manga_preview
Boruto TBV 09

Naruto a nová dobrodružství(Shippuuden) - Návrat - 001

Naruto odešel s Jiraiyou na tříletý trénink, ale Sasuke byl stále v Konoze ale trénoval ve Zvučné s Orochimarem.
Po příchodu se sešel se všemi svými kamarády.
"Kibo? Jsi to ty? A-...," překvapeně zíral Naruto, "neříkej, že je to A-Akamaru?! Trošku ti vyrostl, nemyslíš??" pokračoval a představil si jak tenhle skoro metr vysoký Akamaru sedí Kibovi na hlavě jako když byl ještě stěně.
"Jé Naruto, ty už ses vrátil? No jasně, že je to Akamaru!" Naruto se zmohl jen na ironický úsměv, když v tom k němu Kiba přišel a začal Naruta očmuchávat.
"Vážně jsi to ty, Naruto!" pověděl Kiba s úsměvem.
"Ehm.. Díky, že mi tak veříš, že jsem to já." řekl Naruto, podíval se na Kibu a začali se smát, když v tom přišla Ino a Hinata se Shinem.
"Ino, Hinato! Ahoj! Už jsem zpět, jsem rád že vás vidím!A kdo to je?" pozdravil dívky a pak vykřikl: "No jasně, Shino!"
Ahoj, Naruto, nějak si vyrostl, že jo?" zeptala se Ino.
"Naruto-kun." Zmohla se jen Hinata a zčervenala.
"No, možná jo," přiznal Naruto. "Páni, Hinata je celkem hezká," pomyslel si Naruto a usmál se, "musím najít Sakuru a říct, že jsem se vrátil, protože kdybych to neudělal, zase by ze mě vymlátila duši" a hned mu úsměv zmizel, ikdyž se přemáhal, aby mu zůstal.
"No nic, už musím jít máme společnou misi s Ino, Hinatou a Shinem." řekl Kiba.
"Jó, jasně. Já už taky půjdu. Musim najít Ero-Sennina a podat hlášení bábi Tsunade, tak zatím!" řekl Naruto, rozeběhl se a začal mávat dozadu na kamarády.
"Tak zatím ahoj, Naruto-kun." Řekla Hinata. Ale trochu hlasitěji než obvykle, aby jí Naruto slyšel. Blonďák si její odpovědi ani nevšiml protože už byl trochu zabraný v myšlenkách.

Nemohl Jiraiyu nikde najít, tak šel k Tsunade sám. Naštěstí tam Sannin už čekal a viděl tam i Sakuru a Sasukeho.
"Sasuke! Sakuro! Ahoj, chtěl jsem tě naj-" Naruto už nestihl doříct to, co chtěl, protože dostal pořádnou ránu od Sakury.
"Proč si mi aspoň nenapsal, jak ses měl?!" Řekla Sakura svírající pěst s pohledem dolů, že měla přes oči stín svých vlasů a bojovným postojem
"P-promiň mi to, Sakuro-chan," řekl rozklepaným hlasem Naruto a snažil se vymyslet výmluvu, "E-ero-Sennin, m-mi to ned-nedovolil." pokračoval stále rozklepaným hlasem.
"A ty si myslíš, že ti to budu věřit?!" opáčila Sakura a dostal další pěstí do břicha.
"Uhh!" Naruto viděl už jen hvězdičky, jak mu létají před očima.
"Sakuro!" Vykřikli společně Tsunade, která se zvedla z křesla, Sasuke, který vykulil oči a Jiraiya, který udělal to samé, co Sasuke.
Potom se růžovláska k blonďáčkovi, sehnula, a Naruto už zavřel oči s vědomím, že dostane další krutou ránu, ale co Sakura udělala, tomu sám nevěřil.
Sakura ho objala a pomohla mu vstát.
"Jsem ráda, že jsi konečně tady." řekla už mile Sakura, když ho objímala.
"Jsem taky rád, že už jsem zpět, ani nevíš jak mi tohle všechno chybělo."
"Ehm, ehm.." odkašlal si Sasuke a přitom kašlání nenápadně říkal
"Ehm-Nechte-EHmEhm-Toho-Ehm!"
"Jo, jasně." znělo sborově dvou objímajících lidí.
"Takže, jak jste pokročili?" zeptala se Tsunade.
"Naruto dělal pokroky, tady jsou záznamy, co jsme všechno dělali." odpověděl Jiraiya a podal Tsunade nějaké papíry.
"Hm,velmi dobře," pochválila je Tsunade "teď vám nechám hodinu volno abyste si vybalili a trochu odpočinuli protože potom budete bojovat a tím ukázali, že jste se na tréninku neflákali a jestli jste dřeli, jak se má !" pokračovala Tsunade, jen "trochu" křičela.
Najednou se otevřeli dvěře a kdo tam nestál? Kakashi!
Celý tým 7 se už dlouho neviděl, protože Naruto cestoval s Jiraiyou, Sakura byla v Konoze s Tsunade a Sasuke byl ve Zvučné s Orochimarem.
"Jsem rád, že vás zase vidím týme!" pronesl Kakashi držejíc knihu "Icha Icha Paradisa"
"Kakashi-sensei!" Ozval se sborově tým s úsměvem.
"Kakashi, přišel jsi právě včas. Týme 7! Budete bojovat proti Kakashimu, aby se zhodnotili vaše schopnosti!" pronesla sedící Tsunadev křesle a otočila se k oknu.
"Rozchod! Máte volno!"
"Hai!" Ozvalo se, a všichni odešli
"Jiraiyo, ty tu ještě zůstaň!" Rozkázala vždy ukecaná Tsunade.
"Co potřebuješ?" zeptal se Sannin
"Potřebuju si s tebou promluvit o Narutovi." prohlásila culíkatá blondýnka.
"Jasně." hlesl bělovlasý zvrhlík.
"Projevil se někdy Kyuubi během tréninku?" zeptala se s obavami Tsunade.
"Jen jednou, a to když jsem ho chtěl naučit Fuuton: Gama Teppou a tohle Jutsu trénoval, dokud mu ještě zbyla chakra. Pak ji vypotřeboval a začal se měnit, a ke všemu byl hodně rozčílený protože to trénoval dlouho a vůbec, ale vůbec mu to nešlo.Pak to tedy ovládl skvěle," popisoval Jiraiya "jinak se to už pak nestalo, ale dřív nebo později "to" budeme muset udělat.. Radši dříve, protože pečetící technika Yondaimeho slábne" varoval Sannin.
"Dobře. Můžeš jít." řekla trochu rozpačitě Tsunade.
Jiraiya si toho všimnul, ale nic nenaznačila v klidu odešel.


Mezitím u Naruta, Sakury a Sasukeho

"Hele, nechcete zajít na rámen?" zeptala se Sakura.
"Že se ptáš, Sakura-chan, a co ty Sasuke? Jdeš s námi?"
"No jasně, moc rád!" vykřikl s úsměvem.
"Takovéhleho ho neznám. Nějak se změnil.. Více se projevuje a.. Cože?! Sasuke se usmívá?! To není možné. Ale už teď je mi sympatičtější." uvažoval Naruto.
Došli k restauraci a sedli si na židličky.
"Tři rámeny, prosím!" objednala Sakura.
"Ovšem," řekla Ayame a spadla jí pusa, když uviděla Naruta, "Naruto? Jsi to ty? Páni.." přesvědčovala se Ayame a začala se mírně červenat.
"No jasně, že jsem to já!" řekl Naruto, dal si ruce za hlavu a na tváři se mu vyrýsoval obrovský úsměv.
"Hned vám to přinesu!" pronesla Ayame.
"YATAAA, Ichiraku ramen mi snad chyběl nejvííc" zakřičel Naruto.
Ostatní se jenom usmáli.
Čekali asi deset minut, než Ayame přinesla ramen, a všichni se dali do úžasně vypadajícího jídla.
Naruto se cítil jako v nebi.
Jakmile dojedli, se Sakura koukla na hodinky.
"To už je tolik hodin? Za čtvrt hodiny se máme sejít s Kakashim na cvičišti!" Všichni vstali a rozeběhli se domů si sbalit věci pro boj-kunaie, shurikeny, případně promyslet strategii.

Dorazili na cvičiště, ale Kakashi Pozor!Překvapení! tam ještě nebyl.
Čas jim ubíhal pomalu, protože nevěděli co by měli udělat. Po chvíli Naruto usnul a ostatní k tomu také neměli daleko. Najednou se tam v oblaku kouře objevil Kakashi, všichni se probrali a vytasili kunaie v domnění že je to nepřítel ale uviděli postavu a podivný útvar nahoře podobné Kakashiho vlasům a pak si zase sedli a opřeli se o kůly.
Vtom Kakashi pronesl: "Hehe, ahoj týme.. No, promiňte mi to menší zpozdění."
Ostatní už na to byi zvyklí tak vypadali, jakoby ani nic neřekl.
"Nojo. Co máme dělat.." Pronesla znuděně Sakura a ostatní jen přikyvovali.
"Tak, můžem začít?" řekl Kakashi s úsměvem schovaným pod maskou.

Poznámky: 

Naruto, stejně jako Mitsune, jsou oba dva Jinchuuriki (Naruto - Kyuubi, Mitsune - Nekomata), ale zatím se neznají, poznají se až v příštích dílech. A Orochimaru je na straně dobra a Konohy Smiling

Budu se snažit psát FF co nejčastěji zřejmě to bude asi každé úterý, čtvrtek a neděli, ale možná i častěji možná ne, možná budu psát každý den, podle toho kolik budu mít nápadů Smiling Tohle je můj první příběh takže prosím slitování a byla bych i ráda kdyby jste mi napsali do komentů, co mám vylepšit na psaní a tak.Děkuju Smiling.

4.5625
Průměr: 4.6 (16 hlasů)

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele Kimi_Uchiha
Vložil Kimi_Uchiha, Ne, 2012-07-15 21:30 | Ninja už: 4425 dní, Příspěvků: 186 | Autor je: Utírač Udonova nosu

Ľúbi sa mi to..Laughing out loud a veľmi sa teším na ďalší diel..Laughing out loud tak ho rýchlo napíš..Laughing out loud Laughing out loud

Obrázek uživatele Rokudaime_Hokage
Vložil Rokudaime_Hokage, So, 2012-07-14 23:07 | Ninja už: 4392 dní, Příspěvků: 118 | Autor je: Prostý občan

zacina to dobre honem dalsi dyl
ps dufam se je to na par narusaku ale ak to bude naruhina neva budem sa tesyt na dalsy dyl


milujem narusaku a nikdo mne nepresvedci o opaku!!!

Obrázek uživatele RyuuMaru-chan
Vložil RyuuMaru-chan, So, 2012-07-14 21:52 | Ninja už: 4332 dní, Příspěvků: 14 | Autor je: Prostý občan

Jsem moc ráda, že se to troch líbí, hned začnu psát další díly Smiling

Obrázek uživatele HiTomi-chan
Vložil HiTomi-chan, So, 2012-07-14 21:22 | Ninja už: 4556 dní, Příspěvků: 1154 | Autor je: Pěstitel rýže

Tak to vypadá dobře. Těším se na další díl. A hodný Orouš, jéj Laughing out loud

Přátelé jsou jako brambory, když je sníte, tak zemřou...
Ne všichni, kdo bloudí, jsou ztraceni.
Hloupost a pýcha na jednom dřevě rostou..

Obrázek uživatele tatsumi-hime
Vložil tatsumi-hime, So, 2012-07-14 13:13 | Ninja už: 4823 dní, Příspěvků: 37 | Autor je: Prostý občan

Páni, už sa teším na pokračko Laughing out loud

Obrázek uživatele 222
Vložil 222, So, 2012-07-14 12:13 | Ninja už: 5094 dní, Příspěvků: 17 | Autor je: Prostý občan

vypadá to zajímavě
těším se na další dílky Smiling