manga_preview
Boruto TBV 09

Naruto a nová dobrodružství(Shippuuden) -Tak co? Bojujeme? - 002

"Tak, můžem začít?" řekl Kakashi s úsměvem schovaným pod maskou.
"Jasně!" řekl Naruto.
Kakashi věděl, že je Naruto nedočkavý, tak ho zarazil, ještě než mohl něco udělat.
"Ale nejdřív vám řeknu, a Naruto, teď dobře poslouchej, co budete dělat,"
vysvětlil Kakashi, "budete dělat, přesně to, co tehdy. Musíte mi sebrat rolničky jakýmikoliv prostředky," pokračoval.
"Áá.. Tolik vzpomínek!" rozplývala se Sakura. Naruto a Sasuke se také rozplývali nad tím. Pak si uvědomili, jak byli hrozní a všichni tři sklopili hlavu a vůbec neposlouchali Kakashiho. Ten si toho všiml a začal na ně křičet a máchat kolem sebe rukama.
"Hej, heej! Posloucháte mě?!" řval jounin.
Nakonec se probudili a měli vítězoslavný pohled, protože si uvědomili, že byli první, kdo u Kakashiho prošel!
"Dobrá tedy. Jste připraveni? Tři, dva, jedna.. Start!!" odstartoval Kakashi a Naruto jako první na něj zaútočila.
"Kage Bunshin no Jutsu!" vykřikl Naruto a před ním se objevilo snad šedesát klonů.
"Opět mě ohromil počtem klonů." pomyslel si Kakashi.
Sasuke a Sakura jenom kroutili hlavou. Pak ale Sasukeho něco napadlo.
"hej, Sakuro. Poslouchej, přeměníme se na Naruto aby si Kakashi myslel, že jsme také jen stínové klony a zaútočíme na něj tak, že mu zablokuješ pravou a já levou ruku. Narutovi to docvakne a vytvoří Rasengan. Zasáhne ho a chytne nenápadně rolničky. Jasné?" dokončil vysvětlování plánu Sasuke.
"A jsi si jistý, že to Narutovi dojde?" zeptala se Sakura.
"Vím to určitě. Než jsme se rozešli, když jsme byli u Ichiraku, tak jsem za ním domů ještě stihl doběhnout a probrat strategii, tak snad si na to vzpomene." odpověděl Sasuke a zatnul zuby. V tu ránu se Kakashi objevil za Sasukem a dal mu ránu do zad. Sakura pohotově nahromáždila chakru do pěstí a chtěla tím Kakashiho zasáhnout ale Kakashi se tomu v pohodě vyhnul.
"Tentokrát si asi nebudu moct číst knížku." zamýšlel se Kakashi.
Sasuke se trochu proletěl po cvičišti a pak ještě chvíli válel sudy.
Zvednul se a z pusy se mu zakutálela po bradě kapička krve.
Stoupnul si a zavřal:
"Nani?! Co to děláte Kakashi-sensei?! Proč jste tak krutý?! Vždyť jsem letěl snad kilometr!" pak si sednul na bobek a začal trucovat. Sakura a Naruto se na něj koukali, jakoby spadnul z planety Žbluňk a u jejich hlav se objevila ona trapná kapička. Najednou se začal Sasuke chechtat, jako kdyby se načichal rajského plynu, potom najednou přestal a rozeběhl se proti Kakashimu s jeho "normálním" výrazem. Už byl u něj, udělal několik pečetí a poslal na jounina obří ohnivou kouli.
"Ta scénka byla jenom návnada abyste ztratil koncentraci,sensei." vysvětloval Sasuke a mírně se u toho smál.
"C-Co-Co-Co?!" řvali Naruto a Sakura s výrazem to-si-dělá-srandu?!.
Sakura i Naruto se ani nehnulli, jen jim cukalo v obočí.
Do pár okamžiků se zase vzpamaovali a Sasuke pokynul Sakuře, aby Narutovi vysvětlila strategii, kterou předtím probírali. Naruto přikyvoval a když Sakura skončila s vysvětlováním, tak přikývli i Sasukemu, že můžou s operací začít. Orosliz, culíkatá Tsunade, i zvhlík Jiraiya to všechno sledovali a měli podobný výraz, jako před chvílí Naruto se Sakurou.
"T-to si mu poradil ty, Orochimaru?" zeptala se Tsunade
Orochimaru se usmál a odpověděl.
"Sssamozřejmě."
"Fakt přesvědčivé." přiznal Jiraiya.
"Sssouhlasssím."

"Umíš hrát opravdu dobře, Sasuke!" uznal Kakashi.
Najednou Sasuke zmizel v obláčku dýmu a objevil se až u Kakashiho, kde už čekala Sakura. Oba ho chytli na ruce, šlápli na nohy a mezitím už měl Naruto připravem Rasengan.
Už byl skoro u něj a když ho trefil, Kakashi se rozlil. Ano rozlil.
"Mizu Bunshin?!" pomysleli si všichni tři.
Najednou někdo chytnul Naruta za nohu a tom ze země trčela jenom jeho hlava. Ostatní měli ho dělat aby nevybuchli smíchy. Sasuke už to nevydržel a začal se smát jako nikdy předtím pak se k němu přidala i Sakura a samozřejmě i Sannini se smáli jako pominutí.

"To snad není pravdá, já asi úmřů smííchy!" volala Tsunade protože než se na tým 7 přišli kouknout, trošku se napila saké.
"Přesně, přesně Tsunade!" řval smíchy Orosliz.
"No ták, Naruto, převeď se už konečně!" volal na Naruto Jiariya v duchu.

"A že byste mi místo smání pomohli ven?!" křičel Naruto už naštvaný.
"No.. Hihi, No jo pořád. Chechehe" Zadržoval svůj Sasuke se slzičkami v očích.
Sakura se tam pořád válela smíchy.

"Oni to snad neberou vážně" smýšlel Kakashi.
Naruto byl už ze země venku a pak ho něco napadlo.
"Teď nebo nikdy!" pomyslel si Naruto "Kchiyose no Jutsu!" zvolal u nahlas a před ním se objevil šéfík GamaBunta.
"Ty idiote! Měl jsem další plán, ale tys mi do něho skočil!" řval na něj Sasuke a povolal hada.
"Dobrá, dobrá." pomyslela si Sakura a vyvolala slimáka Kizimaru.
"Jůůů, už dlouho jsem nebyla vyvolaná,jůůů!" byla celá bez sebe Kizimaru
"Vždyť jsem tě vyvolala včera i předevčírem.." uzemnila ji Sakura.
Kakashi jenom valil oči, protože proti těmhle neměl moc velkou šanci. Schoval se do země ale v tom Sakura zase nahromáždila chakru do ruky a bouchla s ní do země. Kakashi zase třeštil oči.
V tom se Kizimaru rozdělila na milion malých slimáčků jako u Tsunade to umí Katsuyu.
Ty zaneprázdili Kakashiho a dvě z nich spolkli rolničky a odebrali se za Sakurou. Teď nevěděla komu dát tu zbývající.
"Naruto, nebo Sasuke?" nedala ale na jevo, že přemýšlí, komu jí dát.
"Sasukeho já miluju, ale Naruto při mě vždycky stál a pomohl mi v htozných situacích." rozmýšlela Sakura. Potom se nakonec rozhodla, že ji dá oběma chlapcům a počká na rozsudek Kakashiho i Sanninům.
V lese se však objevila hnědovlasá dívka, která to vše viděla a cítila z Naruta obrovskou chakru. Chakru velikosti démona. Ať už Naruto chtěl nebo ne, chakra Kyuubiho ho prozrazovala.
"C-co to má být?! P-proč tady cítím Kyuubiho chakru?!" vylekala se Nekomata.
"Co? A Kdo je vůbec ten Kyuubi?" ptala se dívka.
"To je jeden z nás Ocasých Démonů." odpověděla prostě kočka.
"O-oprvadu? Takže ten kluk támhle v té oranžové kombinéze je Jinchuuriki?!" zděsila se hnědovláska.
"Nejspíš ano." řekla rozvážně Nekomata
"Konečně někdo kdo mi rozumí.. Snad.." přemýšlela dívka.

Poznámky: 

promiňte, že to tentokrát bylo trochu slabší, ale nějak jsem neměla moc nápadů na tenhle díl, tak jsem se trochu snažila vyzvednout tenhle díl s tím Sasukem jak letěl a pak trucoval, jinak děkuju za přečtení Smiling

4.785715
Průměr: 4.8 (14 hlasů)

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele HiTomi-chan
Vložil HiTomi-chan, Út, 2012-07-17 08:23 | Ninja už: 4556 dní, Příspěvků: 1154 | Autor je: Pěstitel rýže

Pěkný díl. Těším se na další Smiling

Přátelé jsou jako brambory, když je sníte, tak zemřou...
Ne všichni, kdo bloudí, jsou ztraceni.
Hloupost a pýcha na jednom dřevě rostou..

Obrázek uživatele Fňu
Vložil Fňu, Ne, 2012-07-15 19:14 | Ninja už: 6041 dní, Příspěvků: 6029 | Autor je: Prodavač v květinářství Yamanaka


Autori poviedok čítajte Pravidlá FF!! Smiling
Inak vaše poviedky skončia na našom externom blogu ^^
A takisto čítajte aj Důležitá sdělení pro spisovatele a čtenáře FanFiction!!!
Ak si nie ste istí písaním, nájdite si nejakú betu - Inzertní FF nástěnka.

----
Čiarka, taká maličkosť, ale dokáže úplne zmeniť význam vety.
Nezabúdajte na to.