiť.
„To je kyūbi," neisto povedal Bee, keď dostal Aobu von z ľadu a ešte raz prerátal chvosty. Bolo ich deväť. Líška mávla jedným z nich a oboch ich chcela odhodiť, ale Bee jej chvost chytil. Zmenil sa do formy Hachibiho a pokúsil sa na ňu zaútočiť, ona sa ale len s ľahkosťou uhla.
„Chō Ōdama Rasengan! "
Zakričal Naruto. Líška ho len odhodila chvostmi.
„Hiōton: Kaze o kanryō."
Zavrčala líška. Celý ostrov začal zamŕzať, dokonca aj voda naokolo sa menila na ľad (tsuchikage ostrov už medzitým položil a odišiel do vojny).

U Naruta v podvedomí.

„Naruto, premeň sa na mňa a nechaj bojovať," navrhuje Kurama.
„No určite a ty všetko zničíš."
„Nie poznám Yukine schopnosti a ty ju neporazíš," povie Kurama.
„No tak dobre," nakoniec súhlasí Naruto.

Späť v boji.

Naruto sa zmenil na Kyūbiho. Bee vo forme Hachibiho sa na neho len díval a čudoval sa.
„Zo všetkých možností si to musela byť práve ty," povedal Kurama Yuki.
„Dlho sme sa nevideli Kurama-niisan," pozdravila Yuki.
-niisan? čudovali sa Bee aj Naruto.
„Hej Gyūki, odnes všetkých preč z tohto ostrova," rozkázal Kurama.
Gyūki vysvetlil Beemu, že to patrilo jemu a tak Bee všetkých odniesol na pevninu.
„Nejako mäkneš. Najskôr chceš zabiť všetkých ľudí a teraz ich zachraňuješ," povedala Yuki.
„Ty si sa tiež zmenila. Bývala si milšia," odpovedal Kurama.
„Nuž časy sa menia, ale teraz začnime boj."
„Súhlasím."

Poznámky: 

S technikami a výzorom Kusuri mi trochu pomáhal brat, ktorému za to ďakujem. Je to môj druhý pokus o napísanie poviedky tak poprosím komenty.

5
Průměr: 5 (3 hlasů)

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele Overlord
Vložil Overlord, So, 2012-07-28 14:15 | Ninja už: 4510 dní, Příspěvků: 42 | Autor je: Prostý občan

Je to pekné už aby bol nový diel.

[hide=SKRACUJ SI PODPIS!!!]What Akatsuki Member Are You?What Akatsuki Member Are You?Hosted By theOtaku.com: Anime

Obrázek uživatele Mria
Vložil Mria, So, 2012-07-28 14:33 | Ninja už: 4673 dní, Příspěvků: 85 | Autor je: Prostý občan

ďakujem. nový diel bude asi ďalší piatok.

FC Nana Mizuki

prosím podporte blog mojej kamarátky!
http://chazeanime4u.blogspot.cz/